Ja maar lang tegen gevochten enzo bla blaquote:Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
Volgens mij hebben die kinderen 4 broodtrommels per kind. En de jongste gaat nog niet eens naar school.quote:Op maandag 1 september 2025 20:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
Maximaal gevochten…quote:Op maandag 1 september 2025 20:13 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Zoveel woorden, zoveel tekst. Maar eigenlijk is er nog steeds niets gezegd.
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.
Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
Ja joh, vorig jaar was het toch nog maximaal klef en bef. Die beelden waren niet fake hoor. Denk echt dat M. haar interesses ergens (iemand) anders neer heeft gelegd en K en J dat zat waren.quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt įlles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Ja je hebt denk ik gelijk.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?
Jacqueline deelde ook een post waarin staat dat ze de prioriteit bij haar en haar kinderen legt.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?
Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
Maar toch he je moet echt veel eten om 4 kg aan te komen in een paar weken. Ik heb me wat dat betreft ook best misdragen deze vakantie. 6 weken lang bijna dagelijks een croissant en lekker broodje. De 2 weken dat we daadwerkelijk op vakantie waren ook dagelijks ijs en nog wel wat andere lekkere dingenquote:Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
Waar zie je dat Michelle in het huis blijft ? Of lees ik er over heen ?quote:Op maandag 1 september 2025 20:19 schreef miss_poes het volgende:
Ze schijnen alle 3 apart van elkaar verder te gaan, dus Koen en Sjaak ook niet meer samen. Michelle blijft in het huis en de PSV-meneer lijkt nog wel een rol te spelen in het geheel.
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ben benieuwd of K en J uiteindelijk nog verder gaan.
Ben ook benieuwd of deze hele keuze de keuze van M is geweest (en K en J het maar moeten accepteren), zoals zij altijd alles bepaald heeft. K liep er ook atlijd maar achteraan en J wilde M zijn dus logischerwijs dus ook.
Vind het ook best sneu voor Koen. Hij stemt in met nog een vrouw omdat zijn vrouw verliefd is geworden op een andere vrouw (kan me niet voorstellen dat het voor hem ook direct liefde op t eerste gezicht is als je getrouwd bent), en vervolgens werkt het toch niet en is iedereen (dus ook hun huwelijk samen) de dupe.
Instagram maakt meer kapot dan je lief is...
Reality FBI. De ouders van Michelle zorgen vast dat ze er kan blijven wonen. Zij hebben serieus 💰quote:
Ik denk dat M zoveel invloed op hem had om dat wel te bepalen. Alles leek door haar bepaald te worden en Koen lijkt me echt een volger.quote:Op maandag 1 september 2025 20:22 schreef Tess0709 het volgende:
[..]
Dit weet je toch helemaal niet? Als ik met een vrouw thuiskom gaat mijn man daar echt niet mee akkoord hoor. K is een volwassen man die echt wel voor zichzelf kan opkomen.
Echt, zoveel aannames die hier worden gedaan.
Ondanks dat iedereen het aan kon zien komen is het heel verdrietig voor alle betrokkenen en dan met name voor de kinderen.
Dat Curlymom ook reageert 🫣quote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die reacties van andere influencers zijn zo nep. Allemaal hartjes en “maximaal” lieve woorden. Zelfs Curlymom reageert erop. 🤫
Vast blij dat de focus van juicechannels en volgers nu niet meer naar haar gaat. Genieten van de drama van een ander zodat ze jouw drama vergeten. 🤭quote:
Ook bij Michelle heeft hij een hartje geplaatst.quote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef Lostit het volgende:
Koen heeft wel een hartje geplaatst bij het bericht van JvP.
Dit dus. Gaan ze alledrie afzonderlijk hun weg? Lekker vaag weer.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?
Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
Als ik naar mijzelf kijk: drie jaar over gedaan om te beslissen. Niemand had iets door. Masker op en gaan. En zij hebben dan ook nog een publiek leven. Ik denk dat zij de schijn heel lang hebben opgehouden voor de buitenwereld. Hoewel… ze vertelden destijds nog dat ze ontzettend veel lol hadden toen ze in die caravan moesten bivakkeren en met z’n drieėn op een bed van 1.40 breed moesten. Toen leek het nog wel goed.quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt įlles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Dat programma was al veel eerder opgenomen hequote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
Als de juicechannels gelijk hebben heeft het vreemdgaan van Michelle daar misschien toch een rol in gespeeld. Ze waren zo zeker van elkaar... En alleen al voor de kinderen doe je er alles aan om het te laten slagen, zeker als je er zo lang voor hebt gevochten. Nee. Er moet i.m.o. iets zijn gebeurd wat onverteerbaar was.quote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Wijkje79 het volgende:
En dan nog niet zo lang geleden bij het mooiste meisje van de klas nog zo beweren dat het allemaal koek en ei is. Een nieuw huis kopen met elkaar....ik snap er werkelijk niets van. Gaat dat dan zo snel kapot?
Ik geloof helemaal niet in een relatie met meerdere personen, dus het verbaast me in die zin niet. Maar meer dat ik denk: hadden ze dat zelf niet zien aankomen dan. Als je zulke grote stappen gaat zetten....
Arme arme kinderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |