Ja maar lang tegen gevochten enzo bla blaquote:Op maandag 1 september 2025 20:11 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle heeft het over 6 jaar geleden, maar toen J in beeld kwam was ze toch nog zwanger van Olivia en J van Rogier? Dat is amper 5 jaar.
Volgens mij hebben die kinderen 4 broodtrommels per kind. En de jongste gaat nog niet eens naar school.quote:Op maandag 1 september 2025 20:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat keukenkastje van Milou 😱 en maar blijven kopen die meid
Maximaal gevochten…quote:Op maandag 1 september 2025 20:13 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ja maar lang tegen gevochten enzo bla bla
Dat is altijd met die posts van MB. Een lege huls.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Zoveel woorden, zoveel tekst. Maar eigenlijk is er nog steeds niets gezegd.
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze nu verder gaan. Klinkt in ieder geval alsof Michelle alleen overblijft: “ik ben sinds mijn 13e eigenlijk nooit echt alleen geweest en al helemaal niet met een hart in duizend stukjes”.
Huis weer in de verkoop? Bedrijf op splitsen? Wat een gedoe zeg. Arme kids. ☹
Ja joh, vorig jaar was het toch nog maximaal klef en bef. Die beelden waren niet fake hoor. Denk echt dat M. haar interesses ergens (iemand) anders neer heeft gelegd en K en J dat zat waren.quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef opwegnaar het volgende:
Als je terugkijkt op haar IG pagina is het 2 maanden geleden nog dik aan: gezamenlijke foto's en de gebruikelijke hashtags #poly #thethreeofus #teambwvp... Dan vraag ik mij af of je er echt álles aan gedaan hebt om het te laten slagen
Ja je hebt denk ik gelijk.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het bij jvp ook overkomen of ze alleen blijft? Zouden ze alledrie alleen verder gaan?
Jacqueline deelde ook een post waarin staat dat ze de prioriteit bij haar en haar kinderen legt.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Zoveel woorden, zoveel tekst. Maar eigenlijk is er nog steeds niets gezegd.
MB gaat alleen verder. Maar Sjaak en Koen dan?
Ik heb zoveel vragen, het wordt alleen maar meer.
Maar toch he je moet echt veel eten om 4 kg aan te komen in een paar weken. Ik heb me wat dat betreft ook best misdragen deze vakantie. 6 weken lang bijna dagelijks een croissant en lekker broodje. De 2 weken dat we daadwerkelijk op vakantie waren ook dagelijks ijs en nog wel wat andere lekkere dingenquote:Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
En Milou is ook gewoon 4kg aangekomen in de vakantie. Als ik de hoeveelheid eten zie verbaast me dat echt niks. Hoop dat ze voor haar kinderen nu ook weer betere keuzes maakt nu ze zelf weer op haar eten wil gaan letten. Het is met haar wel hollen of stilstaan: eerst iedere dag nog een workout op YouTube en een soort journey daarover tot een nieuwe loopband en nu dit. Naja, levert weer content en brood op de plank op (of sla😂).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |