Tiramisu in elkaar slaan? Op mij maken ze nooit zo’n provocerende indruk.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar met een efficiëntere indeling kunnen er meer borden/pannen/schalen etc. schoon worden.![]()
Al zo vaak gehoord "Dit past niet meer, dus dat moet maar even met de hand."![]()
Nee, het past wel.![]()
Er is zelfs nog ruimte voor wat extra kommen, dus misschien moet ik nog snel even een Tiramisu in elkaar slaan en dan kan dat ding gewoon vol.
Nou ja als het heel duidelijk niet meer past moet je dat eigenlijk niet doen hè.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja of zo'n ding
[ afbeelding ]
Wat lijkt te zeggen dat je wat extra gas moet geven om door de barricade te komen.
Nee dat is een hamer waarmee je de glazen afscheiding kunt doorbreken.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja of zo'n ding
[ afbeelding ]
Wat lijkt te zeggen dat je wat extra gas moet geven om door de barricade te komen.
quote:De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl Green en Gerard Joling kwallen zijn, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, dat het (g)een Ed Sheeran-vrije dag is, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je midden in de nacht een feestje geeft, hoe erg (niet) dronken je bent, dat je geblesseerd gekwetst bent door Strani, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Gisteren had hij nog mot met een paar recalcitrante tuinbonenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tiramisu in elkaar slaan? Op mij maken ze nooit zo’n provocerende indruk.
Twee verschillende onderwerpen Straanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja als het heel duidelijk niet meer past moet je dat eigenlijk niet doen hè.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heeft die tiramisu nou weer misdaan
Wat doen jullie dan om aan een tiramisu te komen?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tiramisu in elkaar slaan? Op mij maken ze nooit zo’n provocerende indruk.
Inb4 de knullige 0-1.quote:
Of je maakt er een of je koopt er een. In elkaar slaan lijkt mij contraproductief.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie dan om aan een tiramisu te komen?
Ik kom er nooit zomaar aan. Ik steek er voorzichtig een lepel in.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gewoon kopen? Dat lijkt me logischer dan ermee op de vuist te gaanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
@Strani zal hier ook wel blij zijn dat die context kent.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom er nooit zomaar aan. Ik steek er voorzichtig een lepel in.
Maken of in elkaar slaan, same difference.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of je maakt er een of je koopt er een. In elkaar slaan lijkt mij contraproductief.
Maar zelf geslagen is zoveel lekkerder.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon kopen? Dat lijkt me logischer dan ermee op de vuist te gaan
'Jongen van veertien in ziekenuis nadat die gemaakt is' vind ik toch wat vreemd klinken. Dus niet helemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maken of in elkaar slaan, same difference.
Je kan hem ook in elkaar tikken, maar slaan is sneller en met beter resultaat.
Een paar jaar geleden kan ik me voorstellen, maar nu nog steeds?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
En dan zijn er nog steeds veel mensen die vinden dat Dumfries niet in de basis zou moeten staan he...
Een jongen van veertien is dan ook geen tiramisu.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Jongen van veertien in ziekenuis nadat die gemaakt is' vind ik toch wat vreemd klinken. Dus niet helemaal hetzelfde.
Nee ik had juist even over een paar posts heen geskiptquote:Op donderdag 4 september 2025 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani zal hier ook wel blij zijn dat die context kent.
Ik doe dat altijd met doelpunten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik had juist even over een paar posts heen geskipt
Ik had 'm ook gemist! Was nog een laatste poging aan het doen met de Playstation maar helaas, dus hier ben ik weer.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met doelpunten.
Had nu ook weer net de stream uitgezet om naar bed te gaan, begint ineens iedereen hier te juichen.
Oei, slaap wel en sterkte!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, ik ga dus naar bed.
Wekker gaat om 3:30 en zo gezien is het eigenlijk al best laat.
Die opmerkingen waren er ook toen die bijna elke wedstrijd wel belangrijk was met een assist. Gaat niet veranderen bij sommige mensen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kan ik me voorstellen, maar nu nog steeds?
Zeker na zijn optredens tegen Barcelona zou er toch geen twijfelaar meer moeten zijn.
Trustequote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, ik ga dus naar bed.
Wekker gaat om 3:30 en zo gezien is het eigenlijk al best laat.
Dat juichen was ook niet om het doelpunt, maar omdat jij naar bed ging.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met doelpunten.
Had nu ook weer net de stream uitgezet om naar bed te gaan, begint ineens iedereen hier te juichen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heeft Duitsland ooit fout gedaan!?
quote:
De Opel Kadett.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alle alternatieven zijn momenteel slechter dan Memphis.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Zijn we er al uit wat Depay weet van Koeman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |