Eens. Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je dat niet kan zeggen zonder mensen voor antisemitische Hitler adept en nazi uit te maken hoor je op dit forum wat mij betreft niet thuis. Ik heb eerder in dit topic met veel moeite een post geschreven om op dat soort praktijken een persoonlijke toelichting te geven en daar begin ik eigenlijk al weer spijt van te krijgen maar die staat er nou eenmaal. Je bent vrij om die nog eens terug te lezen of niet. Verder zijn wij uitgepraat. Ik ga hier niet meer op reageren en ik hoop dat de moderatie ingrijpt.
?quote:Op maandag 8 september 2025 19:28 schreef 2172619626795 het volgende:
Kan iemand deze reeksen?
NWS / Wat gebeurt er in Groot Brittanniė?
Iemand wees me er op dat ik genoemd was hier en wilde toch even voor mezelf spreken voordat mensen aannames zouden gaan doen. Had een account die ik nog wel eens gebruikte om mee te lezen, maar inloggegevens kwijt, dus dan maar even zo. Hou t kort, want blijft FB.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ken je always happy nog?
Weggegaan daarom.
Wat een bullshit. Uit het persbericht van NASA:quote:Op woensdag 10 september 2025 18:15 schreef 2172619626795 het volgende:
Kan iemand de TT vervangen naar:
NASA bevestigt: Leven op Mars
2172619626795 in NWS / NASA bevestigt: Leven op Mars
Dankjewel!
Oftewel: er is iets gevonden dat heel misschien van biologische oorsprong is maar er kan nog geen enkele conclusie worden getrokken over wel of geen leven.quote:A potential biosignature is a substance or structure that might have a biological origin but requires more data or further study before a conclusion can be reached about the absence or presence of life.
Gaat verder alles nog goed met deze user?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:57 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Niet eens weten dat Anons faggots zijn, maar wel een afkeurende mening over hun durven hebben![]()
npc
/oldfag
Ja het gaat uitstekend. Bedankt voor het vragen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat verder alles nog goed met deze user?
Ik heb gelezen welke berichten je verwijderd hebt en welke je hebt laten staan, dus ik zal het verwijderde vanaf nu achterwege laten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:19 schreef sp3c het volgende:
Denk dat het meer aan ons gericht was
Geen idee @:caland, ben geen psychiater, heb wel wat geveegd
Fijn om je terug te zienquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:56 schreef Happygogo het volgende:
[..]
Iemand wees me er op dat ik genoemd was hier en wilde toch even voor mezelf spreken voordat mensen aannames zouden gaan doen. Had een account die ik nog wel eens gebruikte om mee te lezen, maar inloggegevens kwijt, dus dan maar even zo. Hou t kort, want blijft FB.
Ik ben jaren actief geweest op FOK en heb me het merendeel van die tijd uitstekend vermaakt. Leuke users leren kennen, meermaals mod geweest en vond het altijd tof om me voor de site in te zetten.
Dat ik er uiteindelijk voor koos om weg te gaan had zoveel redenen, maar POL op zich had er maar weinig mee te maken. FOK bracht me gewoon meer en meer frustratie, discussies werden me te zwart/wit, drang was groot om mensen in hokjes te duwen en op bv een Reddit is er veel meer aanbod qua onderwerpen met meer activiteit (al zie je daar ook het gebrek aan nuance als het om nieuws of politiek gaat). Daarnaast zag ik aardig wat FOK vrienden ook vertrekken. Het sloot gewoon niet meer bij me aan al hebben zowel Straat, Yvonne als Danny echt hun best gedaan me hier te houden wat ik enkel waardeerde. Gun de site en betrokkenen allemaal het beste overigens.
Zoals de Eagles al zongen:quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:56 schreef Happygogo het volgende:
[..]
Iemand wees me er op dat ik genoemd was hier en wilde toch even voor mezelf spreken voordat mensen aannames zouden gaan doen. Had een account die ik nog wel eens gebruikte om mee te lezen, maar inloggegevens kwijt, dus dan maar even zo. Hou t kort, want blijft FB.
Ik ben jaren actief geweest op FOK en heb me het merendeel van die tijd uitstekend vermaakt. Leuke users leren kennen, meermaals mod geweest en vond het altijd tof om me voor de site in te zetten.
Dat ik er uiteindelijk voor koos om weg te gaan had zoveel redenen, maar POL op zich had er maar weinig mee te maken. FOK bracht me gewoon meer en meer frustratie, discussies werden me te zwart/wit, drang was groot om mensen in hokjes te duwen en op bv een Reddit is er veel meer aanbod qua onderwerpen met meer activiteit (al zie je daar ook het gebrek aan nuance als het om nieuws of politiek gaat). Daarnaast zag ik aardig wat FOK vrienden ook vertrekken. Het sloot gewoon niet meer bij me aan al hebben zowel Straat, Yvonne als Danny echt hun best gedaan me hier te houden wat ik enkel waardeerde. Gun de site en betrokkenen allemaal het beste overigens.
quote:You can check out anytime but never leaveeee
Slotje gekregen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:58 schreef rutger05 het volgende:
rutger05 in NWS / Israėl schiet gericht op kinderen
Ik vroeg het mij af omdat het topic geopend is door een mod. Dacht wellicht mag een soort samenvatting wel. Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Slotje gekregen.
Volkskrant mag, net als TROUW, niet gequote worden in een topic.
5 jaar oude fotoshop wordt hier opgelepeld om de ander weg te zetten als nazi.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:46 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs.
[ afbeelding ]
Voor sommige users heb je alleen de smaken (extreem) rechts en links. Dan krijg je dit soort onzinquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
5 jaar oude fotoshop wordt hier opgelepeld om de ander weg te zetten als nazi.
Iedereen is vrij om op FOK! mee te discussiėren mits men post binnen de policy. Users met een andersluidende mening worden door de 'tegenpartij' vaak ten onrechte als trol weggezet.quote:Op zondag 14 september 2025 06:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat in de serieuze fora er totaal geen beleid is om trollen te weren, en het erge is dat users die wel serieus bijdragen daardoor afhaken, een perfecte manier om een forum om zeep te helpen.
Helemaal mee eens, maar het moge toch wel duidelijk zijn dat er een heel groepje users gewoon continu loopt te zieken, en ja je mag van mij best een (extreem) afwijkende mening hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 06:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om op FOK! mee te discussiėren mits men post binnen de policy. Users met een andersluidende mening worden door de 'tegenpartij' vaak ten onrechte als trol weggezet.
Daarnaast zullen er ook een aantal echt trollen om bewust een topic om zeep te helpen,maar als hij /zij dat binnen de policy doet kunnen we als moderatie weinig doen.
Ook zijn er Users die niet uitblinken in communicatie vaardigheden, ook die zijn welkom.
Mocht je je mateloos ergeren aan een medeuser, scroll dan gewoon voorbij zijn/haar posts. Of neem een abo zodat je kan instellen om de posts van een bepaalde medeuser niet te zien.
Wat me eigenlijk meer stoort is dat een aantal users (bewust) desinformatie post. Andere users debunken dat dan vrij eenvoudig. Om een dag of een paar dagen later (als het topic weer een paar pagina's verder is) weer dezelfde riedel te posten. En als klap op de vuurpijl worden de logisch geagiteerde users gemaand de desinformatie te negeren..quote:Op zondag 14 september 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het moge toch wel duidelijk zijn dat er een heel groepje users gewoon continu loopt te zieken, en ja je mag van mij best een (extreem) afwijkende mening hebben.
Hier zit wel wat in. Heel wat types die “vroeger” gewoon doorverwezen werden naar BNW om de serieuze fora niet te verpesten mogen nu gewoon alles hier plaatsen.quote:Op zondag 14 september 2025 08:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wat me eigenlijk meer stoort is dat een aantal users (bewust) desinformatie post. Andere users debunken dat dan vrij eenvoudig. Om een dag of een paar dagen later (als het topic weer een paar pagina's verder is) weer dezelfde riedel te posten. En als klap op de vuurpijl worden de logisch geagiteerde users gemaand de desinformatie te negeren..
Of als je ze een bron geeft op foutieve informatie dan zeggen ze: Ja dat is Westers gekleurde media.quote:Op zondag 14 september 2025 08:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wat me eigenlijk meer stoort is dat een aantal users (bewust) desinformatie post. Andere users debunken dat dan vrij eenvoudig. Om een dag of een paar dagen later (als het topic weer een paar pagina's verder is) weer dezelfde riedel te posten. En als klap op de vuurpijl worden de logisch geagiteerde users gemaand de desinformatie te negeren..
En dan heb jij de vrijheid om zo'n opmerking niet serieus te nemen en verder te negeren.quote:Op zondag 14 september 2025 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of als je ze een bron geeft op foutieve informatie dan zeggen ze: Ja dat is Westers gekleurde media.
Zoals ik al aangaf, iedereen mag zijn zegje doen mits binnen de policy.quote:Op zondag 14 september 2025 08:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in. Heel wat types die “vroeger” gewoon doorverwezen werden naar BNW om de serieuze fora niet te verpesten mogen nu gewoon alles hier plaatsen.
Mijn god, moet ik dit nou echt gaan uitleggen?quote:Op zondag 14 september 2025 12:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan heb jij de vrijheid om zo'n opmerking niet serieus te nemen en verder te negeren.
Dan zou de moderatie moeten beoordelen wat desinformatie is, dat is anno 2025 onbegonnen werk.quote:Op zondag 14 september 2025 08:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En dus ga je in topics roepen dat het naar BNW moet en de poster belachelijk maken. Want dat zie ik jou doen.quote:Op zondag 14 september 2025 08:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in. Heel wat types die “vroeger” gewoon doorverwezen werden naar BNW om de serieuze fora niet te verpesten mogen nu gewoon alles hier plaatsen.
Nee dat hoef je niet, maar ik kan niet meer doen dan waartoe ik hier bevoegd ben.quote:Op zondag 14 september 2025 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn god, moet ik dit nou echt gaan uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |