abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218669358
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
Iedereen roept hier over Debbie en haar slaapje overdag. Dat is ook echt te gek voor woorden maar AM slaapt dus ook iedere dag een uur?! Dat doen toch alleen maar oude en/.of mensen die ziek zijn. Wie gaat er nu iedere dag s’middags naar bed?
Dat heb ik ook altijd belachelijk gevonden.
pi_218669372
quote:
Iedereen roept hier over Debbie en haar slaapje overdag. Dat is ook echt te gek voor woorden maar AM slaapt dus ook iedere dag een uur?! Dat doen toch alleen maar oude en/.of mensen die ziek zijn. Wie gaat er nu iedere dag s’middags naar bed?
Annemarie. Steevast. Altijd. Ze heeft namelijk een Groot Gezin.
pi_218669388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar betekent dat, dat wij ook mee mogen in de bus denk je? 8-)
En dat we dan awkward the party crashen, want daar is ons idool ook zo goed in! *O*
pi_218669441
quote:
Toppunt van decadentie werd dat genoemd door haar Jelle.
pi_218669456
HVK heeft weer een binnenglijbaan en klimrek gekregen en biedt een kortingscode aan. Uiteraard weer nergens ‘#ad’ of ‘betaald partnerschap’ ofzo.

En haar huis is al overvol. Maar het verklaart wel meteen de post met de lege ruimte gisteren (met die achtergronden op rol aan het plafond): ze moest het filmpje hiervoor maken en de bank/de eettafel moest dus opzij.
Dan ter goedkeuring aanbieden en vandaag gepost.

Benieuwd hoe vaak we die grote dingen terug gaan zien.
pi_218669462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef Shuri het volgende:

[..]
En dat we dan awkward the party crashen, want daar is ons idool ook zo goed in! *O*
De 31e oktober bij De Bezige Bij aan het Museumplein. (Voor de mods: dat heeft ze uiteraard zelf bekend gemaakt hè)

Dan is de verf voor het spandoek met ‘stop het exposen van je kinderen!’ Wel droog hè?
pi_218669579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK heeft weer een binnenglijbaan en klimrek gekregen en biedt een kortingscode aan. Uiteraard weer nergens ‘#ad’ of ‘betaald partnerschap’ ofzo.

En haar huis is al overvol. Maar het verklaart wel meteen de post met de lege ruimte gisteren (met die achtergronden op rol aan het plafond): ze moest het filmpje hiervoor maken en de bank/de eettafel moest dus opzij.

Niet, want voor de ontwikkeling van haar kinderen wil ze weinig doen behalve naar de bieb… Heb niet het idee dat zij thuis in huis met grote attributen beweging gaat stimuleren 😅
pi_218669581
quote:
Misschien heeft AM ook wel LC😉.

Ik slaap overdag als ik ziek ben, zwanger ben of een baby heb die me s nachts heeft wakker gehouden haha.
Ik voel me (als bovenstaande niet van toepassing is) alleen maar ellendiger als ik overdag heb geslapen.
  woensdag 3 september 2025 @ 17:11:54 #159
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218669638
AM legt even uit hoe je sushi maakt, keukenprinses maar niet heus. In ieder geval niet zoals ze nu laat zien.
pi_218669787
En ik blijf maar vragen hebben: hoe kan het dat Jim, die dagen staat te klussen en knutselen aan motoren nog geen werkschoenen heeft kennelijk? Dat is toch basisuitrusting voor klussers?
pi_218669813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:11 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt even uit hoe je sushi maakt, keukenprinses maar niet heus. In ieder geval niet zoals ze nu laat zien.
Huh...hoe zij sushi maakt heb ik het nog nooit gedaan🤣.

En waarom komen Jim zn pakketjes bij zn mama aan?
pi_218669820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik noem dat ook geen sushi. Ik weet ook niet of ik deze variant zo'n succes zo'n vinden: het lekkere aan sushi vind ik juist dat het kleine hapjes zijn. Met deze cakevariant kloppen de verhoudingen (in mijn hoofd) niet meer zo goed.
pi_218669846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Dat doen mijn uitwonende kinderen ook weleens: teveel kans dat een pakket zoek raakt in een studentenhuis of ze zelf niet thuis zijn. Is tegenwoordig wel makkelijker met de vele pakketpunten, dus het komt nu minder voor.
pi_218669925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik noem dat ook geen sushi. Ik weet ook niet of ik deze variant zo'n succes zo'n vinden: het lekkere aan sushi vind ik juist dat het kleine hapjes zijn. Met deze cakevariant kloppen de verhoudingen (in mijn hoofd) niet meer zo goed.
Ook benieuwd of dat alles is wat ze eten. Allemaal 1 plakje?
pi_218669929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:33 schreef Shuri het volgende:

[..]
Annemarie. Steevast. Altijd. Ze heeft namelijk een Groot Gezin.
En nu ook op woensdag als J en L vrij zijn. Dat deed ze eerder nooit bij mijn weten. Of betekent dit dat ze de tweeling oud/groot genoeg vindt om op te passen nu ze op de middelbare zitten?
pi_218669939
quote:

[..]
mij lijkt het ook niks op deze manier, ik vraag me af of ze de rijst wel kruiding geeft met rijstazijn bijv . Anders is het vooral een homp rijst.
pi_218669964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:39 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
En nu ook op woensdag als J en L vrij zijn. Dat deed ze eerder nooit bij mijn weten. Of betekent dit dat ze de tweeling oud/groot genoeg vindt om op te passen nu ze op de middelbare zitten?
Dat zal geen blijvertje zijn, want de tweeling moet gewoon naar school (vandaag was het alleen even kennismaken?) en/of huiswerk maken.
pi_218669970
Zou Sanneke al een rondje over het park hebben gemaakt met de bakfiets, al dan niet met kind? Om even te wennen?
pi_218670003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Sanneke al een rondje over het park hebben gemaakt met de bakfiets, al dan niet met kind? Om even te wennen?
Nee joh, die ligt er vanaf de bank naar te kijken en te bedenken welke redenen ze op kan geven om er niet op te rijden.
pi_218670055
quote:

[..]
Die cake vind ik ook echt niet aantrekkelijk idd.

Ik vond het ook wel bijzonder dat terwijl AM lekker lag te tukken, de tweeling Wednesday zat te kijken met Jet (&Lot?) erbij
pi_218670170
quote:

[..]
Ze had slecht geslapen omdat de tweeling naar de middelbare ging was het verhaal.

Dat de schoenen van Jim daar komen ala, maar hoezo moeten volgers dat weten
pi_218670189
quote:

[..]
De gemiddelde Japanner cringet al op de Nederlandse sushi. Heel benieuwd wat Japan van deze variant vindt 🤣
pi_218670224
quote:

[..]
Lot moest tot haar 4e verjaardag ook nog verplicht slapen ‘s middags, toen deed ze zelf mee tijdens dat uurtje. Misschien heeft ze het afgelopen jaar dan die ene middag in de week overgeslagen, maar kan ook dat ze op die momenten Julia of Guus liet oppassen of dat M beneden moest werken op zo’n moment.
pi_218670247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik woon niet in de buurt bij Sanneke maar als het daar net zo waait als hier verwacht ik niet dat ze op die fiets is gestapt.
pi_218670292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik woon niet in de buurt bij Sanneke maar als het daar net zo waait als hier verwacht ik niet dat ze op die fiets is gestapt.
Vandaag is het een uitstekende dag om dat excuus als reden te gebruiken idd.

Ik kan die reel of wat ist niet zien maar wat voor bakfiets is het? En is ie elektrisch?
pi_218670305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:55 schreef Harper het volgende:

[..]
En ze zegt de berichten van abonnees met voorrang te beantwoorden.
Ik denk dat dat voor velen misschien wel de belangrijkste reden is om je te abonneren.
Of de hoop dat ze je niet blokkeert omdat ze betaald wordt.
pi_218670352
Bizar dat mb in de boerderie gaat en kan blijven. Snap niet waarom je dat zou willen
pi_218670437
Ieuwww nu zie ik de sushi op de borden, dit is toch geen eten?
pi_218670439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Bizar dat mb in de boerderie gaat en kan blijven. Snap niet waarom je dat zou willen
Ik vraag me vooral af hoe ze dat gaat onderhouden, het is me nogal een pand en de tuin is ook mega. Lijkt me voor die kids ook heel raar, woon je daar eerst met je vader en moeder en je bonus moeder en 3 broertjes en dan zijn er opeens minimaal 3 kamers leeg. Wat zal dat wennen voor ze zeg. En dan moeders die constant op haar telefoon zit en cringe filmpjes opneemt, arme kids.

En idd de kids van Jacq, die gaan weer door een scheiding en de zoveelste verhuizing, triest. De kids zullen elkaar hopelijk toch nog wel geregeld zien? Ze zijn toch een aantal jaar met elkaar opgegroeid, hopelijk wordt daar wel rekening mee gehouden.
pi_218670484
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Ieuwww nu zie ik de sushi op de borden, dit is toch geen eten?
Lot weer een klodder mayonaise erbij...
pi_218670491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:27 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Of de hoop dat ze je niet blokkeert omdat ze betaald wordt.
Iemand die laatst iets vroeg en te lang moest wachten gaf als reden: ik ben toch abonnee
AM liet de screenshot zien, was beledigd en diegene werd geblokkeerd
pi_218670498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik vind het wel erg schattig hoe Z zijn broertje helpt met over dat ding heen lopen 🥰
pi_218670527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Vandaag is het een uitstekende dag om dat excuus als reden te gebruiken idd.

Ik kan die reel of wat ist niet zien maar wat voor bakfiets is het? En is ie elektrisch?
Geen idee wat voor merk en type het is, ik heb geen verstand van bakfietsen. Ze wilde een elektrische dus ik ga er vanuit dat deze dat is.
pi_218670541
quote:
Vooral als het klopt wat juice veronderstelt: dat K en J samen verder gaan. Dan kunnen die daar toch beter wonen. Maar wie weet, gebeurt dat nog. Ik zie M daar niet blijven in haar uppie (met of zonder de kinderen). Ze kan er ook een B & B van maken. Kan ze weer aan een tv-programma meedoen 😁
pi_218670544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Bij ons ook. Is handiger en raken ze niet zoek plus wij hebben een plek waar ze droog en veilig neergelegd kunnen worden bij afwezigheid.
pi_218670548
quote:
Vind de story waarin Jacqueline aangeeft dat ze één boekje mee heeft genomen ergens ook sneu.

Dan stel ik me Michelle voor in die boerderij vol met spullen.

En het zal vast een bewust keuze zijn om één boekje mee te nemen en op een vakantiepark te gaan zitten. Maar het contrast is zo groot met alles wat ze hadden
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218670558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik woon wel semi in de buurt en moest op fiets kind halen... was flink heftig aan het waaien
pi_218670573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:43 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af hoe ze dat gaat onderhouden, het is me nogal een pand en de tuin is ook mega. Lijkt me voor die kids ook heel raar, woon je daar eerst met je vader en moeder en je bonus moeder en 3 broertjes en dan zijn er opeens minimaal 3 kamers leeg. Wat zal dat wennen voor ze zeg. En dan moeders die constant op haar telefoon zit en cringe filmpjes opneemt, arme kids.

En idd de kids van Jacq, die gaan weer door een scheiding en de zoveelste verhuizing, triest. De kids zullen elkaar hopelijk toch nog wel geregeld zien? Ze zijn toch een aantal jaar met elkaar opgegroeid, hopelijk wordt daar wel rekening mee gehouden.
3 lege kamers ook, zonde van de ruimte boven
pi_218670587
quote:
Waarom zou ze dat niet willen? Als ze het kan betalen, waarom niet? Ja, het is groot maar ik kan me goed voorstellen dat het een fijne plek voor haar is. Ze moet toch ergens wonen en wie weet gaat het huis alsnog in de verkoop als ze wat tot rust is gekomen.
En het is nou ook niet zo dat hier jaren aan herinneringen liggen waardoor je er misschien weg zou willen.
Liever dit dan de vele verhuizingen van J en haar kinderen.

Daar tegenover staat dat ik me ook heel goed kan voorstellen dat ze er alle drie wel hadden willen blijven wonen. Maar dat is ze niet gelukt. Er zal een reden zijn dat M er blijft. Het lijkt een heerlijke plek.

Ze zullen de boel vast goed regelen.

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 03-09-2025 19:10:50 ]
pi_218670615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:49 schreef Earring het volgende:

[..]
Iemand die laatst iets vroeg en te lang moest wachten gaf als reden: ik ben toch abonnee
AM liet de screenshot zien, was beledigd en diegene werd geblokkeerd
Dan heeft betalen dus geen zin. Zou het abonnement automatisch stoppen als je geblokkeerd wordt??
pi_218670644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
3 lege kamers ook, zonde van de ruimte boven
Zoals ze dat hier zeggen: in de ruimte is wel te wezen.
Misschien toch wat grotere kamers maken, zo groot zijn die nu niet.
pi_218670679
Patricia Boudewijns die aubergine saus maakt maar er courgette voor gebruikt en dit niet weet.

Hou alsjeblieft op. Zo in scène gezet dit. Ze kookt altijd van alles en is gek op eten. Kan je mij niet vertellen dat ze het verschil niet weet.

Mijn unfollow heeft ze. Kansloos gedrag.
pi_218670713
Ik denk dat de kans best aanwezig is dat haar ouders bij Michelle intrekken. Dat ze een eigen woongedeelte voor hun maken. Met de oog op de toekomst en een dagje ouder worden. Dan zou die plek ideaal voor Michelle zijn.
pi_218670718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Dan heeft betalen dus geen zin. Zou het abonnement automatisch stoppen als je geblokkeerd wordt??
Geen idee maar ik denk dat je dat zelf moet doen
pi_218670897
Waarom Kijken S&S (bij AM) naar Wednesday terwijl J en waarschijnlijk L het ook kan zie n?
Is dit geen 12 + serie (of 9+)
pi_218671029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Waarom Kijken S&S (bij AM) naar Wednesday terwijl J en waarschijnlijk L het ook kan zie n?
14+ zelfs :{
pi_218671051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zoals ze dat hier zeggen: in de ruimte is wel te wezen.
Misschien toch wat grotere kamers maken, zo groot zijn die nu niet.
Dat zou ik ook doen, maar weer een verbouwing is niet ideaal
pi_218671071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Volgens mij kijkt AM niet zo nauw met dat soort dingen
pi_218671083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zou ik ook doen, maar weer een verbouwing is niet ideaal
Zeker niet. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dan maar kleedkamers maken voor de kinderen😂
pi_218671156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had slecht geslapen omdat de tweeling naar de middelbare ging was het verhaal.

Dat de schoenen van Jim daar komen ala, maar hoezo moeten volgers dat weten
Weer een storie?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')