Maken of in elkaar slaan, same difference.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of je maakt er een of je koopt er een. In elkaar slaan lijkt mij contraproductief.
Maar zelf geslagen is zoveel lekkerder.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon kopen? Dat lijkt me logischer dan ermee op de vuist te gaan
'Jongen van veertien in ziekenuis nadat die gemaakt is' vind ik toch wat vreemd klinken. Dus niet helemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maken of in elkaar slaan, same difference.
Je kan hem ook in elkaar tikken, maar slaan is sneller en met beter resultaat.
Een paar jaar geleden kan ik me voorstellen, maar nu nog steeds?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
En dan zijn er nog steeds veel mensen die vinden dat Dumfries niet in de basis zou moeten staan he...
Een jongen van veertien is dan ook geen tiramisu.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Jongen van veertien in ziekenuis nadat die gemaakt is' vind ik toch wat vreemd klinken. Dus niet helemaal hetzelfde.
Nee ik had juist even over een paar posts heen geskiptquote:Op donderdag 4 september 2025 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani zal hier ook wel blij zijn dat die context kent.
Ik doe dat altijd met doelpunten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik had juist even over een paar posts heen geskipt
Ik had 'm ook gemist! Was nog een laatste poging aan het doen met de Playstation maar helaas, dus hier ben ik weer.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met doelpunten.
Had nu ook weer net de stream uitgezet om naar bed te gaan, begint ineens iedereen hier te juichen.
Oei, slaap wel en sterkte!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, ik ga dus naar bed.
Wekker gaat om 3:30 en zo gezien is het eigenlijk al best laat.
Die opmerkingen waren er ook toen die bijna elke wedstrijd wel belangrijk was met een assist. Gaat niet veranderen bij sommige mensen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kan ik me voorstellen, maar nu nog steeds?
Zeker na zijn optredens tegen Barcelona zou er toch geen twijfelaar meer moeten zijn.
Trustequote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, ik ga dus naar bed.
Wekker gaat om 3:30 en zo gezien is het eigenlijk al best laat.
Dat juichen was ook niet om het doelpunt, maar omdat jij naar bed ging.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met doelpunten.
Had nu ook weer net de stream uitgezet om naar bed te gaan, begint ineens iedereen hier te juichen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heeft Duitsland ooit fout gedaan!?
quote:
De Opel Kadett.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat niet?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alle alternatieven zijn momenteel slechter dan Memphis.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Zijn we er al uit wat Depay weet van Koeman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |