Hoofddorp of Roemenië ?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar je weet wat ze zeggen. De ouzo / sangria smaakt op vakantie beter dan thuis.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh er is vast wel een Grieks restaurant ergens
Ja maar technisch is ze al op vakantie dus moet het nu ook al lekker smakenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen. De ouzo / sangria smaakt op vakantie beter dan thuis.
Ik heb gelukkig van beide onvoldoende kennis om daar een oordeel over te vellenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan lang niet zo erg zijn als Putten toch? Toch?
Εβίβα (Evíva) dan maar @NailQueenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar technisch is ze al op vakantie dus moet het nu ook al lekker smaken
En van Groningen naar Amsterdam is het cultureel net zo'n grote stap als naar Cyprus, lijkt me zo.
Ahh dit is echt gemeen, eerst Redefine vertellen dat jullie daar samen op vakantie gaan en dan de dag ervoor alsof het niks is zeggen dat je niet gaat??quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
Roemenië? daar ga ik niet heen
Hallo!! Niet mij de schuld geven!! Jij zei dat ik het zo moest aanpakkenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dit is echt gemeen, eerst Redefine vertellen dat jullie daar samen op vakantie gaan en dan de dag ervoor alsof het niks is zeggen dat je niet gaat??
Dat is voor het eerst in drie jaar dat we niet bijna op hetzelfde moment in dezelfde buitenlandse stad zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
Roemenië? daar ga ik niet heen
Hotels en transport binnen het land wel al geregeld. En ook een paar dagtrips geboekt. De rest kijk ik wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb je een programma of zie je het wel per dag?
Billie is alvast aan het oefenen voor als we met zijn allen jou ergens naartoe sturen, om dan op het allerlaatste moment af te zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dit is echt gemeen, eerst Redefine vertellen dat jullie daar samen op vakantie gaan en dan de dag ervoor alsof het niks is zeggen dat je niet gaat??
Wel heel optimistisch dat je denkt dat ik niet precies hetzelfde zou doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Billie is alvast aan het oefenen voor als we met zijn allen jou ergens naartoe sturen, om dan op het allerlaatste moment af te zeggen.
Precies. Ik ga later deze maand wel naar Boedapest, maar zal nog even een keer controleren of het niet Boekarest moet zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst in drie jaar dat we niet bijna op hetzelfde moment in dezelfde buitenlandse stad zijn
Ik ben een uur opzoek gegaan naar een fatsoenlijk restaurant/cafe. Ik vond alleen maar domino's en snackbarsquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig van beide onvoldoende kennis om daar een oordeel over te vellen
Dat maakt die berenklauw met extra satésaus en de kapsalon om mee te nemen méér dan goedquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een uur opzoek gegaan naar een fatsoenlijk restaurant/cafe. Ik vond alleen maar domino's en snackbars
Nouja ik heb mijn beweging wel weer gehad
Zo simpel ben jij wel. Dus ja.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel heel optimistisch dat je denkt dat ik niet precies hetzelfde zou doen
Boedapest ben ik dan weer in 2018 geweest, dus dat zit ook niet heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Ik ga later deze maand wel naar Boedapest, maar zal nog even een keer controleren of het niet Boekarest moet zijn
Ik heb gegeten in het restaurant van mijn hotel. Dus hoefde niet ver te zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een uur opzoek gegaan naar een fatsoenlijk restaurant/cafe. Ik vond alleen maar domino's en snackbars
Nouja ik heb mijn beweging wel weer gehad
Ik ben aan de salade gegaan bij het hotelquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt die berenklauw met extra satésaus en de kapsalon om mee te nemen méér dan goed
Ik ga maandag naar Zuid Limburg op vakantie, voelt ook haast als een andere planeetquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
En van Groningen naar Amsterdam is het cultureel net zo'n grote stap als naar Cyprus, lijkt me zo.
Ja nou ik voel me een tourist in eigen landquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel alle inentingen genomenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar Zuid Limburg op vakantie, voelt ook haast als een andere planeet
Uiteraard!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je wel alle inentingen genomen
Sowieso nooit met de inheemse bevolking proberen te communiceren. Doe alles via jullie gids.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik vind het wel spannend hoor, op vakantie naar zo’n onontdekt, afgelegen gebiedWat zal ik daar aantreffen?
Ik vind dat meer Bijna-Belgiëquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
P.s. @:arizona je woont al in Bijna-Duitsland, en dan ga je ook nog op vakantie in Bijna-Duitsland?
Goede tip! Wel noodzakelijk ook, je verstaat echt niets van wat die mensen zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso nooit met de inheemse bevolking proberen te communiceren. Doe alles via jullie gids.
Ja waarschijnlijk neemt de reisorganisatie ook gewoon eten mee hoor. Het voedsel in Limburg voldoet absoluut niet aan de hygiënestandaard waar wij aan gewend zijn. Vooral niet het eten dat je op straat kunt kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat meer Bijna-BelgiëHet Duitsland naast ons is praktisch hetzelfde als Twente. We spreken in ieder geval hetzelde dialect! (Serieus, de Amsterdamse cultuur staat inderdaad verder van me af dan de cultuur hier over de grens)
[..]
Goede tip! Wel noodzakelijk ook, je verstaat echt niets van wat die mensen zeggen.
Ik ben ook wel benieuwd naar het eten daar; we laten in ieder geval de gids wel voorproeven!
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso nooit met de inheemse bevolking proberen te communiceren. Doe alles via jullie gids.
Dat merkt de gemiddelde lezer toch niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ongeveer de juiste week maar wel 15 jaar te laat
Nee en jeetje wat straalt ze inderdaad hèquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat merkt de gemiddelde lezer toch niet.
Ja, maar Cornald zegt ook al 20 jaar hetzelfde. Dus je kan Jeroen’s columns ook gewoon recyclen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:26 schreef Strani het volgende:
Misschien wel bezwaarlijk voor het actuele karakter van het tijdschrift dat Jeroen van Merwijk al vier jaar dood is.
Leeft die nog!?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar Cornald zegt ook al 20 jaar hetzelfde. Dus je kan Jeroen’s columns ook gewoon recyclen.
Ja, je kan ook gewoon een jas ophangen in die talkshows waar hij aanschuift. Maar daar zit hij meestal zelf nog in.quote:
Nou valt er ook niet meer zo veel te zeggen natuurlijk over dat hele ESF-circus. Niemand neemt dat toch nog serieus?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan ook gewoon een jas ophangen in die talkshows waar hij aanschuift. Maar daar zit hij meestal zelf nog in.
Maar wel met een Limburgse op de coverquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ongeveer de juiste week maar wel 15 jaar te laat
Hier schrik ik heel erg van. Maar wel ontzettend knap van haar dat ze zo ver heeft kunnen komen in haar loopbaan!quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wel met een Limburgse op de cover
Al die Oost-Europese landen stemmen op elkaar in plaats van op ONZE Sienekequote:Op zaterdag 6 september 2025 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou valt er ook niet meer zo veel te zeggen natuurlijk over dat hele ESF-circus. Niemand neemt dat toch nog serieus?
Wel vrij ernstig inderdaad. Ik ken die hele vrouw niet en wat maakt het mij nou uit waar ze een band mee heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit soort pakkende thema’s op de voorpagina ziet, kan je zo’n Avrobode toch niet laten liggen in de kiosk.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vrij ernstig inderdaad. Ik ken die hele vrouw niet en wat maakt het mij nou uit waar ze een band mee heeft.
Dit is een goed begin in elk geval.quote:Fiselier studeerde in 2013 af aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag[2] bij Sasja Hunnego en Frans Fiselier, haar vader,
Afgestudeerd bij haar vader....quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit is een goed begin in elk geval.
Dan is het wel toepasselijk dat de optreedt op een gracht die ook naar een erftitel vernoemd is.quote:Op zondag 7 september 2025 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgestudeerd bij haar vader....
Op zich wel meer geschikt dan een gracht die naar Piet Keizer genoemd is inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het wel toepasselijk dat de optreedt op een gracht die ook naar een erftitel vernoemd is.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het wel toepasselijk dat de optreedt op een gracht die ook naar een erftitel vernoemd is.
Je verwacht het inderdaad niet bij een intelligent persoon die ook nog verstaanbaar isquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier schrik ik heel erg van. Maar wel ontzettend knap van haar dat ze zo ver heeft kunnen komen in haar loopbaan!
En als de Singel nú was gecreëerd dan had het wellicht de Tindergracht geheten.quote:Op zondag 7 september 2025 00:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich wel meer geschikt dan een gracht die naar Piet Keizer genoemd is inderdaad.
Ik dacht even Niamh Cavanagh te zienquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit soort pakkende thema’s op de voorpagina ziet, kan je zo’n Avrobode toch niet laten liggen in de kiosk.
Precies, het is nu vakantie, je mag het ESF even loslatenquote:Op zondag 7 september 2025 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht even Niamh Cavanagh te zienDe jaren 90, dat waren nog eens ESF jaren!
(Wel erg dat ik daar aan denk. Ik ga het advies van Luctor maar op volgen en slapen)
Maar ik ben er net, dan ga ik toch niet meteen naar bed?quote:
Niet naar Luctor luisteren, hij weet niet wat 'ie zegtquote:Op zondag 7 september 2025 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik ben er net, dan ga ik toch niet meteen naar bed?
Precies, maar hou je vanaf nu vooral bezig met Evridiki en Marlain enzoquote:Op zondag 7 september 2025 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht even Niamh Cavanagh te zienDe jaren 90, dat waren nog eens ESF jaren!
(Wel erg dat ik daar aan denk. Ik ga het advies van Luctor maar op volgen en slapen)
Gelukkig, ik begon al nerveus te worden.quote:Op zondag 7 september 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet naar Luctor luisteren, hij weet niet wat 'ie zegt
Nee maar hij is niet helemaal goed hoor volgens mijquote:Op zondag 7 september 2025 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon al nerveus te worden.
Dat is een beetje een lullige manier om te zeggen dat hij Zeeuws is.quote:Op zondag 7 september 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar hij is niet helemaal goed hoor volgens mij
Oh nee, nou vooruit, dan mag je nog wel even opblijven.quote:Op zondag 7 september 2025 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik ben er net, dan ga ik toch niet meteen naar bed?
Nou ja zeg, wat heeft mijn geestelijke gezondheid hier nou weer mee te maken.quote:Op zondag 7 september 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar hij is niet helemaal goed hoor volgens mij
Niksquote:Op zondag 7 september 2025 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat heeft mijn geestelijke gezondheid hier nou weer mee te maken.
Ik vind het andersom eigenlijk lulliger hoorquote:Op zondag 7 september 2025 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een beetje een lullige manier om te zeggen dat hij Zeeuws is.
Iets over carnaval en debielenmuziek? Of nou ja, "muziek".quote:Op zondag 7 september 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, nu Brabant nog en dan hebben we heel zuidelijk Nederland weer eens ouderwets beledigd vanavond
quote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me gisteren vol goede moed opgegeven om te gaan sporten vanmorgen. Vanmorgen heb ik daar ineens minder zin in.
En hoe dronken was je?quote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me gisteren vol goede moed opgegeven om te gaan sporten vanmorgen. Vanmorgen heb ik daar ineens minder zin in.
Jaa dus ik ga wel natuurlijk. Maar met lichte tegenzin.quote:Op zondag 7 september 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je hebt je nu al opgegeven.
3 dronken.quote:
Zodra je bezig bent, zal het wel meevallen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa dus ik ga wel natuurlijk. Maar met lichte tegenzin.
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet per se nodig. Ik zou het wel leuk vinden als ijs_beer en Cee weer wat vaker langs komenquote:Op zondag 7 september 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, nu Brabant nog en dan hebben we heel zuidelijk Nederland weer eens ouderwets beledigd vanavond
Ik heb gisteren dan weer afgesproken vanmiddag naar een speciaalbiercafé te gaanquote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Kijk dat zijn de betere afspraken.quote:Op zondag 7 september 2025 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dan weer afgesproken vanmiddag naar een speciaalbiercafé te gaan
Push hardquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef sportfreak het volgende:
Heerlijk die boordradio's van Max vandaag
Ik hou zo van de stem van GPquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef sportfreak het volgende:
Heerlijk die boordradio's van Max vandaag
Ja, ze hebben het goed voor elkaar. Voor een land waar voetballend weinig gepresteerd is.quote:
Oh jee.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
Je ziet wel dat als Ake niet speelt, dat het dan weer goedkomt hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |