Dat vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is incl arbeidsmigratie. Helemaal geen gek getal dus.
Correct.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus dit is geen topic van: "Tof! We gaan ze helpen!", maar van: "Meer buitenlanders! Rot op!"
Dat was (totaal helemaal niet) onverwacht ...
Niet alleen extreem-links doet vervelend door op man/vrouw/wezen te spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Extreem-links en op de man/vrouw/wezen spelen, noem me 2 meer iconische duo's
Je stelt een vraag die niemand kan beantwoorden. Wel gooi je er even een migratiegetal van een politieke partij in.quote:
Jij denkt dat Palestijnen hier gaan werken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je stelt een vraag die niemand kan beantwoorden. Wel gooi je er even een migratiegetal van een politieke partij in.
Dat deed je niet zo maar.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:52 schreef Joppiez het volgende:
Wat mij betreft landverraad. Daar wisten ze vroeger wel raad mee.
Dat is de reden dat ze nog niet allemaal overgekomen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:58 schreef BlaZ het volgende:
Maar helpt Nederland dan juist niet met het etnisch zuiveren van Gaza?
Geen idee, maar ik acht de kans op goede integratie in dit gepolariseerd land steeds kleiner. Maar waar haal je nu deze vraag weer ineens vandaan? Totaal irrelevant, gezien de arbeidsmigranten natuurlijk niet de groep 'Palestijnen' zijn. Dat wil niet zeggen dat een Palestijn wel of niet gaat werken, nadat hij hier mogelijk asiel heeft gekregen. Die komt alleen niet als 'arbeidsmigrant' hier aan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Jij denkt dat Palestijnen hier gaan werken?
Ik ben er eerder bang voor dat ze de drijvende krachten gaan worden achter de komende Tweede Holocaust.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:28 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wacht maar tot het eerste meisje hier aangerand of verkracht wordt.
Of denk je dat onze GGZ alle PTSS getraumatiseerde Gazanen en hun families voorrang gaat geven?
Waar zegt het CDA 60.000 arbeidsmigranten binnen te halen ? Niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik acht de kans op goede integratie in dit gepolariseerd land steeds kleiner. Maar waar haal je nu deze vraag weer ineens vandaan? Totaal irrelevant, gezien de arbeidsmigranten natuurlijk niet de groep 'Palestijnen' zijn. Dat wil niet zeggen dat een Palestijn wel of niet gaat werken, nadat hij hier mogelijk asiel heeft gekregen. Die komt alleen niet als 'arbeidsmigrant' hier aan.
Je probeersel van 'kritiek' op de 60.000 van het CDA was gewoon foutief. Het is een reëel en haalbaar getal in deze wereld.
De vraag die je erbij stelde kan niemand beantwoorden.
Dat is een middelgrote stad per jaar. Dat is helemaal gestoord in een land waarbij de woningmarkt is vastgelopen, netcongestie een steeds groter probleem wordt etc.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is kennelijk een heel normaal aantal voor een middenpartij.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een middelgrote stad per jaar. Dat is helemaal gestoord in een land waarbij de woningmarkt is vastgelopen, netcongestie een steeds groter probleem wordt etc.
Als mensen nu weer zo massaal op 'fatsoen' gaan stemmen zoals vorige keer op de nieuwe Messias Omtzigt, nu Bontenbal dan hoor je als land ook finaal naar de klote te gaan. 100% zelfkastijding.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar zegt het CDA 60.000 arbeidsmigranten binnen te halen ? Niet.
CDA spin off NSC haalt gewoon stiekem Palestijnen hier heen.
Dus ja. Die Gazanen zijn onderdeel van die migranten.
Weet wat je stemt mensen.
Tot je dochter verkracht of aangerand of erger wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Als mensen nu weer zo massaal op 'fatsoen' gaan stemmen zoals vorige keer op de nieuwe Messias Omtzigt, nu Bontenbal dan hoor je als land ook finaal naar de klote te gaan. 100% zelfkastijding.
Ja, dat heb je dan te danken aan CDA- en alles links daarvan - stemmers.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Tot je dochter verkracht of aangerand of erger wordt.
Verdomme. We zijn het eens.quote:
Eens dat het verder omlaag moet. Maar het moet ook realistisch blijven. Het is geen gek getal omdat het een redelijk startpunt is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een middelgrote stad per jaar. Dat is helemaal gestoord in een land waarbij de woningmarkt is vastgelopen, netcongestie een steeds groter probleem wordt etc.
Dat is waar en ik vind het voor Bontenbal spreken dat hij een getal noemtquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eens dat het verder omlaag moet. Maar het moet ook realistisch blijven. Het is geen gek getal omdat het een redelijk startpunt is.
Daar zeg je me wat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:24 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Ja stel je voor dat je als rijk land een handjevol mensen in nood opvangt.
Maar als je dit nou niet wil, je wil helemaal geen nieuwe stad per jaar erbij. Je wil geen demografische veranderingen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is waar en ik vind het voor Bontenbal spreken dat hij een getal noemt
Dat zeg ik toch ook. Het is 60.000 migratiesaldo incl arbeidsmigranten. Dus ook incl asielzoekers en dus eventueel Gazanen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar zegt het CDA 60.000 arbeidsmigranten binnen te halen ? Niet.
CDA spin off NSC haalt gewoon stiekem Palestijnen hier heen.
Dus ja. Die Gazanen zijn onderdeel van die migranten.
Weet wat je stemt mensen.
Je moet kijken waar we vandaan komen. Vanuit de 60k verder kijken lijkt me oprecht niet zo gek.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is waar en ik vind het voor Bontenbal spreken dat hij een getal noemt
Denk jij dat Nederland dat wil? Een nieuwe stad per jaar erbij? Met allerlei immigranten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Het is 60.000 incl arbeidsmigranten. Dus ook incl asielzoekers en dus eventueel Gazanen.
In 2022 hadden 200k+. In 2023 was het 130k+. Daarom vind ik 60k helemaal geen gek streven voor nu.
Nee, maar het getal nog veel verder omlaag brengen is ook niet realistisch als je ziet waar we vandaan komen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland dat wil? Een nieuwe stad per jaar erbij? Met allerlei immigranten.
En ondertussen stiekem Gazanen naar Nederland halen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar het getal nog veel verder omlaag brengen is ook niet realistisch als je ziet waar we vandaan komen.
Maar je mag van mij best gaan voor onrealistisch en onhaalbaar beleid.
Nee. Geen idee of dit ook echt 'stiekem' was overigens. Je hoeft het ook niet in de media te verkondigen toch lijkt me?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
En ondertussen stiekem Gazanen naar Nederland halen.
Want dat is het wel.
Vind je dat okay?
Hamas was niet voor niets trots op NSC..!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
Minister die bijklust als mensensmokkelaar. Alleen in dit land
Oh wouw.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hamas was niet voor niets trots op NSC..!!
Nou, het was een grapje maar anderzijds kijk ik nergens meer van op...quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Oh wouw.
Zou dat er achter kunnen zitten? Vanuit Hamas.
We zijn gewoon gek dat we het überhaupt doen. Dat soort lui hier naartoe overvliegen.
Ok?quote:
Dit lijkt me wel de kern ja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Laten we hopen dat Israel zijn genocide snel stopt, zodat mensen niet hoeven te vluchten.
Nergens op, want dat is een utopie. Tenminste, het wensen van geen enkele verandering.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:34 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar als je dit nou niet wil, je wil helemaal geen nieuwe stad per jaar erbij. Je wil geen demografische veranderingen.
Waar moet je dan op stemmen?
Er is geen genocide gaande in Gaza.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Laten we hopen dat Israel zijn genocide snel stopt, zodat mensen niet hoeven te vluchten.
De PVV dus, dank je wel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nergens op, want dat is een utopie. Tenminste, het wensen van geen enkele verandering.
Dat is ook niet erg, maar voor mijn gevoel ontbreekt de realiteitszin een beetje.
Het staat eigenlijk bijna gelijk aan een moordaanslag om Gazanen – die hun leven lang met anti-Westerse en antisemitische propaganda geïndoctrineerd zijn – naar een Westers land te halen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef mackinac het volgende:
Frankrijk heeft dit ook gedaan maar is er mee gestopt toen die Palestijnen Adolf Hitler verheerlijkte en opriepen om alle joden uit te moorden op X.
Laten we dan maar hopen dat de genocides in Eritrea, Nigeria en Marokko ook snel stoppen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Er is geen genocide, en het stopt pas snel (had allaaaaaaang gestopt kunnen zijn) als Hamas zich overgeeft en de gijzelaars teruggeeft.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef Hallojo het volgende:
Nog meer Jodenhaat in Nederland kunnen we toch best gebruiken?quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Casper Veldkamp heeft zonder er ruchtbaarheid aan te geven een aantal Palestijnen naar Nederland gehaald.
[..]
Nos
Het staat deze mensen vrij om hier asiel aan te vragen en dan voor gezinshereniging te gaan.
En dit moet dan het strengste asielbeleid ooit zijn.
Waarom??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het er bijvoorbeeld 56.000 arbeidsmigranten zijn en 4.000 asiel dan is het te overzien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |