Als ik wakker word dan sta ik toch al met 1 - 0 achterquote:Op woensdag 19 november 2025 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat het je dag niet verpesten eh.
Die vent ligt naast je?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als ik wakker word dan sta ik toch al met 1 - 0 achter
Die mogen ze ook wel verzuipen.quote:
En daarna vierendelen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die mogen ze ook wel verzuipen.
Okeequote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee
*gaat 4 paarden en touwen regelen
Vind je dat zingende meisje niet aandoenlijk dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dela reclames
Kom je moe uit je werk, kan je weer naar een reclame met een kist kijken.
Dacht eerst dat het een grap naar Derksen was.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef spleeh het volgende:
De reclame van Staatsloterij. Nu weet ik wel hoe blij ze zijn met Johan
En zich dan bemoeit met je gesprek, ook nog.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef TLC het volgende:
Je moet je toch het laplazerus schrikken als Tom Coronel ineens op je achterbank zit in je auto![]()
En alles met Jeroen van Koningsbrugge erin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:56 schreef Anonyappelmous het volgende:
Alles met Frank Lammers erin. Wat een vreselijke, walgelijke vent.
Die AH reclames worden er niet beter op nee.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En alles met Jeroen van Koningsbrugge erin.
Die vent is niet grappig en is al veel teveel op TV, niet alleen in reclames maar ook diverse TV programma's
Daar hadden ze beter een (in eerste instantie) 'blanco' nieuw gezicht voor kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die AH reclames worden er niet beter op nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |