Nosquote:Zonder er ruchtbaarheid aan te geven, regelde voormalig NSC-minister Caspar Veldkamp van Buitenlandse Zaken de komst van de Palestijnen naar Nederland. Duyvendak: "Er is een opening gemaakt en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten, kunnen daar voortaan gebruik van maken. Dat vraagt om politieke moed en politieke wil."
Leuke vent...quote:Daar zat hij samen met zijn vrouw en een journalist - Achmed Abu Artema - die aan de slag gaat voor journalistiek platform De Correspondent.
Omdat Wilders en Faber voor dat dat strengste beleid ooit kon worden ingevoerd weggerend waren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Casper Veldkamp heeft zonder er ruchtbaarheid aan te geven een aantal Palestijnen naar Nederland gehaald.
[..]
Nos
Het staat deze mensen vrij om hier asiel aan te vragen en dan voor gezinshereniging te gaan.
En dit moet dan het strengste asielbeleid ooit zijn.
Waarom??
Mogen ze bij jou in huis?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus dit is geen topic van: "Tof! We gaan ze helpen!", maar van: "Meer buitenlanders! Rot op!"
Dat was (totaal helemaal niet) onverwacht ...
We hebben al de halve wereld geholpen ondertussen. Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus dit is geen topic van: "Tof! We gaan ze helpen!", maar van: "Meer buitenlanders! Rot op!"
Ik wil ze ook niet helpenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
Heb jij zelf ooit andere mensen geholpen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
We hebben al de halve wereld geholpen ondertussen. Genoeg is genoeg.
Ik had het over Nederland. Ik zie niet in waarom het nu ineens over mij moet gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Heb jij zelf ooit andere mensen geholpen?
Ze zijn er al, als ik de NOS lees.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt me toch iets voor de kamer om een plasje over te doen.
Volgens mij is het al gebleken dat er prima mensen zijn die de grenzen bewaken willen. Ga jij je huis bewaken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ga jij zelf de grens bewaken?
Bijzonder.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn er al, als ik de NOS lees.
Hoe is het mogelijk dat rechts 100 zetels ofzo heeft, maar de Duyvendaks van deze wereld alsnog de lijnen uitzetten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:40 schreef Tjoent het volgende:
Ach ja, de GL familie Duyvendak weer. Terreur alom... je verwacht het niet.
We laten andere mensen de grens bewaken, maar ik moet ze persoonlijk allemaal thuis opvangen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:44 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Volgens mij is het al gebleken dat er prima mensen zijn die de grenzen bewaken willen. Ga jij je huis bewaken?
Het betonrot zit in alle instituties inmiddels.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat rechts 100 zetels ofzo heeft, maar de Duyvendaks van dit wereld alsnog de lijnen uitzetten.
Door de juiste ongekozen en anonieme " topambtenaren" op de juiste plekken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat rechts 100 zetels ofzo heeft, maar de Duyvendaks van dit wereld alsnog de lijnen uitzetten.
Waarom niet? Geen mens is illegaal.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We laten andere mensen de grens bewaken, maar ik moet ze persoonlijk allemaal thuis opvangen?
Maar hypothetisch gezien hé: als ik nou de grens ga bewaken; vang jij die mensen dan thuis op?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We laten andere mensen de grens bewaken, maar ik moet ze persoonlijk allemaal thuis opvangen?
Mij vang je niet op hypocrisie. Ook niet op onderbuikgepraat.
Maar ik heb me weer laten verleiden er wat over te zeggen. Daar stop ik nu mee.
Daarom past ie prima bij de Nederlandse Sabotage Club.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:53 schreef PieterDeRijcke het volgende:
En ook die opmerking 'zonder ruchtbaarheid '. En dan toch gewoon doen.
Terwijl je weet dat de PVV de grootste is.
Mensen in Nederland willen dit niet. Op een klein kliekje na.
Wat een volksverlakker.
Niet als ze zelf vertrekkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:58 schreef BlaZ het volgende:
Maar helpt Nederland dan juist niet met het etnisch zuiveren van Gaza?
Extreem-links en op de man/vrouw/wezen spelen, noem me 2 meer iconische duo'squote:Op vrijdag 5 september 2025 17:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland. Ik zie niet in waarom het nu ineens over mij moet gaan.
Dat zou hier een baan bij de NPO opleverenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Frankrijk heeft dit ook gedaan maar is er mee gestopt toen die Palestijnen Adolf Hitler verheerlijkte en opriepen om alle joden uit te moorden op X.
Wacht maar tot het eerste meisje hier aangerand of verkracht wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:10 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Godverdomme.
Is er een manier om deze minister voor de rechter te dagen en de Palestijnen onmiddellijk op te sluiten?
Ja, daar kon je op wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Frankrijk heeft dit ook gedaan maar is er mee gestopt toen die Palestijnen Adolf Hitler verheerlijkte en opriepen om alle joden uit te moorden op X.
Denemarken toch ook.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Wat is er precies mis met zijn analyse van de Hamas aanval van 7 oktober? Vind jij het ook niet opmerkelijk dat Hamas een dermate grote operatie geheim kon houden voor een land waarvan men zegt dat het een van de beste inlichtingen diensten ter wereld heeft?quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Leuke vent...
OPMERKELIJK! Nieuwe collega De Correspondent noemde 7 oktober 'remarkable achievement'
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef TyVole het volgende:
Nou, voor de Joden onder ons; had je nog een keppeltje op en publique, vergeet dat maar.
Waarom willen onze politici dit toch zo graag? 51 Moslimlanden, ga daar lekker heen. Egypte ofzo. Oh nee, die houden mooi de grens dicht. Wonder why...
Dat is incl arbeidsmigratie. Helemaal geen gek getal dus.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Het CDA bij monde van Bontenbal wil ongeveer 60.000 migranten binnenhalen.
Hoeveel Gazanen zullen daarbij zijn?
Dat vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is incl arbeidsmigratie. Helemaal geen gek getal dus.
Correct.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
Niet alleen extreem-links doet vervelend door op man/vrouw/wezen te spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Extreem-links en op de man/vrouw/wezen spelen, noem me 2 meer iconische duo's
Je stelt een vraag die niemand kan beantwoorden. Wel gooi je er even een migratiegetal van een politieke partij in.quote:
Jij denkt dat Palestijnen hier gaan werken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je stelt een vraag die niemand kan beantwoorden. Wel gooi je er even een migratiegetal van een politieke partij in.
Dat deed je niet zo maar.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:52 schreef Joppiez het volgende:
Wat mij betreft landverraad. Daar wisten ze vroeger wel raad mee.
Dat is de reden dat ze nog niet allemaal overgekomen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:58 schreef BlaZ het volgende:
Maar helpt Nederland dan juist niet met het etnisch zuiveren van Gaza?
Geen idee, maar ik acht de kans op goede integratie in dit gepolariseerd land steeds kleiner. Maar waar haal je nu deze vraag weer ineens vandaan? Totaal irrelevant, gezien de arbeidsmigranten natuurlijk niet de groep 'Palestijnen' zijn. Dat wil niet zeggen dat een Palestijn wel of niet gaat werken, nadat hij hier mogelijk asiel heeft gekregen. Die komt alleen niet als 'arbeidsmigrant' hier aan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Jij denkt dat Palestijnen hier gaan werken?
Ik ben er eerder bang voor dat ze de drijvende krachten gaan worden achter de komende Tweede Holocaust.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:28 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wacht maar tot het eerste meisje hier aangerand of verkracht wordt.
Of denk je dat onze GGZ alle PTSS getraumatiseerde Gazanen en hun families voorrang gaat geven?
Waar zegt het CDA 60.000 arbeidsmigranten binnen te halen ? Niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik acht de kans op goede integratie in dit gepolariseerd land steeds kleiner. Maar waar haal je nu deze vraag weer ineens vandaan? Totaal irrelevant, gezien de arbeidsmigranten natuurlijk niet de groep 'Palestijnen' zijn. Dat wil niet zeggen dat een Palestijn wel of niet gaat werken, nadat hij hier mogelijk asiel heeft gekregen. Die komt alleen niet als 'arbeidsmigrant' hier aan.
Je probeersel van 'kritiek' op de 60.000 van het CDA was gewoon foutief. Het is een reëel en haalbaar getal in deze wereld.
De vraag die je erbij stelde kan niemand beantwoorden.
Dat is een middelgrote stad per jaar. Dat is helemaal gestoord in een land waarbij de woningmarkt is vastgelopen, netcongestie een steeds groter probleem wordt etc.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is kennelijk een heel normaal aantal voor een middenpartij.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een middelgrote stad per jaar. Dat is helemaal gestoord in een land waarbij de woningmarkt is vastgelopen, netcongestie een steeds groter probleem wordt etc.
Als mensen nu weer zo massaal op 'fatsoen' gaan stemmen zoals vorige keer op de nieuwe Messias Omtzigt, nu Bontenbal dan hoor je als land ook finaal naar de klote te gaan. 100% zelfkastijding.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar zegt het CDA 60.000 arbeidsmigranten binnen te halen ? Niet.
CDA spin off NSC haalt gewoon stiekem Palestijnen hier heen.
Dus ja. Die Gazanen zijn onderdeel van die migranten.
Weet wat je stemt mensen.
Tot je dochter verkracht of aangerand of erger wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Als mensen nu weer zo massaal op 'fatsoen' gaan stemmen zoals vorige keer op de nieuwe Messias Omtzigt, nu Bontenbal dan hoor je als land ook finaal naar de klote te gaan. 100% zelfkastijding.
Ja, dat heb je dan te danken aan CDA- en alles links daarvan - stemmers.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Tot je dochter verkracht of aangerand of erger wordt.
Verdomme. We zijn het eens.quote:
Eens dat het verder omlaag moet. Maar het moet ook realistisch blijven. Het is geen gek getal omdat het een redelijk startpunt is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een middelgrote stad per jaar. Dat is helemaal gestoord in een land waarbij de woningmarkt is vastgelopen, netcongestie een steeds groter probleem wordt etc.
Dat is waar en ik vind het voor Bontenbal spreken dat hij een getal noemtquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eens dat het verder omlaag moet. Maar het moet ook realistisch blijven. Het is geen gek getal omdat het een redelijk startpunt is.
Daar zeg je me wat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:24 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Ja stel je voor dat je als rijk land een handjevol mensen in nood opvangt.
Maar als je dit nou niet wil, je wil helemaal geen nieuwe stad per jaar erbij. Je wil geen demografische veranderingen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is waar en ik vind het voor Bontenbal spreken dat hij een getal noemt
Dat zeg ik toch ook. Het is 60.000 migratiesaldo incl arbeidsmigranten. Dus ook incl asielzoekers en dus eventueel Gazanen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar zegt het CDA 60.000 arbeidsmigranten binnen te halen ? Niet.
CDA spin off NSC haalt gewoon stiekem Palestijnen hier heen.
Dus ja. Die Gazanen zijn onderdeel van die migranten.
Weet wat je stemt mensen.
Je moet kijken waar we vandaan komen. Vanuit de 60k verder kijken lijkt me oprecht niet zo gek.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is waar en ik vind het voor Bontenbal spreken dat hij een getal noemt
Denk jij dat Nederland dat wil? Een nieuwe stad per jaar erbij? Met allerlei immigranten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Het is 60.000 incl arbeidsmigranten. Dus ook incl asielzoekers en dus eventueel Gazanen.
In 2022 hadden 200k+. In 2023 was het 130k+. Daarom vind ik 60k helemaal geen gek streven voor nu.
Nee, maar het getal nog veel verder omlaag brengen is ook niet realistisch als je ziet waar we vandaan komen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland dat wil? Een nieuwe stad per jaar erbij? Met allerlei immigranten.
En ondertussen stiekem Gazanen naar Nederland halen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar het getal nog veel verder omlaag brengen is ook niet realistisch als je ziet waar we vandaan komen.
Maar je mag van mij best gaan voor onrealistisch en onhaalbaar beleid.
Nee. Geen idee of dit ook echt 'stiekem' was overigens. Je hoeft het ook niet in de media te verkondigen toch lijkt me?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
En ondertussen stiekem Gazanen naar Nederland halen.
Want dat is het wel.
Vind je dat okay?
Hamas was niet voor niets trots op NSC..!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
Minister die bijklust als mensensmokkelaar. Alleen in dit land
Oh wouw.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hamas was niet voor niets trots op NSC..!!
Nou, het was een grapje maar anderzijds kijk ik nergens meer van op...quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Oh wouw.
Zou dat er achter kunnen zitten? Vanuit Hamas.
We zijn gewoon gek dat we het überhaupt doen. Dat soort lui hier naartoe overvliegen.
Ok?quote:
Dit lijkt me wel de kern ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Laten we hopen dat Israel zijn genocide snel stopt, zodat mensen niet hoeven te vluchten.
Nergens op, want dat is een utopie. Tenminste, het wensen van geen enkele verandering.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:34 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar als je dit nou niet wil, je wil helemaal geen nieuwe stad per jaar erbij. Je wil geen demografische veranderingen.
Waar moet je dan op stemmen?
Er is geen genocide gaande in Gaza.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Laten we hopen dat Israel zijn genocide snel stopt, zodat mensen niet hoeven te vluchten.
De PVV dus, dank je wel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nergens op, want dat is een utopie. Tenminste, het wensen van geen enkele verandering.
Dat is ook niet erg, maar voor mijn gevoel ontbreekt de realiteitszin een beetje.
Het staat eigenlijk bijna gelijk aan een moordaanslag om Gazanen – die hun leven lang met anti-Westerse en antisemitische propaganda geïndoctrineerd zijn – naar een Westers land te halen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Laten we dan maar hopen dat de genocides in Eritrea, Nigeria en Marokko ook snel stoppen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Er is geen genocide, en het stopt pas snel (had allaaaaaaang gestopt kunnen zijn) als Hamas zich overgeeft en de gijzelaars teruggeeft.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Nog meer Jodenhaat in Nederland kunnen we toch best gebruiken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Casper Veldkamp heeft zonder er ruchtbaarheid aan te geven een aantal Palestijnen naar Nederland gehaald.
[..]
Nos
Het staat deze mensen vrij om hier asiel aan te vragen en dan voor gezinshereniging te gaan.
En dit moet dan het strengste asielbeleid ooit zijn.
Waarom??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het er bijvoorbeeld 56.000 arbeidsmigranten zijn en 4.000 asiel dan is het te overzien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mwoah wat daar allemaal gebeurt is ook met geen pen te beschrijven, maar ik snap niet zo goed waarom wij daar per se verantwoordelijk voor zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:30 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Er is geen genocide gaande in Gaza.
Nee hoor, die krijgen gewoon een permanente verblijfsvergunning en het Nederlanderschap. En natuurlijk een van de schaarse woningen met voorrang. Ze kunnen namelijk asiel aanvragen en Gaza wordt echt niet als veilig gezien nu. Ofwel: hier heb je een Nederlands paspoort!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef nixxx het volgende:
Geluk bij een ongeluk, we weten precies waar ze vandaan komen dus retour zenden kan ook.
Gezeliig, tussen alle internationale studenen. Een soort lokaal AZC maar dan voor mensen met een goed stel hersens die zich ook veelal vaak nog eens weten te gedragen ook.quote:
Ditquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah wat daar allemaal gebeurt is ook met geen pen te beschrijven, maar ik snap niet zo goed waarom wij daar per se verantwoordelijk voor zijn.
Ik heb werkelijk geen idee wat daar gebeurt. Niemand lijkt dat te weten, maar iedereen doet alsof.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah wat daar allemaal gebeurt is ook met geen pen te beschrijven, maar ik snap niet zo goed waarom wij daar per se verantwoordelijk voor zijn.
Jawel hoor. Dat heet een oorlog in stedelijk gebied. Ik zie weinig verschil met andere plekken in de wereld waar men gevechten uitvoert in steden/dorpen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat bepaalde lieden van onze regering naar ons luisteren.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:04 schreef antweerkie het volgende:
Met zulke ministers heb je geen vijanden nodig.
Mensensmokkel, voor het gerecht ermee.
Omdat rechts, zoals het afgelopen jaar gebleken is, evenveel talent voor politiek en beleid uitzetten heeft als een kangoeroe heeft voor astrofysica.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat rechts 100 zetels ofzo heeft, maar de Duyvendaks van deze wereld alsnog de lijnen uitzetten.
Ik ben het geheel met je eens dat dat rechts haar politieke invloed niet effectief benut, en ook niet voldoende institutionele macht nastreeft. Dit geeft links de kans in dit vacuüm te springen en hun rampzalig beleid te implementeren gebaseerd op een romantische xenofilie en een ongegronde haat jegens het eigene.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat rechts, zoals het afgelopen jaar gebleken is, evenveel talent voor politiek en beleid uitzetten heeft als een kangoeroe heeft voor astrofysica.
Meteen naar Nederland halen; die gaan later vast onze billen wassen!quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:21 schreef Montagui het volgende:
Zonder vooraf de ministerraad in te lichten?
In dat geval is het landverraad.
Zeker omdat het hier gaat over potentiële terroristen. Palestijnse kinderen worden al op jonge leeftijd geïndoctrineerd.
Bv
[ x ]
1938 belde. Of je op tijd thuis wilt komen voor het eten. Het is Sauerkraut avond, zoals je weet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:47 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens dat dat rechts haar politieke invloed niet effectief benut, en ook niet voldoende institutionele macht nastreeft. Dit geeft links de kans in dit vacuüm te springen en hun rampzalig beleid te implementeren gebaseerd op een romantische xenofilie en een ongegronde haat jegens het eigene.
In het licht van recente ontwikkelingen heeft links heeft haar recht op het trekken van de tweedewereldoorlogkaart wel behoorlijk verspeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1938 belde. Of je op tijd thuis wilt komen voor het eten. Het is Sauerkraut avond, zoals je weet.
Met deze oneliner haak je niet in op de inhoud van het bericht. De observatie dat binnen linkse en progressieve contreien een filie heerst voor niet-Westerse culturen en mensen en een afkeer van de eigen Westerse cultuur is namelijk een correcte.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1938 belde. Of je op tijd thuis wilt komen voor het eten. Het is Sauerkraut avond, zoals je weet.
Je verwacht het nietquote:Nog drie Palestijnen kwamen naar Nederland in het kader van gezinshereniging.
Die staat in dezelfde ijskast waarin Wilders zogenaamd zijn extremere standpunten heeft gezet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Veldkamp’s interpretatie van het ‘sociaal contract’ dat hij dit allemaal in het geniep doorgedrukt heeft.
In mijn realiteit begon de 2e wereldoorlog pas in 1939, hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:59 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
In het licht van recente ontwikkelingen heeft links heeft haar recht op het trekken van de tweedewereldoorlogkaart wel behoorlijk verspeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |