Ja ik vind het ook heel bijzonder.quote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
Zo veel eerder was dat niet. Er werd immers al een stukje gefilmd op de boerderij.quote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat programma was al veel eerder opgenomen he
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.quote:Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Reality FBI beweert dat ze alle 3 uit elkaar gaan. Ik vind dat kanaal net iets betrouwbaarder dan Juichechannel.quote:Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens Juicechannel gaan Koen en Jacqueline wel samen verder maar wordt nu nog gedaan alsof dat nog niet duidelijk is. We zullen zien of ze dit keer weer gelijk hebben.
Het zou mij niets verbazen als zij hun relatie voort zetten. We gaan het zien.quote:Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ze bleven van de week nog samen op de boerderij met alleen de kids van KB/MB. Als dat uit is, kan JvP toch naar haar ouders gaan als KB en zij ook finito zijn? Dan blijf je niet bij de kids van je exen 1 of 2 nachten. Hoe lang MB ook de hort op was.
Ze wonen er echt nog niet lang. Michelle zegt dat de relatie met momenten fantastisch was. Dan lijkt het alsof het vaker moeilijk en ingewikkeld was, wat ik me zo kan voorstellen in hun situatie. Heb al vaker gezegd: met 2 vind ik het al hard werken, laat staan als je met 3 bent.quote:Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel bijzonder.
Ze hebben ook zoooo lang gevochten staat er. Alles aan gedaan. Dat zegt Jacqueline ook in haar post. Maar jeetje wat is dan zooo lang? Ik denk dat er wel echt iets gebeurd is dat het niet meer werkt ineens. Anders had je toch niet samen een huis gekocht en verbouwd etc hoelang wonen ze er nou pas?
Dat idee heb ik ook. En eerlijk gezegd dat ik denk dat dat voor iedereen beter is. Vooral voor de kinderen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
Ik denk dat ze van de ene relatie in de andere gestapt en veel schepen achter zich heeft verbrand. Er kwam nooit content voorbij met haar eigen vriendinnen. Ze leek helemaal op te gaan in een leven met Michelle en Koen. Zelfs haar content ging op die van Michelle (en Faye Bone) lijken.quote:Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef Felinecat het volgende:
Ik vind de laatste alinea van J haar bericht ook wel heftig. Dat ze zichzelf weer wil ontdekken, wie ze is en wat ze wil. Heel triest en ongezond dat ze zichzelf blijkbaar compleet is kwijtgeraakt in deze relatie.
Ja zeker weten! 100% zeker vanquote:Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef lila01 het volgende:
Pappie zal wel helpen met het uitkopen van de anderen.
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.quote:Op maandag 1 september 2025 20:28 schreef Annika2016 het volgende:
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..
Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
Zo zie je maar hoe betrouwbaar de content van een influencer is. Fake it till you make it.quote:Op maandag 1 september 2025 20:48 schreef Annika2016 het volgende:
De foto’s en stories van Michelle zijn eigenlijk nu achteraf wel heel raar geweest afgelopen weken. Hoe ze overal foto’s van heeft gemaakt zoals Koen die een boekje voorleest op de grond en de verjaardagen en uitjes van afgelopen vakantie dat ze zo ‘gezellig’ samen waren. Was dus allemaal in scène gezet voor Instagram. Dat stond toen ook idd ook de reality FBI dat spionnen hadden gezien dat het helemaal niet gezellig was bij de familie Bollen.
Snap nu ook wel dat zure hoofd van Koen. Wat een ziekelijk nep gedoe.
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...quote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
Volgens mij hebben zowel Michelle als Jacqueline ieder een eigen bedrijf waarin de content en samenwerkingen zijn ondergebrachtquote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer sat eeuwige pendelen de halve schoolweek.
En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…quote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor de kinderen van J hoop ik juist dat J (voorlopig) alleen blijft. Alle focus op de kinderen, daar ontbrak het bij de vorige scheiding echt aan.
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.quote:Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
Misschien is de ex wel heel blij dat ze nu tot 'bezinning' is gekomen en zit daar een doorstart.quote:Op maandag 1 september 2025 20:52 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Amen! Als ik de ex van J zou zijn, zou ik een beste mening hierover hebben…
Ik ben ervan overtuigd dat rust met hun mama belangrijker is dan een groot huis.quote:Op maandag 1 september 2025 20:51 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Maar wel zielig voor ze dat ze eerst broertjes en een zusje kregen én een prachtig huis met allemaal een eigen kamer. En dan vervolgens mogen ze binnen no time weer weg...
Dat kan wel wezen maar misschien moeten ze beide gaan kijken wat er goed is voor de kinderen en als mama dat niet kan hoort papa het voor zijn kinderen op te nemen. Ik hoop dus vooral dat J voor haarzelf én de kinderen gaat kiezen en zich niet weer in een andere constructie gaat gooien met Koen. Wat er nu gebeurt is ongezond voor de kinderen… en ik was altijd pro-bollend maar ze hebben er wel een potje van gemaakt nuquote:Op maandag 1 september 2025 20:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die 2 wel goed met elkaar om nu.
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Holaa het volgende:
JvP had van de week (?) een story dat ze een afspraak had ergens. Het leek een hal van een woonhuis waar ze een spiegelselfie maakte.
Good for her en haar kids. En niet meer dat eeuwige pendelen de halve schoolweek.
En Jolie heeft mss niet veel waarde, maar de BV MB zeker wel met haar Insta, en eerder haar YouTube vlogs etc. Als ze slim is, zit dat in een aparte BV van de andere twee/Jolie af.
Volgens mij heeft ze dit ook toegelicht in de laatste Q&A op YouTubequote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.
Waarom verbaast het me niet....alles lijkt alleen om haar te draaien.quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Mb heeft bevestigd dat ze op de boerderij blijft en Koen en Jvp allebei ergens anders.
Gelukkig heeft de meid het mooie huis, de fantastische BFF’s en de feestjes in Amsterdam.
Een maximaal leeg bestaan voor de meid.
Dat wordt de komende tijd weer een hoop boehoe en naar Amsterdam want maximaal alleen in dat grote huis. Ik vind het echt enorm sneu voor de kinderen en ik hoop dat ze alledrie ver van insta blijven zodat alles tot rust kan komen. Hoop dat jvp het goed geregeld heeft voor zichzelf en haar kinderen!quote:Op maandag 1 september 2025 20:53 schreef Liesv88 het volgende:
Michelle reageert dat ze idd in de boerderij blijft en K en J ieder hun eigen plek.
Exact dit.quote:Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat een nietszeggende statements weer.
Het is toch duidelijk dat er ‘iets’ is gebeurd. Wat dat iets dan ook mag zijn.
Je gaat niet een boerderij kopen en een enorme verbouwing uitvoeren als er ook maar enige twijfel is. Daarom vind ik die statements ook zum kotsen. Gewoon weer enorm fake. Zoals, vooral MB dan, ook is.
En Koen ook. Hij lijkt me een hele lieve papa, ook voor de kinderen van Jacq.quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Dat wordt de komende tijd weer een hoop boehoe en naar Amsterdam want maximaal alleen in dat grote huis. Ik vind het echt enorm sneu voor de kinderen en ik hoop dat ze alledrie ver van insta blijven zodat alles tot rust kan komen. Hoop dat jvp het goed geregeld heeft voor zichzelf en haar kinderen!
Ik denk dat niemand hier op gehoopt heeft.....quote:Op maandag 1 september 2025 20:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik kan het niet laten om even uit mijn zomerslaap te komen voor dit nieuws. Chappeau naar de mensen die dit vanaf het begin al voorspelde. Ik ben denk ik de enige die dit niet zag aankomen en ook niet had gehoopt. Sneu voor de kinderen vooral die van J (gezien die weeeeer moeten verhuizen). Ik hoop vooral dat ze alle drie hun eigen weg gaan zoeken, dit zal ook het meest positieve zijn voor de kinderen… die verdienen rust.
Kunnen ze daar alsnog een boek over schrijven... holy moly, birdnesting na de polyquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef Lostit het volgende:
Misschien kunnen ze daar gaan birdnesten. Alle kids op de boerderij en de ouders om en om invliegen.
Michelle heeft erg haar stempel gedrukt op zijn leven. Ik heb het gevoel dat hij alles voor haar overhad.quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Holaa het volgende:
Koen op de kemping is ergens ook wel sad, in de woonunits maakten ze nog grappen over zijn campingoutfit en frituren op kratjes bier.
Hij werkte ooit voor z'n schoonvader, haalde z'n financiële papieren en werkte een blauwe maandag in de financiële sector voordat hij eerst bij MB en later bij Jolie ging werken.
Hopelijk vindt hij ook zijn eigen pad ipv maar te vouwen naar al die vrouwen.
Volgens mij brengt zij ook het meeste geld binnen, sterker nog: VEEL meer. Dus ik vind het alleen maar logisch dat zij in 't huis mag blijven wonenquote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet....alles lijkt alleen om haar te draaien.
Ik denk dat Michelle de enige is die dit huis kan betalen (evt met hulp van) en ik denk ook niet dat Koen en Jacqueline hier slechter van worden. Win-win situatie voor alle partijen. Niet alles hoeft negatief benaderd te worden.quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Mb heeft bevestigd dat ze op de boerderij blijft en Koen en Jvp allebei ergens anders.
Gelukkig heeft de meid het mooie huis, de fantastische BFF’s en de feestjes in Amsterdam.
Een maximaal leeg bestaan voor de meid.
Gaat haar best wat geld kosten. Hopelijk komen K en J er wel goed uit financieel.quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
MB heeft altijd aangegeven (tijdens het proces vh huis kopen) dat zij 100 procent gelijkwaardigheid wilden qua financiën. Zoveel vertrouwen had ze erin dat deze relatie met z’n zou slagen. Ze is sowieso met Koen in gemeenschap van goederen getrouwd en dat wilden ze omzetten naar een partnerschap met z’n 3en dus alles financieel op ‘1 hoop’. Ze heeft aangegeven dat bij de notaris alles zo geregeld was alsof ze getrouwd waren met z’n drieën in gemeenschap van goederen alleen konden ze dus niet officieel trouwen.
Ze komt er misschien nog wel achter dat dat groenere gras toch minder groen blijkt te zijn dan ze dacht.quote:Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Koen draagt/droeg Michelle op handen. Ze had denk ik voor haar goud in handen. Hij gunde haar zelfs liefde met een andere vrouw. En toch had mevrouw het niet naar haar zin. Altijd maar meer en meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |