Oh huh ging het gewoon om een losse tand?quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:
De chagrijnige moeder heeft een druk lijstje
Tandarts
Sporten
Bloedprikken
Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Die los zit en er gewoon vanzelf uitgaat…
Ja was de vorige keer ook al. Complete paniek want hij had een losse tand. Dus nu laat ze die elke keer trekken.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh huh ging het gewoon om een losse tand?
Wat een aanstelleritis.
En op threads vroeg ze vorige week om tips hoe iemand haar toch kon bereiken op de ‘niet storen’ stand oid. Daar kreeg ze tips en antwoorden voor.quote:Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt een screenshot met contactpogingen van haar moeder (tijden staan niet op volgorde). Blijkbaar heeft Sanneke haar telefoon ‘s nachts niet op geluid staan. Vind ik, gezien haar rol als mantelzorger, heel raar.
Ja joh, dat is al 1 of 2 keer eerder zo gegaan. Hij kan niet tegen losse tanden, dus dan laat ze die eruit halen en benaderd dat alsof hij een openhart operatie heeft ondergaan bij bewustzijn. En dan weer cadeautjes. Want ze krijgen daar overal cadeautjes voor.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat een aanstelleritis.
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:
De chagrijnige moeder heeft een druk lijstje
Tandarts
Sporten
Bloedprikken
Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Die los zit en er gewoon vanzelf uitgaat…
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣quote:Op maandag 1 september 2025 12:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌
Ik stem voor! Chocotof ook goedquote:Op maandag 1 september 2025 12:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.quote:Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op threads schrijft ze ‘ De socials liggen er even af bij mij , want ik en kind gaan even niet zo lekker ❤🩹 Tijd om te helen en een plekje te gaan geven’
Met daarbij een foto van een van haar kinderen.
Daar is dan toch niets ‘geheimzinnigs’ aan?
Ik heb je een pb gedaan zou je die even willen lezen?quote:Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.
Ik zie dat ze dat zinnetje nu heeft verwijderd. Tsja het was immers ook geheel duidelijk.
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonderquote:Op maandag 1 september 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
DBM o o o wat een aandachtstrekker, nog even haar bericht op threads (over haar zoon en zn losse tanden) delen om te vertellen dat hij dapperder is dan "jullie allemaal".
Mijn zoon viel flauw bij zn eerste gewisselde tanden, mag ik even een applausje.... Ik had misschien 112 moeten bellen en alles moeten filmen. (Ipv daarvan heb ik hem op de bank gelegd met een washandje en een half uur later speelde hij alweer buiten)
De eerste had hij doorgeslikt en dat vond hij zo raar, toen de 2e er wel bewust uit ging, ging het mis 😂quote:Op maandag 1 september 2025 13:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonder
Maar daarna nooit meer last gehad
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.
Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.
Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
Nee ze heeft erbij getypt "Ja ik weet wat hij zegt en dat kan" of zoietsquote:Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.
Hoop vooral dat dan maar iemand in dat gezin tegen hem zou zeggen: Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
Ja is wel verstandig maar hoefquote:Op maandag 1 september 2025 13:54 schreef Nieuwnestje het volgende:
Deelt J nu een steek onder water uit naar M met haar storie dat ze geen makeup draagt maar wel altijd aan goede gezichtsverzorging doet?
Aangezien M om tips vraagt voor haar ontstoken oog maar geen lenzen uit wil of make up er af. Tja, als je onderweg naar een feestje bent snap ik dat wel. Maar die dagen er na is dat toch wel het meest belangrijk om dat oog rust te geven.
Ik zou het vreselijk vinden als mijn dochter met zo iemand thuis zou komenquote:Op maandag 1 september 2025 13:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.quote:Op maandag 1 september 2025 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie bukt weer zonder gemak om dat kratje fruit op te tillen, zo fit als een hoentje
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijnquote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
Nou echt he, niemand gaat je dat adviseren... als het lukt, lukt het. Toch alleen maar fijn? Maar zij weet het weer negatief te draaien. 😅quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
Háár advies.quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Klopt ze zit erg laag, ik zou het probleem hebben dat ik bijna niet meer omhoog zou komen 😅quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aanquote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef Qware5 het volgende:
[..]
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijn
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerkingquote:Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
Haha ja dat denk ik ook. Al snap ik wel dat de overkapping weg wou, maakte het wel echt heel donker.quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerking
Ja🤣 dat is nog het mooiste. Ze verzint zelf een advies van een zogenaamde arts en houdt zich er vervolgens niet aan🤣quote:
Fijn! Ik had het pas al door toen ze ook iets cryptisch had gepost. Die vrouw is zoooo sterk! Ik bewonder haar echt.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.
Er zijn geen woorden voor 😞
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk wel hb hé. 😅quote:Op maandag 1 september 2025 16:56 schreef Nieve het volgende:
Debbie denkt ook dat ze het wiel weer eens heeft uitgevonden hoor.![]()
Zij denkt dat de rest van de bevolking niet zelf logisch kan nadenken?
Gratis he... goedkoop is duurkoop...quote:Op maandag 1 september 2025 16:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?
Haar lippen zijn dit keer echt niet mooi gedaan
Zoals met alles, het is het weer net nietquote:Op maandag 1 september 2025 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gratis he... goedkoop is duurkoop...
Vooral dat Roy zich hiervoor leent... buurmeisje krijgt gewoon een 10tje extra en is blij... ik vraag me vooral af wat ze gedaan hebben samen dat er oppas nodig was 🤔 gelukkig lopen engerds alleen in het donker buiten...quote:Op maandag 1 september 2025 16:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat filmpje van Debbie 🤦♀ geen woorden voor, wat een muts. Dat Roy en die oppas daar ook aan mee werken
Ik volg haar niet (zie soms wat nav dingen die hier besproken worden), maar punt 1 is per definitie idd al niet veilig.quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef Sushirijst het volgende:
Dat geblaat van AM over haar gezin waarin de kinderen veilig opgroeien kan ik echt niet meer lezen.
NEE het is niet veilig als je als kind de hele dag door gefilmd wordt of de mogelijkheid er is dat je gefilmd wordt en dat dit gedeeld wordt met ruim 90.000 volgers.
NEE het is niet veilig als een volwassen man (want dat is Rens) een kind van 12/13 lelijk noemt. En dat de moeder des huizes hier dan ook nog smakelijk om gaat lachen.
Zomaar 2 hele onveilige situaties die op regelmatige basis voorkomen in huize Geerts. Ik word er gewoon verdrietig van om dit te zien en herken de dynamiek van gezinsleden belachelijk maken en niet serieus nemen onder het mom van een grapje erg goed (eigen jeugd) en kan je zeggen dat ik hier tot voor kort persoonlijk nog heel veel problemen van ondervonden heb.
Nou als je net zoals mij lichamelijk beperkt ben. En wat Debbie zegt ook wel enigszins te zijn dan zijn dit geen makkelijke schoenen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:44 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aan
Ik ben flink lichamelijk beperkt helaas. Heb al ruim 3.5 jaar Longcovid. En voor mij zouden het prima schoenen zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:47 schreef Qware5 het volgende:
[..]
Nou als je net zoals mij lichamelijk beperkt ben. En wat Debbie zegt ook wel enigszins te zijn dan zijn dit geen makkelijke schoenen.
Die meid is een professionele huilstruikquote:Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef Nieve het volgende:
Influencer life: Ah ik voel dat ik wil dansen, ff wachten hoor dan positioneer ik eerst even de camera zodat iedereen mee kan cringen. Och, moet ik nog huilen ook. Top voor statistieken, snel delen die handel!!!
Echt, ik zal deze bijzonder vreemde behoefte (gelukkig) nooit begrijpen...
Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.
Vreselijk. Vroeger vond ik haar leuk om te volgen, maar de laatste maanden vind ik haar 1 grote huilstruikquote:Op maandag 1 september 2025 18:03 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die meid is een professionele huilstruik
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nou dat! Mijn man deelt zijn locatie als hij bv in de file staat.. dan weet ik hoe lang nog... of als 1 van de dochters op schooltrip is als ze met de bus terug komen zodat we kunnen zien hoe laat we ze op moeten pikken...quote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat deelt Debbie nou weer voor vlut tips?
Breng je oppas thuis. Ik werd vroeger altijd thuis gebracht of opgehaald na het oppassen.
Zij heeft toch geen oppas nodig? Ze moet vroeg naar bed.
En wat voor zin heeft het om locatie te delen? Ik deel mijn locatie altijd als ik een lang stuk moet rijden, zodat mijn man weet waar ik ben en weet hoe laat ik ongeveer thuis ben. Maar het is enorme schijnveiligheid, want wat ga je dan doen mocht er iets gebeuren?
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.
Neemt niet weg dat ik altijd veel respect heb voor de warme moeder die ze is voor al haar kinderen.
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.quote:Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.
En dan ergens wel een beetje mysterieus doen met een foto erbij.
Ga gewoon offline en concentreer je op wat nodig is.
Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het betreffende kind, ze heeft al behoorlijk wat op haar bord steeds.
Beetje kortzichtigquote:Op maandag 1 september 2025 19:16 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.
Maar die bepaalde doelgroep weet hier toch precies niks aan?quote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Eens met jou hoor. Het is wel duidelijk over welk kindje het gaat en dat er iets binnen dat gezin heeft plaatsgevonden. Ik krijg daar de kriebels van en hoop maar dat er goede hulp/veiligheid is voor iedereen.quote:Op maandag 1 september 2025 19:17 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.
Ze is altijd vol oordeel over bepaalde influencers, maar zelf mag ze de privacy van haar kinderen ook wel eens beter respecteren.
Er is nogal veel aan de hand daar. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt voor ze.
Misschien is t dan omdat ik de toelichting mis, maar ik begrijp niet waarom influencers (om maar even te generaliseren) die behoefte hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Benieuwd wanneer ze meer delenquote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Ben benieuwd 👀quote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Ja het is over. Drama foto erbijquote:Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze meer delen
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla blaquote:Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
Volgens mij hebben die kinderen 4 broodtrommels per kind. En de jongste gaat nog niet eens naar school.quote:Op maandag 1 september 2025 20:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
Maximaal gevochten…quote:Op maandag 1 september 2025 20:13 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Zoveel woorden, zoveel tekst. Maar eigenlijk is er nog steeds niets gezegd.
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.
Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
Ja joh, vorig jaar was het toch nog maximaal klef en bef. Die beelden waren niet fake hoor. Denk echt dat M. haar interesses ergens (iemand) anders neer heeft gelegd en K en J dat zat waren.quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt álles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Ja je hebt denk ik gelijk.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?
Jacqueline deelde ook een post waarin staat dat ze de prioriteit bij haar en haar kinderen legt.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?
Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
Maar toch he je moet echt veel eten om 4 kg aan te komen in een paar weken. Ik heb me wat dat betreft ook best misdragen deze vakantie. 6 weken lang bijna dagelijks een croissant en lekker broodje. De 2 weken dat we daadwerkelijk op vakantie waren ook dagelijks ijs en nog wel wat andere lekkere dingenquote:Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
Waar zie je dat Michelle in het huis blijft ? Of lees ik er over heen ?quote:Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef miss_poes het volgende:
Ze schijnen alle 3 apart van elkaar verder te gaan, dus Koen en Sjaak ook niet meer samen. Michelle blijft in het huis en de PSV-meneer lijkt nog wel een rol te spelen in het geheel.
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ben benieuwd of K en J uiteindelijk nog verder gaan.
Ben ook benieuwd of deze hele keuze de keuze van M is geweest (en K en J het maar moeten accepteren), zoals zij altijd alles bepaald heeft. K liep er ook atlijd maar achteraan en J wilde M zijn dus logischerwijs dus ook.
Vind het ook best sneu voor Koen. Hij stemt in met nog een vrouw omdat zijn vrouw verliefd is geworden op een andere vrouw (kan me niet voorstellen dat het voor hem ook direct liefde op t eerste gezicht is als je getrouwd bent), en vervolgens werkt het toch niet en is iedereen (dus ook hun huwelijk samen) de dupe.
Instagram maakt meer kapot dan je lief is...
Reality FBI. De ouders van Michelle zorgen vast dat ze er kan blijven wonen. Zij hebben serieus 💰quote:
Ik denk dat M zoveel invloed op hem had om dat wel te bepalen. Alles leek door haar bepaald te worden en Koen lijkt me echt een volger.quote:Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef Tess0709 het volgende:
[..]
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.
Echt, zoveel aannames die hier worden gedaan.
Ondanks dat iedereen het aan kon zien komen is het heel verdrietig voor alle betrokkenen en dan met name voor de kinderen.
Dat Curlymom ook reageert 🫣quote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
Vast blij dat de focus van juicechannels en volgers nu niet meer naar haar gaat. Genieten van de drama van een ander zodat ze jouw drama vergeten. 🤭quote:
Ook bij Michelle heeft hij een hartje geplaatst.quote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Lostit het volgende:
Koen heeft wel een hartje geplaatst bij het bericht van JvP.
Dit dus. Gaan ze alledrie afzonderlijk hun weg? Lekker vaag weer.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?
Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
Als ik naar mijzelf kijk: drie jaar over gedaan om te beslissen. Niemand had iets door. Masker op en gaan. En zij hebben dan ook nog een publiek leven. Ik denk dat zij de schijn heel lang hebben opgehouden voor de buitenwereld. Hoewel… ze vertelden destijds nog dat ze ontzettend veel lol hadden toen ze in die caravan moesten bivakkeren en met z’n drieën op een bed van 1.40 breed moesten. Toen leek het nog wel goed.quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt álles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Dat programma was al veel eerder opgenomen hequote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Als de juicechannels gelijk hebben heeft het vreemdgaan van Michelle daar misschien toch een rol in gespeeld. Ze waren zo zeker van elkaar... En alleen al voor de kinderen doe je er alles aan om het te laten slagen, zeker als je er zo lang voor hebt gevochten. Nee. Er moet i.m.o. iets zijn gebeurd wat onverteerbaar was.quote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Ja ik vind het ook heel bijzonder.quote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
Arme arme kinderen...
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
Zo veel eerder was dat niet. Er werd immers al een stukje gefilmd op de boerderij.quote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat programma was al veel eerder opgenomen he
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.quote:Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Reality FBI beweert dat ze alle 3 uit elkaar gaan. Ik vind dat kanaal net iets betrouwbaarder dan Juichechannel.quote:Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Het zou mij niets verbazen als zij hun relatie voort zetten. We gaan het zien.quote:Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.
Ze wonen er echt nog niet lang. Michelle zegt dat de relatie met momenten fantastisch was. Dan lijkt het alsof het vaker moeilijk en ingewikkeld was, wat ik me zo kan voorstellen in hun situatie. Heb al vaker gezegd: met 2 vind ik het al hard werken, laat staan als je met 3 bent.quote:Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel bijzonder.
Ze hebben ook zoooo lang gevochten staat er. Alles aan gedaan. Dat zegt Jacqueline ook in haar post. Maar jeetje wat is dan zooo lang? Ik denk dat er wel echt iets gebeurd is dat het niet meer werkt ineens. Anders had je toch niet samen een huis gekocht en verbouwd etc hoelang wonen ze er nou pas?
Dat idee heb ik ook. En eerlijk gezegd dat ik denk dat dat voor iedereen beter is. Vooral voor de kinderen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
Ik denk dat ze van de ene relatie in de andere gestapt en veel schepen achter zich heeft verbrand. Er kwam nooit content voorbij met haar eigen vriendinnen. Ze leek helemaal op te gaan in een leven met Michelle en Koen. Zelfs haar content ging op die van Michelle (en Faye Bone) lijken.quote:Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef Felinecat het volgende:
Ik vind de laatste alinea van J haar bericht ook wel heftig. Dat ze zichzelf weer wil ontdekken, wie ze is en wat ze wil. Heel triest en ongezond dat ze zichzelf blijkbaar compleet is kwijtgeraakt in deze relatie.
Ja zeker weten! 100% zeker vanquote:Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef lila01 het volgende:
Pappie zal wel helpen met het uitkopen van de anderen.
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.quote:Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Annika2016 het volgende:
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..
Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
Zo zie je maar hoe betrouwbaar de content van een influencer is. Fake it till you make it.quote:Op maandag 1 september 2025 20:48 schreef Annika2016 het volgende:
De foto’s en stories van Michelle zijn eigenlijk nu achteraf wel heel raar geweest afgelopen weken. Hoe ze overal foto’s van heeft gemaakt zoals Koen die een boekje voorleest op de grond en de verjaardagen en uitjes van afgelopen vakantie dat ze zo ‘gezellig’ samen waren. Was dus allemaal in scène gezet voor Instagram. Dat stond toen ook idd ook de reality FBI dat spionnen hadden gezien dat het helemaal niet gezellig was bij de familie Bollen.
Snap nu ook wel dat zure hoofd van Koen. Wat een ziekelijk nep gedoe.
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...quote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
Volgens mij hebben zowel Michelle als Jacqueline ieder een eigen bedrijf waarin de content en samenwerkingen zijn ondergebrachtquote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer sat eeuwige pendelen de halve schoolweek.
En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…quote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.quote:Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
Misschien is de ex wel heel blij dat ze nu tot 'bezinning' is gekomen en zit daar een doorstart.quote:Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
Ik ben ervan overtuigd dat rust met hun mama belangrijker is dan een groot huis.quote:Op maandag 1 september 2025 20:51 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...
Dat kan wel wezen maar misschien moeten ze beide gaan kijken wat er goed is voor de kinderen en als mama dat niet kan hoort papa het voor zijn kinderen op te nemen. Ik hoop dus vooral dat J voor haarzelf én de kinderen gaat kiezen en zich niet weer in een andere constructie gaat gooien met Koen. Wat er nu gebeurt is ongezond voor de kinderen… en ik was altijd pro-bollend maar ze hebben er wel een potje van gemaakt nuquote:Op maandag 1 september 2025 20:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer dat eeuwige pendelen de halve schoolweek.
En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
Volgens mij heeft ze dit ook toegelicht in de laatste Q&A op YouTubequote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.
Waarom verbaast het me niet....alles lijkt alleen om haar te draaien.quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Mb heeft bevestigd dat ze op de boerderij blijft en Koen en Jvp allebei ergens anders.
Gelukkig heeft de meid het mooie huis, de fantastische BFF’s en de feestjes in Amsterdam.
Een maximaal leeg bestaan voor de meid.
Dat wordt de komende tijd weer een hoop boehoe en naar Amsterdam want maximaal alleen in dat grote huis. Ik vind het echt enorm sneu voor de kinderen en ik hoop dat ze alledrie ver van insta blijven zodat alles tot rust kan komen. Hoop dat jvp het goed geregeld heeft voor zichzelf en haar kinderen!quote:Op maandag 1 september 2025 20:53 schreef Liesv88 het volgende:
Michelle reageert dat ze idd in de boerderij blijft en K en J ieder hun eigen plek.
Exact dit.quote:Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat een nietszeggende statements weer.
Het is toch duidelijk dat er ‘iets’ is gebeurd. Wat dat iets dan ook mag zijn.
Je gaat niet een boerderij kopen en een enorme verbouwing uitvoeren als er ook maar enige twijfel is. Daarom vind ik die statements ook zum kotsen. Gewoon weer enorm fake. Zoals, vooral MB dan, ook is.
En Koen ook. Hij lijkt me een hele lieve papa, ook voor de kinderen van Jacq.quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Dat wordt de komende tijd weer een hoop boehoe en naar Amsterdam want maximaal alleen in dat grote huis. Ik vind het echt enorm sneu voor de kinderen en ik hoop dat ze alledrie ver van insta blijven zodat alles tot rust kan komen. Hoop dat jvp het goed geregeld heeft voor zichzelf en haar kinderen!
Ik denk dat niemand hier op gehoopt heeft.....quote:Op maandag 1 september 2025 20:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik kan het niet laten om even uit mijn zomerslaap te komen voor dit nieuws. Chappeau naar de mensen die dit vanaf het begin al voorspelde. Ik ben denk ik de enige die dit niet zag aankomen en ook niet had gehoopt. Sneu voor de kinderen vooral die van J (gezien die weeeeer moeten verhuizen). Ik hoop vooral dat ze alle drie hun eigen weg gaan zoeken, dit zal ook het meest positieve zijn voor de kinderen… die verdienen rust.
Kunnen ze daar alsnog een boek over schrijven... holy moly, birdnesting na de polyquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef Lostit het volgende:
Misschien kunnen ze daar gaan birdnesten. Alle kids op de boerderij en de ouders om en om invliegen.
Michelle heeft erg haar stempel gedrukt op zijn leven. Ik heb het gevoel dat hij alles voor haar overhad.quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:
Koen op de kemping is ergens ook wel sad, in de woonunits maakten ze nog grappen over zijn campingoutfit en frituren op kratjes bier.
Hij werkte ooit voor z'n schoonvader, haalde z'n financiële papieren en werkte een blauwe maandag in de financiële sector voordat hij eerst bij MB en later bij Jolie ging werken.
Hopelijk vindt hij ook zijn eigen pad ipv maar te vouwen naar al die vrouwen.
Volgens mij brengt zij ook het meeste geld binnen, sterker nog: VEEL meer. Dus ik vind het alleen maar logisch dat zij in 't huis mag blijven wonenquote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet....alles lijkt alleen om haar te draaien.
Ik denk dat Michelle de enige is die dit huis kan betalen (evt met hulp van) en ik denk ook niet dat Koen en Jacqueline hier slechter van worden. Win-win situatie voor alle partijen. Niet alles hoeft negatief benaderd te worden.quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Mb heeft bevestigd dat ze op de boerderij blijft en Koen en Jvp allebei ergens anders.
Gelukkig heeft de meid het mooie huis, de fantastische BFF’s en de feestjes in Amsterdam.
Een maximaal leeg bestaan voor de meid.
Gaat haar best wat geld kosten. Hopelijk komen K en J er wel goed uit financieel.quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.
Ze komt er misschien nog wel achter dat dat groenere gras toch minder groen blijkt te zijn dan ze dacht.quote:Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Koen draagt/droeg Michelle op handen. Ze had denk ik voor haar goud in handen. Hij gunde haar zelfs liefde met een andere vrouw. En toch had mevrouw het niet naar haar zin. Altijd maar meer en meer.
Ik zou er zelf niet meer willen blijven wonen alleen. Zo groot en leeg. Tuurlijk prachtig huis, prachtige plek en tuin. Super perfect en fijn. Maar je kocht het met z’n 3en. Droomhuis voor een droomleven met z’n 3en en 7 kids. Nu hebben ze er dus eigenlijk nooit met plezier in een fijne relatie gewoond met z’n allen als samengesteld gezin, aangezien er dus kennelijk al lange (?) tijd strond aan de knikker was.quote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik denk dat Michelle ook de enige is die die boerderij kan bekostigen. Al sta ik er ook niet van te kijken als die boerderij na een tijdje toch verkocht gaat worden. Het is toch veel te groot nu!
Al bij al triest.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Limburgsemeid het volgende:
Helemaal niemand van hen heeft een BV. Er is enkel een VOF van Jolie Noe en die staat op naam van M en J.
Dus zakelijk gezien komt er iemand heel bedrogen uit en dat is Koen. Lekker dan als je je eigen baan en alles opgeeft voor Michelle. Nu sta je met niks.
Ergens nog goed dat zij in ieder geval wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd want heeft hij tenminste ergens recht op.
Benieuwd wat nu met de webshop gaat gebeuren.. heb de laatste tijd het idee dat daar het personeelsbestand ook aan het uitdunnen is
Hij was toen een poos druk aan het blokken voor zn WFT en had geloof ik echt wel een goede baan. Hopelijk kan hij dat snel weer oppakken. Die moet ook zichzelf weer vinden.
Iedereen op insta draagt M op handen maar ik denk dat leven met haar heel intens is geweest voor J en K.
Gun K een lieve,betrokken vrouw. (zonder IG account hahaha)
Jacqueline heeft een eenmanszaak op haar naam en er is nog een VOF buiten Jolie Noe.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Limburgsemeid het volgende:
Helemaal niemand van hen heeft een BV. Er is enkel een VOF van Jolie Noe en die staat op naam van M en J.
Dus zakelijk gezien komt er iemand heel bedrogen uit en dat is Koen. Lekker dan als je je eigen baan en alles opgeeft voor Michelle. Nu sta je met niks.
Ergens nog goed dat zij in ieder geval wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd want heeft hij tenminste ergens recht op.
Benieuwd wat nu met de webshop gaat gebeuren.. heb de laatste tijd het idee dat daar het personeelsbestand ook aan het uitdunnen is
Dit idd. De kinderen zijn de dupe van dit hele verhaal. Eerst moesten de kinderen van jvp al wennen aan een scheiding. Vervolgens worden de kinderen samengevoegd wat heel veel invloed heeft. En dan worden ze mogelijk weer uitelkaar gerukt en gaan de ouders uit elkaar. Zo triest.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind het vooral heel verdrietig voor de 7 kinderen. Pffff wat een gedoe.
Ik gun de kinderen ook professionele hulpquote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Kletsdoos165 het volgende:
. Ik wens haar professionele hulp. Dat gun ik vooral haar kinderen.
Nee vader Walk. En zijzelf zal het ook niet slecht hebben al heb ik nu meer het idee dat het geld nu in stenen zit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Anhur666 het volgende:
Maar dan moet michelle echt tonnen hebben om hen uit te kunnen kopen 😱
Ik denk dat ze diep van binnen niet zo hard is. Maar aangezien zij compleet afhankelijk is van de mening van anderen denk ik dat het uiterlijk vertoon toch de doorslag gaat geven. En dat alles met een big smile.quote:Op maandag 1 september 2025 21:10 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ik zou er zelf niet meer willen blijven wonen alleen. Zo groot en leeg. Tuurlijk prachtig huis, prachtige plek en tuin. Super perfect en fijn. Maar je kocht het met z’n 3en. Droomhuis voor een droomleven met z’n 3en en 7 kids. Nu hebben ze er dus eigenlijk nooit met plezier in een fijne relatie gewoond met z’n allen als samengesteld gezin, aangezien er dus kennelijk al lange (?) tijd strond aan de knikker was.
Lijkt mij zo pijnlijk dan die plek, dat huis, met zoveel liefde ingericht voor alle kids.
Of zal MB zo hard zijn dat het haar niks uitmaakt?
Zo verdrietig allemaalquote:Op maandag 1 september 2025 21:18 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Nee vader Walk. En zijzelf zal het ook niet slecht hebben al heb ik nu meer het idee dat het geld nu in stenen zit.
Daar zal ze haar reden voor hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik altijd veel respect heb voor de warme moeder die ze is voor al haar kinderen.
Dat Koen naar een camping gaat is wel triest ja. Wat een zooitje hebben ze er van gemaaktquote:Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef lila01 het volgende:
Juicechannel schrijft nu dat Michelle waarschijnlijk in het huis blijft, Jacq teruggaat naar haar oude woonplaats en Koen tijdelijk op een camping woont. Dst laatste vind ik wel erg triest.
Ze zegt toch duidelijk dat ze het zelf ook nog niet weten hoe en wat?quote:Op maandag 1 september 2025 20:17 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.
Gelukkig heeft ze haar kids gepromoveerd tot beste vrienden.... parentificatie, maar ach, alles voor MBMWquote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind het onbeschrijfelijk verdrietig. Iemand schetst het beeld dat MB in haar eentje in dat veel te grote droomhuis.
Deze vrouw durfde tot voor kort niet eens uit haar bed ‘s nachts om te gaan plassen. Dan moest Koen mee.
Ze zijn alle drie mentaal nog pubers en verre van volwassen..quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Mensen doen hier alsof Koen een klein kind is en een slachtoffer is van de o zo gemene Michelle. Newsflash… Koen is gewoon een volwassen man hoor, die echt wel weet hoe hij voor zichzelf moet zorgen. Als het allemaal zo slecht was had hij zelf ook weg kunnen lopen, sommige maken hem hier een slachtoffer, maar ook hij heeft bewust voor deze constructie in hun relatie gekozen. Het zijn drie volwassen mensen die alle drie heel goed wisten waar ze aan begonnen. Zoals in elke relatie die strand, zal ieder wel een aandeel hebben.
De enige verliezers zijn hier de kinderen.
Precies, er wordt ook gezegd dat hij die poly 'accepteerde' vanwege MB. Maar ik meen me te herinneren dat er toen een filmpje was waar ie met Jacqueline stond te tongen, dus hij zal er zelf genoeg aandeel in hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Mensen doen hier alsof Koen een klein kind is en een slachtoffer is van de o zo gemene Michelle. Newsflash… Koen is gewoon een volwassen man hoor, die echt wel weet hoe hij voor zichzelf moet zorgen. Als het allemaal zo slecht was had hij zelf ook weg kunnen lopen, sommige maken hem hier een slachtoffer, maar ook hij heeft bewust voor deze constructie in hun relatie gekozen. Het zijn drie volwassen mensen die alle drie heel goed wisten waar ze aan begonnen. Zoals in elke relatie die strand, zal ieder wel een aandeel hebben.
Jeeemig, ik ben even ehbo'en en mis het nog ook.quote:Op maandag 1 september 2025 20:03 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
The word out. Ze zijn uit elkaar.
Dezelfde vrouw die inderdaad flinke blessures had, een operatie nodig had, toch nog op hakken liep en zelfs erop rent, potje voetbal speelt, weer wat scheurt en nog steeds op hakken rent… die vrouw? Ik geloof niets meer wat ze zegt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind het onbeschrijfelijk verdrietig. Iemand schetst het beeld dat MB in haar eentje in dat veel te grote droomhuis.
Deze vrouw durfde tot voor kort niet eens uit haar bed ‘s nachts om te gaan plassen. Dan moest Koen mee.
Wel triest dat je blijkbaar zo geniet van andermans ellende.quote:Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Annika2016 het volgende:
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..
Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
En dit dus. Zo triest voor die kindjes.quote:Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind het vooral zo erg voor de kinderen. Weer een nieuwe situatie. Ik hoop dat zij vooral niet over het hoofd worden gezien.
Dat!quote:Op maandag 1 september 2025 20:32 schreef Memm het volgende:
💔 Uiteindelijk alleen maar verliezers. Toch sneu.
100% mee eens.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
188k vs 96k volgers is het antwoord 😜quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Ze waren tot voor kort onafscheidelijk dus ze zullen JvP ook wel kennen toch?
Bijzonder
Dan zou 50% van de fluflu's alsnog reageren 🤣quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Holaa het volgende:
[..]
188k vs 96k volgers is het antwoord 😜
J hoorde als accessoire bij M, ik heb het idee dat J er daarom altijd bij was. Eigen vrienden/vriendinnen heb ik bij J nooit gezien.quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Bijzonder
Ja prima dat ze dat niet weten maar waarom alles altijd in 100.000 nietszeggende woorden. En dan heb ik het niet alleen over de post van vandaag.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt toch duidelijk dat ze het zelf ook nog niet weten hoe en wat?
Lijkt me logisch toch dat je dat eerst op de rit wilt hebben voordat je het deelt?
Geef ze de tijd even
quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?
Ik ben wel benieuwd of het echt een look a like van k is
quote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier op gehoopt heeft.....
waarom denken de meesten hier dat het alleen allemaal aan mb ligt? Ze zijn met z'n die he, waar 3 vechten hebben 3 schuld lijkt mij.quote:Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Koen draagt/droeg Michelle op handen. Ze had denk ik voor haar goud in handen. Hij gunde haar zelfs liefde met een andere vrouw. En toch had mevrouw het niet naar haar zin. Altijd maar meer en meer.
Jij bent zelf triestst! Altijd de enige die persoonlijk reageert als ik iets schrijft wat jou niet zint.quote:Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wel triest dat je blijkbaar zo geniet van andermans ellende.
Kijk, je mag ze of je mag ze niet. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Allemaal prima.
Maar om zulke dingen te schrijven over een gezin met 7 kinderen die nu toch echt wel in de ellende zitten vind ik best heftig.
En nee ik ben geen vriendin van ze, wel al heel lang een volger .
Maar dit gun ik niemand.
Jacqueline ging toch al niet echt met die fluflu's om? Zou het helemaal apart vinden dat ze dan ineens wel gaan reageren bij haar.quote:Op maandag 1 september 2025 21:47 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Dan zou 50% van de fluflu's alsnog reageren 🤣
Ik luister altijd naar Q, maar dit heb ik ff gemist 🙈quote:Op maandag 1 september 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
Maar als je vreemd gaat zit er alquote:Op maandag 1 september 2025 21:41 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Dezelfde vrouw die inderdaad flinke blessures had, een operatie nodig had, toch nog op hakken liep en zelfs erop rent, potje voetbal speelt, weer wat scheurt en nog steeds op hakken rent… die vrouw? Ik geloof niets meer wat ze zegt.
Ik geloof ook dat ze vreemd is gegaan en dat dat de reden is dat ze uit elkaar gaan.
Thuis voor de 7 kinderen gezorgd denk ik.quote:Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als je vreemd gaat zit er al
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
Wat ik ook heel triest vind is dat iemand uit hun directe omgeving het nodig vind om alles door te spelen aan de Juicechannels. Wat een zielig leven moet je dan hebben dat je als goede vriend/vriendin alles doorspeelt achter hun rug om. Met dat soort “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig. Het moet iemand zijn uit hun directe omgeving… het klopt allemaal net teveel. Ik gun diegene karma!quote:Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wel triest dat je blijkbaar zo geniet van andermans ellende.
Kijk, je mag ze of je mag ze niet. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Allemaal prima.
Maar om zulke dingen te schrijven over een gezin met 7 kinderen die nu toch echt wel in de ellende zitten vind ik best heftig.
En nee ik ben geen vriendin van ze, wel al heel lang een volger .
Maar dit gun ik niemand.
Dat mag jij zeggen en schrijven,quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Jij bent zelf triestst! Altijd de enige die persoonlijk reageert als ik iets schrijft wat jou niet zint.
Ik gun het helemaal niemand. Waar staat dat ik MB dit gun? Dat ik ervan geniet?? Dat is jouw bijzondere interpretatie. Laat deze achterwege aub! Ik heb al eens vaker gevraagd of je wilt stoppen met invullen van wat anderen typen en je eigen draai daaraan te geven.
Ik vind het juist onwijs zielig voor de kids, als je goed leest zie je dat in mijn posts staan.
Maar vroeger was Michelle een lief vrouwtje dat voor haar kindjes het beste wilde en een leuke content maakte in de vorm van blogs. Nu is ze een losgeslagen projectiel. Ze maakt zichzelf kapot en neemt haar gezin daarin mee. Alleen voor uiterlijk vertoon en roem. Maar dat mag ik niet zeggen, want dat wil jij niet lezen als trouwe volger.
Ja vreselijk.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Wat ik ook heel triest vind is dat iemand uit hun directe omgeving het nodig vind om alles door te spelen aan de Juicechannels. Wat een zielig leven moet je dan hebben dat je als goede vriend/vriendin alles doorspeelt achter hun rug om. Met dat soort “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig. Het moet iemand zijn uit hun directe omgeving… het klopt allemaal net teveel. Ik gun diegene karma!
Zou dat niet ook zijn omdat zij het meest 'bekend' is?quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Cyan het volgende:
Polyamoureuze Michelle Bollen zet punt achter relatie met Koen en Jacqueline: 'Houden van is niet genoeg'
Aldus RTL die nu suggereren dat Michelle de breuk heeft geïnitieerd.
Blijf bij de feiten die iemand schrijft zonder er zelf iets van te maken. Je lokt expres steeds discussies uit door onwaarheden te plaatsen. Stop daarmee aub!quote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen en schrijven,
En ik mag ook daar mijn mening over geven.
Jouw mening staat niet boven de mijne.
Ik ga hier verder niet over in discussie
Is dit topje niet voor.,wens je een fijne avond .
Het grote risico van alles op social media delen. Ook al levert het veel geld op het heeft ook een keerzijde.quote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg MB nog niet zo enorm lang, ze waren al een poly iig. Dus geen idee hoe zij was voor dit hele maximale.
Maar ik heb bij haar het gevoel dat ze een rupsje nooit genoeg is. Alles moet beter, mooier, groter, maximaler, liefdevoller. Alles moet perfect en als dat het (nog) niet is, dan zorgt zij wel dat het zo wordt. Aan alles en iedereen (en vooral aan haar ouders/vader) willen bewijzen dat ze het heus allemaal wel kan en doet.
Een eigen bedrijf en een nieuwe project en 4 jonge kinderen (en 3 bonuskinderen) en een perfecte sociaal leven en een perfect huis.
Ik krijg soms het gevoel dat MB beter ff stil had kunnen gaan staan om te zien wat ze allemaal had(/heeft) i.p.v. maar doorbuffelen om het allemaal nog beter te maken.
Ik denk dat een relatie hebben met iemand die zo vol gas leeft echt moeilijk kan zijn, naast de zaterdagen langs de lijn, de in scène gezette knuffelfilmpjes en hallo fresh reclames, leek er weinig tijd over die echt voor het gezin waren. Ik hoop dat haar kinderen nu geen leegte hoeven op te vullen als haar 'echte' grote liefdes.
Ze hadden zoveel andere titels kunnen kiezen zonder te suggereren wie het initiatief heeft genomen maar ik denk dat dit de meeste clicks oplevert.quote:Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou dat niet ook zijn omdat zij het meest 'bekend' is?
Ik lees nergens in hun eigen insta berichten wie de breuk geïnitieerd heeft.
Dat hoeft niet hoor. Er kan ook iets niet goed met jezelf zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als je vreemd gaat zit er al
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
En ze tekenden vol overtuiging met zijn drieën voor de boerderie, omdat ze 100% zeker waren dat de poly forever zou zijn. Voor alle kindjes een eigen kamer. Voetbalveld. Etc. En nu blijft alleen M. Heel erg voor alle kinderen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
Ik heb hier vanmorgen wel iets over gehoord maar naar mijn idee is de naam van Milou niet gevallen. Het kwam omdat Mattie dacht dat ‘Het Geluid’ was het dichtdoen van een broodtrommel. Toen kwam daarop een vrouw aan de telefoon in de studio die iedere ochtend zo’n werk deed maken van die broodtrommels, 8 gangen diner zeg maar. Waarop Marieke dit afdeed als overdreven en waar de tijd is gebleven van de normale boterhammen met kaas. Of ze daarop misschien een opmerking heeft gemaakt dat ze dit ook vaker voorbij ziet komen op Instagram bij een influencer dat heb ik niet gehoord. Maar Milou zal zich misschien aangesproken voelen en negatieve aandacht is ook aandacht. Ze tagt Marieke zelfs!quote:Op maandag 1 september 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
Michelle blijft er wonen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Lampje88 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden ook met het huis.. hebben ze denk vooral kunnen kopen omdat ze met zn 3en waren🫣
Er zal ook wel flink geswifferd worden 😉quote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
Eens. Heel erg zonde.quote:Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen wel iets over gehoord maar naar mijn idee is de naam van Milou niet gevallen. Het kwam omdat Mattie dacht dat ‘Het Geluid’ was het dichtdoen van een broodtrommel. Toen kwam daarop een vrouw aan de telefoon in de studio die iedere ochtend zo’n werk deed maken van die broodtrommels, 8 gangen diner zeg maar. Waarop Marieke dit afdeed als overdreven en waar de tijd is gebleven van de normale boterhammen met kaas. Of ze daarop misschien een opmerking heeft gemaakt dat ze dit ook vaker voorbij ziet komen op Instagram bij een influencer dat heb ik niet gehoord. Maar Milou zal zich misschien aangesproken voelen en negatieve aandacht is ook aandacht. Ze tagt Marieke zelfs!
Koen hoort toch op die boerderie? Ik vind het knap waardeloos dat hij nu op een camping zit. Ook voor de kinderen. Koen lijkt me juist zo'n stabiele factor.quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:
Koen op de kemping is ergens ook wel sad, in de woonunits maakten ze nog grappen over zijn campingoutfit en frituren op kratjes bier.
Hij werkte ooit voor z'n schoonvader, haalde z'n financiële papieren en werkte een blauwe maandag in de financiële sector voordat hij eerst bij MB en later bij Jolie ging werken.
Hopelijk vindt hij ook zijn eigen pad ipv maar te vouwen naar al die vrouwen.
Missvhien levert t haar nog eens Nederlandse volgers op, er zullen weinig Chinezen naar Qmusic NL luisterenquote:Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
Ja, dat hoop ik ook echt. Ze is ook zo close met haar bonuskinderen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:42 schreef Wijkje79 het volgende:
Juicechannel zegt dat Koen en JvP wel samem verder gaan. Aangezien ze echt bijna altijd gelijk hebben geloof ik het zo. En eigenlijk hoop ik het ook. Dan blijven de kinderen toch een soort van bij elkaar.
En is er toch iets goeds van gekomen.
Dat is natuurlijk in de meeste relaties wel zo, je koopt een huis, trouwt in gemeenschap. Omdat je er vanuit gaat dat je voor altijd samen blijft.quote:Op maandag 1 september 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
En ze tekenden vol overtuiging met zijn drieën voor de boerderie, omdat ze 100% zeker waren dat de poly forever zou zijn. Voor alle kindjes een eigen kamer. Voetbalveld. Etc. En nu blijft alleen M. Heel erg voor alle kinderen.
Een radiozender die filmpjes gebruikt? Lijkt mij vrij sterk. Misschien dat ze bedoeld dat ze haar filmpjes hebben besproken? Maar ik weet vrijwel zeker dat haar naam niet genoemd is.quote:Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
Het wordt er niet stabieler op voor M ben ik bang.quote:Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Gaat haar best wat geld kosten. Hopelijk komen K en J er wel goed uit financieel.
K en J zijn toch het meest stabiel en zullen hun draai (apart van elkaar) vast vinden.
M daar in tegen... hoop dat ze op haar dunne beentjes blijft staan en in haar eentje voor de kinderen kan zorgen. Kwam toch veel op de anderen neer laatste tijd.
Ja, dat viel mij ook op.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Limburgsemeid het volgende:
Echt hè, als ze er zelf geld mee kan verdienen mag alles maar o wee als dat dan tegen haar wordt gebruikt.quote:Op maandag 1 september 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Missvhien levert t haar nog eens Nederlandse volgers op, er zullen weinig Chinezen naar Qmusic NL luisteren
Dit dus.quote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef NineMilka het volgende:
Oh man wat een puinhoop. Het moest meer en nog meer dan meer. Het werd: een maximale puinhoop.
Kan ze er nog zoveel ‘mooie’ woorden aan wijden. Het is uiteindelijk toch nietszeggend.
De grote verliezers zijn de kinderen. Denk dat er 2 in de relatie dat heel goed beseffen. Denk dat er 1 de prioriteiten ergens anders blijft houden.
Vreselijk moeilijk ook voor haar, dat ze deze kindjes straks minder gaat zien.quote:Op maandag 1 september 2025 22:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook echt. Ze is ook zo close met haar bonuskinderen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Precies dit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens flauwe grappen gemaakt over dat Koen een slappe tosti is. Maar man man, dit einde van zijn huwelijk had ik hem echt niet gegund. Hij heeft mb altijd op handen gedragen, diep in de familie, alles om zijn vrouw gelukkig te zien, leek amper een eigen mening te hebben. En nu, eindigt hij op de camping. Ik mag hopen dat er voor hem wat beters overblijft dan een sta caravan. Krijg meteen “camping oranje” vibes.
En Sjaak, de fan girl. Heeft aan de lijven ondervonden dat de roem niet gelukkig maken. Ik vind haar altijd steady over komen, met beide benen op de grond. Ik weet zeker dat zij er met haar kinderen wel uit komt. Ze heeft een lieve familie achter zich.
MB, die is het spoor helemaal bijster. Ik wens haar professionele hulp. Dat gun ik vooral haar kinderen.
De kinderen, van zowel de vier van MB als de 3 van Sjaak, zijn toch wel enorm de dupe. Ik vind het zo zielig. Zo ontzettend hartverscheurend.
Ik ben er ook bang voor. Ik verwacht ook dat haar ouders daar de boel deels komen runnen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het wordt er niet stabieler op voor M ben ik bang.
Misschien dat pa Walk wat bijdraagt?quote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Anhur666 het volgende:
Maar dan moet michelle echt tonnen hebben om hen uit te kunnen kopen 😱
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wat een aanstelleritis.
Ik luister geen Q Music, maar dat is wat Milou schrijft. Ze zal het wel anders bedoeld hebben. Maar goed, ze zal wel weer meer volgers krijgen hierdoor. Dus gratis publiciteit, hoeft ze de centen van haar vent niet in te zetten voor het kopen van volgers.quote:Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Een radiozender die filmpjes gebruikt? Lijkt mij vrij sterk. Misschien dat ze bedoeld dat ze haar filmpjes hebben besproken? Maar ik weet vrijwel zeker dat haar naam niet genoemd is.
Echt wat kan die vrouw overal een enorm drama van maken 🫣quote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.
Ik denk dat M overal maximaal haar versie van het verhaal heeft gedaan (op Mallorca en in Amsterdam), waarin ze er zelf goed uitkomt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Bijzonder
Pa bollen? Pa Walk 🫣quote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Misschien dat pa Bollen wat bijdraagt?
🤐quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?
Ik ben wel benieuwd of het echt een look a like van k is
Ik ben echt verbaasd dat zij er blijft wonen eigenlijk. Zoals iemand anders hier al zei: nog niet zo heel lang geleden durfde zelfs niet alleen in het donker naar de wc en nu gaat ze alleen of met vier kinderen (uitgaande van co-ouderschap) op die grote boerderij wonen?quote:
Zo lang geleden is het allemaal niet hoor. Dan slaat het gevoel wel heel snel om. Denk dat de andere juice over de affaire van M er ook mee te maken heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk in de meeste relaties wel zo, je koopt een huis, trouwt in gemeenschap. Omdat je er vanuit gaat dat je voor altijd samen blijft.
Denk dat zij die intentie en dat gevoel ook echt wel hadden
Daarom heeft ze die poppetjes gekocht voor 45 euroquote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.
Ze had vast niks meer van vorig jaar liggen, na al dat ontspullen 🫣🤦♀quote:Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
Ja hoor, Debbie heeft al weer meuk binnen gehaald,
Herfst en kerst decoratie
Ja, zuur hoor lijkt me voor allemaal heel erg moeilijk.quote:Op maandag 1 september 2025 23:43 schreef lila01 het volgende:
Ik vond Jacq de laatste tijd ook veel met Ollie bezig. Michelle veel minder, die richtte zich vooral op haar oudste zoon. De kinderen zijn dol op Sjakie. Vraag me af hoe ze dat nu gaan doen.
Want dat is allemaal prikkelvrij.. eerst kopen op een flitsende website en vervolgens je huis versieren. Voor twee feesten in het najaar. Die Roy moet toch wel gouden bergen verdienen. En drie kinderen kosten ook vast ook niets.quote:Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
Ja hoor, Debbie heeft al weer meuk binnen gehaald,
Herfst en kerst decoratie
Dat heeft ze de afgelopen crisistijd ook gedaan dus ik verwacht van wel. Ze moet wel aan haar algoritme denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:40 schreef Hope88 het volgende:
Zou MB gewoon verder gaan vandaag met social media en vanavond weer een verslag maken van haar dag vol maximaal liefde en besties alsof er niks gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |