abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218650636
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218650756
De chagrijnige moeder heeft een druk lijstje

Tandarts
Sporten
Bloedprikken

Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Die los zit en er gewoon vanzelf uitgaat…
pi_218650762
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:

Tandarts
Sporten
Bloedprikken

Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Oh huh ging het gewoon om een losse tand?
Wat een aanstelleritis.
pi_218650768
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat een aanstelleritis.
Ja was de vorige keer ook al. Complete paniek want hij had een losse tand. Dus nu laat ze die elke keer trekken.
En daarom kreeg hij nieuwe poppetjes
pi_218650797
Demammavan: Annemarie noemt zichzelf liever geen influencer. Waarom niet? Ze hamert er altijd zo op dat dit haar werk is en dat ze er zo keihard voor werkt en zo retetrots is op wat ze bereikt heeft (daar kan ik inkomen). Waarom nou weer die irritante humble bragging?
Doe maar gewoon niet.

En mijn kinderen zeggen ook continu lelijkerd of papzak tegen elkaar. Maar ik ken de context en ik film het niet voor de buitenwereld, essentieel verschil.
pi_218650820
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt een screenshot met contactpogingen van haar moeder (tijden staan niet op volgorde). Blijkbaar heeft Sanneke haar telefoon ‘s nachts niet op geluid staan. Vind ik, gezien haar rol als mantelzorger, heel raar.
En op threads vroeg ze vorige week om tips hoe iemand haar toch kon bereiken op de ‘niet storen’ stand oid. Daar kreeg ze tips en antwoorden voor.
pi_218650825
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat een aanstelleritis.
Ja joh, dat is al 1 of 2 keer eerder zo gegaan. Hij kan niet tegen losse tanden, dus dan laat ze die eruit halen en benaderd dat alsof hij een openhart operatie heeft ondergaan bij bewustzijn. En dan weer cadeautjes. Want ze krijgen daar overal cadeautjes voor.
pi_218650837
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:

Tandarts
Sporten
Bloedprikken

Dat mens is echt delulu
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌
pi_218650850
De moeder van Danneje heeft haar enkel gebroken.

Moet ze nou weer mantelzorger, net als de vorige keer *kuch*? En hoe komt ze daar dan?
pi_218650860
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣
pi_218650928
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:49 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣
Ik stem voor! Chocotof ook goed
pi_218651021
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op threads schrijft ze ‘ De socials liggen er even af bij mij , want ik en kind gaan even niet zo lekker ❤🩹 Tijd om te helen en een plekje te gaan geven’
Met daarbij een foto van een van haar kinderen.

Daar is dan toch niets ‘geheimzinnigs’ aan?
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.

Ik zie dat ze dat zinnetje nu heeft verwijderd. Tsja het was immers ook geheel duidelijk.
pi_218651136
Die iris zijlstra is ook “besties” met Maria tailor enzo. Zal MB zich willen ontpoppen tot een influencer die in dat wereldje past? Als dat zo is dan kan ze een kamer huren in Amsterdam want dan is 1x per week een avondje daar eten niet voldoende.
pi_218651234
Naast dat ik vaak mayonaise bij Lot haar avondmaaltijd zie (want zo eet ze vast 'aaaaaalles'), mag het nu ook al bij de lunch... en een snoepje erna.
Je ziet het niet af aan dat gezin, maar gezond is het denk ik niet voor je binnenste.
pi_218651306
DBM o o o wat een aandachtstrekker, nog even haar bericht op threads (over haar zoon en zn losse tanden) delen om te vertellen dat hij dapperder is dan "jullie allemaal".

Mijn zoon viel flauw bij zn eerste gewisselde tanden, mag ik even een applausje.... Ik had misschien 112 moeten bellen en alles moeten filmen. (Ipv daarvan heb ik hem op de bank gelegd met een washandje en een half uur later speelde hij alweer buiten)
pi_218651315
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.

Ik zie dat ze dat zinnetje nu heeft verwijderd. Tsja het was immers ook geheel duidelijk.
Ik heb je een pb gedaan zou je die even willen lezen?
pi_218651333
Wat zevert AM nou over die hagelslag door de yoghurt, zij roert elke dag een schep jam door de hare…
pi_218651345
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
DBM o o o wat een aandachtstrekker, nog even haar bericht op threads (over haar zoon en zn losse tanden) delen om te vertellen dat hij dapperder is dan "jullie allemaal".

Mijn zoon viel flauw bij zn eerste gewisselde tanden, mag ik even een applausje.... Ik had misschien 112 moeten bellen en alles moeten filmen. (Ipv daarvan heb ik hem op de bank gelegd met een washandje en een half uur later speelde hij alweer buiten)
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonder
Maar daarna nooit meer last gehad
pi_218651352
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.

Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
pi_218651371
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonder
Maar daarna nooit meer last gehad
De eerste had hij doorgeslikt en dat vond hij zo raar, toen de 2e er wel bewust uit ging, ging het mis 😂
pi_218651458
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.

Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!
pi_218651474
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.
Hoop vooral dat dan maar iemand in dat gezin tegen hem zou zeggen: Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
pi_218651491
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.
Hoop vooral dat dan maar iemand in dat gezin tegen hem zou zeggen: Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
Nee ze heeft erbij getypt "Ja ik weet wat hij zegt en dat kan" of zoiets
pi_218651497
Sanneke heeft het weer zwaar. Het is toch maar goed dat zij niet werkt. En ze hoopt dat het ouderschapsverlof van Dion snel geregeld wordt. Die man is weken (maanden?) thuis geweest. Ze heeft gewoon veel te veel tijd om stil te staan bij haar eigen ellende.
pi_218651500
Deelt J nu een steek onder water uit naar M met haar storie dat ze geen makeup draagt maar wel altijd aan goede gezichtsverzorging doet?

Aangezien M om tips vraagt voor haar ontstoken oog maar geen lenzen uit wil of make up er af. Tja, als je onderweg naar een feestje bent snap ik dat wel. Maar die dagen er na is dat toch wel het meest belangrijk om dat oog rust te geven.
pi_218651619
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:54 schreef Nieuwnestje het volgende:
Deelt J nu een steek onder water uit naar M met haar storie dat ze geen makeup draagt maar wel altijd aan goede gezichtsverzorging doet?

Aangezien M om tips vraagt voor haar ontstoken oog maar geen lenzen uit wil of make up er af. Tja, als je onderweg naar een feestje bent snap ik dat wel. Maar die dagen er na is dat toch wel het meest belangrijk om dat oog rust te geven.
Ja is wel verstandig maar hoef
Hier ook lenzen en ontstoken oog.
Dag bril dragen kan ook gewoon hoor
pi_218651885
Debbie; zet haar kids met een geknutseld bloemetje op insta maar de zwangere vrouw met kind erachter is duidelijk herkenbaar in beeld.
pi_218651891
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!
Ik zou het vreselijk vinden als mijn dochter met zo iemand thuis zou komen
pi_218651916
Debbie bukt weer zonder gemak om dat kratje fruit op te tillen, zo fit als een hoentje
pi_218651940
Ik vond het vakantiecontent van demammavan best leuk maar ik heb nu alweer genoeg van haar dagelijkse content. AM denkt dat ze grappig is als pubermoeder en Rens is weer lekker dominant aanwezig.
En dat noemt ze veilig en vertrouwd. Bah.
pi_218652079
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie bukt weer zonder gemak om dat kratje fruit op te tillen, zo fit als een hoentje
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
pi_218652110
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
pi_218652193
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijn
pi_218652213
quote:

[..]
Nou echt he, niemand gaat je dat adviseren... als het lukt, lukt het. Toch alleen maar fijn? Maar zij weet het weer negatief te draaien. 😅
pi_218652246
Debbie onze dolle mina! 🤣 Wat een artiest is ze ook
pi_218652258
quote:

[..]
Háár advies.
pi_218652262
Sanneke was toen zo lyrisch dat ze op loopafstand van het strand kwamen te wonen. Ze is daar letterlijk nog nooit naar toe gewandeld met Mijan
pi_218652272
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haha ja inderdaad. Klopt ze zit erg laag, ik zou het probleem hebben dat ik bijna niet meer omhoog zou komen 😅
pi_218652276
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Háár advies.
Jaja dat snap ik.
pi_218652286
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef Qware5 het volgende:

[..]
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijn
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aan
pi_218652300
Maar.. ze rolt dus uit bed.. gaat op sokken fiets klaar zetten en kratje naar binnen brengen..
Zet kind in fiets (wat je hoort Liam en ze zegt nee blijf maar zitten) gaat je telefoon neer zetten en je schoenen aan doen op de trap 🤔🤦‍♂️🤷 en dat fietsen is ze nooit mee gestopt maar omdat ze er steeds vaker op word aangesproken meld ze het maar even "tegen de adviezen in" deed ze al lang 🤷
Wat een figuur....
En dat femicide filmpje 🤦‍♂️ waar hebben ze s'avonds oppas voor dan? Ze is mega ziek en kan al nauwelijks overdag iets doen... dus samen uit lijkt me niet echt een optie toch??
En je locatie delen word juist steeds besproken als schijn veiligheid.. als er iets gebeurd weet je alleen waar en niet wat naast dat je niet snel ter plekke bent... dus top tip Debbie!
pi_218652305
En Sarah Rebecca staat weer huilend te dansen op dr stories. Wat een begin van de week😅
pi_218652330
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
pi_218652350
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerking
pi_218652377
Dolle Debbie!🦄
pi_218652384
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerking
Haha ja dat denk ik ook. Al snap ik wel dat de overkapping weg wou, maakte het wel echt heel donker.
pi_218652449
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.

Er zijn geen woorden voor 😞

[ Bericht 21% gewijzigd door Hocuspocus2 op 01-09-2025 16:16:31 ]
pi_218652519
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Háár advies.
Ja🤣 dat is nog het mooiste. Ze verzint zelf een advies van een zogenaamde arts en houdt zich er vervolgens niet aan🤣
pi_218652583
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.

Fijn! Ik had het pas al door toen ze ook iets cryptisch had gepost. Die vrouw is zoooo sterk! Ik bewonder haar echt.
pi_218652789
quote:

[..]
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?
Haar lippen zijn dit keer echt niet mooi gedaan
pi_218652852
Dat filmpje van Debbie 🤦♀ geen woorden voor, wat een muts. Dat Roy en die oppas daar ook aan mee werken
pi_218652968
Debbie denkt ook dat ze het wiel weer eens heeft uitgevonden hoor. :')
Zij denkt dat de rest van de bevolking niet zelf logisch kan nadenken?
pi_218652970
Mannnn, die filmpjes weer van Sarah Rebecca. Heel ongemakkelijk dat dansen.
pi_218652983
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:56 schreef Nieve het volgende:
Debbie denkt ook dat ze het wiel weer eens heeft uitgevonden hoor. :')
Zij denkt dat de rest van de bevolking niet zelf logisch kan nadenken?
Ze is natuurlijk wel hb hé. 😅
pi_218652994
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?
Haar lippen zijn dit keer echt niet mooi gedaan
Gratis he... goedkoop is duurkoop...
pi_218653012
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gratis he... goedkoop is duurkoop...
Zoals met alles, het is het weer net niet
pi_218653017
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat filmpje van Debbie 🤦♀ geen woorden voor, wat een muts. Dat Roy en die oppas daar ook aan mee werken
Vooral dat Roy zich hiervoor leent... buurmeisje krijgt gewoon een 10tje extra en is blij... ik vraag me vooral af wat ze gedaan hebben samen dat er oppas nodig was 🤔 gelukkig lopen engerds alleen in het donker buiten...
pi_218653063
AM lijkt nog slechter te zijn gaan schrijven na de vakantie.

"Miriam van Ijsland zit niet meer bij mij" bij een filmpje waar Miriam van Ijsland een andere richting inloopt op school dan Am en Lot.
pi_218653079
Ze zegt in reacties dat als het laat werd als ze oppaste dat ze dan bleef slapen.. wel bij vrienden van haar ouders natuurlijk... kreeg ineens rachel en andre hazes vibes 🤣 Rachel was ook het oppas meisje dat bleef slapen...
Ik liet me altijd ophalen door mijn broer.. na een incident tussen een vriendin en een vader mocht ik eigenlijk niet meer oppassen van mijn moeder (vader bracht ook die vriendin thuis maar maakte een tussenstop met niet echt goede afloop) uiteindelijk mocht het enkel bij bekende en als mijn broer mij op kon halen
pi_218653198
Dat geblaat van AM over haar gezin waarin de kinderen veilig opgroeien kan ik echt niet meer lezen.

NEE het is niet veilig als je als kind de hele dag door gefilmd wordt of de mogelijkheid er is dat je gefilmd wordt en dat dit gedeeld wordt met ruim 90.000 volgers.

NEE het is niet veilig als een volwassen man (want dat is Rens) een kind van 12/13 lelijk noemt. En dat de moeder des huizes hier dan ook nog smakelijk om gaat lachen.

Zomaar 2 hele onveilige situaties die op regelmatige basis voorkomen in huize Geerts. Ik word er gewoon verdrietig van om dit te zien en herken de dynamiek van gezinsleden belachelijk maken en niet serieus nemen onder het mom van een grapje erg goed (eigen jeugd) en kan je zeggen dat ik hier tot voor kort persoonlijk nog heel veel problemen van ondervonden heb.
pi_218653267
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef Sushirijst het volgende:
Dat geblaat van AM over haar gezin waarin de kinderen veilig opgroeien kan ik echt niet meer lezen.

NEE het is niet veilig als je als kind de hele dag door gefilmd wordt of de mogelijkheid er is dat je gefilmd wordt en dat dit gedeeld wordt met ruim 90.000 volgers.

NEE het is niet veilig als een volwassen man (want dat is Rens) een kind van 12/13 lelijk noemt. En dat de moeder des huizes hier dan ook nog smakelijk om gaat lachen.

Zomaar 2 hele onveilige situaties die op regelmatige basis voorkomen in huize Geerts. Ik word er gewoon verdrietig van om dit te zien en herken de dynamiek van gezinsleden belachelijk maken en niet serieus nemen onder het mom van een grapje erg goed (eigen jeugd) en kan je zeggen dat ik hier tot voor kort persoonlijk nog heel veel problemen van ondervonden heb.
Ik volg haar niet (zie soms wat nav dingen die hier besproken worden), maar punt 1 is per definitie idd al niet veilig.
Nooit.
pi_218653292
Influencer life: Ah ik voel dat ik wil dansen, ff wachten hoor dan positioneer ik eerst even de camera zodat iedereen mee kan cringen. Och, moet ik nog huilen ook. Top voor statistieken, snel delen die handel!!!

Echt, ik zal deze bijzonder vreemde behoefte (gelukkig) nooit begrijpen...
pi_218653544
Het passende ondergoed voor de jongste van AM kopen is niet echt gelukt. Dat moeders dat gegraai en gefrummel iedere keer filmt én post, daar snap ik niks van.

Maar dat snap ik bij heel veel van haar posts niet.
pi_218653547
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:44 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aan
Nou als je net zoals mij lichamelijk beperkt ben. En wat Debbie zegt ook wel enigszins te zijn dan zijn dit geen makkelijke schoenen.
pi_218653550
En ze rende ook weer snel de trap af om nog even te kunnen filmen dat J van zijn moter motor stapte.
pi_218653553
Ik kijk 4 Stories van AM achterelkaar waar je Lot haar onderbroek goed zie trekken.
Dat soort dingen film je toch niet met de kennis van tegenwoordig. Plus geeft dat kind nieuw ondergoed
pi_218653615
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:47 schreef Qware5 het volgende:

[..]
Nou als je net zoals mij lichamelijk beperkt ben. En wat Debbie zegt ook wel enigszins te zijn dan zijn dit geen makkelijke schoenen.
Ik ben flink lichamelijk beperkt helaas. Heb al ruim 3.5 jaar Longcovid. En voor mij zouden het prima schoenen zijn.
pi_218653659
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef Nieve het volgende:
Influencer life: Ah ik voel dat ik wil dansen, ff wachten hoor dan positioneer ik eerst even de camera zodat iedereen mee kan cringen. Och, moet ik nog huilen ook. Top voor statistieken, snel delen die handel!!!

Echt, ik zal deze bijzonder vreemde behoefte (gelukkig) nooit begrijpen...
Die meid is een professionele huilstruik
pi_218653781
quote:

Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.
En dan ergens wel een beetje mysterieus doen met een foto erbij.
Ga gewoon offline en concentreer je op wat nodig is.

Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het betreffende kind, ze heeft al behoorlijk wat op haar bord steeds.
pi_218653873
Ik keek laatst The Truman Show en moest toen erg aan bepaalde fluflus denken🤔
pi_218653907
Wat deelt Debbie nou weer voor vlut tips?
Breng je oppas thuis. Ik werd vroeger altijd thuis gebracht of opgehaald na het oppassen.
Zij heeft toch geen oppas nodig? Ze moet vroeg naar bed.
En wat voor zin heeft het om locatie te delen? Ik deel mijn locatie altijd als ik een lang stuk moet rijden, zodat mijn man weet waar ik ben en weet hoe laat ik ongeveer thuis ben. Maar het is enorme schijnveiligheid, want wat ga je dan doen mocht er iets gebeuren?
pi_218653983
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:03 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Die meid is een professionele huilstruik
Vreselijk. Vroeger vond ik haar leuk om te volgen, maar de laatste maanden vind ik haar 1 grote huilstruik
pi_218654052
quote:

Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.

Neemt niet weg dat ik altijd veel respect heb voor de warme moeder die ze is voor al haar kinderen.
pi_218654159
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat deelt Debbie nou weer voor vlut tips?
Breng je oppas thuis. Ik werd vroeger altijd thuis gebracht of opgehaald na het oppassen.
Zij heeft toch geen oppas nodig? Ze moet vroeg naar bed.
En wat voor zin heeft het om locatie te delen? Ik deel mijn locatie altijd als ik een lang stuk moet rijden, zodat mijn man weet waar ik ben en weet hoe laat ik ongeveer thuis ben. Maar het is enorme schijnveiligheid, want wat ga je dan doen mocht er iets gebeuren?
Nou dat! Mijn man deelt zijn locatie als hij bv in de file staat.. dan weet ik hoe lang nog... of als 1 van de dochters op schooltrip is als ze met de bus terug komen zodat we kunnen zien hoe laat we ze op moeten pikken...
Ik heb 1x dat mijn dochter eigenlijk met vrienden naar huis zou fietsen en mijn jongste al op ben lag met haar gevideobelt terwijl ze naar huis fietste van een feestje die vrienden waren ineens weg.. het ging goed en ze kwam geen kip tegen maar heb wel besloten dat als de situatie zich weer voordoet ik mijn jongste uit bed haal om haar tegemoet te fietsen... nood breekt wet zeg maar 🤷
Op al die praat programma's enzo word ook al gezegd dat lokatie delen schijn veiligheid is.. net als een sos app..
pi_218654207
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.

Neemt niet weg dat ik altijd veel respect heb voor de warme moeder die ze is voor al haar kinderen.
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.
pi_218654212
quote:

[..]
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.
Ze is altijd vol oordeel over bepaalde influencers, maar zelf mag ze de privacy van haar kinderen ook wel eens beter respecteren.

Er is nogal veel aan de hand daar. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt voor ze.
pi_218654283
Ik heb het idee dat Tamara veel behoefte heeft aan een luisterend oor en contact met andere volwassenen. Wat begrijpelijk is, gezien alle moeilijkheden in het gezin en het feit dat ze geen familie dichtbij heeft.
Ik gun haar een paar fijne vriendinnen en eventueel professionele begeleiding.
pi_218654302
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.
En dan ergens wel een beetje mysterieus doen met een foto erbij.
Ga gewoon offline en concentreer je op wat nodig is.

Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het betreffende kind, ze heeft al behoorlijk wat op haar bord steeds.
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
pi_218654323
Denk dat het hippe spijkerjasje van de zeeman maar tot Liam zijn maat gaat aangezien jay wederom de te kleine jas aan heeft 🤔 hup hup Debbie! Even rennen naar de zeeman voor een passende jas voor het middelste kind...
pi_218654343
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:16 schreef Leesje het volgende:

[..]
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.
Beetje kortzichtig :'). Je weet ook dat ze hier al heel lang meeleest en soms schrijft?
pi_218654409
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Maar die bepaalde doelgroep weet hier toch precies niks aan?
En daar doet jouw cliffhanger van: ‘geen woorden voor’ ook geen goed aan.
Maar prima hoor, ik gun dat gezin alle goeds. Gewoon zeggen ik ga offline had prima geweest maar dat zei ik vanmorgen ook al
pi_218654504
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:17 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.
Ze is altijd vol oordeel over bepaalde influencers, maar zelf mag ze de privacy van haar kinderen ook wel eens beter respecteren.

Er is nogal veel aan de hand daar. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt voor ze.
Eens met jou hoor. Het is wel duidelijk over welk kindje het gaat en dat er iets binnen dat gezin heeft plaatsgevonden. Ik krijg daar de kriebels van en hoop maar dat er goede hulp/veiligheid is voor iedereen.
pi_218654524
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien is t dan omdat ik de toelichting mis, maar ik begrijp niet waarom influencers (om maar even te generaliseren) die behoefte hebben.
Naar mijn mening roept t alleen maar vragen op die ze volgens mij probeert te voorkomen.

Aanvulling: ik weet ook dat ze wel vaker hier mee leest en soms wat schrijft. Maar snap dan weer niet dat ze een willekeurige forums schrijver een bericht stuurt met de reden van afwezigheid?

(Ik bedoel verder geen kritiek naar jou, begrijp de keuzes van Tamara in deze gewoon niet)
pi_218654543
Ik snap zo niet als mannen met een kus mond op de foto gaan, waar is je mannelijkheid. Rory van Kelly Beukers bijvoorbeeld. Vreselijk toch.
pi_218654547
Over wie hebben jullie het? 🤷🏻‍♀️
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 1 september 2025 @ 19:53:49 #86
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218654583
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218654615
Gaan ze het eindelijk delen en door met hun leven ipv tot in den sneuheid uitmelken
pi_218654624
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Ben benieuwd.
pi_218654626
quote:
Benieuwd wanneer ze meer delen
pi_218654667
quote:
Ben benieuwd 👀
pi_218654686
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer ze meer delen
Ja het is over. Drama foto erbij
pi_218654696
The word out. Ze zijn uit elkaar.
pi_218654707
Einde poly.
pi_218654719
Dus toch einde relatie
pi_218654728
Maar alsnog heb ik zoveel vragen. Wie gaat waar wonen, gaan J en K nog samen verder?

Maximaal veel vragen. Oké zonder grappen: het is heel sneu voor de kindjes.
pi_218654734
Daar is het.
Benieuwd hoe nu verder. Lijkt me complex uit elkaar gaan. Want willen er 2 wel samen verder? Of ook niet... Nou ja, ik wens ze wijsheid samen.
pi_218654738
Hoe zullen ze dat nu toch aanpakken met die kinderen? Zo sneu voor ze. En dat huis is net klaar... was er dan echt op het moment van huis kopen geen zwart wolkje ofzo?
pi_218654741
Nou, die zat er dik in. Heel influencer Nederland rukt uit met vele hartjes. Hoop dat ze inderdaad rust nemen om de overgang voor de kinderen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Pff, wat een veranderingen voor die kleintjes in korte tijd. Heftig hoor.
pi_218654746
Wat onwijs sneu voor de kinderen, vooral die van Jacqueline
pi_218654747
Nou michelle heeft het gedeeld...
Lijkt mij ook lastig zoiets ingewikkeld in stand houden zeker als er zoveel factoren tegen zijn.. tja.. veel mensen blij dat ze het goed gezien hadden 👌 nu vast verder speculeren over hoe wat met wie enzovoort 👍
pi_218654753
De zin: 'Er was hoop dat er gelijkwaardigheid zou zijn' wel opvallend. Zo vaak naar gevraagd en ze zeiden altijd dat daar geen twijfel over mogelijk was. Mwah... dus toch niet helemaal.
pi_218654765
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
pi_218654771
Jacqueline geeft aan dat 'het is hoog tijd om de prioriteit bij haar kinderen te leggen'. Lijkt me een verstandige conclusie.
pi_218654776
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
pi_218654788
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
pi_218654795
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
pi_218654806
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
Volgens mij hebben die kinderen 4 broodtrommels per kind. En de jongste gaat nog niet eens naar school.
Ze moet erg veel ruimte hebben in haar keuken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218654807
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt álles aan gedaan hebt om het te laten slagen
pi_218654815
Ben benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden ook met het huis.. hebben ze denk vooral kunnen kopen omdat ze met zn 3en waren🫣
pi_218654817
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.

Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
pi_218654818
Ben benieuwd of K en J uiteindelijk nog verder gaan.
Ben ook benieuwd of deze hele keuze de keuze van M is geweest (en K en J het maar moeten accepteren), zoals zij altijd alles bepaald heeft. K liep er ook atlijd maar achteraan en J wilde M zijn dus logischerwijs dus ook.

Vind het ook best sneu voor Koen. Hij stemt in met nog een vrouw omdat zijn vrouw verliefd is geworden op een andere vrouw (kan me niet voorstellen dat het voor hem ook direct liefde op t eerste gezicht is als je getrouwd bent), en vervolgens werkt het toch niet en is iedereen (dus ook hun huwelijk samen) de dupe.

Instagram maakt meer kapot dan je lief is...
pi_218654819
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:13 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
Maximaal gevochten…
pi_218654820
Zoveel woorden, zoveel tekst. Maar eigenlijk is er nog steeds niets gezegd.

MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?

Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
pi_218654830
Ik vind het voor alle partijen toch wel vervelend. Dit is natuurlijk ook niet wat ze gewild hebben.
pi_218654831
O Michelle blijft in het huis
pi_218654834
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.
pi_218654839
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.

Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?

Ik ben heel benieuwd hoe dat met het bedrijf en huis verder gaat
pi_218654849
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:16 schreef Lampje88 het volgende:
O Michelle blijft in het huis
Waar zie je dat?
pi_218654854
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt álles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Ja joh, vorig jaar was het toch nog maximaal klef en bef. Die beelden waren niet fake hoor. Denk echt dat M. haar interesses ergens (iemand) anders neer heeft gelegd en K en J dat zat waren.
  maandag 1 september 2025 @ 20:19:56 #120
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218654855
Ze schijnen alle 3 apart van elkaar verder te gaan, dus Koen en Sjaak ook niet meer samen. Michelle blijft in het huis en de PSV-meneer lijkt nog wel een rol te spelen in het geheel.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218654857
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?

Ja je hebt denk ik gelijk.
pi_218654859
quote:

Jacqueline deelde ook een post waarin staat dat ze de prioriteit bij haar en haar kinderen legt.
Diegene die er het meest de dupe van zijn, zijn die kinderen. Alle 7.

Jacqueline is meteen uit haar scheiding deze relatie aangegaan, lijkt me ook niet gezond.

Ik vind het sneu, had natuurlijk voor iedereen gehoopt dat t gewoon zou werken, maar een relatie met 3 i.c.m. samen werken lijkt me doodvermoeiend.
pi_218654863
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
Maar toch he je moet echt veel eten om 4 kg aan te komen in een paar weken. Ik heb me wat dat betreft ook best misdragen deze vakantie. 6 weken lang bijna dagelijks een croissant en lekker broodje. De 2 weken dat we daadwerkelijk op vakantie waren ook dagelijks ijs en nog wel wat andere lekkere dingen
Eind vakantie stond de teller op +1.5 kg.
Je moet gemiddeld 7700 kcal extra eten om 1 kg aan te komen.
pi_218654871
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
pi_218654877
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Word door 1 van de Juice kanalen gezegd.
pi_218654879
Koen heeft wel een hartje geplaatst bij het bericht van JvP.
pi_218654887
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef miss_poes het volgende:
Ze schijnen alle 3 apart van elkaar verder te gaan, dus Koen en Sjaak ook niet meer samen. Michelle blijft in het huis en de PSV-meneer lijkt nog wel een rol te spelen in het geheel.
Waar zie je dat Michelle in het huis blijft ? Of lees ik er over heen ?
pi_218654893
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ben benieuwd of K en J uiteindelijk nog verder gaan.
Ben ook benieuwd of deze hele keuze de keuze van M is geweest (en K en J het maar moeten accepteren), zoals zij altijd alles bepaald heeft. K liep er ook atlijd maar achteraan en J wilde M zijn dus logischerwijs dus ook.

Vind het ook best sneu voor Koen. Hij stemt in met nog een vrouw omdat zijn vrouw verliefd is geworden op een andere vrouw (kan me niet voorstellen dat het voor hem ook direct liefde op t eerste gezicht is als je getrouwd bent), en vervolgens werkt het toch niet en is iedereen (dus ook hun huwelijk samen) de dupe.

Instagram maakt meer kapot dan je lief is...
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.
Echt, zoveel aannames die hier worden gedaan.
Ondanks dat iedereen het aan kon zien komen is het heel verdrietig voor alle betrokkenen en dan met name voor de kinderen.
pi_218654897
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Reality FBI. De ouders van Michelle zorgen vast dat ze er kan blijven wonen. Zij hebben serieus 💰
pi_218654899
Bij mb ook wel lekker een dramatische foto, in echte Mb stijl
pi_218654904
Er zal wel meer (woorden) zijn voorgevallen aangezien de familie niet meer bij ze over de vloer kwam en met het niet meer volgen etc.
In lieve vrede ' we zijn nog steeds vrienden en vader/moeder van m'n kinderen bla bla' wordt vaak alleen voor de bune gezegd.
pi_218654915
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef Tess0709 het volgende:

[..]
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.
Echt, zoveel aannames die hier worden gedaan.
Ondanks dat iedereen het aan kon zien komen is het heel verdrietig voor alle betrokkenen en dan met name voor de kinderen.
Ik denk dat M zoveel invloed op hem had om dat wel te bepalen. Alles leek door haar bepaald te worden en Koen lijkt me echt een volger.
Werd door haar zelf gezegd toch dat ze het mocht gaan proberen van K.
pi_218654920
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
Dat Curlymom ook reageert 🫣
pi_218654934
Ik vind het vooral zo erg voor de kinderen. Weer een nieuwe situatie. Ik hoop dat zij vooral niet over het hoofd worden gezien.
pi_218654943
Waar zou het fout gegaan zijn? Ze gaf toen wel aan dat het wonen in de units heel pittig was, vanaf toen lijkt het wel downhill gegaan te zijn?
pi_218654954
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat Curlymom ook reageert 🫣
Vast blij dat de focus van juicechannels en volgers nu niet meer naar haar gaat. Genieten van de drama van een ander zodat ze jouw drama vergeten. 🤭
pi_218654960
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..

Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
pi_218655002
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Lostit het volgende:
Koen heeft wel een hartje geplaatst bij het bericht van JvP.
Ook bij Michelle heeft hij een hartje geplaatst.
pi_218655014
Ja die arme kindjes van JvP. In de kortste tijd twee “papa’s”. Ik heb altijd een beetje te doen met die kindjes. Weer verhuizen.

En de kindjes van MB ook heel sneu voor, maar die zullen wel in donsje blijven lopen en hun droom leven op de boerderie leven
pi_218655018
💔 Uiteindelijk alleen maar verliezers. Toch sneu.
pi_218655043
quote:

Dit dus. Gaan ze alledrie afzonderlijk hun weg? Lekker vaag weer.
pi_218655044
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
pi_218655045
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als ik naar mijzelf kijk: drie jaar over gedaan om te beslissen. Niemand had iets door. Masker op en gaan. En zij hebben dan ook nog een publiek leven. Ik denk dat zij de schijn heel lang hebben opgehouden voor de buitenwereld. Hoewel… ze vertelden destijds nog dat ze ontzettend veel lol hadden toen ze in die caravan moesten bivakkeren en met z’n drieën op een bed van 1.40 breed moesten. Toen leek het nog wel goed.
pi_218655059
Ik kan het niet laten om even uit mijn zomerslaap te komen voor dit nieuws. Chappeau naar de mensen die dit vanaf het begin al voorspelde. Ik ben denk ik de enige die dit niet zag aankomen en ook niet had gehoopt. Sneu voor de kinderen vooral die van J (gezien die weeeeer moeten verhuizen). Ik hoop vooral dat ze alle drie hun eigen weg gaan zoeken, dit zal ook het meest positieve zijn voor de kinderen… die verdienen rust.
pi_218655067
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Dat programma was al veel eerder opgenomen he
pi_218655082
Ik heb juist meer medelijden met de kinderen van Michelle.

jaq lijkt mij een veel stabielere sterke moeder. Daar heb je meer aan dan dure kleding en een boerderij.

Michelle lijkt wel een kind met kinderen. Hopelijk heeft ze hierdoor wel de kans om sterker te worden, zelfstandiger en te groeien. Letterlijk en figuurlijk. En hopelijk doet ze dan met wat minder alcohol.
pi_218655088
Wanneer je je 10-jarig huwelijk met je (jeugd)liefde van je leven niet deelt als maximale influencer dan is er stront aan de knikker. En voilà.

Enorm sneu voor 7 kids.

Bizar van dat huis kopen/opknappen/afstijlen (wat uitbleef). Alles voor de bühne.
pi_218655100
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
pi_218655103
quote:
Arme arme kinderen...
Als de juicechannels gelijk hebben heeft het vreemdgaan van Michelle daar misschien toch een rol in gespeeld. Ze waren zo zeker van elkaar... En alleen al voor de kinderen doe je er alles aan om het te laten slagen, zeker als je er zo lang voor hebt gevochten. Nee. Er moet i.m.o. iets zijn gebeurd wat onverteerbaar was.
pi_218655111
Wat een nietszeggende statements weer.

Het is toch duidelijk dat er ‘iets’ is gebeurd. Wat dat iets dan ook mag zijn.
Je gaat niet een boerderij kopen en een enorme verbouwing uitvoeren als er ook maar enige twijfel is. Daarom vind ik die statements ook zum kotsen. Gewoon weer enorm fake. Zoals, vooral MB dan, ook is.
pi_218655112
quote:
Arme arme kinderen...
Ja ik vind het ook heel bijzonder.
Ze hebben ook zoooo lang gevochten staat er. Alles aan gedaan. Dat zegt Jacqueline ook in haar post. Maar jeetje wat is dan zooo lang? Ik denk dat er wel echt iets gebeurd is dat het niet meer werkt ineens. Anders had je toch niet samen een huis gekocht en verbouwd etc hoelang wonen ze er nou pas?
pi_218655120
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
pi_218655133
Juicechannel zegt dat Koen en JvP wel samem verder gaan. Aangezien ze echt bijna altijd gelijk hebben geloof ik het zo. En eigenlijk hoop ik het ook. Dan blijven de kinderen toch een soort van bij elkaar.
En is er toch iets goeds van gekomen.
pi_218655139
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat programma was al veel eerder opgenomen he
Zo veel eerder was dat niet. Er werd immers al een stukje gefilmd op de boerderij.
pi_218655140
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.
pi_218655146
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:

[..]
Reality FBI beweert dat ze alle 3 uit elkaar gaan. Ik vind dat kanaal net iets betrouwbaarder dan Juichechannel.

Even die Tim Wolf opgezocht maar dat is echt een look a like van Koen. Dus daar hoeft ze het niet voor te doen.
pi_218655151
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.
Het zou mij niets verbazen als zij hun relatie voort zetten. We gaan het zien.
pi_218655152
Zou M echt in de boerderij blijven? Aangezien vorige week de post van het huis filmen kwam en ze een kut dag had? Lijkt dan toch op verkoop.

Ben echt benieuwd hoe het dan financieel gaat. M zou K en J dan moeten uitkopen als gelijkwaardigen.
Stel dat huis moet nu 1,2 miljoen opleveren, moet ze K en J beide 4 ton meegeven?? Het bedrijf Jolie heeft vast geen waarde van 8 ton.
pi_218655153
Jemig toch nog een aankondiging van de officiële breuk. Vreselijk voor alle kinderen, zeker de kids van JvP: weer opnieuw een nieuw thuis creëren en 1 (of 2) volwassen die een ouderrol vervulden uit hun leven.

Heel gezond dat J schrijft de focus op haar kinderen te gaan leggen en dat dit de hoogste tijd is. Hopelijk heeft ze haar wake up call gehad en is ontwaakt uit de grote MB insta-perfect-show

Ik vind de laatste alinea van J haar bericht ook wel heftig. Dat ze zichzelf weer wil ontdekken, wie ze is en wat ze wil. Heel triest en ongezond dat ze zichzelf blijkbaar compleet is kwijtgeraakt in deze relatie.

Valt me ook op dat er niets wordt gezegd zoals bij de standaard bn-er break ups zoals 'respect voor de ander en we blijven beste maatjes etc etc'

Het zal me niets verbazen als er nog een hele beerput open gaat rondom deze (toxic?) relatie
pi_218655161
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook heel bijzonder.
Ze hebben ook zoooo lang gevochten staat er. Alles aan gedaan. Dat zegt Jacqueline ook in haar post. Maar jeetje wat is dan zooo lang? Ik denk dat er wel echt iets gebeurd is dat het niet meer werkt ineens. Anders had je toch niet samen een huis gekocht en verbouwd etc hoelang wonen ze er nou pas?
Ze wonen er echt nog niet lang. Michelle zegt dat de relatie met momenten fantastisch was. Dan lijkt het alsof het vaker moeilijk en ingewikkeld was, wat ik me zo kan voorstellen in hun situatie. Heb al vaker gezegd: met 2 vind ik het al hard werken, laat staan als je met 3 bent.
pi_218655184
Juicechannel schrijft nu dat Michelle waarschijnlijk in het huis blijft, Jacq teruggaat naar haar oude woonplaats en Koen tijdelijk op een camping woont. Dst laatste vind ik wel erg triest.
pi_218655192
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Dat idee heb ik ook. En eerlijk gezegd dat ik denk dat dat voor iedereen beter is. Vooral voor de kinderen.
pi_218655193
Pappie zal wel helpen met het uitkopen van de anderen.
pi_218655201
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef Felinecat het volgende:

Ik vind de laatste alinea van J haar bericht ook wel heftig. Dat ze zichzelf weer wil ontdekken, wie ze is en wat ze wil. Heel triest en ongezond dat ze zichzelf blijkbaar compleet is kwijtgeraakt in deze relatie.
Ik denk dat ze van de ene relatie in de andere gestapt en veel schepen achter zich heeft verbrand. Er kwam nooit content voorbij met haar eigen vriendinnen. Ze leek helemaal op te gaan in een leven met Michelle en Koen. Zelfs haar content ging op die van Michelle (en Faye Bone) lijken.
pi_218655202
En dan mag Michelle natuurlijk weer in dat mooie huis blijven....
En bedenk je dan eens wat een poppenkast we de laatste tijd voorgeschoteld kregen.
Zeg dan: we hebben een moeilijke tijd, we nemen even pauze. Dat zou voor iedereen eerlijker zijn geweest.
pi_218655203
De foto’s en stories van Michelle zijn eigenlijk nu achteraf wel heel raar geweest afgelopen weken. Hoe ze overal foto’s van heeft gemaakt zoals Koen die een boekje voorleest op de grond en de verjaardagen en uitjes van afgelopen vakantie dat ze zo ‘gezellig’ samen waren. Was dus allemaal in scène gezet voor Instagram. Dat stond toen ook idd ook de reality FBI dat spionnen hadden gezien dat het helemaal niet gezellig was bij de familie Bollen.
Snap nu ook wel dat zure hoofd van Koen. Wat een ziekelijk nep gedoe.
pi_218655207
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef lila01 het volgende:
Pappie zal wel helpen met het uitkopen van de anderen.
Ja zeker weten! 100% zeker van
pi_218655209
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Annika2016 het volgende:
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..

Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
pi_218655226
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer dat eeuwige pendelen de halve schoolweek.

En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
pi_218655229
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:48 schreef Annika2016 het volgende:
De foto’s en stories van Michelle zijn eigenlijk nu achteraf wel heel raar geweest afgelopen weken. Hoe ze overal foto’s van heeft gemaakt zoals Koen die een boekje voorleest op de grond en de verjaardagen en uitjes van afgelopen vakantie dat ze zo ‘gezellig’ samen waren. Was dus allemaal in scène gezet voor Instagram. Dat stond toen ook idd ook de reality FBI dat spionnen hadden gezien dat het helemaal niet gezellig was bij de familie Bollen.
Snap nu ook wel dat zure hoofd van Koen. Wat een ziekelijk nep gedoe.
Zo zie je maar hoe betrouwbaar de content van een influencer is. Fake it till you make it.
pi_218655233
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...
pi_218655237
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer sat eeuwige pendelen de halve schoolweek.

En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
Volgens mij hebben zowel Michelle als Jacqueline ieder een eigen bedrijf waarin de content en samenwerkingen zijn ondergebracht
pi_218655238
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
pi_218655261
Michelle reageert dat ze idd in de boerderij blijft en K en J ieder hun eigen plek.
pi_218655275
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.
pi_218655293
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Misschien is de ex wel heel blij dat ze nu tot 'bezinning' is gekomen en zit daar een doorstart.
pi_218655305
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:51 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...
Ik ben ervan overtuigd dat rust met hun mama belangrijker is dan een groot huis.
pi_218655308
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:54 schreef lila01 het volgende:

[..]
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.
Dat kan wel wezen maar misschien moeten ze beide gaan kijken wat er goed is voor de kinderen en als mama dat niet kan hoort papa het voor zijn kinderen op te nemen. Ik hoop dus vooral dat J voor haarzelf én de kinderen gaat kiezen en zich niet weer in een andere constructie gaat gooien met Koen. Wat er nu gebeurt is ongezond voor de kinderen… en ik was altijd pro-bollend maar ze hebben er wel een potje van gemaakt nu
pi_218655315
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
Good for her en haar kids. En niet meer dat eeuwige pendelen de halve schoolweek.

MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.
pi_218655318
Mb heeft bevestigd dat ze op de boerderij blijft en Koen en Jvp allebei ergens anders.
Gelukkig heeft de meid het mooie huis, de fantastische BFF’s en de feestjes in Amsterdam.
Een maximaal leeg bestaan voor de meid.
pi_218655327
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.
Volgens mij heeft ze dit ook toegelicht in de laatste Q&A op YouTube
pi_218655334
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Mb heeft bevestigd dat ze op de boerderij blijft en Koen en Jvp allebei ergens anders.
Gelukkig heeft de meid het mooie huis, de fantastische BFF’s en de feestjes in Amsterdam.
Waarom verbaast het me niet....alles lijkt alleen om haar te draaien.
pi_218655337
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:53 schreef Liesv88 het volgende:
Michelle reageert dat ze idd in de boerderij blijft en K en J ieder hun eigen plek.
Dat wordt de komende tijd weer een hoop boehoe en naar Amsterdam want maximaal alleen in dat grote huis. Ik vind het echt enorm sneu voor de kinderen en ik hoop dat ze alledrie ver van insta blijven zodat alles tot rust kan komen. Hoop dat jvp het goed geregeld heeft voor zichzelf en haar kinderen!
pi_218655353
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat een nietszeggende statements weer.

Het is toch duidelijk dat er ‘iets’ is gebeurd. Wat dat iets dan ook mag zijn.
Je gaat niet een boerderij kopen en een enorme verbouwing uitvoeren als er ook maar enige twijfel is. Daarom vind ik die statements ook zum kotsen. Gewoon weer enorm fake. Zoals, vooral MB dan, ook is.
Exact dit.

Maximaal verhaal, minimale inhoud. Wat een lege woorden. Arme, arme kinderen.
pi_218655357
Misschien kunnen ze daar gaan birdnesten. Alle kids op de boerderij en de ouders om en om invliegen.
pi_218655360
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Dat wordt de komende tijd weer een hoop boehoe en naar Amsterdam want maximaal alleen in dat grote huis. Ik vind het echt enorm sneu voor de kinderen en ik hoop dat ze alledrie ver van insta blijven zodat alles tot rust kan komen. Hoop dat jvp het goed geregeld heeft voor zichzelf en haar kinderen!
En Koen ook. Hij lijkt me een hele lieve papa, ook voor de kinderen van Jacq.
pi_218655365
Ik denk dat Michelle ook de enige is die die boerderij kan bekostigen. Al sta ik er ook niet van te kijken als die boerderij na een tijdje toch verkocht gaat worden. Het is toch veel te groot nu!

Al bij al triest.
pi_218655366
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik kan het niet laten om even uit mijn zomerslaap te komen voor dit nieuws. Chappeau naar de mensen die dit vanaf het begin al voorspelde. Ik ben denk ik de enige die dit niet zag aankomen en ook niet had gehoopt. Sneu voor de kinderen vooral die van J (gezien die weeeeer moeten verhuizen). Ik hoop vooral dat ze alle drie hun eigen weg gaan zoeken, dit zal ook het meest positieve zijn voor de kinderen… die verdienen rust.
Ik denk dat niemand hier op gehoopt heeft.....
pi_218655372
Rupsje Nooitgenoeg blijft in dat grote huis. Kijken wie er over een tijdje bij komt.
Of ze verkoopt het.
pi_218655373
Koen op de kemping is ergens ook wel sad, in de woonunits maakten ze nog grappen over zijn campingoutfit en frituren op kratjes bier.

Hij werkte ooit voor z'n schoonvader, haalde z'n financiële papieren en werkte een blauwe maandag in de financiële sector voordat hij eerst bij MB en later bij Jolie ging werken.

Hopelijk vindt hij ook zijn eigen pad ipv maar te vouwen naar al die vrouwen.
pi_218655384
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef Lostit het volgende:
Misschien kunnen ze daar gaan birdnesten. Alle kids op de boerderij en de ouders om en om invliegen.
Kunnen ze daar alsnog een boek over schrijven... holy moly, birdnesting na de poly
pi_218655386
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:
Koen op de kemping is ergens ook wel sad, in de woonunits maakten ze nog grappen over zijn campingoutfit en frituren op kratjes bier.

Hij werkte ooit voor z'n schoonvader, haalde z'n financiële papieren en werkte een blauwe maandag in de financiële sector voordat hij eerst bij MB en later bij Jolie ging werken.

Michelle heeft erg haar stempel gedrukt op zijn leven. Ik heb het gevoel dat hij alles voor haar overhad.
pi_218655388
Koen draagt/droeg Michelle op handen. Ze had denk ik voor haar goud in handen. Hij gunde haar zelfs liefde met een andere vrouw. En toch had mevrouw het niet naar haar zin. Altijd maar meer en meer.
pi_218655389
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Waarom verbaast het me niet....alles lijkt alleen om haar te draaien.
Volgens mij brengt zij ook het meeste geld binnen, sterker nog: VEEL meer. Dus ik vind het alleen maar logisch dat zij in 't huis mag blijven wonen
pi_218655395
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat Michelle de enige is die dit huis kan betalen (evt met hulp van) en ik denk ook niet dat Koen en Jacqueline hier slechter van worden. Win-win situatie voor alle partijen. Niet alles hoeft negatief benaderd te worden.
pi_218655404
Waar zegt michelle dat?
pi_218655408
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Gaat haar best wat geld kosten. Hopelijk komen K en J er wel goed uit financieel.
K en J zijn toch het meest stabiel en zullen hun draai (apart van elkaar) vast vinden.
M daar in tegen... hoop dat ze op haar dunne beentjes blijft staan en in haar eentje voor de kinderen kan zorgen. Kwam toch veel op de anderen neer laatste tijd.
pi_218655418
Helemaal niemand van hen heeft een BV. Er is enkel een VOF van Jolie Noe en die staat op naam van M en J.
Dus zakelijk gezien komt er iemand heel bedrogen uit en dat is Koen. Lekker dan als je je eigen baan en alles opgeeft voor Michelle. Nu sta je met niks.
Ergens nog goed dat zij in ieder geval wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd want heeft hij tenminste ergens recht op.

Benieuwd wat nu met de webshop gaat gebeuren.. heb de laatste tijd het idee dat daar het personeelsbestand ook aan het uitdunnen is
pi_218655419
Ik vind het vooral heel verdrietig voor de 7 kinderen. Pffff wat een gedoe.
pi_218655445
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Koen draagt/droeg Michelle op handen. Ze had denk ik voor haar goud in handen. Hij gunde haar zelfs liefde met een andere vrouw. En toch had mevrouw het niet naar haar zin. Altijd maar meer en meer.
Ze komt er misschien nog wel achter dat dat groenere gras toch minder groen blijkt te zijn dan ze dacht.
pi_218655460
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik denk dat Michelle ook de enige is die die boerderij kan bekostigen. Al sta ik er ook niet van te kijken als die boerderij na een tijdje toch verkocht gaat worden. Het is toch veel te groot nu!

Al bij al triest.
Ik zou er zelf niet meer willen blijven wonen alleen. Zo groot en leeg. Tuurlijk prachtig huis, prachtige plek en tuin. Super perfect en fijn. Maar je kocht het met z’n 3en. Droomhuis voor een droomleven met z’n 3en en 7 kids. Nu hebben ze er dus eigenlijk nooit met plezier in een fijne relatie gewoond met z’n allen als samengesteld gezin, aangezien er dus kennelijk al lange (?) tijd strond aan de knikker was.
Lijkt mij zo pijnlijk dan die plek, dat huis, met zoveel liefde ingericht voor alle kids.
Of zal MB zo hard zijn dat het haar niks uitmaakt?
pi_218655472
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Limburgsemeid het volgende:
Helemaal niemand van hen heeft een BV. Er is enkel een VOF van Jolie Noe en die staat op naam van M en J.
Dus zakelijk gezien komt er iemand heel bedrogen uit en dat is Koen. Lekker dan als je je eigen baan en alles opgeeft voor Michelle. Nu sta je met niks.
Ergens nog goed dat zij in ieder geval wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd want heeft hij tenminste ergens recht op.

Benieuwd wat nu met de webshop gaat gebeuren.. heb de laatste tijd het idee dat daar het personeelsbestand ook aan het uitdunnen is

Hij was toen een poos druk aan het blokken voor zn WFT en had geloof ik echt wel een goede baan. Hopelijk kan hij dat snel weer oppakken. Die moet ook zichzelf weer vinden.
Iedereen op insta draagt M op handen maar ik denk dat leven met haar heel intens is geweest voor J en K.

Gun K een lieve,betrokken vrouw. (zonder IG account hahaha)
pi_218655485
Oh man wat een puinhoop. Het moest meer en nog meer dan meer. Het werd: een maximale puinhoop.

Kan ze er nog zoveel ‘mooie’ woorden aan wijden. Het is uiteindelijk toch nietszeggend.

De grote verliezers zijn de kinderen. Denk dat er 2 in de relatie dat heel goed beseffen. Denk dat er 1 de prioriteiten ergens anders blijft houden.
pi_218655487
Ik heb in het verleden wel eens flauwe grappen gemaakt over dat Koen een slappe tosti is. Maar man man, dit einde van zijn huwelijk had ik hem echt niet gegund. Hij heeft mb altijd op handen gedragen, diep in de familie, alles om zijn vrouw gelukkig te zien, leek amper een eigen mening te hebben. En nu, eindigt hij op de camping. Ik mag hopen dat er voor hem wat beters overblijft dan een sta caravan. Krijg meteen “camping oranje” vibes.

En Sjaak, de fan girl. Heeft aan de lijven ondervonden dat de roem niet gelukkig maken. Ik vind haar altijd steady over komen, met beide benen op de grond. Ik weet zeker dat zij er met haar kinderen wel uit komt. Ze heeft een lieve familie achter zich.

MB, die is het spoor helemaal bijster. Ik wens haar professionele hulp. Dat gun ik vooral haar kinderen.

De kinderen, van zowel de vier van MB als de 3 van Sjaak, zijn toch wel enorm de dupe. Ik vind het zo zielig. Zo ontzettend hartverscheurend.
pi_218655489
quote:

Jacqueline heeft een eenmanszaak op haar naam en er is nog een VOF buiten Jolie Noe.
pi_218655504
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind het vooral heel verdrietig voor de 7 kinderen. Pffff wat een gedoe.
Dit idd. De kinderen zijn de dupe van dit hele verhaal. Eerst moesten de kinderen van jvp al wennen aan een scheiding. Vervolgens worden de kinderen samengevoegd wat heel veel invloed heeft. En dan worden ze mogelijk weer uitelkaar gerukt en gaan de ouders uit elkaar. Zo triest.

Ik vind het ook wel pijnlijk om te zien dat MB naar de buitenwereld uitstraalt dat ze de bonuskinderen gewoon uitgewist heeft. Dat zie je bij jvp gelukkig niet. Ik hoop dat MB in het echt niet zo omgaat met de bonus.
pi_218655523
Maar dan moet michelle echt tonnen hebben om hen uit te kunnen kopen 😱
pi_218655527
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Kletsdoos165 het volgende:
. Ik wens haar professionele hulp. Dat gun ik vooral haar kinderen.

Ik gun de kinderen ook professionele hulp
pi_218655545
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Anhur666 het volgende:
Nee vader Walk. En zijzelf zal het ook niet slecht hebben al heb ik nu meer het idee dat het geld nu in stenen zit.
pi_218655550
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:10 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ik zou er zelf niet meer willen blijven wonen alleen. Zo groot en leeg. Tuurlijk prachtig huis, prachtige plek en tuin. Super perfect en fijn. Maar je kocht het met z’n 3en. Droomhuis voor een droomleven met z’n 3en en 7 kids. Nu hebben ze er dus eigenlijk nooit met plezier in een fijne relatie gewoond met z’n allen als samengesteld gezin, aangezien er dus kennelijk al lange (?) tijd strond aan de knikker was.
Lijkt mij zo pijnlijk dan die plek, dat huis, met zoveel liefde ingericht voor alle kids.
Of zal MB zo hard zijn dat het haar niks uitmaakt?
Ik denk dat ze diep van binnen niet zo hard is. Maar aangezien zij compleet afhankelijk is van de mening van anderen denk ik dat het uiterlijk vertoon toch de doorslag gaat geven. En dat alles met een big smile.
pi_218655554
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:18 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Nee vader Walk. En zijzelf zal het ook niet slecht hebben al heb ik nu meer het idee dat het geld nu in stenen zit.
Zo verdrietig allemaal
pi_218655581
Ik zie ook nog wel voor me dat MB terug gaat naar hoe het ooit allemaal begon, een simpel huisje en haar account weer wat simpeler want ja, centjes enzo.
En dat ze dan weer als een fenix uit de as herrijst. Zou ook een mooi verhaal zijn.
pi_218655595
Ergens hoop ik dat mb en kb elkaar weer vinden en jvp terug met haar ex. Alle gezinnen weer compleet
pi_218655629
quote:

[..]

Daar zal ze haar reden voor hebben.
pi_218655638
Misschien totaaaaal het verkeerde moment om dit nu te posten maar volgde iemand destijds Annic ten Duis? Zij was spoorloos verdwenen maar is ineens terug met een abonnement op een website & woont op Ibiza
pi_218655649
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef lila01 het volgende:
Juicechannel schrijft nu dat Michelle waarschijnlijk in het huis blijft, Jacq teruggaat naar haar oude woonplaats en Koen tijdelijk op een camping woont. Dst laatste vind ik wel erg triest.
Dat Koen naar een camping gaat is wel triest ja. Wat een zooitje hebben ze er van gemaakt
pi_218655700
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:17 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.
Ze zegt toch duidelijk dat ze het zelf ook nog niet weten hoe en wat?
Lijkt me logisch toch dat je dat eerst op de rit wilt hebben voordat je het deelt?
Geef ze de tijd even
pi_218655702
Mensen doen hier alsof Koen een klein kind is en een slachtoffer is van de o zo gemene Michelle. Newsflash… Koen is gewoon een volwassen man hoor, die echt wel weet hoe hij voor zichzelf moet zorgen. Als het allemaal zo slecht was had hij zelf ook weg kunnen lopen, sommige maken hem hier een slachtoffer, maar ook hij heeft bewust voor deze constructie in hun relatie gekozen. Het zijn drie volwassen mensen die alle drie heel goed wisten waar ze aan begonnen. Zoals in elke relatie die strand, zal ieder wel een aandeel hebben.

De enige verliezers zijn hier de kinderen.
pi_218655709
Ik vind het onbeschrijfelijk verdrietig. Iemand schetst het beeld dat MB in haar eentje in dat veel te grote droomhuis.

Deze vrouw durfde tot voor kort niet eens uit haar bed ‘s nachts om te gaan plassen. Dan moest Koen mee.
pi_218655730
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind het onbeschrijfelijk verdrietig. Iemand schetst het beeld dat MB in haar eentje in dat veel te grote droomhuis.

Deze vrouw durfde tot voor kort niet eens uit haar bed ‘s nachts om te gaan plassen. Dan moest Koen mee.
Gelukkig heeft ze haar kids gepromoveerd tot beste vrienden.... parentificatie, maar ach, alles voor MBMW
pi_218655738
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Mensen doen hier alsof Koen een klein kind is en een slachtoffer is van de o zo gemene Michelle. Newsflash… Koen is gewoon een volwassen man hoor, die echt wel weet hoe hij voor zichzelf moet zorgen. Als het allemaal zo slecht was had hij zelf ook weg kunnen lopen, sommige maken hem hier een slachtoffer, maar ook hij heeft bewust voor deze constructie in hun relatie gekozen. Het zijn drie volwassen mensen die alle drie heel goed wisten waar ze aan begonnen. Zoals in elke relatie die strand, zal ieder wel een aandeel hebben.

Ze zijn alle drie mentaal nog pubers en verre van volwassen..
pi_218655755
quote:

Precies, er wordt ook gezegd dat hij die poly 'accepteerde' vanwege MB. Maar ik meen me te herinneren dat er toen een filmpje was waar ie met Jacqueline stond te tongen, dus hij zal er zelf genoeg aandeel in hebben.

De kinderen zijn de enige dupe en ik denk dat MB nog meer aan haar kinderen gaat hangen dan ze al deed.

Ik denk dat Koen (langzaam) van sociale media verdwijnt.
pi_218655757
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:03 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
The word out. Ze zijn uit elkaar.
Jeeemig, ik ben even ehbo'en en mis het nog ook.
pi_218655777
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Dezelfde vrouw die inderdaad flinke blessures had, een operatie nodig had, toch nog op hakken liep en zelfs erop rent, potje voetbal speelt, weer wat scheurt en nog steeds op hakken rent… die vrouw? Ik geloof niets meer wat ze zegt.

Ik geloof ook dat ze vreemd is gegaan en dat dat de reden is dat ze uit elkaar gaan.
pi_218655785
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Annika2016 het volgende:

Wel triest dat je blijkbaar zo geniet van andermans ellende.
Kijk, je mag ze of je mag ze niet. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Allemaal prima.
Maar om zulke dingen te schrijven over een gezin met 7 kinderen die nu toch echt wel in de ellende zitten vind ik best heftig.
En nee ik ben geen vriendin van ze, wel al heel lang een volger .
Maar dit gun ik niemand.
pi_218655788
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind het vooral zo erg voor de kinderen. Weer een nieuwe situatie. Ik hoop dat zij vooral niet over het hoofd worden gezien.
En dit dus. Zo triest voor die kindjes.
pi_218655813
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:32 schreef Memm het volgende:
💔 Uiteindelijk alleen maar verliezers. Toch sneu.
Dat!
pi_218655818
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Ze waren tot voor kort onafscheidelijk dus ze zullen JvP ook wel kennen toch?
Bijzonder
pi_218655839
quote:

100% mee eens.
pi_218655849
Onder de post van Michelle staan een aantal reacties waarin o.a. wordt aangegeven dat 'ze het paard van Troje heeft binnengehaald'. Of dat men 'team Michelle' is. Ben benieuwd of ze die ook gaat verwijderen net als eerdere kritische vragen.
pi_218655850
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Bijzonder
188k vs 96k volgers is het antwoord 😜
pi_218655865
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Holaa het volgende:

[..]
188k vs 96k volgers is het antwoord 😜
Dan zou 50% van de fluflu's alsnog reageren 🤣
pi_218655875
quote:
Bijzonder
J hoorde als accessoire bij M, ik heb het idee dat J er daarom altijd bij was. Eigen vrienden/vriendinnen heb ik bij J nooit gezien.
pi_218655913
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zegt toch duidelijk dat ze het zelf ook nog niet weten hoe en wat?
Lijkt me logisch toch dat je dat eerst op de rit wilt hebben voordat je het deelt?
Geef ze de tijd even
Ja prima dat ze dat niet weten maar waarom alles altijd in 100.000 nietszeggende woorden. En dan heb ik het niet alleen over de post van vandaag.
pi_218655928
1720 lege/loze comments. Dat is dan je leven... een kantoorbaan voelt ineens best chill 😅
pi_218655967
Zelfs RTL.nl heeft het nieuws op hun site gezet 8)7
pi_218655975
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?

Ik ben wel benieuwd of het echt een look a like van k is
pi_218655978
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?

:Y
pi_218655990
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand hier op gehoopt heeft.....
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
waarom denken de meesten hier dat het alleen allemaal aan mb ligt? Ze zijn met z'n die he, waar 3 vechten hebben 3 schuld lijkt mij.
Als je al over schuld kunt spreken.
Niemand heeft dit gewild
pi_218656011
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kijk, je mag ze of je mag ze niet. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Allemaal prima.
Maar om zulke dingen te schrijven over een gezin met 7 kinderen die nu toch echt wel in de ellende zitten vind ik best heftig.
Maar dit gun ik niemand.
Jij bent zelf triestst! Altijd de enige die persoonlijk reageert als ik iets schrijft wat jou niet zint.
Ik gun het helemaal niemand. Waar staat dat ik MB dit gun? Dat ik ervan geniet?? Dat is jouw bijzondere interpretatie. Laat deze achterwege aub! Ik heb al eens vaker gevraagd of je wilt stoppen met invullen van wat anderen typen en je eigen draai daaraan te geven.
Ik vind het juist onwijs zielig voor de kids, als je goed leest zie je dat in mijn posts staan.
Maar vroeger was Michelle een lief vrouwtje dat voor haar kindjes het beste wilde en een leuke content maakte in de vorm van blogs. Nu is ze een losgeslagen projectiel. Ze maakt zichzelf kapot en neemt haar gezin daarin mee. Alleen voor uiterlijk vertoon en roem. Maar dat mag ik niet zeggen, want dat wil jij niet lezen als trouwe volger.
pi_218656036
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:47 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dan zou 50% van de fluflu's alsnog reageren 🤣
Jacqueline ging toch al niet echt met die fluflu's om? Zou het helemaal apart vinden dat ze dan ineens wel gaan reageren bij haar.
pi_218656039
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
pi_218656045
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
Ik luister altijd naar Q, maar dit heb ik ff gemist 🙈
Ik vind haar broodtrommels ook belachelijk, maar kan me voorstellen dat het ff vervelend is om dat te horen op nationale radio
pi_218656049
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:41 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Dezelfde vrouw die inderdaad flinke blessures had, een operatie nodig had, toch nog op hakken liep en zelfs erop rent, potje voetbal speelt, weer wat scheurt en nog steeds op hakken rent… die vrouw? Ik geloof niets meer wat ze zegt.

Ik geloof ook dat ze vreemd is gegaan en dat dat de reden is dat ze uit elkaar gaan.
Maar als je vreemd gaat zit er al
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
pi_218656061
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
Thuis voor de 7 kinderen gezorgd denk ik.
pi_218656063
Zo zie je maar, niet alles is zoals het lijkt. En op social media nog minder.
Net als elk gezin dat uit elkaar valt, is het triest, voor allemaal. Maar vooral voor de kinderen, en voor die van Jacqueline nog net wat meer. Hopelijk komt er voor hen snel rust in de tent.

En door....
pi_218656068
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dit gun ik niemand.
Wat ik ook heel triest vind is dat iemand uit hun directe omgeving het nodig vind om alles door te spelen aan de Juicechannels. Wat een zielig leven moet je dan hebben dat je als goede vriend/vriendin alles doorspeelt achter hun rug om. Met dat soort “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig. Het moet iemand zijn uit hun directe omgeving… het klopt allemaal net teveel. Ik gun diegene karma!
pi_218656071
Polyamoureuze Michelle Bollen zet punt achter relatie met Koen en Jacqueline: 'Houden van is niet genoeg'
Aldus RTL die nu suggereren dat Michelle de breuk heeft geïnitieerd.
pi_218656094
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Jij bent zelf triestst! Altijd de enige die persoonlijk reageert als ik iets schrijft wat jou niet zint.
Ik gun het helemaal niemand. Waar staat dat ik MB dit gun? Dat ik ervan geniet?? Dat is jouw bijzondere interpretatie. Laat deze achterwege aub! Ik heb al eens vaker gevraagd of je wilt stoppen met invullen van wat anderen typen en je eigen draai daaraan te geven.
Ik vind het juist onwijs zielig voor de kids, als je goed leest zie je dat in mijn posts staan.
Maar vroeger was Michelle een lief vrouwtje dat voor haar kindjes het beste wilde en een leuke content maakte in de vorm van blogs. Nu is ze een losgeslagen projectiel. Ze maakt zichzelf kapot en neemt haar gezin daarin mee. Alleen voor uiterlijk vertoon en roem. Maar dat mag ik niet zeggen, want dat wil jij niet lezen als trouwe volger.
Dat mag jij zeggen en schrijven,
En ik mag ook daar mijn mening over geven.
Jouw mening staat niet boven de mijne.
Ik ga hier verder niet over in discussie
Is dit topje niet voor.,wens je een fijne avond .
pi_218656104
Ik volg MB nog niet zo enorm lang, ze waren al een poly iig. Dus geen idee hoe zij was voor dit hele maximale.
Maar ik heb bij haar het gevoel dat ze een rupsje nooit genoeg is. Alles moet beter, mooier, groter, maximaler, liefdevoller. Alles moet perfect en als dat het (nog) niet is, dan zorgt zij wel dat het zo wordt. Aan alles en iedereen (en vooral aan haar ouders/vader) willen bewijzen dat ze het heus allemaal wel kan en doet.
Een eigen bedrijf en een nieuwe project en 4 jonge kinderen (en 3 bonuskinderen) en een perfecte sociaal leven en een perfect huis.

Ik krijg soms het gevoel dat MB beter ff stil had kunnen gaan staan om te zien wat ze allemaal had(/heeft) i.p.v. maar doorbuffelen om het allemaal nog beter te maken.

Ik denk dat een relatie hebben met iemand die zo vol gas leeft echt moeilijk kan zijn, naast de zaterdagen langs de lijn, de in scène gezette knuffelfilmpjes en hallo fresh reclames, leek er weinig tijd over die echt voor het gezin waren. Ik hoop dat haar kinderen nu geen leegte hoeven op te vullen als haar 'echte' grote liefdes.
pi_218656123
Zo iets wat iedereen aan zag komen maar niemand gehoopt had voor de kids
pi_218656125
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Wat ik ook heel triest vind is dat iemand uit hun directe omgeving het nodig vind om alles door te spelen aan de Juicechannels. Wat een zielig leven moet je dan hebben dat je als goede vriend/vriendin alles doorspeelt achter hun rug om. Met dat soort “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig. Het moet iemand zijn uit hun directe omgeving… het klopt allemaal net teveel. Ik gun diegene karma!
Ja vreselijk.
En de waarheid komt toch wel boven tafel.
Ik heb dat hier ook vaker geschreven, we gaan het zien.
Maar als je als vrienden van het gezin dit soort zaken rondbazuint ben je echt diep gezonken.
pi_218656132
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Cyan het volgende:
Polyamoureuze Michelle Bollen zet punt achter relatie met Koen en Jacqueline: 'Houden van is niet genoeg'
Aldus RTL die nu suggereren dat Michelle de breuk heeft geïnitieerd.
Zou dat niet ook zijn omdat zij het meest 'bekend' is?
Ik lees nergens in hun eigen insta berichten wie de breuk geïnitieerd heeft.
pi_218656145
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat mag jij zeggen en schrijven,
En ik mag ook daar mijn mening over geven.
Jouw mening staat niet boven de mijne.
Ik ga hier verder niet over in discussie
Is dit topje niet voor.,wens je een fijne avond .
Blijf bij de feiten die iemand schrijft zonder er zelf iets van te maken. Je lokt expres steeds discussies uit door onwaarheden te plaatsen. Stop daarmee aub!
pi_218656152
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg MB nog niet zo enorm lang, ze waren al een poly iig. Dus geen idee hoe zij was voor dit hele maximale.
Maar ik heb bij haar het gevoel dat ze een rupsje nooit genoeg is. Alles moet beter, mooier, groter, maximaler, liefdevoller. Alles moet perfect en als dat het (nog) niet is, dan zorgt zij wel dat het zo wordt. Aan alles en iedereen (en vooral aan haar ouders/vader) willen bewijzen dat ze het heus allemaal wel kan en doet.
Een eigen bedrijf en een nieuwe project en 4 jonge kinderen (en 3 bonuskinderen) en een perfecte sociaal leven en een perfect huis.

Ik krijg soms het gevoel dat MB beter ff stil had kunnen gaan staan om te zien wat ze allemaal had(/heeft) i.p.v. maar doorbuffelen om het allemaal nog beter te maken.

Ik denk dat een relatie hebben met iemand die zo vol gas leeft echt moeilijk kan zijn, naast de zaterdagen langs de lijn, de in scène gezette knuffelfilmpjes en hallo fresh reclames, leek er weinig tijd over die echt voor het gezin waren. Ik hoop dat haar kinderen nu geen leegte hoeven op te vullen als haar 'echte' grote liefdes.
Het grote risico van alles op social media delen. Ook al levert het veel geld op het heeft ook een keerzijde.
Denk dat ze zich dat echt wel beseft.
pi_218656154
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou dat niet ook zijn omdat zij het meest 'bekend' is?
Ik lees nergens in hun eigen insta berichten wie de breuk geïnitieerd heeft.
Ze hadden zoveel andere titels kunnen kiezen zonder te suggereren wie het initiatief heeft genomen maar ik denk dat dit de meeste clicks oplevert.
pi_218656167
Die financiële verdeling klinkt mooi als je samen bent. Maar dat zal vast niet zo geregeld zijn…
pi_218656195
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat hoeft niet hoor. Er kan ook iets niet goed met jezelf zijn.
pi_218656229
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
En ze tekenden vol overtuiging met zijn drieën voor de boerderie, omdat ze 100% zeker waren dat de poly forever zou zijn. Voor alle kindjes een eigen kamer. Voetbalveld. Etc. En nu blijft alleen M. Heel erg voor alle kinderen.
pi_218656233
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb hier vanmorgen wel iets over gehoord maar naar mijn idee is de naam van Milou niet gevallen. Het kwam omdat Mattie dacht dat ‘Het Geluid’ was het dichtdoen van een broodtrommel. Toen kwam daarop een vrouw aan de telefoon in de studio die iedere ochtend zo’n werk deed maken van die broodtrommels, 8 gangen diner zeg maar. Waarop Marieke dit afdeed als overdreven en waar de tijd is gebleven van de normale boterhammen met kaas. Of ze daarop misschien een opmerking heeft gemaakt dat ze dit ook vaker voorbij ziet komen op Instagram bij een influencer dat heb ik niet gehoord. Maar Milou zal zich misschien aangesproken voelen en negatieve aandacht is ook aandacht. Ze tagt Marieke zelfs!
pi_218656240
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Lampje88 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden ook met het huis.. hebben ze denk vooral kunnen kopen omdat ze met zn 3en waren🫣
Michelle blijft er wonen.
pi_218656266
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Er zal ook wel flink geswifferd worden 😉
pi_218656274
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Eens. Heel erg zonde.
pi_218656282
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik heb hier vanmorgen wel iets over gehoord maar naar mijn idee is de naam van Milou niet gevallen. Het kwam omdat Mattie dacht dat ‘Het Geluid’ was het dichtdoen van een broodtrommel. Toen kwam daarop een vrouw aan de telefoon in de studio die iedere ochtend zo’n werk deed maken van die broodtrommels, 8 gangen diner zeg maar. Waarop Marieke dit afdeed als overdreven en waar de tijd is gebleven van de normale boterhammen met kaas. Of ze daarop misschien een opmerking heeft gemaakt dat ze dit ook vaker voorbij ziet komen op Instagram bij een influencer dat heb ik niet gehoord. Maar Milou zal zich misschien aangesproken voelen en negatieve aandacht is ook aandacht. Ze tagt Marieke zelfs!
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
pi_218656302
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Moet ze zelf sparen voor een zwembad hahah
pi_218656323
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:

Koen hoort toch op die boerderie? Ik vind het knap waardeloos dat hij nu op een camping zit. Ook voor de kinderen. Koen lijkt me juist zo'n stabiele factor.
pi_218656333
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
Missvhien levert t haar nog eens Nederlandse volgers op, er zullen weinig Chinezen naar Qmusic NL luisteren
pi_218656336
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:42 schreef Wijkje79 het volgende:
Juicechannel zegt dat Koen en JvP wel samem verder gaan. Aangezien ze echt bijna altijd gelijk hebben geloof ik het zo. En eigenlijk hoop ik het ook. Dan blijven de kinderen toch een soort van bij elkaar.
En is er toch iets goeds van gekomen.
Ja, dat hoop ik ook echt. Ze is ook zo close met haar bonuskinderen.
pi_218656343
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:25 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En ze tekenden vol overtuiging met zijn drieën voor de boerderie, omdat ze 100% zeker waren dat de poly forever zou zijn. Voor alle kindjes een eigen kamer. Voetbalveld. Etc. En nu blijft alleen M. Heel erg voor alle kinderen.
Dat is natuurlijk in de meeste relaties wel zo, je koopt een huis, trouwt in gemeenschap. Omdat je er vanuit gaat dat je voor altijd samen blijft.
Denk dat zij die intentie en dat gevoel ook echt wel hadden
pi_218656353
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Een radiozender die filmpjes gebruikt? Lijkt mij vrij sterk. Misschien dat ze bedoeld dat ze haar filmpjes hebben besproken? Maar ik weet vrijwel zeker dat haar naam niet genoemd is.
pi_218656355
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Gaat haar best wat geld kosten. Hopelijk komen K en J er wel goed uit financieel.
K en J zijn toch het meest stabiel en zullen hun draai (apart van elkaar) vast vinden.
M daar in tegen... hoop dat ze op haar dunne beentjes blijft staan en in haar eentje voor de kinderen kan zorgen. Kwam toch veel op de anderen neer laatste tijd.
Het wordt er niet stabieler op voor M ben ik bang.
pi_218656366
quote:

Ja, dat viel mij ook op.
Daarom werkt J er veel meer, niet alleen in de vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 01-09-2025 22:44:45 (Punt) ]
pi_218656371
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Missvhien levert t haar nog eens Nederlandse volgers op, er zullen weinig Chinezen naar Qmusic NL luisteren
Echt hè, als ze er zelf geld mee kan verdienen mag alles maar o wee als dat dan tegen haar wordt gebruikt.
pi_218656379
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef NineMilka het volgende:
Oh man wat een puinhoop. Het moest meer en nog meer dan meer. Het werd: een maximale puinhoop.

Kan ze er nog zoveel ‘mooie’ woorden aan wijden. Het is uiteindelijk toch nietszeggend.

De grote verliezers zijn de kinderen. Denk dat er 2 in de relatie dat heel goed beseffen. Denk dat er 1 de prioriteiten ergens anders blijft houden.
Dit dus.
pi_218656380
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, dat hoop ik ook echt. Ze is ook zo close met haar bonuskinderen.
Vreselijk moeilijk ook voor haar, dat ze deze kindjes straks minder gaat zien.
pi_218656383
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens flauwe grappen gemaakt over dat Koen een slappe tosti is. Maar man man, dit einde van zijn huwelijk had ik hem echt niet gegund. Hij heeft mb altijd op handen gedragen, diep in de familie, alles om zijn vrouw gelukkig te zien, leek amper een eigen mening te hebben. En nu, eindigt hij op de camping. Ik mag hopen dat er voor hem wat beters overblijft dan een sta caravan. Krijg meteen “camping oranje” vibes.

En Sjaak, de fan girl. Heeft aan de lijven ondervonden dat de roem niet gelukkig maken. Ik vind haar altijd steady over komen, met beide benen op de grond. Ik weet zeker dat zij er met haar kinderen wel uit komt. Ze heeft een lieve familie achter zich.

MB, die is het spoor helemaal bijster. Ik wens haar professionele hulp. Dat gun ik vooral haar kinderen.

De kinderen, van zowel de vier van MB als de 3 van Sjaak, zijn toch wel enorm de dupe. Ik vind het zo zielig. Zo ontzettend hartverscheurend.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Precies dit.
pi_218656392
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het wordt er niet stabieler op voor M ben ik bang.
Ik ben er ook bang voor. Ik verwacht ook dat haar ouders daar de boel deels komen runnen.
pi_218656396
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Anhur666 het volgende:
Misschien dat pa Walk wat bijdraagt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 01-09-2025 22:55:31 (Naam) ]
pi_218656397
quote:

[..]
Wat een aanstelleritis.
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.
pi_218656405
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Een radiozender die filmpjes gebruikt? Lijkt mij vrij sterk. Misschien dat ze bedoeld dat ze haar filmpjes hebben besproken? Maar ik weet vrijwel zeker dat haar naam niet genoemd is.
Ik luister geen Q Music, maar dat is wat Milou schrijft. Ze zal het wel anders bedoeld hebben. Maar goed, ze zal wel weer meer volgers krijgen hierdoor. Dus gratis publiciteit, hoeft ze de centen van haar vent niet in te zetten voor het kopen van volgers.
pi_218656409
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
Echt wat kan die vrouw overal een enorm drama van maken 🫣
pi_218656412
quote:
Bijzonder
Ik denk dat M overal maximaal haar versie van het verhaal heeft gedaan (op Mallorca en in Amsterdam), waarin ze er zelf goed uitkomt.
pi_218656414
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Misschien dat pa Bollen wat bijdraagt?
Pa bollen? Pa Walk 🫣
pi_218656419
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:

🤐
pi_218656426
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik ben echt verbaasd dat zij er blijft wonen eigenlijk. Zoals iemand anders hier al zei: nog niet zo heel lang geleden durfde zelfs niet alleen in het donker naar de wc en nu gaat ze alleen of met vier kinderen (uitgaande van co-ouderschap) op die grote boerderij wonen?

Sowieso moet er toch bijna wel een duidelijke aanleiding zijn geweest? Die boerderij waar ze met zoveel overtuiging met z’n drieën gingen wonen is net klaar? Als je ook maar enige twijfel hebt begin je daar toch niet aan.

Dat het tussen Koen en Michelle is stuk gelopen verbaast me eerlijk gezegd niet. Zij is zo extreem veranderd sinds zij samen zijn. Ze was altijd zo’n hele burgerlijke Brabantse meid: jong getrouwd, jong kinderen, werkte in haar vaders bedrijf net als Koen, was het liefst thuis met haar gezin of familie, een paar losse vriendinnen, beetje sporten, zondag voetbal kijken. Zij is zo 180 graden gedraaid op vrijwel alle vlakken dat het me niet verbaast dat zij niet meer bij elkaar passen.

Ik ben ook benieuwd hoe dit praktisch, financieel en juridisch allemaal geregeld was en gaat worden. Ik hoop dat ze er alledrie goed vanaf komen.
pi_218656428
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:53 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Pa bollen? Pa Walk 🫣
Heb 't inmiddels aangepast 😉
pi_218656441
Zou Michelle nog meer gaan afvallen
pi_218656468
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk in de meeste relaties wel zo, je koopt een huis, trouwt in gemeenschap. Omdat je er vanuit gaat dat je voor altijd samen blijft.
Denk dat zij die intentie en dat gevoel ook echt wel hadden
Zo lang geleden is het allemaal niet hoor. Dan slaat het gevoel wel heel snel om. Denk dat de andere juice over de affaire van M er ook mee te maken heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 01-09-2025 23:03:37 (Typefout ) ]
pi_218656483
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
Daarom heeft ze die poppetjes gekocht voor 45 euro
pi_218656491
Begin oktober hebben ze het contract getekend voor de boerderij. Nog geen jaar geleden dus!

Dat 'echt alles aan gedaan-scenario' vind ik totaal niet geloofwaardig gezien deze tijdlijn. Een intensief (relatie)therapietraject ben je zo een jaar of langer mee verder.

Voor aankomende kerst is vast al een 'wolf' gespot op de Udense boerderij 🤐
pi_218656553
Ja hoor, Debbie heeft al weer meuk binnen gehaald,
Herfst en kerst decoratie
pi_218656574
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
Ze had vast niks meer van vorig jaar liggen, na al dat ontspullen 🫣🤦♀
pi_218656590
Ik vond Jacq de laatste tijd ook veel met Ollie bezig. Michelle veel minder, die richtte zich vooral op haar oudste zoon. De kinderen zijn dol op Sjakie. Vraag me af hoe ze dat nu gaan doen.
pi_218656630
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 23:43 schreef lila01 het volgende:
Ik vond Jacq de laatste tijd ook veel met Ollie bezig. Michelle veel minder, die richtte zich vooral op haar oudste zoon. De kinderen zijn dol op Sjakie. Vraag me af hoe ze dat nu gaan doen.
Ja, zuur hoor lijkt me voor allemaal heel erg moeilijk.
En verwarrend .
pi_218656632
Misschien trekken pa en ma bij de boerderij in? Kunnen ze k en j uitkopen en ook mooi oppassen als M aan het werk met drankjes en hotelovernachtingen is.
pi_218656868
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
Want dat is allemaal prikkelvrij.. eerst kopen op een flitsende website en vervolgens je huis versieren. Voor twee feesten in het najaar. Die Roy moet toch wel gouden bergen verdienen. En drie kinderen kosten ook vast ook niets.

Vind één kind af en toe al duur en dan verdienen we hier allebei prima. Maargoed ik ken het woord nee dan ook, wat regelmatig valt, en mijn partner luistert er dan ook gewoon naar.
pi_218657166
Zou er een kans zijn dat de ouders van M ook op de boerderij komen wonen? Ik zie haar daar niet alleen wonen (angsten) en aangezien ze altijd de deur uit is zal ze toch ook een vorm van oppas/nanny moeten hebben die ze kan optrommelen.

Ik heb geen idee wat die situatie van die ouders is hoor. Maar MB alleen op zo’n boerderij met haar kinderen? Lijkt me stug.
pi_218657176
Ik vind het ook wel erg sneu allemaal voor die kinderen.
Zou MB gewoon verder gaan vandaag met social media en vanavond weer een verslag maken van haar dag vol maximaal liefde en besties alsof er niks gebeurd is?
pi_218657217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 06:40 schreef Hope88 het volgende:
Zou MB gewoon verder gaan vandaag met social media en vanavond weer een verslag maken van haar dag vol maximaal liefde en besties alsof er niks gebeurd is?
Dat heeft ze de afgelopen crisistijd ook gedaan dus ik verwacht van wel. Ze moet wel aan haar algoritme denken.
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 07:01:57 #300
382129 crew  Donna
pi_218657218
Ellen met de kwarrel (terug naar liefde) gaat iedereen blokkeren die lelijke reacties plaatst. Verrassend.

Van het weekend al allemaal mensen die haar in de comments er op aanspraken dat Koen gewoon een relatie/partner is en dat zij niet snapten waarom ze zo angstvallig blijft volhouden van niet.
Dus haatdragend wordt geblokt, maar kritisch en niet in haar straatje ook, wedden?
pi_218657223
MB: well well that escalated quickly!

Maar even wat anders; RTL nieuws brengt dit ook? Whahhaha. Wat zal MB soppen zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')