Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Precies dit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens flauwe grappen gemaakt over dat Koen een slappe tosti is. Maar man man, dit einde van zijn huwelijk had ik hem echt niet gegund. Hij heeft mb altijd op handen gedragen, diep in de familie, alles om zijn vrouw gelukkig te zien, leek amper een eigen mening te hebben. En nu, eindigt hij op de camping. Ik mag hopen dat er voor hem wat beters overblijft dan een sta caravan. Krijg meteen “camping oranje” vibes.
En Sjaak, de fan girl. Heeft aan de lijven ondervonden dat de roem niet gelukkig maken. Ik vind haar altijd steady over komen, met beide benen op de grond. Ik weet zeker dat zij er met haar kinderen wel uit komt. Ze heeft een lieve familie achter zich.
MB, die is het spoor helemaal bijster. Ik wens haar professionele hulp. Dat gun ik vooral haar kinderen.
De kinderen, van zowel de vier van MB als de 3 van Sjaak, zijn toch wel enorm de dupe. Ik vind het zo zielig. Zo ontzettend hartverscheurend.
Ik ben er ook bang voor. Ik verwacht ook dat haar ouders daar de boel deels komen runnen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het wordt er niet stabieler op voor M ben ik bang.
Misschien dat pa Walk wat bijdraagt?quote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Anhur666 het volgende:
Maar dan moet michelle echt tonnen hebben om hen uit te kunnen kopen 😱
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh huh ging het gewoon om een losse tand?
Wat een aanstelleritis.
Ik luister geen Q Music, maar dat is wat Milou schrijft. Ze zal het wel anders bedoeld hebben. Maar goed, ze zal wel weer meer volgers krijgen hierdoor. Dus gratis publiciteit, hoeft ze de centen van haar vent niet in te zetten voor het kopen van volgers.quote:Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Een radiozender die filmpjes gebruikt? Lijkt mij vrij sterk. Misschien dat ze bedoeld dat ze haar filmpjes hebben besproken? Maar ik weet vrijwel zeker dat haar naam niet genoemd is.
Echt wat kan die vrouw overal een enorm drama van maken 🫣quote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.
Ik denk dat M overal maximaal haar versie van het verhaal heeft gedaan (op Mallorca en in Amsterdam), waarin ze er zelf goed uitkomt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Ze waren tot voor kort onafscheidelijk dus ze zullen JvP ook wel kennen toch?
Bijzonder
Pa bollen? Pa Walk 🫣quote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Misschien dat pa Bollen wat bijdraagt?
🤐quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?
Ik ben wel benieuwd of het echt een look a like van k is
Ik ben echt verbaasd dat zij er blijft wonen eigenlijk. Zoals iemand anders hier al zei: nog niet zo heel lang geleden durfde zelfs niet alleen in het donker naar de wc en nu gaat ze alleen of met vier kinderen (uitgaande van co-ouderschap) op die grote boerderij wonen?quote:
Zo lang geleden is het allemaal niet hoor. Dan slaat het gevoel wel heel snel om. Denk dat de andere juice over de affaire van M er ook mee te maken heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk in de meeste relaties wel zo, je koopt een huis, trouwt in gemeenschap. Omdat je er vanuit gaat dat je voor altijd samen blijft.
Denk dat zij die intentie en dat gevoel ook echt wel hadden
Daarom heeft ze die poppetjes gekocht voor 45 euroquote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan mag Flipflap weer een knuffel uitzoeken.
Ze had vast niks meer van vorig jaar liggen, na al dat ontspullen 🫣🤦♀quote:Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
Ja hoor, Debbie heeft al weer meuk binnen gehaald,
Herfst en kerst decoratie
Ja, zuur hoor lijkt me voor allemaal heel erg moeilijk.quote:Op maandag 1 september 2025 23:43 schreef lila01 het volgende:
Ik vond Jacq de laatste tijd ook veel met Ollie bezig. Michelle veel minder, die richtte zich vooral op haar oudste zoon. De kinderen zijn dol op Sjakie. Vraag me af hoe ze dat nu gaan doen.
Want dat is allemaal prikkelvrij.. eerst kopen op een flitsende website en vervolgens je huis versieren. Voor twee feesten in het najaar. Die Roy moet toch wel gouden bergen verdienen. En drie kinderen kosten ook vast ook niets.quote:Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef Henrike het volgende:
Ja hoor, Debbie heeft al weer meuk binnen gehaald,
Herfst en kerst decoratie
Dat heeft ze de afgelopen crisistijd ook gedaan dus ik verwacht van wel. Ze moet wel aan haar algoritme denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:40 schreef Hope88 het volgende:
Zou MB gewoon verder gaan vandaag met social media en vanavond weer een verslag maken van haar dag vol maximaal liefde en besties alsof er niks gebeurd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |