say what?quote:
19,2 maar soit.quote:
Die is van hard naar medium gegaan in rondje 40-45quote:Op zondag 7 september 2025 16:17 schreef Gremen het volgende:
Albon pit niet maar pakt gewoon 10 sec straf
Nee NOR.quote:
Ja snap ikquote:Op zondag 7 september 2025 16:18 schreef Donna het volgende: [..] Dit gaat om de spreekwoordelijke ballen.
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 september 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
say what?
die krijgt de winnaar toch nooit als de winnaar Nederlands is?
terechtquote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Max krijgt applaus van de Ferrarifans
Al jaren vrij geliefdquote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Mark Webber: Hold my Red Bullquote:Op zondag 7 september 2025 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is Oscar gaat hier niet om klagen.
Niet iemand die woedend wordt (verspilde energie)
Maken misbruik van z'n zachte lieve karakterquote:Op zondag 7 september 2025 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is Oscar gaat hier niet om klagen.
Niet iemand die woedend wordt (verspilde energie)
Die hopen dat ie Hamilton komt vervangenquote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Valt ook niks zinnigs op te zeggenquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris stil op de radio na verontschuldigingen van het team. Jammer.
Ik denk dat ze nog wel kunnen groeien bij Piastri.quote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja snap ik
Je hebt ze of niet
Alonso, Max en Verstappen hadden ze wel al toen ze de F1 in gingen
die jankte al binnen 10 seconden van de racequote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef Evenstar het volgende:
Norris, ga iets anders doen ofzo als je je zo aanstelt zeg, de tering.
O_oquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die hopen dat ie Hamilton komt vervangen
Echt kampioenschap onwaardig.quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Schandelijk dat McLaren weer wisselt.
quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Schandelijk dat McLaren weer wisselt.
Deze race duidelijk beter dan Piastri.quote:
De situatie maakt niet uit, je laat gewoon niet iemand ervoor zonder goede reden. Wat een bullshit dit, heeft niks met racen te maken.quote:
Vervelende kerel was dat, door en door onsportief.quote:
Hij is niet boos vanwege de slechte stop maar vanwege de undercut die er niet zou komenquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef SiGNe het volgende:
Lando boos.. houdt gewoon z'n mond tewijl hij excuses krijgt.
Ondertussen was Piastri wel zo sportief om het team te bedanken..
Webber zit te stomen nu.quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel kunnen groeien bij Piastri.
Hoop het iig.
Maar ik vind Norris echt kut ook, dus die gun ik sowieso niks.
quote:Op zondag 7 september 2025 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
De situatie maakt niet uit, je laat gewoon niet iemand ervoor zonder goede reden. Wat een bullshit dit, heeft niks met racen te maken.
quote:Op zondag 7 september 2025 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze race duidelijk beter dan Piastri.
We zien jou en @ChevyCaprice om 18:00 in het andere topic.quote:Op zondag 7 september 2025 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk maakt Max een leuke opmerking erover in de cooldown room zo
Boeit niet, krijg je geen punten meer voorquote:
Zal wel een groot feest zijn daar jaquote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef D. het volgende:
Max dadelijk de enige lachende op het podium?
Yup, daarbij al die extra punten weggeven. Vorig jaar bij Norris ook.quote:Op zondag 7 september 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt kampioenschap onwaardig.
Norris had uiteindelijk de FLquote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet, krijg je geen punten meer voor
Altijd wel geweestquote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef SiGNe het volgende:
Norris wordt steeds onsportiever, bij de start ook al meteen klagen over Max tgerwijl hij zelf een fout maakte
Wij wel.quote:
iets met een rechte rugquote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri zou dit echt nooit moeten toelaten. Max en Vettel deden dit ook niet.
Sowquote:Op zondag 7 september 2025 16:24 schreef vosss het volgende:
Piastri stomme zak. Had die stekker vd radio eruit getrokken man. Of gewoon nee gezegd. Klaar. Sodemieter op. Laffe herder.
Kutitaliaanquote:
Welnee.quote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Piastri is toch ook veel te verstandig om hier woest over te worden. Dat gaat alleen maar gedoe opleveren, energie kosten en daarmee uiteindelijk je kansen verkleinen.
Een klein beetje welquote:
Eerder slappe rug.quote:
Het is nou eenmaal een team sport, Norris had recht op de eerste stop maar het team besliste anders. Dat mag Norris geen positie kosten.quote:Op zondag 7 september 2025 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
De situatie maakt niet uit, je laat gewoon niet iemand ervoor zonder goede reden. Wat een bullshit dit, heeft niks met racen te maken.
Big smilequote:Op zondag 7 september 2025 16:24 schreef Ferdii het volgende:
Zou Max gaan stoken in de cooldown room?
Leuk en aardig maar aan het einde is degene met de meeste punten WDC, als je dan elke keer 1-3 punten weg gaat geven dan ben je gewoon kampioen onwaardig. Helemaal als je x punten tekort komt aan het einde.quote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Piastri is toch ook veel te verstandig om hier woest over te worden. Dat gaat alleen maar gedoe opleveren, energie kosten en daarmee uiteindelijk je kansen verkleinen.
bijna onmogelijk met al die klappen die ze van Zack krijgenquote:
Jawel, extra gedoe en gezeik is echt nooit goed voor iemand behalve de concurrentie en roddelblaadjes.quote:
Tijd voor een klassieke fittie.quote:Op zondag 7 september 2025 16:24 schreef Ferdii het volgende:
Nee gewoon braaf de teamorders volgen die er niet zouden zijnquote:Op zondag 7 september 2025 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We gaan dit seizoen gewoon niks echt spannends tussen die Papaya wagens zien hè?
McLaren is echt gen z team. Het moet allemaal leuk blijven.quote:Op zondag 7 september 2025 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We gaan dit seizoen gewoon niks echt spannends tussen die Papaya wagens zien hè?
Kun je nagaan hoe dik hij de titel verdiend heeft als ie hem straks alsnog gewoon pakt, waar het nog altijd op lijkt.quote:Op zondag 7 september 2025 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar aan het einde is degene met de meeste punten WDC, als je dan elke keer 1-3 punten weg gaat geven dan ben je gewoon kampioen onwaardig.
Dan hoop ik dat ie zegt dat ie kampioen is, ondanks dat ie van het team soms wat punten voor niks moest weggeven.quote:Op zondag 7 september 2025 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dik hij de titel verdiend heeft als ie hem straks alsnog gewoon pakt, waar het nog altijd op lijkt.
Vond het wel meevallen?quote:Op zondag 7 september 2025 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris beetje boer met kiespijn.
Max zou keihard NO gezegd hebbenquote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri zou dit echt nooit moeten toelaten. Max en Vettel deden dit ook niet.
Deze post sla ik even op.quote:Op zondag 7 september 2025 16:27 schreef vosss het volgende:
Piastri, met zo'n instelling wordt je geen wereldkampioen. Je mazzelt dat je in de snelste auto zit.
Man man man.
Webber zal piastri wel even opvoedenquote:Op zondag 7 september 2025 16:27 schreef vosss het volgende:
Piastri, met zo'n instelling wordt je geen wereldkampioen. Je mazzelt dat je in de snelste auto zit.
Man man man.
Nee gewoon nee, geen enkele van de grote namen zou dit zo toelaten. Dit soort fouten horen er ook bij, ongeacht of het door het team komt, dan ga je niet wisselen.quote:Op zondag 7 september 2025 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dik hij de titel verdiend heeft als ie hem straks alsnog gewoon pakt, waar het nog altijd op lijkt.
"WHAT DID I TEACH YOU."quote:Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Webber zal piastri wel even opvoeden
Jazeker, een haai die bloed ruikt.quote:Op zondag 7 september 2025 16:24 schreef Ferdii het volgende:
Webber krijgt Vietnam-achtige flashbacks van dit moment.quote:Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
dan zal er toch 1 een paar ballen moeten krijgenquote:Op zondag 7 september 2025 16:29 schreef PzKpfw het volgende:
Dit seizoen schreeuwt gewoon om een clash tussen de McLarens.
ze hebben geluk dat de auto zo veel beter is dit jaarquote:Op zondag 7 september 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit soort gedoe kostte Norris vorig jaar het kampioenschap
Waar twee vechten om een been gaat de derde er mee heenquote:Op zondag 7 september 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met z'n Multi21.quote:Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Turkije Flashbacksquote:Op zondag 7 september 2025 16:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Webber krijgt Vietnam-achtige flashbacks van dit moment.
Precies, het zijn 2 grijze muizen verder, watjes, slappe zakken.quote:Op zondag 7 september 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben geluk dat de auto zo veel beter is dit jaar
Doe eens die stats?quote:
Norris kwam niet eens in de buurtquote:Op zondag 7 september 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Seizoen 2007quote:Op zondag 7 september 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar twee vechten om een been gaat de derde er mee heen
Jos is ook geen wereldkampioen gewordenquote:Op zondag 7 september 2025 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Met z'n Multi21.
Webber is volkomen terecht ook geen wereldkampioen geworden en daardoor dus ook een slechte leermeester.
Point taken.quote:Op zondag 7 september 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jos is ook geen wereldkampioen geworden
Max heeft al genoeg gezegd op de boordradio en de media gaat en straks op losquote:
hij is meteen even aan het kijken hoe vaak zijn schoonvader er op staatquote:Op zondag 7 september 2025 16:31 schreef SiGNe het volgende:
Dat hebben ze snel geregeld met die tekst
Hij staat er nog eentje achter.quote:Op zondag 7 september 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is meteen even aan het kijken hoe vaak zijn schoonvader er op staat
Het was geen bruin café.quote:Op zondag 7 september 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje gespannen cooldownroom?
Toen deed McLaren het in ieder geval beter dan nu. Nu trekken ze duidelijk partij.quote:
Nee idd haha.quote:
Dat had al moeten gebeuren. Senna, Schumacher, Hamilton, Alonso en Max hadden keihard geweigerd.quote:Op zondag 7 september 2025 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ze zouden idd wel eens iets meer respect mogen hebben voor volksliederen.quote:
Ja, Max had een middelvinger opgestoken en "NO!" gezegd tegen z'n engineer.quote:Op zondag 7 september 2025 16:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat had al moeten gebeuren. Senna, Schumacher, Hamilton, Alonso en Max hadden keihard geweigerd.
Zie je daar maatjequote:Op zondag 7 september 2025 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
We zien jou en @:chevycaprice om 18:00 in het andere topic.
nouquote:Op zondag 7 september 2025 16:34 schreef DjVero het volgende:
Ik gun het Piastri ook niet meer. Kampioen onwaardig dit. Wat hoop ik dat hij het op drie punten gaat verliezen.
Kan me races herinneren waar het boegeroep voor Max was.... Ben blij dat de Tifosi inmiddels ook doorhebben wat een geweldige coureur Max isquote:
Enigste die momenteel Ferrari kampioen zou kunnen makenquote:
Dat is wel het gevolg idd.quote:Op zondag 7 september 2025 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
ik heb dan liever dat hij wel wint van Norris
want dat is helemaal een blamage
Lijkt erop dat McLaren Piastri het ook niet gunt... wat een blamage...quote:Op zondag 7 september 2025 16:34 schreef DjVero het volgende:
Ik gun het Piastri ook niet meer. Kampioen onwaardig dit. Wat hoop ik dat hij het op drie punten gaat verliezen.
Dan zal hij met meer dan 18 punten verschil moeten winnen.quote:Op zondag 7 september 2025 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moeten er wel heel erg gekke dingen gebeuren.quote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Iemand die nog een klein beetje geloof heeft in een wereldtitel voor Max nu?
Nog 8 races?
Zij hebben inmiddels ook wel door dat de grootste kans om ferrari WK te laten worden is als Max daarheen gaat.quote:Op zondag 7 september 2025 16:35 schreef gbm het volgende:
[..]
Kan me races herinneren waar het boegeroep voor Max was.... Ben blij dat de Tifosi inmiddels ook doorhebben wat een geweldige coureur Max is
Mag Oscar wel flink vaak gaan uitvallenquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Nog 8 races?
Denk dat hem hem geen reet kan schelenquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
geloof nooit dat Norris dat meerdere keren kan handelen
boe geroep
Monza he.quote:
Dan moeten ze bij McLaren wel heel erg veel onderlinge ruzie krijgen die zich uit op de baanquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Nog 8 races?
Max moet gewoon alles op alles zetten om elke race te winnen.quote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag Oscar wel flink vaak gaan uitvallen
Oh jaquote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
Forza Max Verstappen
@:Derrabbit
en ik geloof dat ik nu het koude water in moet![]()
Neuh, het is wel te hopen dat ze er nu wat beter bij gaan zittenquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Nog 8 races?
Gelijk hebben ze, misschien tekent Max dan wel voor Ferrariquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
De Italianen doen gewoon alsof er een Ferrari heeft gewonnen
Teveel in het glaasje gekeken of zonnesteek?quote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Nog 8 races?
'We willen graag 1,2 worden in de eindstand'.quote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef vosss het volgende:
Benieuwd hoe Zak dit recht gaat proberen te lullen.
ach het is iig een warme dagquote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
Forza Max Verstappen
Ja, pics!quote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
Forza Max Verstappen
Albon trouwens weer verdomd netjesquote:
Schiet alsnog niet op als Oscar 2e wordt erachterquote:Op zondag 7 september 2025 16:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Max moet gewoon alles op alles zetten om elke race te winnen.
Ik kom je opwarmenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
De Italianen doen gewoon alsof er een Ferrari heeft gewonnen
Wat een gelul.quote:Op zondag 7 september 2025 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Met z'n Multi21.
Webber is volkomen terecht ook geen wereldkampioen geworden en daardoor dus ook een slechte leermeester.
Daar lul je het niet mee recht. Je kan een fout van het team of wheelgun (want die knipperde rood/groen ipv groen) NIET afwentelen op de coureur. Komop, dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 7 september 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'We willen graag 1,2 worden in de eindstand'.
Wie twijfelt er nog over?quote:
Het is dodelijk voor de racesport dit soort acties. Ik snap dat jij het probleem niet ziet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
't Is gewoon de manier waarop McLaren het spelletje speelt. Geven en nemen tussen de rijders. Als de rijders dat accepteren zie ik het probleem niet
Piastri en Norris die bijna levend verbranden, een aantal races missen en dan niet meer durven rijden in hachelijke condities, dan kan zo'n grote achterstand worden ingehaald.quote:Op zondag 7 september 2025 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan moeten er wel heel erg gekke dingen gebeuren.
Je betrekt mij in jouw conclusie, maar je ondermijnt hier de standpunten van degenen waarover het gaat: de rijders zelf.quote:Op zondag 7 september 2025 16:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het is dodelijk voor de racesport dit soort acties. Ik snap dat jij het probleem niet ziet.
Dan moet Norris ook zeggen ik lig voor, ik neem de eerste pitstop. Interesseert mij het dat Piastri het dan met Leclerc aan de stok krijgt, dat is alleen maar gunstig voor mijn wk.quote:Op zondag 7 september 2025 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar lul je het niet mee recht. Je kan een fout van het team of wheelgun (want die knipperde rood/groen ipv groen) NIET afwentelen op de coureur. Komop, dan ben je geen knip voor de neus waard.
Belachelijk dat Piastri hier gehoor aan gaf...
Minstens net zo belachelijk als in Hongarije tegen Massa zeggen, nota bene exact een jaar nadat hij bijna dood was door die veer tegen z'n helm en geen wiel verkeerd gezet had in de race, Fernando is faster than you.
Lekker belangrijk. Donder godverdomme op.
Massa had toen z'n stekker uit moeten trekken en Piastri had dat vandaag moeten doen.
Of beide de auto naar binnen sturen, uitstappen, je helm in de hoek flikkeren en zeggen joh weet je wat, bekijk het lekker en nooit meer omkijken naar de F1.
Wat een slappe slappe hap. Bah bah.
Alsof Max in deze het alleenrecht heeft op de morele superioriteit.quote:Op zondag 7 september 2025 16:51 schreef vrijgevochten het volgende:
Maar Max had het uiteraard nooit gedaan, dus foutje van Piastri
En dit antwoord is precies waarom ik snap dat jij het probleem niet ziet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je betrekt mij in jouw conclusie, maar je ondermijnt hier de standpunten van degenen waarover het gaat: de rijders zelf.
Nu al de tweede keer dat je op mij als persoon speelt. En niet op de inhoud.quote:Op zondag 7 september 2025 16:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
En dit antwoord is precies waarom ik snap dat jij het probleem niet ziet.
Dat ligt eraan of hij wint of niet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Tifosi crowd chanting 'DUDUDUDU MAX VERSTAPPEN'
Wat zou er in Italië gebeuren wanneer Max in de toekomst ooit bij Ferrari zou tekenen?
Dom lullen kunnen ze welquote:Op zondag 7 september 2025 16:53 schreef DjVero het volgende:
McLaren heeft 2 robots gecreëerd met dit diplomatieke gelul.
Op het moment van tekenen, bedoelde ik.quote:Op zondag 7 september 2025 16:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of hij wint of niet.
Gekkenhuis, merch gaat door het dakquote:Op zondag 7 september 2025 16:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op het moment van tekenen, bedoelde ik.
Ieder Formule 1 team tegenwoordig: Gefeliciteerd, hier is je verplichte media cursus.quote:Op zondag 7 september 2025 16:53 schreef DjVero het volgende:
McLaren heeft 2 robots gecreëerd met dit diplomatieke gelul.
Iedere GP elkaar eruit rammen.quote:Op zondag 7 september 2025 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Piastri en Norris die bijna levend verbranden, een aantal races missen en dan niet meer durven rijden in hachelijke condities, dan kan zo'n grote achterstand worden ingehaald.
Volksfeest als Max de titel pakt, maar daarvoor moet er binnen Ferrari veel veranderenquote:Op zondag 7 september 2025 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Tifosi crowd chanting 'DUDUDUDU MAX VERSTAPPEN'
Wat zou er in Italië gebeuren wanneer Max in de toekomst ooit bij Ferrari zou tekenen?
Dat ging met die limited blauwe merch al prima dit weekend btw.quote:Op zondag 7 september 2025 16:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Gekkenhuis, merch gaat door het dak
77 duizendsten. Terwijl ze er normaal gesproken ver voor zitten. Dus in dat opzicht heeft die gelijkquote:Op zondag 7 september 2025 16:57 schreef pmponer het volgende:
pff interview met Norris, it's only fair... En zeggen dat ze traag waren het hele weekend.
Oh ja joh, hoeveel zat je van pole?
Misschien mogen we als Nederlanders wel gratis op vakantie naar Italiequote:Op zondag 7 september 2025 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat ging met die limited blauwe merch al prima dit weekend btw.
Verschillende mensen, verschillende karakters.quote:Op zondag 7 september 2025 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan maakt een Max gehakt van je
Veelal waren de Q redelijk close. Max zelfs al 5 keer de pole.quote:Op zondag 7 september 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
77 duizendsten. Terwijl ze er normaal gesproken ver voor zitten. Dus in dat opzicht heeft die gelijk
Zelfde verhaal race pace gewijs.
Verstappen niet. Alonso niet. Dat zijn gelukkig (nog) mannen die over het algemeen zeggen wat ze denken.quote:Op zondag 7 september 2025 16:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ieder Formule 1 team tegenwoordig: Gefeliciteerd, hier is je verplichte media cursus.
In drie gelijke wagens is wel duidelijk wie de twee cucks zouden zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan maakt een Max gehakt van je
Ron Dennis feelings. Klinischquote:Op zondag 7 september 2025 16:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Alles degelijk aan mclaren. Verveelt snel.
.077 uit m'n hoofd.quote:Op zondag 7 september 2025 16:57 schreef pmponer het volgende:
pff interview met Norris, it's only fair... En zeggen dat ze traag waren het hele weekend.
Maar nergens meedogenloos. Zo jammer dat red bull het net niet heeft dit jaarquote:Op zondag 7 september 2025 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ron Dennis feelings. Klinisch
Als je ziet dat je Max niet kan pakken heeft het weinig zin om erachter te blijven hangen, het gaat niet alleen om je rondje, maar hoe het is samengesteld, met het verschil in topsnelheid zat het er gewoon niet in.quote:Op zondag 7 september 2025 16:57 schreef pmponer het volgende:
Het moet tussen die twee toch wel érgens een keer gaan knallen dit seizoen toch, toch?quote:Op zondag 7 september 2025 16:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Alles degelijk aan mclaren. Verveelt snel.
Hij dwingt het natuurlijk ook gewoon af door altijd sneller te zijn. Dan heb je deze discussie niet nodigquote:Op zondag 7 september 2025 17:02 schreef gbm het volgende:
100% dat Max deze onzin zou afkappen en terecht.... om Max in Singapore 2015 te quoten 'NO'
Prachtige garagist die de traditie hooghoudt door nog steeds de meest onsympathieke teamleiding te hebben.quote:Op zondag 7 september 2025 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ron Dennis feelings. Klinisch
dat gaat ook gebeurenquote:Op zondag 7 september 2025 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het moet tussen die twee toch wel érgens een keer gaan knallen dit seizoen toch, toch?![]()
Grootste anticlimax zou zijn als het zo door zou sukkelen richting Abu Dhabi.
Mwa, ik vind ze wel sympathiek, bedoel Wolff was toen hij kon winnen toch wel een slok onsympathieker.quote:Op zondag 7 september 2025 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Prachtige garagist die de traditie hooghoudt door nog steeds de meest onsympathieke teamleiding te hebben.
Na.. laten we par zeggen. Vooral intern was Dennis een absolute hufterhork.quote:Op zondag 7 september 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik vind ze wel sympathiek, bedoel Wolff was toen hij kon winnen toch wel een slok onsympathieker.
Ja maar dat zijn nou eenmaal de idiote regels, daarom moest Max ook die plek aan Norris gevenquote:Op zondag 7 september 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Trouwens..
Die straf voor Bearman is onterecht. Regels blabla. Sainz gooit gewoon de deur dicht en Bearman heeft nergens naar toe te gaan. Lawson/Sainz vorige week uitkomen Tarzan was ook Lawson zn fout.
Maar de regels zeggen precies het tegenovergestelde.
Daar is iets fout mee. 2 voorbeelden nu
Denk dat het gat groot genoeg is voor sukkelen. Ze hebben al wat gevochten eerder natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2025 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het moet tussen die twee toch wel érgens een keer gaan knallen dit seizoen toch, toch?![]()
Grootste anticlimax zou zijn als het zo door zou sukkelen richting Abu Dhabi.
Ik vind Zak een heel onsympathieke man en ik voel een sterke aandrang om Stella's bord spaghetti te prakken. In een zeer competitieve omgeving schiet iedereen weleens uit zijn slof of doet iets lelijks, maar die twee van McLaren zijn gewoon achterbaks.quote:Op zondag 7 september 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik vind ze wel sympathiek, bedoel Wolff was toen hij kon winnen toch wel een slok onsympathieker.
I know. Volgens de letter ok, volgens de geest/race hart, nee.quote:Op zondag 7 september 2025 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn nou eenmaal de idiote regels, daarom moest Max ook die plek aan Norris geven
Dat moment tussen Norris en Verstappen was nog wel een twijfelgeval, maar als je weet dat je hem weer terug kan pakken, beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 7 september 2025 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I know. Volgens de letter ok, volgens de geest/race hart, nee.
Daar moet wat mee gebeuren.
Het is echt een idiote regel. Dat je er naast zit wil niet zeggen dat die andere er maar niet zit. Ik vind het onzin dat Bearman (vandaag), Sainz (vorige week), Max (vandaag) dan maar hard op de rem moet trappen, omdat eigenlijk iemand anders zich als een idioot gedraagd.quote:Op zondag 7 september 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Trouwens..
Die straf voor Bearman is onterecht. Regels blabla. Sainz gooit gewoon de deur dicht en Bearman heeft nergens naar toe te gaan. Lawson/Sainz vorige week uitkomen Tarzan was ook Lawson zn fout.
Eens.quote:Op zondag 7 september 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Trouwens..
Alonso kan dat nog zo hard hebben geroepen, doet niet af aan het feit dat dat een hardnekkige mythe is.quote:Op zondag 7 september 2025 17:24 schreef TweedeKlum het volgende:
You always have to leave the space.
Dit ja. Hij kreeg de plaats terug en werd alsnog om de oren gereden.quote:Op zondag 7 september 2025 17:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is echt een idiote regel. Dat je er naast zit wil niet zeggen dat die andere er maar niet zit. Ik vind het onzin dat Bearman (vandaag), Sainz (vorige week), Max (vandaag) dan maar hard op de rem moet trappen, omdat eigenlijk iemand anders zich als een idioot gedraagd.
Edit: Sowieso moeten de coureurs wat minder janken en gewoon racen. Norris de eerste seconde al meteen janken, Piastri daarna ook in gevecht met Leclerc. Ga gewoon racen mensen.
Maar Sainz haalde inquote:Op zondag 7 september 2025 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gebeurt er als Sainz daar heel wijd gaat om Bearman ruimte te geven? Dan geef je dus Bearman de kans om je aan de binnenzijde in te halen..
Niet echt de "racegedachte" die je zou willen zien lijkt mij
En hij zat ervoor dus hij had reglementair gezien de positie.quote:
Bearman was niet aan het inhalenquote:Op zondag 7 september 2025 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Voorwiel op achterwiel. Wat je hier het beste kan doen (als je de auto achter bent) is de inhaalpoging staken.
Daar kom ik net achter inderdaadquote:
Hij zit op de racing line, saintz snijdt hem afquote:Op zondag 7 september 2025 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar kom ik net achter inderdaadmaar evengoed: Sainz zit met zijn voorste helft het eerst op de apex dus Bearman heeft op dat moment niks op die plek op het circuit te zoeken.
Je kan er in de regel vanuit gaan: voorwiel op achterwiel is de schuld van degene die achter zit.
Nogal ja.quote:Op zondag 7 september 2025 17:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zit op de racing line, saintz snijdt hem af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |