Sinterklaas moet gewoon weg van de internationale bedrijven: zo kunnen ze hun wereldwijde eenheidsdiarrereclames niet in Nederland uitzenden.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:43 schreef Eightyone het volgende:
Wat beginnen de kerstige reclames dit jaar trouwens vroeg.
Dat gekwijl mogen ze wmb tot na Sinterklaas bewaren (als het echt persé uitgezonden moet worden).
Bol doet er ook aan mee.quote:Op maandag 17 november 2025 07:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sinterklaas moet gewoon weg van de internationale bedrijven: zo kunnen ze hun wereldwijde eenheidsdiarrereclames niet in Nederland uitzenden.
Die van Vodafone?quote:Op maandag 17 november 2025 09:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Die reclame met “nee!” “Oh nee!” “NEE!”
Die is wel irritant ja.quote:Op maandag 17 november 2025 09:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke, maar hij valt op.
Van die groenteman?quote:Op maandag 17 november 2025 18:50 schreef Poefbank het volgende:
Elke keer als die reclame van Lidl voorbijkomt dan krijg ik een woede uitbarsting. Wat een irritant hoofd is dat..
[ afbeelding ]
Ja, dat is echt een eikel!quote:
Wie is dat?quote:Op maandag 17 november 2025 19:27 schreef 111210 het volgende:
Iedere reclame met de oplichter.
Werkelijk meerdere keren per dag op voor tijdens en na een youtube video. Maar ook oo facebook en instagram komt deze idioot voorbij
Gelukkig werkt de addblocker op mn laptop om dit tegen te gaan prima.
[ link | afbeelding ]
Ach, in Dubai lopen ze elke dag in de zelfde kleren rond.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
En of andere scammer die beleggings trainingen aanbiedt om snel rijk te worden vanuit Dubai.
Laat dat nu net het doel zijn van een reclame.quote:Op maandag 17 november 2025 09:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke, maar hij valt op.
Heb jij ‘m ook gezien?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat dat nu net het doel zijn van een reclame.
Die vent.quote:
Laat het je dag niet verpesten eh.quote:
Als ik wakker word dan sta ik toch al met 1 - 0 achterquote:Op woensdag 19 november 2025 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat het je dag niet verpesten eh.
Die vent ligt naast je?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als ik wakker word dan sta ik toch al met 1 - 0 achter
Die mogen ze ook wel verzuipen.quote:
En daarna vierendelen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die mogen ze ook wel verzuipen.
Okeequote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee
*gaat 4 paarden en touwen regelen
Vind je dat zingende meisje niet aandoenlijk dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dela reclames
Kom je moe uit je werk, kan je weer naar een reclame met een kist kijken.
Dacht eerst dat het een grap naar Derksen was.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef spleeh het volgende:
De reclame van Staatsloterij. Nu weet ik wel hoe blij ze zijn met Johan
En zich dan bemoeit met je gesprek, ook nog.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef TLC het volgende:
Je moet je toch het laplazerus schrikken als Tom Coronel ineens op je achterbank zit in je auto![]()
En alles met Jeroen van Koningsbrugge erin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:56 schreef Anonyappelmous het volgende:
Alles met Frank Lammers erin. Wat een vreselijke, walgelijke vent.
Die AH reclames worden er niet beter op nee.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En alles met Jeroen van Koningsbrugge erin.
Die vent is niet grappig en is al veel teveel op TV, niet alleen in reclames maar ook diverse TV programma's
Daar hadden ze beter een (in eerste instantie) 'blanco' nieuw gezicht voor kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die AH reclames worden er niet beter op nee.
Mee eens. Alles beter dan dit.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar hadden ze beter een (in eerste instantie) 'blanco' nieuw gezicht voor kunnen gebruiken.
Ja, risicovol. Ik weet het.
Kamp van Koningsbrugge doet ie hartstikke tof.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En alles met Jeroen van Koningsbrugge erin.
Die vent is niet grappig en is al veel teveel op TV, niet alleen in reclames maar ook diverse TV programma's
Nooit gezien maar dat is ook een kopie van Kamp Waes.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:38 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Kamp van Koningsbrugge doet ie hartstikke tof.
Die zijn echt en blij.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Die blije oudjes in die Amazon-reclame, bestaan ze echt of is het weer zo'n robotcreatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |