Dat is vrij normaal. Ramptoerisme.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:10 schreef Ballerina888 het volgende:
Wat bizar is..hoeveel extra volgers de poly en break up MB opgeleverd heeft.
Onze Bestseller Auteurquote:Op woensdag 3 september 2025 12:03 schreef Rimboequeen het volgende:
AM noemt zichzelf echt schrijfster. Ik heb lang niet zo hard gelachen 😂😂😂
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp verblijft op een vakantiepark 👀
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
Volgens mij alleen om er even uit te zijn met haar kinderen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp verblijft op een vakantiepark 👀
En misschien kan iemand haar ook vertellen dat het handig is om de lader niet kwijt te raken. Gaat nog weleens mis bij fluflu’s.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kan iemand wel even Sanneke vertellen dat ze de accu moet opladen? Anders krijgen we straks gehuil dat de fiets leeg is wanneer ze wil gaan fietsen en dat niemand verteld heeft dat dat moet.
Pas op: risico op blokkendoos.
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.
Zit schrijft ze idd, vond t een beetje gek, want die kinderen moeten toch ook gewoon naar school? Waar woont ze nu dan als ze niet in zo'n huisje zit?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens mij alleen om er even uit te zijn met haar kinderen.
Ja absoluut. Maar dit zal weer goed zijn voor de business.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal. Ramptoerisme.
Moet je eens kijken hoeveel fluflu's bekend(er) geworden zijn door drama.
Tietenmokken hè? Geen borstenmokken.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef Tarantelle het volgende:
En waar zijn de borstenmokken en de blotebillenmokken gebleven? Heeft Maarten die dan verbannen?
En dat je voor die verzekering een bepaald soort slot moet hebben? (Die best prijzig zijn) anders is ie niet verzekerd tegen diefstalquote:Op woensdag 3 september 2025 12:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou iemand Sanneke hebben verteld dat een verzekering tegen diefstal voor de bakfiets handig is? Volgens mij een gewild object.
Pfff. Who cares??quote:Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?
Het is wel toevallig J en K allebei op een park 👀. Maar goed we krijgen het sowieso niet te zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.
Ik stel me zo voor dat zij het boek heeft geschreven zoals mijn kleuter verhalen verteld. 'En toen... en toen... maar weet je... en toen....'quote:Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ik geef het de redigeerpersoon van het fröbelwerk van AM te doen. 6 komma’s in 1 zin van een quote.
Waarin ze schrijft ‘zodra ik toegaf dat ik schrijver was, of, nog erger, influencer…’
Maar een paar dagen geleden schreef ze nog dat ze géén influencer was, maar gewoon een mamma-van-8-kinderen.
Ze vergeet haar eigen leugens.
Haha who cares?? Daar gaat dit hele topic over. Dus als het je niet boeit kan je dit beter niet volgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Pfff. Who cares??
Bovendien is een vakantiepark niet per definitie (ook) een camping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |