abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218655112
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Ja ik vind het ook heel bijzonder.
Ze hebben ook zoooo lang gevochten staat er. Alles aan gedaan. Dat zegt Jacqueline ook in haar post. Maar jeetje wat is dan zooo lang? Ik denk dat er wel echt iets gebeurd is dat het niet meer werkt ineens. Anders had je toch niet samen een huis gekocht en verbouwd etc hoelang wonen ze er nou pas?
pi_218655120
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218655133
Juicechannel zegt dat Koen en JvP wel samem verder gaan. Aangezien ze echt bijna altijd gelijk hebben geloof ik het zo. En eigenlijk hoop ik het ook. Dan blijven de kinderen toch een soort van bij elkaar.
En is er toch iets goeds van gekomen.
pi_218655139
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat programma was al veel eerder opgenomen he
Zo veel eerder was dat niet. Er werd immers al een stukje gefilmd op de boerderij.
pi_218655140
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.
pi_218655146
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:

[..]
Reality FBI beweert dat ze alle 3 uit elkaar gaan. Ik vind dat kanaal net iets betrouwbaarder dan Juichechannel.

Even die Tim Wolf opgezocht maar dat is echt een look a like van Koen. Dus daar hoeft ze het niet voor te doen.
pi_218655151
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.
Het zou mij niets verbazen als zij hun relatie voort zetten. We gaan het zien.
pi_218655152
Zou M echt in de boerderij blijven? Aangezien vorige week de post van het huis filmen kwam en ze een kut dag had? Lijkt dan toch op verkoop.

Ben echt benieuwd hoe het dan financieel gaat. M zou K en J dan moeten uitkopen als gelijkwaardigen.
Stel dat huis moet nu 1,2 miljoen opleveren, moet ze K en J beide 4 ton meegeven?? Het bedrijf Jolie heeft vast geen waarde van 8 ton.
pi_218655153
Jemig toch nog een aankondiging van de officiële breuk. Vreselijk voor alle kinderen, zeker de kids van JvP: weer opnieuw een nieuw thuis creëren en 1 (of 2) volwassen die een ouderrol vervulden uit hun leven.

Heel gezond dat J schrijft de focus op haar kinderen te gaan leggen en dat dit de hoogste tijd is. Hopelijk heeft ze haar wake up call gehad en is ontwaakt uit de grote MB insta-perfect-show

Ik vind de laatste alinea van J haar bericht ook wel heftig. Dat ze zichzelf weer wil ontdekken, wie ze is en wat ze wil. Heel triest en ongezond dat ze zichzelf blijkbaar compleet is kwijtgeraakt in deze relatie.

Valt me ook op dat er niets wordt gezegd zoals bij de standaard bn-er break ups zoals 'respect voor de ander en we blijven beste maatjes etc etc'

Het zal me niets verbazen als er nog een hele beerput open gaat rondom deze (toxic?) relatie
pi_218655161
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook heel bijzonder.
Ze hebben ook zoooo lang gevochten staat er. Alles aan gedaan. Dat zegt Jacqueline ook in haar post. Maar jeetje wat is dan zooo lang? Ik denk dat er wel echt iets gebeurd is dat het niet meer werkt ineens. Anders had je toch niet samen een huis gekocht en verbouwd etc hoelang wonen ze er nou pas?
Ze wonen er echt nog niet lang. Michelle zegt dat de relatie met momenten fantastisch was. Dan lijkt het alsof het vaker moeilijk en ingewikkeld was, wat ik me zo kan voorstellen in hun situatie. Heb al vaker gezegd: met 2 vind ik het al hard werken, laat staan als je met 3 bent.
pi_218655184
Juicechannel schrijft nu dat Michelle waarschijnlijk in het huis blijft, Jacq teruggaat naar haar oude woonplaats en Koen tijdelijk op een camping woont. Dst laatste vind ik wel erg triest.
pi_218655192
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
Dat idee heb ik ook. En eerlijk gezegd dat ik denk dat dat voor iedereen beter is. Vooral voor de kinderen.
pi_218655193
Pappie zal wel helpen met het uitkopen van de anderen.
pi_218655201
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef Felinecat het volgende:

Ik vind de laatste alinea van J haar bericht ook wel heftig. Dat ze zichzelf weer wil ontdekken, wie ze is en wat ze wil. Heel triest en ongezond dat ze zichzelf blijkbaar compleet is kwijtgeraakt in deze relatie.
Ik denk dat ze van de ene relatie in de andere gestapt en veel schepen achter zich heeft verbrand. Er kwam nooit content voorbij met haar eigen vriendinnen. Ze leek helemaal op te gaan in een leven met Michelle en Koen. Zelfs haar content ging op die van Michelle (en Faye Bone) lijken.
pi_218655202
En dan mag Michelle natuurlijk weer in dat mooie huis blijven....
En bedenk je dan eens wat een poppenkast we de laatste tijd voorgeschoteld kregen.
Zeg dan: we hebben een moeilijke tijd, we nemen even pauze. Dat zou voor iedereen eerlijker zijn geweest.
pi_218655203
De foto’s en stories van Michelle zijn eigenlijk nu achteraf wel heel raar geweest afgelopen weken. Hoe ze overal foto’s van heeft gemaakt zoals Koen die een boekje voorleest op de grond en de verjaardagen en uitjes van afgelopen vakantie dat ze zo ‘gezellig’ samen waren. Was dus allemaal in scène gezet voor Instagram. Dat stond toen ook idd ook de reality FBI dat spionnen hadden gezien dat het helemaal niet gezellig was bij de familie Bollen.
Snap nu ook wel dat zure hoofd van Koen. Wat een ziekelijk nep gedoe.
pi_218655207
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef lila01 het volgende:
Pappie zal wel helpen met het uitkopen van de anderen.
Ja zeker weten! 100% zeker van
pi_218655209
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Annika2016 het volgende:
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..

Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
pi_218655226
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer dat eeuwige pendelen de halve schoolweek.

En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
pi_218655229
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:48 schreef Annika2016 het volgende:
De foto’s en stories van Michelle zijn eigenlijk nu achteraf wel heel raar geweest afgelopen weken. Hoe ze overal foto’s van heeft gemaakt zoals Koen die een boekje voorleest op de grond en de verjaardagen en uitjes van afgelopen vakantie dat ze zo ‘gezellig’ samen waren. Was dus allemaal in scène gezet voor Instagram. Dat stond toen ook idd ook de reality FBI dat spionnen hadden gezien dat het helemaal niet gezellig was bij de familie Bollen.
Snap nu ook wel dat zure hoofd van Koen. Wat een ziekelijk nep gedoe.
Zo zie je maar hoe betrouwbaar de content van een influencer is. Fake it till you make it.
pi_218655233
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...
pi_218655237
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer sat eeuwige pendelen de halve schoolweek.

En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
Volgens mij hebben zowel Michelle als Jacqueline ieder een eigen bedrijf waarin de content en samenwerkingen zijn ondergebracht
pi_218655238
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
pi_218655261
Michelle reageert dat ze idd in de boerderij blijft en K en J ieder hun eigen plek.
pi_218655275
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')