abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218654753
De zin: 'Er was hoop dat er gelijkwaardigheid zou zijn' wel opvallend. Zo vaak naar gevraagd en ze zeiden altijd dat daar geen twijfel over mogelijk was. Mwah... dus toch niet helemaal.
pi_218654765
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
pi_218654771
Jacqueline geeft aan dat 'het is hoog tijd om de prioriteit bij haar kinderen te leggen'. Lijkt me een verstandige conclusie.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218654776
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
pi_218654788
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
pi_218654795
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
pi_218654806
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
Volgens mij hebben die kinderen 4 broodtrommels per kind. En de jongste gaat nog niet eens naar school.
Ze moet erg veel ruimte hebben in haar keuken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218654807
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt įlles aan gedaan hebt om het te laten slagen
pi_218654815
Ben benieuwd hoe dit vorm gegeven gaat worden ook met het huis.. hebben ze denk vooral kunnen kopen omdat ze met zn 3en waren🫣
pi_218654817
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.

Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
pi_218654818
Ben benieuwd of K en J uiteindelijk nog verder gaan.
Ben ook benieuwd of deze hele keuze de keuze van M is geweest (en K en J het maar moeten accepteren), zoals zij altijd alles bepaald heeft. K liep er ook atlijd maar achteraan en J wilde M zijn dus logischerwijs dus ook.

Vind het ook best sneu voor Koen. Hij stemt in met nog een vrouw omdat zijn vrouw verliefd is geworden op een andere vrouw (kan me niet voorstellen dat het voor hem ook direct liefde op t eerste gezicht is als je getrouwd bent), en vervolgens werkt het toch niet en is iedereen (dus ook hun huwelijk samen) de dupe.

Instagram maakt meer kapot dan je lief is...
pi_218654819
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:13 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
Maximaal gevochten…
pi_218654820
Zoveel woorden, zoveel tekst. Maar eigenlijk is er nog steeds niets gezegd.

MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?

Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
pi_218654830
Ik vind het voor alle partijen toch wel vervelend. Dit is natuurlijk ook niet wat ze gewild hebben.
pi_218654831
O Michelle blijft in het huis
pi_218654834
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.
pi_218654839
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.

Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?

Ik ben heel benieuwd hoe dat met het bedrijf en huis verder gaat
pi_218654849
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:16 schreef Lampje88 het volgende:
O Michelle blijft in het huis
Waar zie je dat?
pi_218654854
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt įlles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Ja joh, vorig jaar was het toch nog maximaal klef en bef. Die beelden waren niet fake hoor. Denk echt dat M. haar interesses ergens (iemand) anders neer heeft gelegd en K en J dat zat waren.
  maandag 1 september 2025 @ 20:19:56 #120
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218654855
Ze schijnen alle 3 apart van elkaar verder te gaan, dus Koen en Sjaak ook niet meer samen. Michelle blijft in het huis en de PSV-meneer lijkt nog wel een rol te spelen in het geheel.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218654857
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?

Ja je hebt denk ik gelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2025 20:20:28 ]
pi_218654859
quote:

Jacqueline deelde ook een post waarin staat dat ze de prioriteit bij haar en haar kinderen legt.
Diegene die er het meest de dupe van zijn, zijn die kinderen. Alle 7.

Jacqueline is meteen uit haar scheiding deze relatie aangegaan, lijkt me ook niet gezond.

Ik vind het sneu, had natuurlijk voor iedereen gehoopt dat t gewoon zou werken, maar een relatie met 3 i.c.m. samen werken lijkt me doodvermoeiend.
pi_218654863
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
Maar toch he je moet echt veel eten om 4 kg aan te komen in een paar weken. Ik heb me wat dat betreft ook best misdragen deze vakantie. 6 weken lang bijna dagelijks een croissant en lekker broodje. De 2 weken dat we daadwerkelijk op vakantie waren ook dagelijks ijs en nog wel wat andere lekkere dingen
Eind vakantie stond de teller op +1.5 kg.
Je moet gemiddeld 7700 kcal extra eten om 1 kg aan te komen.
pi_218654871
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
pi_218654877
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Word door 1 van de Juice kanalen gezegd.
pi_218654879
Koen heeft wel een hartje geplaatst bij het bericht van JvP.
pi_218654887
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef miss_poes het volgende:
Ze schijnen alle 3 apart van elkaar verder te gaan, dus Koen en Sjaak ook niet meer samen. Michelle blijft in het huis en de PSV-meneer lijkt nog wel een rol te spelen in het geheel.
Waar zie je dat Michelle in het huis blijft ? Of lees ik er over heen ?
pi_218654893
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ben benieuwd of K en J uiteindelijk nog verder gaan.
Ben ook benieuwd of deze hele keuze de keuze van M is geweest (en K en J het maar moeten accepteren), zoals zij altijd alles bepaald heeft. K liep er ook atlijd maar achteraan en J wilde M zijn dus logischerwijs dus ook.

Vind het ook best sneu voor Koen. Hij stemt in met nog een vrouw omdat zijn vrouw verliefd is geworden op een andere vrouw (kan me niet voorstellen dat het voor hem ook direct liefde op t eerste gezicht is als je getrouwd bent), en vervolgens werkt het toch niet en is iedereen (dus ook hun huwelijk samen) de dupe.

Instagram maakt meer kapot dan je lief is...
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.
Echt, zoveel aannames die hier worden gedaan.
Ondanks dat iedereen het aan kon zien komen is het heel verdrietig voor alle betrokkenen en dan met name voor de kinderen.
pi_218654897
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Reality FBI. De ouders van Michelle zorgen vast dat ze er kan blijven wonen. Zij hebben serieus 💰
pi_218654899
Bij mb ook wel lekker een dramatische foto, in echte Mb stijl
pi_218654904
Er zal wel meer (woorden) zijn voorgevallen aangezien de familie niet meer bij ze over de vloer kwam en met het niet meer volgen etc.
In lieve vrede ' we zijn nog steeds vrienden en vader/moeder van m'n kinderen bla bla' wordt vaak alleen voor de bune gezegd.
pi_218654915
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef Tess0709 het volgende:

[..]
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.
Echt, zoveel aannames die hier worden gedaan.
Ondanks dat iedereen het aan kon zien komen is het heel verdrietig voor alle betrokkenen en dan met name voor de kinderen.
Ik denk dat M zoveel invloed op hem had om dat wel te bepalen. Alles leek door haar bepaald te worden en Koen lijkt me echt een volger.
Werd door haar zelf gezegd toch dat ze het mocht gaan proberen van K.
pi_218654920
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
Dat Curlymom ook reageert 🫣
pi_218654934
Ik vind het vooral zo erg voor de kinderen. Weer een nieuwe situatie. Ik hoop dat zij vooral niet over het hoofd worden gezien.
pi_218654943
Waar zou het fout gegaan zijn? Ze gaf toen wel aan dat het wonen in de units heel pittig was, vanaf toen lijkt het wel downhill gegaan te zijn?
pi_218654954
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat Curlymom ook reageert 🫣
Vast blij dat de focus van juicechannels en volgers nu niet meer naar haar gaat. Genieten van de drama van een ander zodat ze jouw drama vergeten. 🤭
pi_218654960
Eigenlijk hebben de Juice Chanels dus altijd wel echt gelijk 😱 Voor de kids van Jacqueline vind ik het wel uitzonderlijk zielig. Voor hen hoop ik dat Jacqueline en Koen wel bij elkaar blijven.
Zit MB dan met haar mooie prachtige droom boerderij. Misschien worden die kamertjes over een tijdje opgevuld door de kinderen van haar lover Tim Wolf als juicechannel weer gelijk heeft.. Alles voor de buitenwereld prachtig maar alles is kapot. Gezin, lichaam en geest niet op orde. Mssn moet ze een tijdelijke break nemen..

Trouwens, voor MB wel praktisch dat co ouderschap straks. Kan ze de dagen dat de kinderen bij Koen zijn lekker drankjes drinken in Amsterdam.
pi_218655002
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Lostit het volgende:
Koen heeft wel een hartje geplaatst bij het bericht van JvP.
Ook bij Michelle heeft hij een hartje geplaatst.
pi_218655014
Ja die arme kindjes van JvP. In de kortste tijd twee “papa’s”. Ik heb altijd een beetje te doen met die kindjes. Weer verhuizen.

En de kindjes van MB ook heel sneu voor, maar die zullen wel in donsje blijven lopen en hun droom leven op de boerderie leven
pi_218655018
💔 Uiteindelijk alleen maar verliezers. Toch sneu.
pi_218655043
quote:

Dit dus. Gaan ze alledrie afzonderlijk hun weg? Lekker vaag weer.
pi_218655044
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
pi_218655045
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als ik naar mijzelf kijk: drie jaar over gedaan om te beslissen. Niemand had iets door. Masker op en gaan. En zij hebben dan ook nog een publiek leven. Ik denk dat zij de schijn heel lang hebben opgehouden voor de buitenwereld. Hoewel… ze vertelden destijds nog dat ze ontzettend veel lol hadden toen ze in die caravan moesten bivakkeren en met z’n drieėn op een bed van 1.40 breed moesten. Toen leek het nog wel goed.
pi_218655059
Ik kan het niet laten om even uit mijn zomerslaap te komen voor dit nieuws. Chappeau naar de mensen die dit vanaf het begin al voorspelde. Ik ben denk ik de enige die dit niet zag aankomen en ook niet had gehoopt. Sneu voor de kinderen vooral die van J (gezien die weeeeer moeten verhuizen). Ik hoop vooral dat ze alle drie hun eigen weg gaan zoeken, dit zal ook het meest positieve zijn voor de kinderen… die verdienen rust.
pi_218655067
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Dat programma was al veel eerder opgenomen he
pi_218655082
Ik heb juist meer medelijden met de kinderen van Michelle.

jaq lijkt mij een veel stabielere sterke moeder. Daar heb je meer aan dan dure kleding en een boerderij.

Michelle lijkt wel een kind met kinderen. Hopelijk heeft ze hierdoor wel de kans om sterker te worden, zelfstandiger en te groeien. Letterlijk en figuurlijk. En hopelijk doet ze dan met wat minder alcohol.
pi_218655088
Wanneer je je 10-jarig huwelijk met je (jeugd)liefde van je leven niet deelt als maximale influencer dan is er stront aan de knikker. En voilą.

Enorm sneu voor 7 kids.

Bizar van dat huis kopen/opknappen/afstijlen (wat uitbleef). Alles voor de bühne.
pi_218655100
Er staat in het bericht van Michelle dat ze los van elkaar gaan kijken hoe ze de toekomst zien.
Dus denk ieder voor zich.
pi_218655103
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
Arme arme kinderen...
Als de juicechannels gelijk hebben heeft het vreemdgaan van Michelle daar misschien toch een rol in gespeeld. Ze waren zo zeker van elkaar... En alleen al voor de kinderen doe je er alles aan om het te laten slagen, zeker als je er zo lang voor hebt gevochten. Nee. Er moet i.m.o. iets zijn gebeurd wat onverteerbaar was.
pi_218655111
Wat een nietszeggende statements weer.

Het is toch duidelijk dat er ‘iets’ is gebeurd. Wat dat iets dan ook mag zijn.
Je gaat niet een boerderij kopen en een enorme verbouwing uitvoeren als er ook maar enige twijfel is. Daarom vind ik die statements ook zum kotsen. Gewoon weer enorm fake. Zoals, vooral MB dan, ook is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')