say what?quote:
19,2 maar soit.quote:
Die is van hard naar medium gegaan in rondje 40-45quote:Op zondag 7 september 2025 16:17 schreef Gremen het volgende:
Albon pit niet maar pakt gewoon 10 sec straf
Nee NOR.quote:
Ja snap ikquote:Op zondag 7 september 2025 16:18 schreef Donna het volgende: [..] Dit gaat om de spreekwoordelijke ballen.
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 september 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
say what?
die krijgt de winnaar toch nooit als de winnaar Nederlands is?
terechtquote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Max krijgt applaus van de Ferrarifans
Al jaren vrij geliefdquote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Mark Webber: Hold my Red Bullquote:Op zondag 7 september 2025 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is Oscar gaat hier niet om klagen.
Niet iemand die woedend wordt (verspilde energie)
Maken misbruik van z'n zachte lieve karakterquote:Op zondag 7 september 2025 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is Oscar gaat hier niet om klagen.
Niet iemand die woedend wordt (verspilde energie)
Die hopen dat ie Hamilton komt vervangenquote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Valt ook niks zinnigs op te zeggenquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris stil op de radio na verontschuldigingen van het team. Jammer.
Ik denk dat ze nog wel kunnen groeien bij Piastri.quote:Op zondag 7 september 2025 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja snap ik
Je hebt ze of niet
Alonso, Max en Verstappen hadden ze wel al toen ze de F1 in gingen
die jankte al binnen 10 seconden van de racequote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef Evenstar het volgende:
Norris, ga iets anders doen ofzo als je je zo aanstelt zeg, de tering.
O_oquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die hopen dat ie Hamilton komt vervangen
Echt kampioenschap onwaardig.quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Schandelijk dat McLaren weer wisselt.
quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Schandelijk dat McLaren weer wisselt.
Deze race duidelijk beter dan Piastri.quote:
De situatie maakt niet uit, je laat gewoon niet iemand ervoor zonder goede reden. Wat een bullshit dit, heeft niks met racen te maken.quote:
Vervelende kerel was dat, door en door onsportief.quote:
Hij is niet boos vanwege de slechte stop maar vanwege de undercut die er niet zou komenquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef SiGNe het volgende:
Lando boos.. houdt gewoon z'n mond tewijl hij excuses krijgt.
Ondertussen was Piastri wel zo sportief om het team te bedanken..
Webber zit te stomen nu.quote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel kunnen groeien bij Piastri.
Hoop het iig.
Maar ik vind Norris echt kut ook, dus die gun ik sowieso niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |