bol.comquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waar halen ze ineens die sleeën en helmen vandaan?
I don’t give a fuckquote:
ASR met alles, ze verzieken mijn podcasts. “Zei er nou iemand wandelen?” Ja, loop naar de hel!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:02 schreef Eightyone het volgende:
ASR met hun vervelende, slecht gezongen liedjes.
Dat is een oude Disney kerstfilm uit de jaren 80.quote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef TLC het volgende:
Waarom praat Mickey Mouse met de stem van Ernie ?
Ik erger me er aan dat de laatste 2 noten van het liedje niet te horen zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Die blije oudjes in die Amazon-reclame, bestaan ze echt of is het weer zo'n robotcreatie?
Dat onopgevoede stuk vreten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met dat net te brutale gezichtje erbij.
En dan is blijkbaar ook nog het gebit van die man met opzet groter gemaakt Zo gekmakend en bizar. En ook nog steeds op 1 bij mij qua irritante reclames.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:38 schreef Hathor het volgende:
Nou, hij was even van de buis, maar hij is weer terug hoor...Jurgen Klopp met zijn paardengebit met die oplichtersbende van Trivago. In 2021 hebben die al een boete van 25 miljoen gekregen voor verspreiden van misleidende informatie, maar het mag gewoon door blijven gaan. Ronduit bespottelijk.
Mensen belazeren MET medewerking van de commerciele zenders.
Vind die alternatieve versie nog veel erger.quote:Op maandag 8 december 2025 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan is blijkbaar ook nog het gebit van die man met opzet groter gemaakt Zo gekmakend en bizar. En ook nog steeds op 1 bij mij qua irritante reclames.
Deze reclame maakt mij ook echt furieus, maar dan met name om de ‘pick me oma’ vibes: oh kijk eens, ik ben zo’n aparte oudere, had je niet verwacht hè? Ik ben zo stoer en anders.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Die blije oudjes in die Amazon-reclame, bestaan ze echt of is het weer zo'n robotcreatie?
Die van Kruidvat en McDonalds zijn dan wel weer leuk.quote:Op maandag 8 december 2025 18:18 schreef golfer het volgende:
De Albert Heijn reclames worden steeds infantieler.
Vooral nu die stupide kerstreclame.
Die kerst Kruidvat reclame. “Mijn moeder heeft al een vriend” oid.quote:Op maandag 8 december 2025 22:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die van Kruidvat en McDonalds zijn dan wel weer leuk.
Ik had echt geen idee waar je het over had, totdat ik hem een uur later op de radio hoordequote:Op dinsdag 9 december 2025 14:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben ook wel klaar met stoute woutertje
Die vrouw met die hoofddoek vind ik niet neutraal, maar goed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nu ze wat goedkoper gemaakt worden, en zonder Leonie, lijken ze vrij neutraal.
quote:
En zo liep het af met die laatste:quote:Op maandag 8 december 2025 22:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die van Kruidvat en McDonalds zijn dan wel weer leuk.
Haha.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:50 schreef Eightyone het volgende:
En zo liep het af met die laatste:
https://www.volkskrant.nl(...)e-reacties~b07f5283/
Letterlijk 20 minuten geleden nog op tv gezienquote:Op woensdag 10 december 2025 12:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
AI vond ik ook niet kunnen, maar vond de reclame wel humor. Vooral die dame die vast zat tussen de deuren van de tram.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tol Hansse zong het al:quote:Op woensdag 10 december 2025 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
AI vond ik ook niet kunnen, maar vond de reclame wel humor. Vooral die dame die vast zat tussen de deuren van de tram.
De enige leuke kerstreclame omdat ze niet zo verschrikkelijk zoetsapppig lopen te doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
O.k., inhoudelijk viel hij mee.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
De enige leuke kerstreclame omdat ze niet zo verschrikkelijk zoetsapppig lopen te doen.
De uitvoering wellicht minder, de inhoud echter briljant.
Opzich is die van de Aldi ook wel ok, met Andy en Melissa waarbij Andy doet alsof elke dag kerst is.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
De enige leuke kerstreclame omdat ze niet zo verschrikkelijk zoetsapppig lopen te doen.
De uitvoering wellicht minder, de inhoud echter briljant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |