abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218691049
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:30 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Er is geen genocide gaande in Gaza.
Mwoah wat daar allemaal gebeurt is ook met geen pen te beschrijven, maar ik snap niet zo goed waarom wij daar per se verantwoordelijk voor zijn.
  zaterdag 6 september 2025 @ 01:45:34 #102
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218691379
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:59 schreef nixxx het volgende:
Geluk bij een ongeluk, we weten precies waar ze vandaan komen dus retour zenden kan ook.
Nee hoor, die krijgen gewoon een permanente verblijfsvergunning en het Nederlanderschap. En natuurlijk een van de schaarse woningen met voorrang. Ze kunnen namelijk asiel aanvragen en Gaza wordt echt niet als veilig gezien nu. Ofwel: hier heb je een Nederlands paspoort!
  zaterdag 6 september 2025 @ 01:49:15 #103
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218691384
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef Aether het volgende:
Ergens op een campus onderbrengen?
Gezeliig, tussen alle internationale studenen. Een soort lokaal AZC maar dan voor mensen met een goed stel hersens die zich ook veelal vaak nog eens weten te gedragen ook.

En dat is waar ik geloof ik als enige blij mee ben, dat deze nieuw geimpoteerde Nederlanders -ze zullen ongetwijfeld niet meer teruggaan en hier asiel aanvragen en krijgen- nog enige mate van intelligentie bezitten gelukkig.
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 02:03:24 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218691392
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Mwoah wat daar allemaal gebeurt is ook met geen pen te beschrijven, maar ik snap niet zo goed waarom wij daar per se verantwoordelijk voor zijn.
Dit

Israel creeert dit probleem, eens of oneens boeit me niet zo maar you break it, you buy it
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218691641
quote:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat daar gebeurt. Niemand lijkt dat te weten, maar iedereen doet alsof.

En inderdaad, zijn we vergeten wat de Palestijnen hebben gedaan op 7 oktober?
  zaterdag 6 september 2025 @ 08:03:04 #106
21467 franske19
Hit the deck!
pi_218691680
quote:

[..]
Jawel hoor. Dat heet een oorlog in stedelijk gebied. Ik zie weinig verschil met andere plekken in de wereld waar men gevechten uitvoert in steden/dorpen.
pi_218691794
Eerste actiepunt moet worden: al die Palestijnen terugsturen naar Gaza, met de minister erbij.
pi_218691827
Meer boosheid op straat hier dus straat! ^O^ Meer vlaggengewapper en demonstraties enzo! :X
pi_218692290
Met zulke ministers heb je geen vijanden nodig.
Mensensmokkel, voor het gerecht ermee.
pi_218692307
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:04 schreef antweerkie het volgende:
Met zulke ministers heb je geen vijanden nodig.
Mensensmokkel, voor het gerecht ermee.
Ik heb niet het gevoel dat bepaalde lieden van onze regering naar ons luisteren. :{
pi_218692328
PVV is de grootste partij, kom laten we Gazanen binnen vliegen.
pi_218692896
Zonder vooraf de ministerraad in te lichten?

In dat geval is het landverraad.

Zeker omdat het hier gaat over potentiële terroristen. Palestijnse kinderen worden al op jonge leeftijd geïndoctrineerd.

Bv
twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218692902
Pvv hoeft niet eens campagne te voeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:41:08 #115
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218693030
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 17:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Hoe is het mogelijk dat rechts 100 zetels ofzo heeft, maar de Duyvendaks van deze wereld alsnog de lijnen uitzetten.
Omdat rechts, zoals het afgelopen jaar gebleken is, evenveel talent voor politiek en beleid uitzetten heeft als een kangoeroe heeft voor astrofysica.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218693162
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Omdat rechts, zoals het afgelopen jaar gebleken is, evenveel talent voor politiek en beleid uitzetten heeft als een kangoeroe heeft voor astrofysica.
Ik ben het geheel met je eens dat dat rechts haar politieke invloed niet effectief benut, en ook niet voldoende institutionele macht nastreeft. Dit geeft links de kans in dit vacuüm te springen en hun rampzalig beleid te implementeren gebaseerd op een romantische xenofilie en een ongegronde haat jegens het eigene.
pi_218693166
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:21 schreef Montagui het volgende:
Zonder vooraf de ministerraad in te lichten?

In dat geval is het landverraad.

Zeker omdat het hier gaat over potentiële terroristen. Palestijnse kinderen worden al op jonge leeftijd geïndoctrineerd.

Bv
[ x ]
Meteen naar Nederland halen; die gaan later vast onze billen wassen!
pi_218693178
Wat gaat dit betekenen voor de Joodse medeburgers? Hier zitten dus mensen tussen die Hamas steunen want Hamas genoot daar een grote meerderheid.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218693181
“Palestijnen” hebben een speciale uitzondering.
Als 1 zo’n “vluchteling” asiel aanvraagt, krijgen ze niet alleen automatisch een verblijfsvergunning maar dat geldt tevens eindeloos zoveel generaties terug.

Dus alle gezinsleden, alle ooms en tantes opa’s en oma’s etc, iedereen die familie is van je.
Met dank aan die terroristische organisatie van het VN de UNRWA.

Die dit jaren geleden heeft laten vastleggen en uiteraard dom Nederland heeft dit verdrag mede ondertekend.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:53:34 #120
66444 Lord_Vetinari
pi_218693192
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:47 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ik ben het geheel met je eens dat dat rechts haar politieke invloed niet effectief benut, en ook niet voldoende institutionele macht nastreeft. Dit geeft links de kans in dit vacuüm te springen en hun rampzalig beleid te implementeren gebaseerd op een romantische xenofilie en een ongegronde haat jegens het eigene.
1938 belde. Of je op tijd thuis wilt komen voor het eten. Het is Sauerkraut avond, zoals je weet.
pi_218693242
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
1938 belde. Of je op tijd thuis wilt komen voor het eten. Het is Sauerkraut avond, zoals je weet.
In het licht van recente ontwikkelingen heeft links heeft haar recht op het trekken van de tweedewereldoorlogkaart wel behoorlijk verspeeld.
pi_218693371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Met deze oneliner haak je niet in op de inhoud van het bericht. De observatie dat binnen linkse en progressieve contreien een filie heerst voor niet-Westerse culturen en mensen en een afkeer van de eigen Westerse cultuur is namelijk een correcte.

Dat heeft verder helemaal niets te maken met 1938 of zuurkool. Sterker nog, juist door de komst van erg veel mensen uit niet-Westerse culturen hebben bepaalde sentimenten uit die tijd weer grip kunnen krijgen op de mainstream, die nota bene worden gefaciliteerd door links.

Denk bijvoorbeeld aan het antisemitische geweld in Amsterdam eind vorig jaar met moslimjongeren als daders, waar links en progressieve media het opnamen voor de daders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218693389
quote:
Nog drie Palestijnen kwamen naar Nederland in het kader van gezinshereniging.
Je verwacht het niet
pi_218694808
Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Veldkamp’s interpretatie van het ‘sociaal contract’ dat hij dit allemaal in het geniep doorgedrukt heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door NecSpeNecMetu op 06-09-2025 15:31:33 ]
  zaterdag 6 september 2025 @ 15:54:39 #125
66444 Lord_Vetinari
pi_218695038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:25 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar Veldkamp’s interpretatie van het ‘sociaal contract’ dat hij dit allemaal in het geniep doorgedrukt heeft.
Die staat in dezelfde ijskast waarin Wilders zogenaamd zijn extremere standpunten heeft gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')