Ze kwam er een paar weken terug achter dat regels en rechten voor huren op een vakantiepark toch anders zijn dan bij normale huurwoningen. En dat hun vaste huurcontract en “koop breekt geen huur” dus niet per se geldt, en ze er dus toch elk moment uitgezet kunnen worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke reageert onder een post van de vragendokter dat zij met een kind van 9maanden ook ieder moment op straat kunnen komen te staan en de gemeente ze geen urgentie geeft. Maar zij heeft toch al die tijd beweert dat ze er niet uit gezet konden worden, want vast contract? Wat is t nou Sanneke? Maak eens een keuze.
Ik snap de keuze van Rijneker ook niet voor dit huis, maar ik heb dan ook totaal niet behoefte om daar te wonen. Ik heb liever wat meer ruimte en meer tuin. Zij zullen er gelukkig mee zijn, maar vind t vrij hokkerig ogen allemaal.
Volgens mijn chat gtp was Jacqueline de ex van Koen voordat hij met Michelle ging daten. Pas toen ik vroeg om bronnen gaf ie de fout toe.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:49 schreef Lampje88 het volgende:
Moest even lachen volgens chat gtp heeft Michelle bollen meegedaan een Temptation Island 🤣🤣
Ah ja de bonuskinderen betekenen zoveel voor haar dat ze ze voor de bühne al een tijdje heeft uitgewist. Maar verder is ze geen koude bitch hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Michelle nu ineens neergezet wordt als een koude bitch.
De kinderen van Jacqueline hebben volgens mij net zo veel een band met haar ook.
Voor kinderen lijkt het me sowieso gewoon hartstikke vervelend om een (betrokken) stiefouder te moeten gaan missen. Wie er ook de oorzaak van is en waarom een relatie ook misloopt (waarvan wij de details nu in ieder geval sowieso niet van weten).
Ja, dat is hier destijds ook uitgebreid besproken. Dat was echt vlak nadat ze in het huis waren getrokken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Volgens mijn chat gtp was Jacqueline de ex van Koen voordat hij met Michelle ging daten. Pas toen ik vroeg om bronnen gaf ie de fout toe.
Ik ken de hele familie niet heel goed, maar vandaag even het laatste youtube filmpje gezien (q&a over het huis) en viel mij op hoe ze alledrie 5 jaar ouder leken dan het mooiste meisje van de klas opname.
Ook of vooral Koen. Vond de sfeer in dat filmpje al een beetje gek. Koen & Jacqueline die meer naar elkaar toe trokken dan zij met Michelle.
Ik weet niet eens hoe ik hier serieus op moet reageren. Zij heeft altijd super liefdevol gepost ook over de kinderen van J.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ah ja de bonuskinderen betekenen zoveel voor haar dat ze ze voor de bühne al een tijdje heeft uitgewist. Maar verder is ze geen koude bitch hoor.
Het probleem met mb is dat zij ‘de bühne’ veel te belangrijk heeft gemaakt in haar leven.
Ik gebruik de woorden ‘koude bitch’ omdat degene waarop ik reageer ze gebruikte 🤓.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:41 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hier serieus op moet reageren. Zij heeft altijd super liefdevol gepost ook over de kinderen van J.
Er zal vast een reden zijn dat ze nu niet meer gepost worden, maar ik geloof niet dat het is omdat M niet van ze houdt.
En dat M zoekende is in wie ze is en wat ze wil met het leven wil niet zeggen dat ze harteloos is. Snap niet zo goed dat mensen dat denken.
Bizar. Zouden die mensen niet snappen hoe ze het stop moeten zetten? Geven ze graag aan hun idool in de hoop op een exclusieve foto van de jongsten? Weten ze niet hoe ze een recept moeten googlen?quote:Op woensdag 3 september 2025 02:40 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jeetje, ik zag net dat AM ruim 3100 abonnees heeft… ongelooflijk dat zoveel mensen geld betalen voor die weekrecepten en die ene extra dag kinderuitbuiting. En à 0,49 euro is dat toch wel makkelijk 1500 verdiend elke maand zeg.
Heb ook gelijk even bij Sanneke gekeken, die heeft er 71 (ook à 0,49 per maand). Iets minder lucratief dus, en vraag me sowieso af of zij nou veel exclusieve content maakt? En marketingvrouw spant de kroon, die heeft zo’n 250 abonnees à 4,99 per maand 🤯 hoewel ik me bij haar wel kan voorstellen dat zij bepaalde educatieve content exclusief aanbiedt en dan is zo’n bedrag misschien ook niet zo gek.
Je snap niet dat mensen respectvol zijn en het uiterlijk van anderen niet zo belangrijk vinden?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef Nieuwnestje het volgende:
Jemig, MB heeft haar makeup tas weer open gegooid hoor voor de spreekbeurt. Snap nog steeds niet dat niemand in haar omgeving zegt dat het er niet uit ziet. Of ze trekt haar er maximaal niks van aan, kan ook nog.
Dat heb ik gemist! Als je geen tips wil dan is dit het gevolg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:56 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ze kwam er een paar weken terug achter dat regels en rechten voor huren op een vakantiepark toch anders zijn dan bij normale huurwoningen. En dat hun vaste huurcontract en “koop breekt geen huur” dus niet per se geldt, en ze er dus toch elk moment uitgezet kunnen worden.
Nadat ze maandenlang om het hardste riep dat ze hun rechten kende en geen advies wilde, terwijl echt veel mensen hadden aangeboden om mee te denken of haar dit wilden uitleggen….
Ja maar niemand had het ze verteld!quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:56 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ze kwam er een paar weken terug achter dat regels en rechten voor huren op een vakantiepark toch anders zijn dan bij normale huurwoningen. En dat hun vaste huurcontract en “koop breekt geen huur” dus niet per se geldt, en ze er dus toch elk moment uitgezet kunnen worden.
Nadat ze maandenlang om het hardste riep dat ze hun rechten kende en geen advies wilde, terwijl echt veel mensen hadden aangeboden om mee te denken of haar dit wilden uitleggen….
Ik snap echt niet dat iemand zo gek is om geld te geven voor Ah recepten en eeuwig gezeur. En 1ct per jaar is al teveel om naar de eeuwige gediscrimineerde Marketingvrouw te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2025 02:40 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jeetje, ik zag net dat AM ruim 3100 abonnees heeft… ongelooflijk dat zoveel mensen geld betalen voor die weekrecepten en die ene extra dag kinderuitbuiting. En à 0,49 euro is dat toch wel makkelijk 1500 verdiend elke maand zeg.
Heb ook gelijk even bij Sanneke gekeken, die heeft er 71 (ook à 0,49 per maand). Iets minder lucratief dus, en vraag me sowieso af of zij nou veel exclusieve content maakt? En marketingvrouw spant de kroon, die heeft zo’n 250 abonnees à 4,99 per maand 🤯 hoewel ik me bij haar wel kan voorstellen dat zij bepaalde educatieve content exclusief aanbiedt en dan is zo’n bedrag misschien ook niet zo gek.
Het waait vandaag EN het regent... 😂👌quote:Op woensdag 3 september 2025 08:19 schreef Paardrijden123 het volgende:
De bakfiets is er. Op naar veel avonturen voor Mijan
Vind het behoorlijk bizar. Wel urgentie willen terwijl je met goed verstand wist dat je in deze situatie terecht zou kunnen komen. En dan je geld hieraan uitgeven. Ik hoop dat ze goed gespaard hebben voor andere dingen, maar ik vrees t ergstequote:Op woensdag 3 september 2025 08:19 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ze slaat elk advies dat ze krijgt in de wind 🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 06:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist! Als je geen tips wil dan is dit het gevolg.
Begrijp nu waarom dir tuin ineens moest, toch even je beste huurders kant laten zien.
Ik denk dat AM’s truc ook is om het zo goedkoop te maken, dan denken mensen al sneller ‘ach, het is maar 50 cent’quote:Op woensdag 3 september 2025 07:51 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Niet normaal en toch wel bizar wat een geld AM ophaalt met haar “only fans” betaald content. Maar nog bizarder is het dat er dus blijkbaar mensen willen betalen voor een recept, een extra post en om op zondag de familie Geerts te mogen zien.
Wat zijn dat voor mensen? Ik heb het me al vaker afgevraagd. Wie koopt er een boek, doos of wat al dan niet voor rotzooi zij aanprijst.
Gisteren had AM meer dan honderd story’s. Ik ben er niet doorheen gegaan. In de vakantie was ze leuk, maar nu gaat ze weer op mute
Ben benieuwd hoe lang ze hem gebruikt voor ze iets te klagen heeftquote:Op woensdag 3 september 2025 08:19 schreef Paardrijden123 het volgende:
Fijn! Vanaf nu geen geklaag en gezeur meer want Sanneke haar leven krijgt een andere invulling dan bankhangen🥳quote:Op woensdag 3 september 2025 08:19 schreef Paardrijden123 het volgende:
Naar verluidt waait t ook altijd erg hard in Hellevoetsluis 😂quote:Op woensdag 3 september 2025 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze slaat elk advies dat ze krijgt in de wind 🫣
Ik heb er ook een hard hoofd in. Want ze moet over een weg fietsen naar ‘ergens’ waar ook auto’s rijden zei ze een tijdje geleden. En dat is eng, ook door haar gebrek aan verkeersinzicht waardoor ze haar rijbewijs maar niet haalt.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Fijn! Vanaf nu geen geklaag en gezeur meer want Sanneke haar leven krijgt een andere invulling dan bankhangen🥳
Hopelijk leest ze het artikel niet waarin staat dat verschillende gemeenten de bakfiets naar de rijbaan willen verbannen. Dan heeft ze direct weer iets om over te zeuren.
Ik hoop oprecht dat ze naar buiten gaat met haar zoon maar aangezien ze dat de afgelopen maanden ook niet deed vrees ik dat hij niet verder gaat komen dan de dichtstbijzijnde winkels.
Ik kende die hele familie niet voordat ze afgelopen week in het nieuws kwamen, en zag als eerste die laatste Q&A. Dacht echt, zijn deze mensen ooit gelukkig samen geweest?quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, dat is hier destijds ook uitgebreid besproken. Dat was echt vlak nadat ze in het huis waren getrokken.
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?quote:Op woensdag 3 september 2025 08:41 schreef Sushirijst het volgende:
Hopelijk geeft de bakfiets Sanneke een positieve boost en gaat ze er inderdaad vaker lekker op uit. Laten we hopen dat dit haar goed zal doen.
En ze zegt de berichten van abonnees met voorrang te beantwoorden.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat AM’s truc ook is om het zo goedkoop te maken, dan denken mensen al sneller ‘ach, het is maar 50 cent’
90% van haar stories komen vanaf de bank of vanaf bed.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?
Welke vragen zou ze dan krijgen? Want met een kritische opmerking wordt je geblokt.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:55 schreef Harper het volgende:
[..]
En ze zegt de berichten van abonnees met voorrang te beantwoorden.
Ik denk dat dat voor velen misschien wel de belangrijkste reden is om je te abonneren.
En naar de bushalte (op loopafstand) lopen is te ver, dan moet ze de kinderwagen/buggy meenemen en dat is gedoe.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
90% van haar stories komen vanaf de bank of vanaf bed.
Ze heeft geen rijbewijs, had geen fiets
Ze is(/was) voor vervoer 100% afhankelijk van Dion, die doordeweeks vaak werken is.
Ze woont op een vakantiepark buiten de bebouwde kom.
Ze heeft verteld dat ze niet weg kan van het park waar ze wonen want: geen elektrische bakfiets, geen bushalte, buiten de bebouwde kom en het waait ook altijd. Ze kan alleen weg wanneer haar verloofde (waag het niet hem haar man te noemen zolang ze dat zelf ook niet kan) thuis is want dan kunnen ze met de auto.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?
😆quote:Op woensdag 3 september 2025 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Naar verluidt waait t ook altijd erg hard in Hellevoetsluis 😂
Dat is hij bijzondere van dit forum. Op 1 of andere manier kan een deel dat goed invullen nav enkele beelden die ze op een dag zien 😅🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Omdat alles te maken heeft met hun (zelfbenoemde) HB. En waar het mijn inziens vooral mee te maken heeft is de opvoeding.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:58 schreef Lampje88 het volgende:
Mini belle over de middelste, Waarom zou haar boosheid over iets moeten enz met begaafdheid te maken hebben? Mijn middelste zou ook zo kunnen reageren maar die heeft gewoon een gemiddeld iq maar wel adhd. Nu wil ik niet zeggen dat zij adhd heeft maar er zijn meerdere dingen die deze buien kan verklaren dan alleen begaafdheid.
Enkele beelden?? Heb haar nog nooit ergens anders gezien dan op bed en op de bank. Ze filmt alles thuis, en ze zou dan hele dagen op pad zijn zonder 1 beeld te delen?? Dat gelooft toch niemand.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is hij bijzondere van dit forum. Op 1 of andere manier kan een deel dat goed invullen nav enkele beelden die ze op een dag zien 😅🫣
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet weg kan als Dion er niet is.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is hij bijzondere van dit forum. Op 1 of andere manier kan een deel dat goed invullen nav enkele beelden die ze op een dag zien 😅🫣
Haha nee ze zegt het ook wel af en toe. Maarja aan de andere kant zie je zo weinig van wat er op een dag gebeurd dat je natuurlijk nooit zeker weet hoe het echt gaat.
Over alles. Waar de regenjas/trui/broodtrommel/koffiekopjes/polsbandje/bank etc vandaan komt. Hoe zij zus of zo zou doen, wanneer ze weer gaat signeren etc. Ik denk echt dat ze een lading fans heeft, die alles wat ze doet geweldig vindt want ze is zo´n goede en leuke moeder.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Welke vragen zou ze dan krijgen? Want met een kritische opmerking wordt je geblokt.
Waar J en zij de nieuwe plastic regenjassen vandaan hebben? Die zullen vandaag wel weer gepromoot worden. Stonden de busy mommies weer in de agenda?
Ik zie dat Panterstore tegenwoordig bij verschillende flu’s voorbij komen, gisteren ook die blazer bij Rijneker. Slecht passende marktspullen zijn dat volgens mijquote:Op woensdag 3 september 2025 09:33 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft een (zwarte) legging/stretch broek aan waardoor haar benen nog dikker lijken, het zit vast fijn maar ik zou het niet dragen. (Heb ook lipoedeem en ga echt niet in een legging of iets wat zo strak is lopen, zo lijken mijn benen nog dikker dan dat ze zijn)
Sanneke, ik hoop dat ze lekker vaak met haar zoontje gaat fietsen, krijgt het kindje wat meer kleur en vit D is ook gezond. Hoop op veel mooie fietstochten.
Maar waarom?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet weg kan als Dion er niet is.
Ik heb geen idee (en beweer) ook niet dat ze alleen maar thuis zit. Wel heeft ze zelf aangegeven veel thuis te zitten en dat regelmatig de “muren” op haar afkomen. Ook geeft ze regelmatig aan dat ze zich heel erg alleen en opgesloten voelt (misschien net andere bewoording) dus in die zin hoop ik dat vaker erop uit gaan met de bakfiets haar goed zal doen en wat positiviteit zal brengen. Want wat wel duidelijk is, is dat bij haar vaker het glas half leeg is dan halfvol.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Andere mensen halen haar niet op, dat had ze wel verwacht/gehoopt. Alles is te ver van de bewoonde wereld. Een gewone fiets kan echt niet want druk en wind.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar waarom?
Of zijn dat alle excuses:
- geen rijbewijs
- bushalte te ver
- fietsen gaat niet
- ...
Ik weet niet in welke wereld zij woont maar ... mensen die je structureel komen ophalen? Really? Dan heb ik geen goede vrienden denk ik...quote:Op woensdag 3 september 2025 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Andere mensen halen haar niet op, dat had ze wel verwacht/gehoopt.
Precies dat!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Omdat alles te maken heeft met hun (zelfbenoemde) HB. En waar het mijn inziens vooral mee te maken heeft is de opvoeding.
Die jongste luistert helemaal nergens naar en krijgt continue dr zin. En nu de middelste die boos wordt omdat ze met een zwarte pen moet schrijven.
Echt, get a grip en voed je kinderen op. Leer dat de wereld niet naar hun hand gezet kan worden.
Ze redeneert zelf ook zo. Die middelste uitgenodigd voor een acteerding. Meteen begint ze te dreigen dat ze de leerplichtboete wel betaald enz als ze geen toestemming krijgt.
Ze maakt gewoon haar eigen regels.
En ‘tietenmokken’. Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:45 schreef Harper het volgende:
Depappavan: Ons huis slipt echt dicht van het servies.
Ehm, het is toch dichtslibben?
En het boek is geredigeerd?![]()
Maar zij heeft geen vervoer, bushalte is te ver (..) en woont afgelegen. En heeft weinig vriendinnen (want al weinig geboortekaartjes verstuurd en van de geadresseerden zijn er ook de nodigen nog nooit op visite geweest.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld zij woont maar ... mensen die je structureel komen ophalen? Really? Dan heb ik geen goede vrienden denk ik...
En de vrienden worden en plein public nog even door S te kakken gezet, want namen niet of niet het goede mee op kraambezoek, halen haar niet vaak genoeg op, ze is zo teleurgesteld in ze, etc. Ja, ik zou dan ook afhaken hoor.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar zij heeft geen vervoer, bushalte is te ver (..) en woont afgelegen. En heeft weinig vriendinnen (want al weinig geboortekaartjes verstuurd en van de geadresseerden zijn er ook de nodigen nog nooit op visite geweest.
Dus haar kring is heel klein, ze is zelf niet altijd positief en gezellig dus de kans dat iemand je komt halen om iets leuks te doen is vrijwel nihil.
Dan moet ze wel structureel nee gaan zeggen anders helpt het nog geen fluit.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dat!
Ze maakt er zelf kinderen van die hun zin doordrijven, zeg gewoon een keer duidelijk nee /stel grenzen.
Denk dat het daar dan stuk makkelijker zou gaan.
Iets in die trant zei ze een paar weken geleden. Ze had verwacht dat mensen haar en haar kind zouden komen ophalen om weg te gaan. Sanneke verwacht wel meer en uit dan op insta graag wat er allemaal niet goed gaat en dat mensen niet doen wat zij verwacht. Sanneke denkt naar mijn idee dat ze een prinses is.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld zij woont maar ... mensen die je structureel komen ophalen? Really? Dan heb ik geen goede vrienden denk ik...
Ze is Russisch, dus die taal en spelfouten begrijp ik wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die minibellenl... wat een figuur.
"Supermom of Belle (12), Lotus (9), Maen (4)"
Haar oudste twee hebben al hun eigen insta. Vind ik wat van.
En in haar bio staat ook: "Stimulerend opvoeden"
1. Wat is dat nou weer? 2. Ik zie weinig opvoeding maar vooral dramaqueens faciliteren (waaronder haarzelf)
Ze kan zelf niet echt spellen zo te zien ("ongelovelijk"; "in gebrekken gesteld") het is echt niet om aan te zien. En dan al die gekke tikfoutjes...
Is ook best gevaarlijk al dat slippende servies over de tafel en parketvloer.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:45 schreef Harper het volgende:
Depappavan: Ons huis slipt echt dicht van het servies.
Ehm, het is toch dichtslibben?
En het boek is geredigeerd?![]()
Maar dat iemand iets zegt betekend niet dat dat de waarheid is he?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet weg kan als Dion er niet is.
Dan heb ik wrs kleding die bestempeld kan worden als museumstuk uit de prehistorie 😂quote:Op woensdag 3 september 2025 10:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou noemt haar jurk een oudje. Als ik mij niet vergis heeft ze die jurk vlak voor de zomer gekocht. Noem je kleding dan al ‘oudjes’? Want dan heb ik behoorlijk wat oudjes.
Joe. Stimulerend opvoeden....quote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ze is Russisch, dus die taal en spelfouten begrijp ik wel.
Haar opvoeding begrijp ik niet.
Ik ben door haar geblokkeerd en kijk af en toe via mollygram. Van de afgelopen 24 uur heeft ze bijna niets persoonlijke geplaatst het staat alleen weer vol met reclame en linkjes.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Enkele beelden?? Heb haar nog nooit ergens anders gezien dan op bed en op de bank. Ze filmt alles thuis, en ze zou dan hele dagen op pad zijn zonder 1 beeld te delen?? Dat gelooft toch niemand.
Zij schrijft zoals ze praat. Maar dat is best logisch gezien het feit dat NL niet haar moedertaal is.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die minibellenl... wat een figuur.
"Supermom of Belle (12), Lotus (9), Maen (4)"
Haar oudste twee hebben al hun eigen insta. Vind ik wat van.
En in haar bio staat ook: "Stimulerend opvoeden"
1. Wat is dat nou weer? 2. Ik zie weinig opvoeding maar vooral dramaqueens faciliteren (waaronder haarzelf)
Ze kan zelf niet echt spellen zo te zien ("ongelovelijk"; "in gebrekken gesteld") het is echt niet om aan te zien. En dan al die gekke tikfoutjes...
Dat tikkie zal genoeg opgebracht hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:14 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke nu een bakfiets. Dacht dat ze geen geld hadden? Maar nu gaat ze wel op pad, wie heeft ze dat wijsgemaakt? Eens zien hoe snel ze gaat klagen dat uitjes op de bakfiets veel geld kosten.
Anders denken over een influencer is volgens mij geen probleem hier. Commentaar op andere forummers vind ik wel heel irritant.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Noor_ het volgende:
Het gaat mij om de manier van reageren hier. Als je eens iets zegt wat net iets anders is dan de meesten denken krijg je meteen de wind van voren van een aantal die het wel weer beter weten. Want ja hun zitten er blijkbaar 24 uur per dag bovenop en weten het beter dan de rest. Poeh...
Waarom een Supermom omdat ze dagelijks onderweg is? Dat is doodnormaal.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Joe. Stimulerend opvoeden....
Een planning waar menig volwassene een paniekaanval van zou krijgen.
Vind haar wel een "supermon" als ze altijd maar onderweg is voor haar kinderen. Lijkt het wel op! Vreselijk lijkt me dat. Vind de twee keer per week zwemles al vreselijk. 🤪 Laat staan als die straks een sport gaat doen. En laat staan als en er drie hebt.
Dat is vrij normaal. Ramptoerisme.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:10 schreef Ballerina888 het volgende:
Wat bizar is..hoeveel extra volgers de poly en break up MB opgeleverd heeft.
Onze Bestseller Auteurquote:Op woensdag 3 september 2025 12:03 schreef Rimboequeen het volgende:
AM noemt zichzelf echt schrijfster. Ik heb lang niet zo hard gelachen 😂😂😂
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp verblijft op een vakantiepark 👀
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
Volgens mij alleen om er even uit te zijn met haar kinderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp verblijft op een vakantiepark 👀
En misschien kan iemand haar ook vertellen dat het handig is om de lader niet kwijt te raken. Gaat nog weleens mis bij fluflu’s.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kan iemand wel even Sanneke vertellen dat ze de accu moet opladen? Anders krijgen we straks gehuil dat de fiets leeg is wanneer ze wil gaan fietsen en dat niemand verteld heeft dat dat moet.
Pas op: risico op blokkendoos.
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.
Zit schrijft ze idd, vond t een beetje gek, want die kinderen moeten toch ook gewoon naar school? Waar woont ze nu dan als ze niet in zo'n huisje zit?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens mij alleen om er even uit te zijn met haar kinderen.
Ja absoluut. Maar dit zal weer goed zijn voor de business.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal. Ramptoerisme.
Moet je eens kijken hoeveel fluflu's bekend(er) geworden zijn door drama.
Tietenmokken hè? Geen borstenmokken.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef Tarantelle het volgende:
En waar zijn de borstenmokken en de blotebillenmokken gebleven? Heeft Maarten die dan verbannen?
En dat je voor die verzekering een bepaald soort slot moet hebben? (Die best prijzig zijn) anders is ie niet verzekerd tegen diefstalquote:Op woensdag 3 september 2025 12:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou iemand Sanneke hebben verteld dat een verzekering tegen diefstal voor de bakfiets handig is? Volgens mij een gewild object.
Pfff. Who cares??quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?
Het is wel toevallig J en K allebei op een park 👀. Maar goed we krijgen het sowieso niet te zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.
Ik stel me zo voor dat zij het boek heeft geschreven zoals mijn kleuter verhalen verteld. 'En toen... en toen... maar weet je... en toen....'quote:Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ik geef het de redigeerpersoon van het fröbelwerk van AM te doen. 6 komma’s in 1 zin van een quote.
Waarin ze schrijft ‘zodra ik toegaf dat ik schrijver was, of, nog erger, influencer…’
Maar een paar dagen geleden schreef ze nog dat ze géén influencer was, maar gewoon een mamma-van-8-kinderen.
Ze vergeet haar eigen leugens.
Haha who cares?? Daar gaat dit hele topic over. Dus als het je niet boeit kan je dit beter niet volgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Pfff. Who cares??
Bovendien is een vakantiepark niet per definitie (ook) een camping.
En dat een verzekering geld kost.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat je voor die verzekering een bepaald soort slot moet hebben? (Die best prijzig zijn) anders is ie niet verzekerd tegen diefstal
Het is niet raar, maar ik bedenk me gewoon even hoe dat voor die jongens geweest is. Papa en mama uit elkaar, met zn allen in stacaravans op elkaars lip met de nieuwe vlammen van mama. Dan krijg je een mooi groot huis met eigen kamer bij mama met voetbalveldje en weet ik veel wat. En als dat goed en wel klaar is gaat mama weer uit elkaar met haar vlammen en zit je op een vakantiepark.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
Misschien hebben ze vanwege de situatie thuis wel buitengewoon / bijzonder verlof toegekend gekregen. Kan me voorstellen dat die jongens een hoop te verwerken hebben met alle gebeurtenissen en veranderingen de laatste jaren. Fijn dat ze dan even met z'n vieren rust kunnen nemen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zit schrijft ze idd, vond t een beetje gek, want die kinderen moeten toch ook gewoon naar school? Waar woont ze nu dan als ze niet in zo'n huisje zit?
Dat zou kunnen idd. Ik hoop dat de kinderen ook echt vinden en krijgen. 2x in vrij korte tijd zoiets meemaken. 3x moeten verhuizen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:23 schreef Maremare het volgende:
[..]
Misschien hebben ze vanwege de situatie thuis wel buitengewoon / bijzonder verlof toegekend gekregen. Kan me voorstellen dat die jongens een hoop te verwerken hebben met alle gebeurtenissen en veranderingen de laatste jaren. Fijn dat ze dan even met z'n vieren rust kunnen nemen.
misschien een stille hint van de volger dat AM ook eens wat tijd apart moet besteden aan Jet .quote:Op woensdag 3 september 2025 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Creepy dat een volger iets spot op een markt, denkt ‘oh, wat leuk voor jet’ en het dan koopt en opstuurt. (Wel met toestemming blijkbaar, maar vind dat toch vreemd)
Dat is best creepy ja.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Creepy dat een volger iets spot op een markt, denkt ‘oh, wat leuk voor jet’ en het dan koopt en opstuurt. (Wel met toestemming blijkbaar, maar vind dat toch vreemd)
Je vergeet nog dat huurhuis waar ze ook even (nouja amper) in gezeten hebben. Nog een overgang erbijquote:Op woensdag 3 september 2025 13:13 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Het is niet raar, maar ik bedenk me gewoon even hoe dat voor die jongens geweest is. Papa en mama uit elkaar, met zn allen in stacaravans op elkaars lip met de nieuwe vlammen van mama. Dan krijg je een mooi groot huis met eigen kamer bij mama met voetbalveldje en weet ik veel wat. En als dat goed en wel klaar is gaat mama weer uit elkaar met haar vlammen en zit je op een vakantiepark.
🫣 dat mens is echt zo wereldvreemd. En als je het dan niet weet, vraag het dan aan het touringcar bedrijf, die heeft er vast ervaring meequote:Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft de touringcar afbesteld want ze weet niet of die Amsterdam wel in kan.
De uitgeverij zit aan het Museumplein.
Ze weet niet dat daar verschillende wereldberoemde musea zitten, die duizenden bezoekers trekken?
En dat die niet allemaal lopend daar heen gaan, maar dat er busladingen tegelijk afgeleverd worden?
Ow jaquote:Op woensdag 3 september 2025 13:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat huurhuis waar ze ook even (nouja amper) in gezeten hebben. Nog een overgang erbij
En hebben ze ook niet een tijdje met z'n allen in het eerdere koophuis van K en M gewoond?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat huurhuis waar ze ook even (nouja amper) in gezeten hebben. Nog een overgang erbij
Een wat???? Touringcar...ho wacht even, waar gaat dit over🤣. Waar moet ze een touringcar voor hebben in hartje Amsterdam?quote:Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze weet niet dat daar verschillende wereldberoemde musea zitten, die duizenden bezoekers trekken?
En dat die niet allemaal lopend daar heen gaan, maar dat er busladingen tegelijk afgeleverd worden?
Ze manifesteert zichzelf in gedachten naar de sportschool. Of ze heeft 's nachts echt heel levendige dromen. 😂quote:Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM zegt ‘dat ze haar reet er af sport (helaas niet letterlijk)’
Gelooft ze dat zelf? Is dénken aan sporten ook al sporten?
Haar sim poppetje is naar de gym geweest 👌👍quote:Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM zegt ‘dat ze haar reet er af sport (helaas niet letterlijk)’
Gelooft ze dat zelf? Is dénken aan sporten ook al sporten?
Voor haar boekpresentatie. Dan rijdt ze met alle jaknikkers/likkers die bij hebben gedragen aan haar fröbelwerk naar de uitgeverij.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Een wat???? Touringcar...ho wacht even, waar gaat dit over🤣. Waar moet ze een touringcar voor hebben in hartje Amsterdam?
En daarvoor ook nog dat gemeubileerde huurhuis.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ochjeetje dat ook nog ja. Met dat vooroorlogse interieurquote:Op woensdag 3 september 2025 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En daarvoor ook nog dat gemeubileerde huurhuis.
Als je DBM bent wel hoor 🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 14:44 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Is zo'n blikje energy drink nou een goed idee i.c.m. met een hart dat af en toe op hol slaat en waarvoor je naar de huisartsenpost gaat?
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.
Ze is/ze zijn (want Maarten vindt het ook allemaal prima wat zijn vrouw post) te dom of te onverschillig wat ze allemaal op internet gooit. Háár overkomt niks. Haar kinderen ook niet. De kinderen vinden het prima dat ze al jeukend aan hun kont of close up likkend aan een smeltend softijsje op insta staan voor tienduizenden volgers. Écht.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
AM die haar huis inclusief straatnaam filmt en online zet. Ik weet dat het hier wel vaker is besproken. Maar ik vind het zo raar dat ze dit doet. Nu geloof ik niet dat haar fanclub zich aan haar op zal dringen. Maar ik denk eerder aan een gestoorde geobsedeerde pedofiel die zijn kans schoon ziet. Geld overigens ook voor de basisschool die ze steeds online zet
De juice zegt dat de kans bestaat dat K ook op Centerparcs verblijftquote:Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.
Dat inderdaad, vreselijk huis.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:45 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ochjeetje dat ook nog ja. Met dat vooroorlogse interieur
Nee ga weg hoor...dit meen je niet???quote:Op woensdag 3 september 2025 14:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voor haar boekpresentatie. Dan rijdt ze met alle jaknikkers/likkers die bij hebben gedragen aan haar fröbelwerk naar de uitgeverij.
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:58 schreef Johanna38 het volgende:
Ik denk trouwens dat AM oa dit forum als enorme inspiratiebron heeft gebruikt voor haar boek.
😂quote:Op woensdag 3 september 2025 14:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Haar sim poppetje is naar de gym geweest 👌👍
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
*haalt de spandoek weer van zolder*
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je?
De tweeling komt thuis van hun eerste ochtend middelbare en dan staat ze met haar telefoon klaar om te vragen hoe het was!quote:Op woensdag 3 september 2025 14:52 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik word zo ongemakkelijk van de jongste die steeds recht in de telefoon van haar moeder kijkt. Ik kan mij bijna niet voorstellen hoe raar dat er uit moet zien. En dan kijk je als moeder ook via het scherm van je telefoon naar je kind? Of is Annemarie zo geoefend dat ze kan filmen zonder te kijken? Hoe dan ook, het doet heel ongemakkelijk aan.
En ligt dan aan de moeder uiteraard, het kind kan er niets aan doen, die weet niet beter.
Denk dat ze voor die wedstrijd een Sjaak Afhaak gaat doen hoor. Misschien maar beter ook, kan ze zichzelf ook niet voor schut zetten in dat clownspak.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:28 schreef opwegnaar het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat DBM een tandje extra bij zet voor haar wedstrijd. Is ze vandaag/deze week al überhaupt gaan sporten?
Was van de panterstore, ik mis alleen de #adquote:Op woensdag 3 september 2025 15:42 schreef Qware5 het volgende:
DBM moet echt ene keer goed advies krijgen over haar kleding. Het is het altijd gewoon net niet. Dat mannelijke jasje met dan een te druk tshirt eronder.
Even een vlot kapsel en een klein likje mascara zou haar ook wat beter staan denk ik. Ze lijkt zoveel ouder dan dat ze in werkelijkheid is.
Ik geloof het best. K. kan thuis werken, J ook. Alle kinderen op school, die vermaken zich wel;)quote:Op woensdag 3 september 2025 14:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
De juice zegt dat de kans bestaat dat K ook op Centerparcs verblijft
Dat heb ik ook altijd belachelijk gevonden.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
Iedereen roept hier over Debbie en haar slaapje overdag. Dat is ook echt te gek voor woorden maar AM slaapt dus ook iedere dag een uur?! Dat doen toch alleen maar oude en/.of mensen die ziek zijn. Wie gaat er nu iedere dag s’middags naar bed?
Annemarie. Steevast. Altijd. Ze heeft namelijk een Groot Gezin.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
Iedereen roept hier over Debbie en haar slaapje overdag. Dat is ook echt te gek voor woorden maar AM slaapt dus ook iedere dag een uur?! Dat doen toch alleen maar oude en/.of mensen die ziek zijn. Wie gaat er nu iedere dag s’middags naar bed?
En dat we dan awkward the party crashen, want daar is ons idool ook zo goed in!quote:Op woensdag 3 september 2025 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je?
Toppunt van decadentie werd dat genoemd door haar Jelle.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
De 31e oktober bij De Bezige Bij aan het Museumplein. (Voor de mods: dat heeft ze uiteraard zelf bekend gemaakt hè)quote:Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef Shuri het volgende:
[..]
En dat we dan awkward the party crashen, want daar is ons idool ook zo goed in!
Niet, want voor de ontwikkeling van haar kinderen wil ze weinig doen behalve naar de bieb… Heb niet het idee dat zij thuis in huis met grote attributen beweging gaat stimuleren 😅quote:Op woensdag 3 september 2025 16:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK heeft weer een binnenglijbaan en klimrek gekregen en biedt een kortingscode aan. Uiteraard weer nergens ‘#ad’ of ‘betaald partnerschap’ ofzo.
En haar huis is al overvol. Maar het verklaart wel meteen de post met de lege ruimte gisteren (met die achtergronden op rol aan het plafond): ze moest het filmpje hiervoor maken en de bank/de eettafel moest dus opzij.
Dan ter goedkeuring aanbieden en vandaag gepost.
Benieuwd hoe vaak we die grote dingen terug gaan zien.
Misschien heeft AM ook wel LC😉.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
Huh...hoe zij sushi maakt heb ik het nog nooit gedaan🤣.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:11 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt even uit hoe je sushi maakt, keukenprinses maar niet heus. In ieder geval niet zoals ze nu laat zien.
Ik noem dat ook geen sushi. Ik weet ook niet of ik deze variant zo'n succes zo'n vinden: het lekkere aan sushi vind ik juist dat het kleine hapjes zijn. Met deze cakevariant kloppen de verhoudingen (in mijn hoofd) niet meer zo goed.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:11 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt even uit hoe je sushi maakt, keukenprinses maar niet heus. In ieder geval niet zoals ze nu laat zien.
Dat doen mijn uitwonende kinderen ook weleens: teveel kans dat een pakket zoek raakt in een studentenhuis of ze zelf niet thuis zijn. Is tegenwoordig wel makkelijker met de vele pakketpunten, dus het komt nu minder voor.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Huh...hoe zij sushi maakt heb ik het nog nooit gedaan🤣.
En waarom komen Jim zn pakketjes bij zn mama aan?
Ook benieuwd of dat alles is wat ze eten. Allemaal 1 plakje?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik noem dat ook geen sushi. Ik weet ook niet of ik deze variant zo'n succes zo'n vinden: het lekkere aan sushi vind ik juist dat het kleine hapjes zijn. Met deze cakevariant kloppen de verhoudingen (in mijn hoofd) niet meer zo goed.
En nu ook op woensdag als J en L vrij zijn. Dat deed ze eerder nooit bij mijn weten. Of betekent dit dat ze de tweeling oud/groot genoeg vindt om op te passen nu ze op de middelbare zitten?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:33 schreef Shuri het volgende:
[..]
Annemarie. Steevast. Altijd. Ze heeft namelijk een Groot Gezin.
mij lijkt het ook niks op deze manier, ik vraag me af of ze de rijst wel kruiding geeft met rijstazijn bijv . Anders is het vooral een homp rijst.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik noem dat ook geen sushi. Ik weet ook niet of ik deze variant zo'n succes zo'n vinden: het lekkere aan sushi vind ik juist dat het kleine hapjes zijn. Met deze cakevariant kloppen de verhoudingen (in mijn hoofd) niet meer zo goed.
Dat zal geen blijvertje zijn, want de tweeling moet gewoon naar school (vandaag was het alleen even kennismaken?) en/of huiswerk maken.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En nu ook op woensdag als J en L vrij zijn. Dat deed ze eerder nooit bij mijn weten. Of betekent dit dat ze de tweeling oud/groot genoeg vindt om op te passen nu ze op de middelbare zitten?
Nee joh, die ligt er vanaf de bank naar te kijken en te bedenken welke redenen ze op kan geven om er niet op te rijden.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Sanneke al een rondje over het park hebben gemaakt met de bakfiets, al dan niet met kind? Om even te wennen?
Die cake vind ik ook echt niet aantrekkelijk idd.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ze had slecht geslapen omdat de tweeling naar de middelbare ging was het verhaal.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En nu ook op woensdag als J en L vrij zijn. Dat deed ze eerder nooit bij mijn weten. Of betekent dit dat ze de tweeling oud/groot genoeg vindt om op te passen nu ze op de middelbare zitten?
De gemiddelde Japanner cringet al op de Nederlandse sushi. Heel benieuwd wat Japan van deze variant vindt 🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Lot moest tot haar 4e verjaardag ook nog verplicht slapen ‘s middags, toen deed ze zelf mee tijdens dat uurtje. Misschien heeft ze het afgelopen jaar dan die ene middag in de week overgeslagen, maar kan ook dat ze op die momenten Julia of Guus liet oppassen of dat M beneden moest werken op zo’n moment.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt bij Sanneke maar als het daar net zo waait als hier verwacht ik niet dat ze op die fiets is gestapt.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Sanneke al een rondje over het park hebben gemaakt met de bakfiets, al dan niet met kind? Om even te wennen?
Vandaag is het een uitstekende dag om dat excuus als reden te gebruiken idd.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt bij Sanneke maar als het daar net zo waait als hier verwacht ik niet dat ze op die fiets is gestapt.
Of de hoop dat ze je niet blokkeert omdat ze betaald wordt.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:55 schreef Harper het volgende:
[..]
En ze zegt de berichten van abonnees met voorrang te beantwoorden.
Ik denk dat dat voor velen misschien wel de belangrijkste reden is om je te abonneren.
Ik vraag me vooral af hoe ze dat gaat onderhouden, het is me nogal een pand en de tuin is ook mega. Lijkt me voor die kids ook heel raar, woon je daar eerst met je vader en moeder en je bonus moeder en 3 broertjes en dan zijn er opeens minimaal 3 kamers leeg. Wat zal dat wennen voor ze zeg. En dan moeders die constant op haar telefoon zit en cringe filmpjes opneemt, arme kids.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Bizar dat mb in de boerderie gaat en kan blijven. Snap niet waarom je dat zou willen
Lot weer een klodder mayonaise erbij...quote:Op woensdag 3 september 2025 18:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Ieuwww nu zie ik de sushi op de borden, dit is toch geen eten?
Iemand die laatst iets vroeg en te lang moest wachten gaf als reden: ik ben toch abonneequote:Op woensdag 3 september 2025 18:27 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Of de hoop dat ze je niet blokkeert omdat ze betaald wordt.
Ik vind het wel erg schattig hoe Z zijn broertje helpt met over dat ding heen lopen 🥰quote:Op woensdag 3 september 2025 16:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK heeft weer een binnenglijbaan en klimrek gekregen en biedt een kortingscode aan. Uiteraard weer nergens ‘#ad’ of ‘betaald partnerschap’ ofzo.
En haar huis is al overvol. Maar het verklaart wel meteen de post met de lege ruimte gisteren (met die achtergronden op rol aan het plafond): ze moest het filmpje hiervoor maken en de bank/de eettafel moest dus opzij.
Dan ter goedkeuring aanbieden en vandaag gepost.
Benieuwd hoe vaak we die grote dingen terug gaan zien.
Geen idee wat voor merk en type het is, ik heb geen verstand van bakfietsen. Ze wilde een elektrische dus ik ga er vanuit dat deze dat is.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Vandaag is het een uitstekende dag om dat excuus als reden te gebruiken idd.
Ik kan die reel of wat ist niet zien maar wat voor bakfiets is het? En is ie elektrisch?
Vooral als het klopt wat juice veronderstelt: dat K en J samen verder gaan. Dan kunnen die daar toch beter wonen. Maar wie weet, gebeurt dat nog. Ik zie M daar niet blijven in haar uppie (met of zonder de kinderen). Ze kan er ook een B & B van maken. Kan ze weer aan een tv-programma meedoen 😁quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Bizar dat mb in de boerderie gaat en kan blijven. Snap niet waarom je dat zou willen
Bij ons ook. Is handiger en raken ze niet zoek plus wij hebben een plek waar ze droog en veilig neergelegd kunnen worden bij afwezigheid.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Huh...hoe zij sushi maakt heb ik het nog nooit gedaan🤣.
En waarom komen Jim zn pakketjes bij zn mama aan?
Vind de story waarin Jacqueline aangeeft dat ze één boekje mee heeft genomen ergens ook sneu.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik woon wel semi in de buurt en moest op fiets kind halen... was flink heftig aan het waaienquote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt bij Sanneke maar als het daar net zo waait als hier verwacht ik niet dat ze op die fiets is gestapt.
3 lege kamers ook, zonde van de ruimte bovenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:43 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe ze dat gaat onderhouden, het is me nogal een pand en de tuin is ook mega. Lijkt me voor die kids ook heel raar, woon je daar eerst met je vader en moeder en je bonus moeder en 3 broertjes en dan zijn er opeens minimaal 3 kamers leeg. Wat zal dat wennen voor ze zeg. En dan moeders die constant op haar telefoon zit en cringe filmpjes opneemt, arme kids.
En idd de kids van Jacq, die gaan weer door een scheiding en de zoveelste verhuizing, triest. De kids zullen elkaar hopelijk toch nog wel geregeld zien? Ze zijn toch een aantal jaar met elkaar opgegroeid, hopelijk wordt daar wel rekening mee gehouden.
Waarom zou ze dat niet willen? Als ze het kan betalen, waarom niet? Ja, het is groot maar ik kan me goed voorstellen dat het een fijne plek voor haar is. Ze moet toch ergens wonen en wie weet gaat het huis alsnog in de verkoop als ze wat tot rust is gekomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dan heeft betalen dus geen zin. Zou het abonnement automatisch stoppen als je geblokkeerd wordt??quote:Op woensdag 3 september 2025 18:49 schreef Earring het volgende:
[..]
Iemand die laatst iets vroeg en te lang moest wachten gaf als reden: ik ben toch abonnee
AM liet de screenshot zien, was beledigd en diegene werd geblokkeerd
Zoals ze dat hier zeggen: in de ruimte is wel te wezen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
3 lege kamers ook, zonde van de ruimte boven
Geen idee maar ik denk dat je dat zelf moet doenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dan heeft betalen dus geen zin. Zou het abonnement automatisch stoppen als je geblokkeerd wordt??
14+ zelfsquote:Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Waarom Kijken S&S (bij AM) naar Wednesday terwijl J en waarschijnlijk L het ook kan zie n?
Is dit geen 12 + serie (of 9+)
Dat zou ik ook doen, maar weer een verbouwing is niet ideaalquote:Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zoals ze dat hier zeggen: in de ruimte is wel te wezen.
Misschien toch wat grotere kamers maken, zo groot zijn die nu niet.
Volgens mij kijkt AM niet zo nauw met dat soort dingenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Waarom Kijken S&S (bij AM) naar Wednesday terwijl J en waarschijnlijk L het ook kan zie n?
Is dit geen 12 + serie (of 9+)
Zeker niet. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dan maar kleedkamers maken voor de kinderen😂quote:Op woensdag 3 september 2025 19:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen, maar weer een verbouwing is niet ideaal
Weer een storie?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had slecht geslapen omdat de tweeling naar de middelbare ging was het verhaal.
Dat de schoenen van Jim daar komen ala, maar hoezo moeten volgers dat weten
En ze is luiquote:Op woensdag 3 september 2025 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft verteld dat ze niet weg kan van het park waar ze wonen want: geen elektrische bakfiets, geen bushalte, buiten de bebouwde kom en het waait ook altijd. Ze kan alleen weg wanneer haar verloofde (waag het niet hem haar man te noemen zolang ze dat zelf ook niet kan) thuis is want dan kunnen ze met de auto.
Sanneke lijkt enkel in problemen te kunnen denken en zoekt het probleem nooit bij zichzelf. Alles is oneerlijk en iedereen is tegen haar. Ze opent graag tikkies zodat anderen haar geld geven en haar inkomen komt uit linkjes die ze deelt zodat anderen daar op gaan klikken.
Ze heeft autisme en dat is haar identiteit.
Of 3 inloopkastenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zeker niet. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dan maar kleedkamers maken voor de kinderen😂
Zij zou meer dan genoeg tijd moeten hebben om te koken.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Mijn hemel, dbm heeft het maar druk met het verweer over waarom ze niet kan afvallen 🙃 En op threads een reactie op iemand, “Als je het te druk hebt word gezond koken lastiger en heb je minder tijd om goed te bewegen.” 🧐🤨🧐🤨
Vragen, zo veel vragen 🙂↕
Tsja met de woningnood van tegenwoordig is er niet veel keus.naar haar ouders terug met 3 kids is ook niet de beste oplossing denk ikquote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Precies datquote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij zou meer dan genoeg tijd moeten hebben om te koken.
En zij beweert maar 1800kcal te eten, geloof er niks van.
Staat mij bij dat ze 2100 moest eten voor calorie tekort... ik dacht toen nog 🤔 is ze een actieve man dan?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij zou meer dan genoeg tijd moeten hebben om te koken.
En zij beweert maar 1800kcal te eten, geloof er niks van.
Sjaak Afhaak🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 15:44 schreef Maremare het volgende:
[..]
Denk dat ze voor die wedstrijd een Sjaak Afhaak gaat doen hoor. Misschien maar beter ook, kan ze zichzelf ook niet voor schut zetten in dat clownspak.
Echt heel lelijk. Zowel in huis als met kleding heeft ze weinig smaak.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die sjaaltjes van Kim de laatste tijd om haar nek, geen gezicht 🫣
Ze weet vast niet dat er ook zoiets is als openbaar vervoer, zeker midden in de stad best handig!quote:Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze had eerder toch ook al hele bevolkingsgroepen op de barricades gekregen met haar roti ofzo?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
De gemiddelde Japanner cringet al op de Nederlandse sushi. Heel benieuwd wat Japan van deze variant vindt 🤣
Ze kan het allicht proberen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Het leek wat op zo'n babboe, maar die waren toch onveilig omdat ze konden scheuren? Dan zou ik m ook tweedehands te koop zettenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee wat voor merk en type het is, ik heb geen verstand van bakfietsen. Ze wilde een elektrische dus ik ga er vanuit dat deze dat is.
Geen idee wat de woonsituatie van haar ouders is maar ik kan me goed voorstellen dat ze dat zelf ook niet wil.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja met de woningnood van tegenwoordig is er niet veel keus.naar haar ouders terug met 3 kids is ook niet de beste oplossing denk ik
Geen idee, ik heb er echt geen verstand van.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:42 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Het leek wat op zo'n babboe, maar die waren toch onveilig omdat ze konden scheuren? Dan zou ik m ook tweedehands te koop zetten.
Ja het contrast is heel groot.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Vind de story waarin Jacqueline aangeeft dat ze één boekje mee heeft genomen ergens ook sneu.
Dan stel ik me Michelle voor in die boerderij vol met spullen.
En het zal vast een bewust keuze zijn om één boekje mee te nemen en op een vakantiepark te gaan zitten. Maar het contrast is zo groot met alles wat ze hadden
Ik zal echt nooit begrijpen waarom zij dit soort foto’s plaatst.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Johanna38 het volgende:
Agossie, die benen van PascalvdHaas.❤️🩹
Muur eruit, de kamers waren niet heel groot vond ikquote:Op woensdag 3 september 2025 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
3 lege kamers ook, zonde van de ruimte boven
De invloeden van pa Walk gok ik 🤐quote:Op woensdag 3 september 2025 19:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat niet willen? Als ze het kan betalen, waarom niet? Ja, het is groot maar ik kan me goed voorstellen dat het een fijne plek voor haar is. Ze moet toch ergens wonen en wie weet gaat het huis alsnog in de verkoop als ze wat tot rust is gekomen.
En het is nou ook niet zo dat hier jaren aan herinneringen liggen waardoor je er misschien weg zou willen.
Liever dit dan de vele verhuizingen van J en haar kinderen.
Daar tegenover staat dat ik me ook heel goed kan voorstellen dat ze er alle drie wel hadden willen blijven wonen. Maar dat is ze niet gelukt. Er zal een reden zijn dat M er blijft. Het lijkt een heerlijke plek.
Ze zullen de boel vast goed regelen.
Dat zou zomaar kunnen. In dat geval: mooi dat het kan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De invloeden van pa Walk gok ik 🤐
Ik vind dat echt een beetje eng om te zienquote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Johanna38 het volgende:
Agossie, die benen van PascalvdHaas.❤️🩹
Toch vind ik het ongelofelijk dat ze het kan betalen van een kansloze Instagram baan en kleding shop . Zo’n leeg bestaanquote:Op woensdag 3 september 2025 20:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze kan het allicht proberen.
Als ze het kan betalen , vastgoed is een goede investering.
Verkopen kan altijd nog
Merkloos schreef ze in de reacties…quote:Op woensdag 3 september 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee wat voor merk en type het is, ik heb geen verstand van bakfietsen. Ze wilde een elektrische dus ik ga er vanuit dat deze dat is.
Klinkt als een super investering. Ik voorzie dat straks de fiets of de accu oid kapot is en dat mensen haar niet hebben verteld dat ze geen garantie heeft als ze iets op mp kooptquote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Merkloos schreef ze in de reacties…
Ieder ponTje gaat door het mondje. En 'ik lich dubbel'. Waarom zou je het appgesprek met je volgers delen omdat je moeder niet dubbel 'licht'.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Mijn hemel, dbm heeft het maar druk met het verweer over waarom ze niet kan afvallen 🙃 En op threads een reactie op iemand, “Als je het te druk hebt word gezond koken lastiger en heb je minder tijd om goed te bewegen.” 🧐🤨🧐🤨
Vragen, zo veel vragen 🙂↕
Zoiets zegt ze nu ook, maar ze eet nog minder dan dat, ongeveer 1800.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Staat mij bij dat ze 2100 moest eten voor calorie tekort... ik dacht toen nog 🤔 is ze een actieve man dan?
Dat ze geen 1800 eet/drink is wel duidelijk
Ik vraag me ook af wie er denkt 'daar moet ik een foto van maken'.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:35 schreef Nieuwnestje het volgende:
MB die weer een kind in ondergoed op de gram zet, iemand anders maakt de foto maar ze kiest er zelf voor online te plaatsen. Kind is zichtbaar aan het huilen. Snap niet dat ze die kids nu niet even met rust laat, zullen ontzettend verdrietig zijn dat hun vader (en voormalig stiefmoeder) plus broertjes er ineens niet meer zijn.
Elk pondje gaat door het mondje geldt blijkbaar ook niet voor haar. Want daar ligt het helemaal niet aan 🥲🫣 En tips hoeft ze ook niet want ze eet al in een calorie tekort en het ligt aan haar schildklier. Beetje jammer dat ze het zelf ook niet snaptquote:Op woensdag 3 september 2025 21:36 schreef Jetteleah2401 het volgende:
DBM weet het ook weer beter dan de endocrinoloog in haar laatste Reel...
Moet je nagaan hoeveel er wijn er doorheen ging voordat ze drastisch minderde.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:39 schreef Felinecat het volgende:
Michelle in haar stories over wijn: 'drastisch geminderd ermee, dus als ik er dan eentje neem..'
Op insta zie ik die vrouw meerdere keren per week aan de wijn! Drastisch geminderd, hoe dan?!
Als er iets is wat ik niet merkloos zou kopen is het een elektrische fiets😬quote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Merkloos schreef ze in de reacties…
Echt hè! Net als AM, je kind constant graaiend in haar onderbroek, de tweeling zonder fatsoenlijk topje onder een shirtje 😢quote:Op woensdag 3 september 2025 21:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie er denkt 'daar moet ik een foto van maken'.
Misschien is ze geminderd met wijn, maar ze drinkt ook regelmatig cocktails (of iig iets wat daarop lijkt, grote glazen met een rietje), dan heb je geen wijn nodig 🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 21:39 schreef Felinecat het volgende:
Michelle in haar stories over wijn: 'drastisch geminderd ermee, dus als ik er dan eentje neem..'
Op insta zie ik die vrouw meerdere keren per week aan de wijn! Drastisch geminderd, hoe dan?!
Eerste avond met de kids alleen en meteen pa ma en de bff's erbij. Ik gun die kids eens even rust en mama voor zichzelf. En weer in onderbroek online die kids, zo schadelijk
Had die verdrongen, maar inderdaad 🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Ze had eerder toch ook al hele bevolkingsgroepen op de barricades gekregen met haar roti ofzo?
Geen middagje IJzeren Man of Hemelrijk zonder fles rosé naast de ligbedjes deze zomer...quote:Op woensdag 3 september 2025 21:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel er wijn er doorheen ging voordat ze drastisch minderde.
Het lijkt net alsof ze van die poppewangetjes heeft opgeschilderdquote:Op woensdag 3 september 2025 21:45 schreef lila01 het volgende:
Wat heeft MB in die story van die Kapten-tassen met haar make-up gedaan? Ze lijkt wel Bassie.
En laat de endocrinoloog nou net schildklierspecialist zijn. Maar ook die begrijpt het allemaal niet. DBM gelukkig welquote:Op woensdag 3 september 2025 21:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Elk pondje gaat door het mondje geldt blijkbaar ook niet voor haar. Want daar ligt het helemaal niet aan 🥲🫣 En tips hoeft ze ook niet want ze eet al in een calorie tekort en het ligt aan haar schildklier. Beetje jammer dat ze het zelf ook niet snapt
Die meid trekt zo een nieuw blik bff’s open als het moetquote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef Lampje88 het volgende:
Michelle is aan het vluchten van de werkelijkheid. Alleen de werkelijkheid is ook dat je bff's nu veel komen maar dit natuurlijk niet blijven doen
Dat had ik gisteren al bij die foto van pa Walk met Lau op de arm. Greep me zo aan, dat snoetje 🥹quote:Op woensdag 3 september 2025 21:35 schreef Nieuwnestje het volgende:
MB die weer een kind in ondergoed op de gram zet, iemand anders maakt de foto maar ze kiest er zelf voor online te plaatsen. Kind is zichtbaar aan het huilen. Snap niet dat ze die kids nu niet even met rust laat, zullen ontzettend verdrietig zijn dat hun vader (en voormalig stiefmoeder) plus broertjes er ineens niet meer zijn.
Haha inderdaad! En zo te zien is ze ook weer voor een cosmetische behandeling naar een Bey kliniek gegaan. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze zonder gezichtsuitdrukkingen op Insta verschijnt.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:52 schreef popje het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze van die poppewangetjes heeft opgeschilderd
Is ook wel prioriteit nuquote:Op woensdag 3 september 2025 22:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haha inderdaad! En zo te zien is ze ook weer voor een cosmetische behandeling naar een Bey kliniek gegaan.
quote:Op woensdag 3 september 2025 21:39 schreef Felinecat het volgende:
Voorspelt niet veel goeds, zal wel elke dag de zoete inval blijven, met veel 🍷🍷🍷
Juist het omgekeerde van wat de kinderen nodig hebben.
Eerste avond met de kids alleen en meteen pa ma en de bff's erbij. Ik gun die kids eens even rust en mama voor zichzelf. En weer in onderbroek online die kids, zo schadelijk
Voor buurkinderen heeft Debbie wel energie, als het om activiteiten met haar eigen kinderen gaat dan gaat ze liggen sudderen in bed.🫣quote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ‘ons huis is altijd gevuld met buur kinderen en katten’. En een hele hoop zooi 🫣
Zegt ook gelijk hoe veel dagelijkse dingen haar uit handen werden genomen door K en J.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:44 schreef Holaa het volgende:
MB: de mijt moet ineens na al die jaren weer normale ouder dingen doen! Broodtrommels worden gefilmd (met lege champagnefles op t aanrecht bij tassen inpakken op dinsdagochtend), AH bezorging, taxi mama, werk en kids combineren... net een echte betrokken ouder. En al 2 avonden ouders en BFFs over de vloer? Je zou eens met jezelf zijn.
Ojaaaa, dat was heel grappig (voor ons dan). AM was toen oprecht beledigd dat haar “roti” belachelijk werd gemaakt op een Facebookpagina waar veel mensen zaten die wél echte roti kunnen herkennen 🤣 en echt iedereen daar stak de draak met haar filmpje hahaha.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Ze had eerder toch ook al hele bevolkingsgroepen op de barricades gekregen met haar roti ofzo?
Die wordt weer een flipperkast in haar 'kindvrije' weken. Ze zou er goed aan doen om wat rust te nemen (ook voor de kinderen), maar ik vrees dat het gas op de plank wordt 🥴quote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Die meid trekt zo een nieuw blik bff’s open als het moet
Van 3 flessen per dag naar 1 is al drastisch minderen. Maximaal minderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:13 schreef Babbelaertje het volgende:
Lege fles champagne op het aanrecht bij de broodtrommels en bij de achterdeur als zoon naar voetbal vertrekt ook weer een lege fles wijn.. ben benieuwd waar MB dan drastisch is geminderd
Die discussie op Threads. Het is gewoon grappig.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
En laat de endocrinoloog nou net schildklierspecialist zijn. Maar ook die begrijpt het allemaal niet. DBM gelukkig wel
Mijn kinderen hebben vanavond ook niks gegeten hoor. Nou ja, yoghurt. Warm eten motten ze niet 🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef lila01 het volgende:
Het contrast valt me op: kinderen van Jacq die op het vakantiepark lekker veel (en gezond) eten.
Kinderen van MB waarvan er drie volgens haar niets niets hadden gegeten.
Ze gaf zich ooit een tijdje om af te vallen en als dat niet lukte dan wilde ze wel een maagverkleining.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:40 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Elk pondje gaat door het mondje geldt blijkbaar ook niet voor haar. Want daar ligt het helemaal niet aan 🥲🫣 En tips hoeft ze ook niet want ze eet al in een calorie tekort en het ligt aan haar schildklier. Beetje jammer dat ze het zelf ook niet snapt
Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat is dit voor afgunstquote:Op woensdag 3 september 2025 21:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ongelofelijk dat ze het kan betalen van een kansloze Instagram baan en kleding shop . Zo’n leeg bestaan
Heeft ze weer kostbare tijd van een specialist zitten verdoen? Als die vrouw het toch allemaal beter weet dan specialisten kan ze het spreekuur misschien beter vrijlaten voor mensen die wel geholpen willen worden. Gaat ze ook lekker rondhoppen van arts naar arts net als Debbie?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
En laat de endocrinoloog nou net schildklierspecialist zijn. Maar ook die begrijpt het allemaal niet. DBM gelukkig wel
Mag wat kosten zeker? CP is niet cheap ofzo 😋.. Welke CP zit ze?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja met de woningnood van tegenwoordig is er niet veel keus.naar haar ouders terug met 3 kids is ook niet de beste oplossing denk ik
Ohhhh ja dat is ook zo! Net als die behandeling aan haar lipoedeem benen dacht ik? En een maagverkleining zal toch pas ‘goedgekeurd’ worden als ze ook een diëtist heeft gezien lijkt me… ook zeker niet de makkelijkste weg, een gbp! Al denkt zij vast van wel 🙈quote:Op woensdag 3 september 2025 22:21 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ze gaf zich ooit een tijdje om af te vallen en als dat niet lukte dan wilde ze wel een maagverkleining.
Door een maagverkleining kan je minder eten en eet je dus als je zelf ook goed oplet in een tekort.
Als calorietekort bij haar niet zou werken zoals ze oppert waarom zou ze dan een maagverkleining willen?
Even op maps opgezocht, niet te missen die oprit, zelfs de bakfiets staat te shinen. Mocht je garnalenknuffels op willen sturen, hoef je dus niet eens te vragen naar t adres (wel zo netjes uiteraard). Ik doe hier uiteraard niks mee, maar als je kwade bedoelingen hebt, maakt ze het je zeer gemakkelijk zoquote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
AM die haar huis inclusief straatnaam filmt en online zet. Ik weet dat het hier wel vaker is besproken. Maar ik vind het zo raar dat ze dit doet. Nu geloof ik niet dat haar fanclub zich aan haar op zal dringen. Maar ik denk eerder aan een gestoorde geobsedeerde pedofiel die zijn kans schoon ziet. Geld overigens ook voor de basisschool die ze steeds online zet
Ja en krijg je 0,49 terugestortquote:Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dan heeft betalen dus geen zin. Zou het abonnement automatisch stoppen als je geblokkeerd wordt??
Net als de nagelkerkjes, die praten 5 minuten met iemand, en dat zijn dan meteen lieve vriendenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Die meid trekt zo een nieuw blik bff’s open als het moet
Al jaren doet ze dat.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:45 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Even op maps opgezocht, niet te missen die oprit, zelfs de bakfiets staat te shinen. Mocht je garnalenknuffels op willen sturen, hoef je dus niet eens te vragen naar t adres (wel zo netjes uiteraard). Ik doe hier uiteraard niks mee, maar als je kwade bedoelingen hebt, maakt ze het je zeer gemakkelijk zo
En de stopcontacten met stekkers op graaiafstand van de jongste (en dus ook de oudere)quote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ‘ons huis is altijd gevuld met buur kinderen en katten’. En een hele hoop zooi 🫣
Ja is open. Single mom in container woning? Ken haar niet maar nodigt me ook niet zo uit tot volgen...quote:Op woensdag 3 september 2025 22:44 schreef Miepje77 het volgende:
Is de IG van Martine Kooistra een open account? Ik kan dat niet zien.
Ik ben heel kippig, maar die oprit en bakfiets zie ik niet in de betreffende straat.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:45 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Even op maps opgezocht, niet te missen die oprit, zelfs de bakfiets staat te shinen. Mocht je garnalenknuffels op willen sturen, hoef je dus niet eens te vragen naar t adres (wel zo netjes uiteraard). Ik doe hier uiteraard niks mee, maar als je kwade bedoelingen hebt, maakt ze het je zeer gemakkelijk zo
Ja klopt... Ik vind het bizar dat ze nu om geld aan het bedelen is!quote:Op woensdag 3 september 2025 22:56 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ja is open. Single mom in container woning? Ken haar niet maar nodigt me ook niet zo uit tot volgen...
Kim uitte zich ook flink onder een reeel van de papasvanivy.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die sjaaltjes van Kim de laatste tijd om haar nek, geen gezicht 🫣
Je ziet het bord, en vlak daarna is ze thuis (1 muisklik). Die straat heet anders dan die op t bordje, maar is dus echt zo gevondenquote:Op woensdag 3 september 2025 22:56 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik ben heel kippig, maar die oprit en bakfiets zie ik niet in de betreffende straat.
Ja haar moeder, waarvan ze niet wist wat ze zonder haar zou moeten.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:13 schreef Harper het volgende:
AM in het filmpje van de geboorte van Lot: eindelijk zien we haar eens kwetsbaar.
Dat gezegd hebbende: waarom zou je dit plaatsen? Maar goed, ze heeft vrijwel de hele bevalling op Insta gedeeld. Daar snapte ik toen ook niks van.
En haar moeder was erbij zo te zien? Sneu als je bedenkt hoe de situatie nu is.
Ik hoopte eigenlijk dat de speciale geheimzinnige afspraak van laatst met haar moeder zou zijn, dat het contact weer voorzichtig wordt hersteld. Maar ik vrees toch het andere uiterste, dat boek wordt weer 1 grote zelfverheerlijking. Zelfs de voorpret is alles behalve bescheidenquote:Op woensdag 3 september 2025 23:37 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja haar moeder, waarvan ze niet wist wat ze zonder haar zou moeten.
Ik hoop zó dat die mensen niet genoemd worden in haar boek maar ben er bang voor.
Ze had meerdere bedrijven , voordat ze actief werd op insta en jolie noe . Weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ongelofelijk dat ze het kan betalen van een kansloze Instagram baan en kleding shop . Zo’n leeg bestaan
Denk niet dat de sfeer daar afgelopen tijd gezellig genoeg was voor de vriendinnen om langs te komen, mb ging daarom den ik bij hen langs.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef Cyan het volgende:
Koen en Jacqueline eruit en de ouders van Michelle en 2 van haar vele bff's er in. Opvallend dat ze schrijft dat huize de zoete inval weer terug is van weggeweest.
Er wordt een beetje gedaan alsof ze hier de enige schuldige is.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:33 schreef Moondance het volgende:
Ik ben echt niet de grootste MB fan maar ik vind sommigen wel erg hard oordelen over de familie en vrienden die nu over de vloer komen en dat ze eens rustig moet doen en alleen moet zijn.
Het lijkt mij inderdaad best pittig om als werkende moeder op die grote boerderij ineens alles in je eentje te moeten doen met vier kinderen, terwijl je er daarvoor altijd met 2 of 3 voorstond. Niet alleen praktisch maar ook emotioneel. Juist lief dat haar vriendinnen en ouders even bijspringen in het begin. En dat zullen ze vast niet maanden of jaren blijven doen maar het lijkt me in de eerste weken alleen maar fijn.
Dat ging ook even door mijn hoofd inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:46 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat de speciale geheimzinnige afspraak van laatst met haar moeder zou zijn, dat het contact weer voorzichtig wordt hersteld. Maar ik vrees toch het andere uiterste, dat boek wordt weer 1 grote zelfverheerlijking. Zelfs de voorpret is alles behalve bescheiden
🤣🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik moet een beetje gniffelen om die zorgen over "Michelle alleen op de boerderij".
Alsof ze elke dag de koeien moet binnenhalen om ze te melken ofzo.
Het is inmiddels toch gewoon een (groot) woonhuis?
Welke Kim?quote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kim uitte zich ook flink onder een reeel van de papasvanivy.
Ik heb even gespiekt. De viervankim neemt het op voor hem in een reel over huisartsenpraktijken ofzo. Heb t niet helemaal bekekenquote:
Eens hoor! En mensen vallen over die flessen wijn die te zien zijn in filmpjes, dat is hier ook normale gang van zaken hoor. Moet dat tegenwoordig verborgen worden voor de(broze) next generation ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er wordt een beetje gedaan alsof ze hier de enige schuldige is.
Niemand weet precies hoe en wat er gebeurd is.
Komen we misschien ooit nog te weten.
En zeker, als je alles deelt hebben mensen een oordeel, dat is het risico.
Maar ik heb toch ook wel met haar te doen( ook met de andere 2 hoor)
Zo had ze dit zich niet voorgesteld en al zeker niet voor alle kinderen.
Zit je dan in je grote huis, 10 stoelen om de tafel en de helft is er niet.
Hoe fijn is het dat je dan lieve ouders en vriendinnen hebt die je komen steunen?
Willen we dat allemaal niet als je door een moeilijke periode gaat? Ik heb in moeilijke tijden ook mega veel steun van mijn vriendin gehad( al zijn het er niet zoveel als bij MB) samen lachen samen huilen toch?
En hoe erg is het dan dat je samen een wijntje doet? Fristi lost ook niks op toch.
Met 3 vriendinnen is een fles wijn ieder een goed glas, dan is de fles leeg.
Michelle haar woorden: ‘We hebben gegokt en verloren’quote:Op donderdag 4 september 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er wordt een beetje gedaan alsof ze hier de enige schuldige is.
Niemand weet precies hoe en wat er gebeurd is.
Komen we misschien ooit nog te weten.
En zeker, als je alles deelt hebben mensen een oordeel, dat is het risico.
Maar ik heb toch ook wel met haar te doen( ook met de andere 2 hoor)
Zo had ze dit zich niet voorgesteld en al zeker niet voor alle kinderen.
Zit je dan in je grote huis, 10 stoelen om de tafel en de helft is er niet.
Hoe fijn is het dat je dan lieve ouders en vriendinnen hebt die je komen steunen?
Willen we dat allemaal niet als je door een moeilijke periode gaat? Ik heb in moeilijke tijden ook mega veel steun van mijn vriendin gehad( al zijn het er niet zoveel als bij MB) samen lachen samen huilen toch?
En hoe erg is het dan dat je samen een wijntje doet? Fristi lost ook niks op toch.
Met 3 vriendinnen is een fles wijn ieder een goed glas, dan is de fles leeg.
Whahahaha ja vrij grappig iddquote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik moet een beetje gniffelen om die zorgen over "Michelle alleen op de boerderij".
Alsof ze elke dag de koeien moet binnenhalen om ze te melken ofzo.
Het is inmiddels toch gewoon een (groot) woonhuis?
Ik kende haar ook niet. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Een bedelactie voor een auto. Ik vind het om te janken, wat is er gebeurd met de mentaliteit ‘werken voor je geld en sparen voor leuke dingen?’quote:Op woensdag 3 september 2025 22:57 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ja klopt... Ik vind het bizar dat ze nu om geld aan het bedelen is!
Doe alsof je haar ontvolgt, dan zie je het meteen.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:44 schreef Miepje77 het volgende:
Is de IG van Martine Kooistra een open account? Ik kan dat niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |