Uit je nek lullen vind ik iets anders als het bewust plaatsten van des-informatie.quote:Op zondag 14 september 2025 12:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat hoef je niet, maar ik kan niet meer doen dan waartoe ik hier bevoegd ben.
Het 'uit je nek lullen' is gewoon toegestaan volgens de policy.
Ik schaar het bewust plaatsen van desinformatie om te zieken als het uit je nek lullen, ik kan dat niet serieus nemen. Maar zal de discussie die dat oproept wel in goede banen proberen te leiden. Want dat is mijn taak als moderator.quote:Op zondag 14 september 2025 12:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uit je nek lullen vind ik iets anders als het bewust plaatsten van des-informatie.
Dag in, dag uit dezelfde onzin verkopen is gewoon zuigend kutgedrag.quote:Op zondag 14 september 2025 12:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat hoef je niet, maar ik kan niet meer doen dan waartoe ik hier bevoegd ben.
Het 'uit je nek lullen' is gewoon toegestaan volgens de policy.
Dat mag jij vinden, degene die jij als zuigend ervaart denk misschien hetzelfde over jou.quote:Op zondag 14 september 2025 13:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dag in, dag uit dezelfde onzin verkopen is gewoon zuigend kutgedrag.
Bedankt dat je mijn punt van post #81 nog eens onderstreept. Speciaal voor jou dezequote:Op zondag 14 september 2025 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, degene die jij als zuigend ervaart denk misschien hetzelfde over jou.
nouja zeg doe eens even normaalquote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt van post #81 nog eens onderstreept. Speciaal voor jou deze
[ afbeelding ]
Zal het meenemen naar achteren. En in feite bewijs je onbedoeld mijn punt.quote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt van post #81 nog eens onderstreept. Speciaal voor jou deze
[ afbeelding ]
Bizar. Wees gewoon blij met al het werk dat verzet wordt door alle vrijwilligers hier.quote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een manier om waardering te geven voor Jippie haar inzet.quote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter kunnen is zelf doen.quote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou ongeschikt.quote:Op zondag 14 september 2025 14:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kopt, daar heb je gelijk in. En het wordt ook eens tijd dat de moderatie daarop ingrijpt.quote:Op zondag 14 september 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het moge toch wel duidelijk zijn dat er een heel groepje users gewoon continu loopt te zieken, en ja je mag van mij best een (extreem) afwijkende mening hebben.
@Straatcommando.quote:
Had 'm ook gemist, likes uitgedeeld.quote:Op maandag 15 september 2025 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
Bedankt dat je ons op deze grappige post wijst. Heb 'm een duimpje gegeven.
Dus? Ik wil gewoon even aanstippen dat die verontwaardiging niet gemeend of oprecht is.quote:
mijn likes zijn speciaal jaquote:
geen idee, gaan we als NWS mods niet overquote:Op maandag 15 september 2025 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is het nog altijd toegestaan een Hitlergroet als UI te hebben?
Is dit een waarschuwing of een dreigement vermomd als waarschuwing?quote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef sp3c het volgende:
btw
ijshockey begint weer, ik waarschuw iedereen alvast
[ afbeelding ]
korte broeken weer in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |