Jaa dus ik ga wel natuurlijk. Maar met lichte tegenzin.quote:Op zondag 7 september 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je hebt je nu al opgegeven.
3 dronken.quote:
Zodra je bezig bent, zal het wel meevallen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa dus ik ga wel natuurlijk. Maar met lichte tegenzin.
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet per se nodig. Ik zou het wel leuk vinden als ijs_beer en Cee weer wat vaker langs komenquote:Op zondag 7 september 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
Nou, nu Brabant nog en dan hebben we heel zuidelijk Nederland weer eens ouderwets beledigd vanavond
Ik heb gisteren dan weer afgesproken vanmiddag naar een speciaalbiercafé te gaanquote:Op zondag 7 september 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me gisteren vol goede moed opgegeven om te gaan sporten vanmorgen. Vanmorgen heb ik daar ineens minder zin in.
Kijk dat zijn de betere afspraken.quote:Op zondag 7 september 2025 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dan weer afgesproken vanmiddag naar een speciaalbiercafé te gaan
Push hardquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef sportfreak het volgende:
Heerlijk die boordradio's van Max vandaag
Ik hou zo van de stem van GPquote:Op zondag 7 september 2025 16:21 schreef sportfreak het volgende:
Heerlijk die boordradio's van Max vandaag
Ja, ze hebben het goed voor elkaar. Voor een land waar voetballend weinig gepresteerd is.quote:
Oh jee.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
Je ziet wel dat als Ake niet speelt, dat het dan weer goedkomt hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |