abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick woensdag 3 september 2025 @ 11:41:50 #76
382129 crew  Donna
pi_218667284
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:10 schreef Ballerina888 het volgende:
Wat bizar is..hoeveel extra volgers de poly en break up MB opgeleverd heeft.
Dat is vrij normaal. Ramptoerisme.

Moet je eens kijken hoeveel fluflu's bekend(er) geworden zijn door drama.
  woensdag 3 september 2025 @ 12:03:02 #77
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218667414
AM noemt zichzelf echt schrijfster. Ik heb lang niet zo hard gelachen 😂😂😂
pi_218667437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:03 schreef Rimboequeen het volgende:
AM noemt zichzelf echt schrijfster. Ik heb lang niet zo hard gelachen 😂😂😂
Onze Bestseller Auteur
pi_218667440
Jvp verblijft op een vakantiepark 👀
pi_218667463
Sanneke: heel fijn dat ze nu een bakfiets heeft. Maar “ik kan niet wachten om met Mijan op pad te gaan”. News flash: je hoeft niet meer te wachten.

Verder ben ik de persoonlijke aanvallen van een aantal op dit forum wel echt zat. Als je er iets van vindt dat mensen roddelen over een influencer: wat doe je hier dan?
Daarbij: die influencers zijn “bekend”, maar forummers zijn dat niet. Dus in principe val je ook nog eens een totaal onbekende aan. Daar vind ik dan weer wat van ;)
pi_218667472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
pi_218667474
Kan iemand wel even Sanneke vertellen dat ze de accu moet opladen? Anders krijgen we straks gehuil dat de fiets leeg is wanneer ze wil gaan fietsen en dat niemand verteld heeft dat dat moet.

Pas op: risico op blokkendoos.
pi_218667494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?
pi_218667496
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens mij alleen om er even uit te zijn met haar kinderen.
pi_218667509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kan iemand wel even Sanneke vertellen dat ze de accu moet opladen? Anders krijgen we straks gehuil dat de fiets leeg is wanneer ze wil gaan fietsen en dat niemand verteld heeft dat dat moet.

Pas op: risico op blokkendoos.
En misschien kan iemand haar ook vertellen dat het handig is om de lader niet kwijt te raken. Gaat nog weleens mis bij fluflu’s.
pi_218667532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is ook niet raar, maar er werd gezegd dat Koen op een camping zat, zouden ze er dan samen zitten? Of beiden op hetzelfde park?
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.
pi_218667655
Ik kan mij ook zo voorstellen dat mochten K en J samen verder willen dat ze dat in rust willen uitzoeken. Want de dynamiek zal toch anders zijn met zijn 2 dan met zijn 3 en dat zou ik als ik hun was ook even ver weg van de social media accounts uitzoeken. Plus als ze beiden op zo’n openbare plek samen zullen zijn zal dat snel gezien worden en alsnog naar buiten gebracht worden door de buitenwereld.
pi_218667657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wie weet. Denk dat er voorlopig weinig van K te zien zal zijn. En als hij daar is zal J dat vast niet laten zien.
Dat denk ik ook
pi_218667713
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens mij alleen om er even uit te zijn met haar kinderen.
Zit schrijft ze idd, vond t een beetje gek, want die kinderen moeten toch ook gewoon naar school? Waar woont ze nu dan als ze niet in zo'n huisje zit?
pi_218667718
Demammavan: Annemarie heeft het in haar quote over columns schrijven? Ik ben nog nooit een column van haar tegengekomen. Zou ze weten wat een column is vraag ik mij af of bedoelt ze gewoon die paar zinnen die ze dagelijks op haar story's typt?
pi_218667734
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat is vrij normaal. Ramptoerisme.

Moet je eens kijken hoeveel fluflu's bekend(er) geworden zijn door drama.
Ja absoluut. Maar dit zal weer goed zijn voor de business.
pi_218667738
En waar zijn de borstenmokken en de blotebillenmokken gebleven? Heeft Maarten die dan verbannen?
pi_218667856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef Tarantelle het volgende:
En waar zijn de borstenmokken en de blotebillenmokken gebleven? Heeft Maarten die dan verbannen?
Tietenmokken hè? Geen borstenmokken.
pi_218667862
Zou iemand Sanneke hebben verteld dat een verzekering tegen diefstal voor de bakfiets handig is? Volgens mij een gewild object.
pi_218667885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou iemand Sanneke hebben verteld dat een verzekering tegen diefstal voor de bakfiets handig is? Volgens mij een gewild object.
En dat je voor die verzekering een bepaald soort slot moet hebben? (Die best prijzig zijn) anders is ie niet verzekerd tegen diefstal
pi_218667895
En ik geef het de redigeerpersoon van het fröbelwerk van AM te doen. 6 komma’s in 1 zin van een quote.

Waarin ze schrijft ‘zodra ik toegaf dat ik schrijver was, of, nog erger, influencer…’

Maar een paar dagen geleden schreef ze nog dat ze géén influencer was, maar gewoon een mamma-van-8-kinderen.

Ze vergeet haar eigen leugens.
pi_218667978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Pfff. Who cares??
Bovendien is een vakantiepark niet per definitie (ook) een camping.
pi_218668021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is wel toevallig J en K allebei op een park 👀. Maar goed we krijgen het sowieso niet te zien.
pi_218668028
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ik geef het de redigeerpersoon van het fröbelwerk van AM te doen. 6 komma’s in 1 zin van een quote.

Waarin ze schrijft ‘zodra ik toegaf dat ik schrijver was, of, nog erger, influencer…’

Maar een paar dagen geleden schreef ze nog dat ze géén influencer was, maar gewoon een mamma-van-8-kinderen.

Ze vergeet haar eigen leugens.
Ik stel me zo voor dat zij het boek heeft geschreven zoals mijn kleuter verhalen verteld. 'En toen... en toen... maar weet je... en toen....'
pi_218668033
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:06 schreef Harper het volgende:

[..]
Pfff. Who cares??
Bovendien is een vakantiepark niet per definitie (ook) een camping.
Haha who cares?? Daar gaat dit hele topic over. Dus als het je niet boeit kan je dit beter niet volgen.

En ik denk dat Koen ook op een vakantiepark zit en dat MB het gewoon camping noemde. Vind hem niet echt een tenttype.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')