Ik vind jou ongeschikt.quote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt van post #81 nog eens onderstreept. Speciaal voor jou deze
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kopt, daar heb je gelijk in. En het wordt ook eens tijd dat de moderatie daarop ingrijpt.quote:Op zondag 14 september 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het moge toch wel duidelijk zijn dat er een heel groepje users gewoon continu loopt te zieken, en ja je mag van mij best een (extreem) afwijkende mening hebben.
@Straatcommando.quote:
Had 'm ook gemist, likes uitgedeeld.quote:Op maandag 15 september 2025 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
Bedankt dat je ons op deze grappige post wijst. Heb 'm een duimpje gegeven.
Dus? Ik wil gewoon even aanstippen dat die verontwaardiging niet gemeend of oprecht is.quote:
mijn likes zijn speciaal jaquote:
geen idee, gaan we als NWS mods niet overquote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is het nog altijd toegestaan een Hitlergroet als UI te hebben?
Is dit een waarschuwing of een dreigement vermomd als waarschuwing?quote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef sp3c het volgende:
btw
ijshockey begint weer, ik waarschuw iedereen alvast
[ afbeelding ]
korte broeken weer in de kast
Heb je je quote zelf gelezen?quote:Op maandag 15 september 2025 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
@:sp3c
Heb je de bron gelezen van het topic dat jij zojuist hebt gesloten? Ik denk het niet. Het was geen T artikel. Het kwam van een andere website.
Headliner.nl schrijft het zelf niet he, als je doorklikt naar volledig atikel kom je bij de telegraaf uot en dat artikel is premiumquote:maandag, 15 september 2025 (18:44) - De Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |