abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218655788
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind het vooral zo erg voor de kinderen. Weer een nieuwe situatie. Ik hoop dat zij vooral niet over het hoofd worden gezien.
En dit dus. Zo triest voor die kindjes.
pi_218655813
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:32 schreef Memm het volgende:
💔 Uiteindelijk alleen maar verliezers. Toch sneu.
Dat!
pi_218655818
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Ze waren tot voor kort onafscheidelijk dus ze zullen JvP ook wel kennen toch?
Bijzonder
pi_218655839
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Mensen doen hier alsof Koen een klein kind is en een slachtoffer is van de o zo gemene Michelle. Newsflash… Koen is gewoon een volwassen man hoor, die echt wel weet hoe hij voor zichzelf moet zorgen. Als het allemaal zo slecht was had hij zelf ook weg kunnen lopen, sommige maken hem hier een slachtoffer, maar ook hij heeft bewust voor deze constructie in hun relatie gekozen. Het zijn drie volwassen mensen die alle drie heel goed wisten waar ze aan begonnen. Zoals in elke relatie die strand, zal ieder wel een aandeel hebben.

De enige verliezers zijn hier de kinderen.
100% mee eens.
pi_218655849
Onder de post van Michelle staan een aantal reacties waarin o.a. wordt aangegeven dat 'ze het paard van Troje heeft binnengehaald'. Of dat men 'team Michelle' is. Ben benieuwd of ze die ook gaat verwijderen net als eerdere kritische vragen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218655850
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Valt me op dat de famous fluflu's wel bij MB (of moet ik MW typen?) reageren, maar niets bij JvP.
Bijzonder
188k vs 96k volgers is het antwoord 😜
pi_218655865
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Holaa het volgende:

[..]
188k vs 96k volgers is het antwoord 😜
Dan zou 50% van de fluflu's alsnog reageren 🤣
pi_218655875
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Felinecat het volgende:
Bijzonder
J hoorde als accessoire bij M, ik heb het idee dat J er daarom altijd bij was. Eigen vrienden/vriendinnen heb ik bij J nooit gezien.
pi_218655913
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zegt toch duidelijk dat ze het zelf ook nog niet weten hoe en wat?
Lijkt me logisch toch dat je dat eerst op de rit wilt hebben voordat je het deelt?
Geef ze de tijd even
Ja prima dat ze dat niet weten maar waarom alles altijd in 100.000 nietszeggende woorden. En dan heb ik het niet alleen over de post van vandaag.
pi_218655928
1720 lege/loze comments. Dat is dan je leven... een kantoorbaan voelt ineens best chill 😅
pi_218655967
Zelfs RTL.nl heeft het nieuws op hun site gezet 8)7
pi_218655975
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?

Ik ben wel benieuwd of het echt een look a like van k is
pi_218655978
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Iemand had het hier over Tim Wolf. Is dat dé Tim waar van beweerd met wie dat ze vreemdging?

Ik ben wel benieuwd of het echt een look a like van k is
:Y
pi_218655990
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand hier op gehoopt heeft.....
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Koen draagt/droeg Michelle op handen. Ze had denk ik voor haar goud in handen. Hij gunde haar zelfs liefde met een andere vrouw. En toch had mevrouw het niet naar haar zin. Altijd maar meer en meer.
waarom denken de meesten hier dat het alleen allemaal aan mb ligt? Ze zijn met z'n die he, waar 3 vechten hebben 3 schuld lijkt mij.
Als je al over schuld kunt spreken.
Niemand heeft dit gewild
pi_218656011
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wel triest dat je blijkbaar zo geniet van andermans ellende.
Kijk, je mag ze of je mag ze niet. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Allemaal prima.
Maar om zulke dingen te schrijven over een gezin met 7 kinderen die nu toch echt wel in de ellende zitten vind ik best heftig.
En nee ik ben geen vriendin van ze, wel al heel lang een volger .
Maar dit gun ik niemand.
Jij bent zelf triestst! Altijd de enige die persoonlijk reageert als ik iets schrijft wat jou niet zint.
Ik gun het helemaal niemand. Waar staat dat ik MB dit gun? Dat ik ervan geniet?? Dat is jouw bijzondere interpretatie. Laat deze achterwege aub! Ik heb al eens vaker gevraagd of je wilt stoppen met invullen van wat anderen typen en je eigen draai daaraan te geven.
Ik vind het juist onwijs zielig voor de kids, als je goed leest zie je dat in mijn posts staan.
Maar vroeger was Michelle een lief vrouwtje dat voor haar kindjes het beste wilde en een leuke content maakte in de vorm van blogs. Nu is ze een losgeslagen projectiel. Ze maakt zichzelf kapot en neemt haar gezin daarin mee. Alleen voor uiterlijk vertoon en roem. Maar dat mag ik niet zeggen, want dat wil jij niet lezen als trouwe volger.
pi_218656036
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:47 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dan zou 50% van de fluflu's alsnog reageren 🤣
Jacqueline ging toch al niet echt met die fluflu's om? Zou het helemaal apart vinden dat ze dan ineens wel gaan reageren bij haar.
pi_218656039
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
pi_218656045
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zegt Milou over qmusic? Hebben die vanochtend de draak gestoken met haar lunchboxen?
Ik luister altijd naar Q, maar dit heb ik ff gemist 🙈
Ik vind haar broodtrommels ook belachelijk, maar kan me voorstellen dat het ff vervelend is om dat te horen op nationale radio
pi_218656049
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:41 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Dezelfde vrouw die inderdaad flinke blessures had, een operatie nodig had, toch nog op hakken liep en zelfs erop rent, potje voetbal speelt, weer wat scheurt en nog steeds op hakken rent… die vrouw? Ik geloof niets meer wat ze zegt.

Ik geloof ook dat ze vreemd is gegaan en dat dat de reden is dat ze uit elkaar gaan.
Maar als je vreemd gaat zit er al
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
pi_218656061
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar als je vreemd gaat zit er al
Iets niet goed in je relatie toch? Anders heb je de behoefte niet. We weten niet wat de rest heeft gedaan hè.
Thuis voor de 7 kinderen gezorgd denk ik.
pi_218656063
Zo zie je maar, niet alles is zoals het lijkt. En op social media nog minder.
Net als elk gezin dat uit elkaar valt, is het triest, voor allemaal. Maar vooral voor de kinderen, en voor die van Jacqueline nog net wat meer. Hopelijk komt er voor hen snel rust in de tent.

En door....
pi_218656068
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wel triest dat je blijkbaar zo geniet van andermans ellende.
Kijk, je mag ze of je mag ze niet. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Allemaal prima.
Maar om zulke dingen te schrijven over een gezin met 7 kinderen die nu toch echt wel in de ellende zitten vind ik best heftig.
En nee ik ben geen vriendin van ze, wel al heel lang een volger .
Maar dit gun ik niemand.
Wat ik ook heel triest vind is dat iemand uit hun directe omgeving het nodig vind om alles door te spelen aan de Juicechannels. Wat een zielig leven moet je dan hebben dat je als goede vriend/vriendin alles doorspeelt achter hun rug om. Met dat soort “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig. Het moet iemand zijn uit hun directe omgeving… het klopt allemaal net teveel. Ik gun diegene karma!
pi_218656071
Polyamoureuze Michelle Bollen zet punt achter relatie met Koen en Jacqueline: 'Houden van is niet genoeg'
Aldus RTL die nu suggereren dat Michelle de breuk heeft geïnitieerd.
pi_218656094
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Jij bent zelf triestst! Altijd de enige die persoonlijk reageert als ik iets schrijft wat jou niet zint.
Ik gun het helemaal niemand. Waar staat dat ik MB dit gun? Dat ik ervan geniet?? Dat is jouw bijzondere interpretatie. Laat deze achterwege aub! Ik heb al eens vaker gevraagd of je wilt stoppen met invullen van wat anderen typen en je eigen draai daaraan te geven.
Ik vind het juist onwijs zielig voor de kids, als je goed leest zie je dat in mijn posts staan.
Maar vroeger was Michelle een lief vrouwtje dat voor haar kindjes het beste wilde en een leuke content maakte in de vorm van blogs. Nu is ze een losgeslagen projectiel. Ze maakt zichzelf kapot en neemt haar gezin daarin mee. Alleen voor uiterlijk vertoon en roem. Maar dat mag ik niet zeggen, want dat wil jij niet lezen als trouwe volger.
Dat mag jij zeggen en schrijven,
En ik mag ook daar mijn mening over geven.
Jouw mening staat niet boven de mijne.
Ik ga hier verder niet over in discussie
Is dit topje niet voor.,wens je een fijne avond .
pi_218656104
Ik volg MB nog niet zo enorm lang, ze waren al een poly iig. Dus geen idee hoe zij was voor dit hele maximale.
Maar ik heb bij haar het gevoel dat ze een rupsje nooit genoeg is. Alles moet beter, mooier, groter, maximaler, liefdevoller. Alles moet perfect en als dat het (nog) niet is, dan zorgt zij wel dat het zo wordt. Aan alles en iedereen (en vooral aan haar ouders/vader) willen bewijzen dat ze het heus allemaal wel kan en doet.
Een eigen bedrijf en een nieuwe project en 4 jonge kinderen (en 3 bonuskinderen) en een perfecte sociaal leven en een perfect huis.

Ik krijg soms het gevoel dat MB beter ff stil had kunnen gaan staan om te zien wat ze allemaal had(/heeft) i.p.v. maar doorbuffelen om het allemaal nog beter te maken.

Ik denk dat een relatie hebben met iemand die zo vol gas leeft echt moeilijk kan zijn, naast de zaterdagen langs de lijn, de in scène gezette knuffelfilmpjes en hallo fresh reclames, leek er weinig tijd over die echt voor het gezin waren. Ik hoop dat haar kinderen nu geen leegte hoeven op te vullen als haar 'echte' grote liefdes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')