Dit ís mijn best, Redefinequote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik doen op de dag jij ooit eens je best gaat doen
Pfff kan je nagaan hoeveel huwelijken al zijn gered door GPS.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Laat ze dit hebben om te voorkomen dat ze willen gaan kaartlezen bedoel je.
Maar als iedereen GPS heeft, dan kunnen wij toch gewoon de vaatwasser weer claimen?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff kan je nagaan hoeveel huwelijken al zijn gered door GPS.
Weigerde iemand weer drie keer te niezen voor mooi weer?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De keepers vliegen laag vandaag. We krijgen regen.
Dat ben ik dus serieus compleer verleerd. Vroeger kon ik me heel goed oriënteren en heel goed kaartlezen. Tegenwoordig draai ik vertwijfeld rondjes om mijn as, starend naar Maps op mijn mobiel, in de hoop dat ik erachter kom welke kant ik op moet.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Laat ze dit hebben om te voorkomen dat ze willen gaan kaartlezen bedoel je.
Nou ja weet je, zolang die borden uiteindelijk gewoon schoon zijn wil ik die taak best uit handen blijven gevenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als iedereen GPS heeft, dan kunnen wij toch gewoon de vaatwasser weer claimen?
Dan zijn wij het slechte netwerk dankbaar, zodat wij ons kunnen verblijden met jouw aanwezigheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:01 schreef Strani het volgende:
Nou ik wilde Gran Turismo spelen met een vriend in Nederland maar Playstation Network heeft problemenDan maar even voetbal meekijken.
Áltijd naar de stand van de zon of de poolster kijken Ari. Zelfs als je niet in de auto zit. Je moet je daar altijd van bewust zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ben ik dus serieus compleer verleerd. Vroeger kon ik me heel goed oriënteren en heel goed kaartlezen. Tegenwoordig draai ik vertwijfeld rondjes om mijn as, starend naar Maps op mijn mobiel, in de hoop dat ik erachter kom welke kant ik op moet.
En je zit zo in Duitsland bij jullie.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ben ik dus serieus compleer verleerd. Vroeger kon ik me heel goed oriënteren en heel goed kaartlezen. Tegenwoordig draai ik vertwijfeld rondjes om mijn as, starend naar Maps op mijn mobiel, in de hoop dat ik erachter kom welke kant ik op moet.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zijn wij het slechte netwerk dankbaar, zodat wij ons kunnen verblijden met jouw aanwezigheid.
Ik weet gewoonlijk nog wel aardig in welke richting ik moet, meestal kom je dan vanzelf wel bordjes tegen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, zoals 'Hier Omdraaien'.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet gewoonlijk nog wel aardig in welke richting ik moet, meestal kom je dan vanzelf wel bordjes tegen.
Ik heb zo mijn zwakke momenten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]Toch ben je stiekem ook wel weer lief hè.
Dan zegt dat ding: “vertrek in noordelijke richting”.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet gewoonlijk nog wel aardig in welke richting ik moet, meestal kom je dan vanzelf wel bordjes tegen.
Ik versta beter Duits dan Zeeuws denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En je zit zo in Duitsland bij jullie.
Of je wordt onbewust in het Duits aangesproken. Maar dat is meer als je in Zeeland bent.
Maar met een efficiëntere indeling kunnen er meer borden/pannen/schalen etc. schoon worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja weet je, zolang die borden uiteindelijk gewoon schoon zijn wil ik die taak best uit handen blijven geven
@Luctor_et_Emergo is inderdaad vaak onbegrijpelijker dan Duitse users.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik versta beter Duits dan Zeeuws denk ik
Wat heeft die tiramisu nou weer misdaanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar met een efficiëntere indeling kunnen er meer borden/pannen/schalen etc. schoon worden.![]()
Al zo vaak gehoord "Dit past niet meer, dus dat moet maar even met de hand."![]()
Nee, het past wel.![]()
Er is zelfs nog ruimte voor wat extra kommen, dus misschien moet ik nog snel even een Tiramisu in elkaar slaan en dan kan dat ding gewoon vol.
Ik ben zo blij dat ik hier de context van ken.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Dit past niet meer, dus dat moet maar even met de hand."![]()
Ja of zo'n dingquote:Op donderdag 4 september 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, zoals 'Hier Omdraaien'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |