Afgestudeerd bij haar vader....quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit is een goed begin in elk geval.
Dan is het wel toepasselijk dat de optreedt op een gracht die ook naar een erftitel vernoemd is.quote:Op zondag 7 september 2025 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgestudeerd bij haar vader....
Op zich wel meer geschikt dan een gracht die naar Piet Keizer genoemd is inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het wel toepasselijk dat de optreedt op een gracht die ook naar een erftitel vernoemd is.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 7 september 2025 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het wel toepasselijk dat de optreedt op een gracht die ook naar een erftitel vernoemd is.
Je verwacht het inderdaad niet bij een intelligent persoon die ook nog verstaanbaar isquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier schrik ik heel erg van. Maar wel ontzettend knap van haar dat ze zo ver heeft kunnen komen in haar loopbaan!
En als de Singel nú was gecreëerd dan had het wellicht de Tindergracht geheten.quote:Op zondag 7 september 2025 00:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich wel meer geschikt dan een gracht die naar Piet Keizer genoemd is inderdaad.
Ik dacht even Niamh Cavanagh te zienquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit soort pakkende thema’s op de voorpagina ziet, kan je zo’n Avrobode toch niet laten liggen in de kiosk.
Precies, het is nu vakantie, je mag het ESF even loslatenquote:Op zondag 7 september 2025 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht even Niamh Cavanagh te zienDe jaren 90, dat waren nog eens ESF jaren!
(Wel erg dat ik daar aan denk. Ik ga het advies van Luctor maar op volgen en slapen)
Maar ik ben er net, dan ga ik toch niet meteen naar bed?quote:
Niet naar Luctor luisteren, hij weet niet wat 'ie zegtquote:Op zondag 7 september 2025 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik ben er net, dan ga ik toch niet meteen naar bed?
Precies, maar hou je vanaf nu vooral bezig met Evridiki en Marlain enzoquote:Op zondag 7 september 2025 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht even Niamh Cavanagh te zienDe jaren 90, dat waren nog eens ESF jaren!
(Wel erg dat ik daar aan denk. Ik ga het advies van Luctor maar op volgen en slapen)
Gelukkig, ik begon al nerveus te worden.quote:Op zondag 7 september 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet naar Luctor luisteren, hij weet niet wat 'ie zegt
Nee maar hij is niet helemaal goed hoor volgens mijquote:Op zondag 7 september 2025 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon al nerveus te worden.
Dat is een beetje een lullige manier om te zeggen dat hij Zeeuws is.quote:Op zondag 7 september 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar hij is niet helemaal goed hoor volgens mij
Oh nee, nou vooruit, dan mag je nog wel even opblijven.quote:Op zondag 7 september 2025 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik ben er net, dan ga ik toch niet meteen naar bed?
Nou ja zeg, wat heeft mijn geestelijke gezondheid hier nou weer mee te maken.quote:Op zondag 7 september 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar hij is niet helemaal goed hoor volgens mij
Niksquote:Op zondag 7 september 2025 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat heeft mijn geestelijke gezondheid hier nou weer mee te maken.
Ik vind het andersom eigenlijk lulliger hoorquote:Op zondag 7 september 2025 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een beetje een lullige manier om te zeggen dat hij Zeeuws is.
Iets over carnaval en debielenmuziek? Of nou ja, "muziek".quote:Op zondag 7 september 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, nu Brabant nog en dan hebben we heel zuidelijk Nederland weer eens ouderwets beledigd vanavond
quote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me gisteren vol goede moed opgegeven om te gaan sporten vanmorgen. Vanmorgen heb ik daar ineens minder zin in.
En hoe dronken was je?quote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me gisteren vol goede moed opgegeven om te gaan sporten vanmorgen. Vanmorgen heb ik daar ineens minder zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |