Ik heb geen idee (en beweer) ook niet dat ze alleen maar thuis zit. Wel heeft ze zelf aangegeven veel thuis te zitten en dat regelmatig de “muren” op haar afkomen. Ook geeft ze regelmatig aan dat ze zich heel erg alleen en opgesloten voelt (misschien net andere bewoording) dus in die zin hoop ik dat vaker erop uit gaan met de bakfiets haar goed zal doen en wat positiviteit zal brengen. Want wat wel duidelijk is, is dat bij haar vaker het glas half leeg is dan halfvol.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik volg Sanneke niet echt, maar zag dat ze alleen op instagram post wat ik zelf niet heb, hoe weet iedereen dat ze zoveel thuis zit en geen uitjes doet? Heeft ze dat zelf gezegd of omdat ze nooit posts daarover maakt?
Andere mensen halen haar niet op, dat had ze wel verwacht/gehoopt. Alles is te ver van de bewoonde wereld. Een gewone fiets kan echt niet want druk en wind.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar waarom?
Of zijn dat alle excuses:
- geen rijbewijs
- bushalte te ver
- fietsen gaat niet
- ...
Ik weet niet in welke wereld zij woont maar ... mensen die je structureel komen ophalen? Really? Dan heb ik geen goede vrienden denk ik...quote:Op woensdag 3 september 2025 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Andere mensen halen haar niet op, dat had ze wel verwacht/gehoopt.
Precies dat!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Omdat alles te maken heeft met hun (zelfbenoemde) HB. En waar het mijn inziens vooral mee te maken heeft is de opvoeding.
Die jongste luistert helemaal nergens naar en krijgt continue dr zin. En nu de middelste die boos wordt omdat ze met een zwarte pen moet schrijven.
Echt, get a grip en voed je kinderen op. Leer dat de wereld niet naar hun hand gezet kan worden.
Ze redeneert zelf ook zo. Die middelste uitgenodigd voor een acteerding. Meteen begint ze te dreigen dat ze de leerplichtboete wel betaald enz als ze geen toestemming krijgt.
Ze maakt gewoon haar eigen regels.
En ‘tietenmokken’. Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:45 schreef Harper het volgende:
Depappavan: Ons huis slipt echt dicht van het servies.
Ehm, het is toch dichtslibben?
En het boek is geredigeerd?![]()
Maar zij heeft geen vervoer, bushalte is te ver (..) en woont afgelegen. En heeft weinig vriendinnen (want al weinig geboortekaartjes verstuurd en van de geadresseerden zijn er ook de nodigen nog nooit op visite geweest.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld zij woont maar ... mensen die je structureel komen ophalen? Really? Dan heb ik geen goede vrienden denk ik...
En de vrienden worden en plein public nog even door S te kakken gezet, want namen niet of niet het goede mee op kraambezoek, halen haar niet vaak genoeg op, ze is zo teleurgesteld in ze, etc. Ja, ik zou dan ook afhaken hoor.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar zij heeft geen vervoer, bushalte is te ver (..) en woont afgelegen. En heeft weinig vriendinnen (want al weinig geboortekaartjes verstuurd en van de geadresseerden zijn er ook de nodigen nog nooit op visite geweest.
Dus haar kring is heel klein, ze is zelf niet altijd positief en gezellig dus de kans dat iemand je komt halen om iets leuks te doen is vrijwel nihil.
Dan moet ze wel structureel nee gaan zeggen anders helpt het nog geen fluit.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dat!
Ze maakt er zelf kinderen van die hun zin doordrijven, zeg gewoon een keer duidelijk nee /stel grenzen.
Denk dat het daar dan stuk makkelijker zou gaan.
Iets in die trant zei ze een paar weken geleden. Ze had verwacht dat mensen haar en haar kind zouden komen ophalen om weg te gaan. Sanneke verwacht wel meer en uit dan op insta graag wat er allemaal niet goed gaat en dat mensen niet doen wat zij verwacht. Sanneke denkt naar mijn idee dat ze een prinses is.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld zij woont maar ... mensen die je structureel komen ophalen? Really? Dan heb ik geen goede vrienden denk ik...
Ze is Russisch, dus die taal en spelfouten begrijp ik wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die minibellenl... wat een figuur.
"Supermom of Belle (12), Lotus (9), Maen (4)"
Haar oudste twee hebben al hun eigen insta. Vind ik wat van.
En in haar bio staat ook: "Stimulerend opvoeden"
1. Wat is dat nou weer? 2. Ik zie weinig opvoeding maar vooral dramaqueens faciliteren (waaronder haarzelf)
Ze kan zelf niet echt spellen zo te zien ("ongelovelijk"; "in gebrekken gesteld") het is echt niet om aan te zien. En dan al die gekke tikfoutjes...
Is ook best gevaarlijk al dat slippende servies over de tafel en parketvloer.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:45 schreef Harper het volgende:
Depappavan: Ons huis slipt echt dicht van het servies.
Ehm, het is toch dichtslibben?
En het boek is geredigeerd?![]()
Maar dat iemand iets zegt betekend niet dat dat de waarheid is he?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet weg kan als Dion er niet is.
Dan heb ik wrs kleding die bestempeld kan worden als museumstuk uit de prehistorie 😂quote:Op woensdag 3 september 2025 10:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou noemt haar jurk een oudje. Als ik mij niet vergis heeft ze die jurk vlak voor de zomer gekocht. Noem je kleding dan al ‘oudjes’? Want dan heb ik behoorlijk wat oudjes.
Joe. Stimulerend opvoeden....quote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ze is Russisch, dus die taal en spelfouten begrijp ik wel.
Haar opvoeding begrijp ik niet.
Ik ben door haar geblokkeerd en kijk af en toe via mollygram. Van de afgelopen 24 uur heeft ze bijna niets persoonlijke geplaatst het staat alleen weer vol met reclame en linkjes.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Enkele beelden?? Heb haar nog nooit ergens anders gezien dan op bed en op de bank. Ze filmt alles thuis, en ze zou dan hele dagen op pad zijn zonder 1 beeld te delen?? Dat gelooft toch niemand.
Zij schrijft zoals ze praat. Maar dat is best logisch gezien het feit dat NL niet haar moedertaal is.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die minibellenl... wat een figuur.
"Supermom of Belle (12), Lotus (9), Maen (4)"
Haar oudste twee hebben al hun eigen insta. Vind ik wat van.
En in haar bio staat ook: "Stimulerend opvoeden"
1. Wat is dat nou weer? 2. Ik zie weinig opvoeding maar vooral dramaqueens faciliteren (waaronder haarzelf)
Ze kan zelf niet echt spellen zo te zien ("ongelovelijk"; "in gebrekken gesteld") het is echt niet om aan te zien. En dan al die gekke tikfoutjes...
Dat tikkie zal genoeg opgebracht hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:14 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke nu een bakfiets. Dacht dat ze geen geld hadden? Maar nu gaat ze wel op pad, wie heeft ze dat wijsgemaakt? Eens zien hoe snel ze gaat klagen dat uitjes op de bakfiets veel geld kosten.
Anders denken over een influencer is volgens mij geen probleem hier. Commentaar op andere forummers vind ik wel heel irritant.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Noor_ het volgende:
Het gaat mij om de manier van reageren hier. Als je eens iets zegt wat net iets anders is dan de meesten denken krijg je meteen de wind van voren van een aantal die het wel weer beter weten. Want ja hun zitten er blijkbaar 24 uur per dag bovenop en weten het beter dan de rest. Poeh...
Waarom een Supermom omdat ze dagelijks onderweg is? Dat is doodnormaal.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Joe. Stimulerend opvoeden....
Een planning waar menig volwassene een paniekaanval van zou krijgen.
Vind haar wel een "supermon" als ze altijd maar onderweg is voor haar kinderen. Lijkt het wel op! Vreselijk lijkt me dat. Vind de twee keer per week zwemles al vreselijk. 🤪 Laat staan als die straks een sport gaat doen. En laat staan als en er drie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |