Ja en meteen 10 keer zo erger.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Dat zingende kind in de DELA reclame is er weer
Die vind ik nog wel ok.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die potsierlijke Remia 100 jaar reclame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele emmelquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind het op zich wel mooi gemaakt, maar die stem (en ze kan er niks aan doen) van Kim Feenstra. “En er zit geen eens suiker in.”quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Te vroeg idd.quote:Op zondag 9 november 2025 21:25 schreef Benny het volgende:
Die van bol, met de samenwerking van Sint met de kerstman
De Sint is er nog niet eens en het wordt je al als pap in een gans z'n bek geduwd.
Ik zie de opnames zo voor me.quote:Op zondag 9 november 2025 23:20 schreef TLC het volgende:
Een radioreclame met MOULINNNN ROUGGGGE met die vreselijke irritante Carlo Boszhard![]()
Sinterklaas moet gewoon weg van de internationale bedrijven: zo kunnen ze hun wereldwijde eenheidsdiarrereclames niet in Nederland uitzenden.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:43 schreef Eightyone het volgende:
Wat beginnen de kerstige reclames dit jaar trouwens vroeg.
Dat gekwijl mogen ze wmb tot na Sinterklaas bewaren (als het echt persé uitgezonden moet worden).
Bol doet er ook aan mee.quote:Op maandag 17 november 2025 07:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sinterklaas moet gewoon weg van de internationale bedrijven: zo kunnen ze hun wereldwijde eenheidsdiarrereclames niet in Nederland uitzenden.
Die van Vodafone?quote:Op maandag 17 november 2025 09:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Die reclame met “nee!” “Oh nee!” “NEE!”
Die is wel irritant ja.quote:Op maandag 17 november 2025 09:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke, maar hij valt op.
Van die groenteman?quote:Op maandag 17 november 2025 18:50 schreef Poefbank het volgende:
Elke keer als die reclame van Lidl voorbijkomt dan krijg ik een woede uitbarsting. Wat een irritant hoofd is dat..
[ afbeelding ]
Ja, dat is echt een eikel!quote:
Wie is dat?quote:Op maandag 17 november 2025 19:27 schreef 111210 het volgende:
Iedere reclame met de oplichter.
Werkelijk meerdere keren per dag op voor tijdens en na een youtube video. Maar ook oo facebook en instagram komt deze idioot voorbij
Gelukkig werkt de addblocker op mn laptop om dit tegen te gaan prima.
[ link | afbeelding ]
Ach, in Dubai lopen ze elke dag in de zelfde kleren rond.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
En of andere scammer die beleggings trainingen aanbiedt om snel rijk te worden vanuit Dubai.
Laat dat nu net het doel zijn van een reclame.quote:Op maandag 17 november 2025 09:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke, maar hij valt op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |