Haha, dat was een ninja-edit!quote:
Snap ik. Maar ik ken die omgeving niet, dus dan ben je eerder bereid om je portemonnee te trekken in de veronderstelling dat het écht wat is. Maar dit wist ik niet.quote:Op zondag 14 september 2025 22:20 schreef Tommeke het volgende:
Je kunt als je daar in de buurt bent veel beter naar de Veluwezoom gaan, daar is het ook mooi uitgestrekt en bovendien rustig zolang je uit de buurt blijft van de Posbank natuurlijk. Want het gros van de mensen zet de auto bovenop de Posbank neer en gaat daar dan wandelen![]()
Je kunt je auto beter bij Groenendaal of Terlet neerzetten en vanaf daar lekker de Loenermark op wandelen. Daar heb je mooie heide en veel heuvels en bossen. Bij Terlet heb je restaurant de Thermiekbel, waar het een stuk rustiger is dan bij het paviljoen op de Posbank en met een beetje mazzel zie je steeds zweefvliegtuigen opstijgen en landen. En anders is Deelerwoud ook leuk.
Ik woon er vlak in de buurt, maar ben nog nooit de Hoge Veluwe op geweest. Ik ga echt niet betalen voor zoiets wanneer er vlakbij ook mooie alternatieven zijn.
quote:Hij effende banen voor het vreedzaam verkeer tusschen de volken
Duizenden bracht hij in en tot de natuur
Den Nederlanders deed hij Neerlands schoonheid kennen waarderen en liefhebben
Ja, klopt. Het zit vlak langs de A50quote:Op zondag 14 september 2025 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ken die omgeving niet, dus dan ben je eerder bereid om je portemonnee te trekken in de veronderstelling dat het écht wat is. Maar dit wist ik niet.
Terlet. Goede tip voor de volgende keer. Best mooi om vliegtuig(jes) te zien opstijgen of landen. Als ik naar Arnhem rijd zie ik ze soms boven de (a50?) volgens mij.
En er weer vanaf?quote:Op maandag 15 september 2025 05:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat kost het om er met de motor op te gaan?
Vertrekken is meestal wel gratis, maar het lijkt me leuk om een keer te doen. ¤23,- is ook maar net iets meer dan 2 tientjes.quote:
Werd FOK! ook nog genoemd?quote:Op zondag 14 september 2025 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
daarin werd wat uitgelegd over de begrazing en het type fora en fauna dat daar voor komt.
Ach, toch een stukje Hollandse natuur-cultuur als je dat zo hoort en leest her en der. Wilde het gezien hebben. Net zoals de Zaans Schans. Zal er geen jaarkaart op nemen.quote:Op maandag 15 september 2025 08:00 schreef vosss het volgende:
Geld betalen om in de natuur te mogen lopen.
Geen eigen natuurgebied hebben
Een deel van dat geld is juist omdat hij wit rijden in die natuur. Je kan een stuk voordeliger lopend naar binnen en daar een gratis witte fiets pakken.quote:Op maandag 15 september 2025 08:00 schreef vosss het volgende:
Geld betalen om in de natuur te mogen lopen.
Geen eigen natuurgebied hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |