Zie mijn aanvulling in vorige post. Trump hostte schoonheidswedstrijden, een vijver vol potentiele slachtoffers. Dat schept een speciale band.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Holleeder kennen is wat anders dan deel van z'n binnenste cirkel van misdaad zijn. Dat was de relatie tussen Trump en Epstein.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
En daarna hebben ze het Capitool bestormd, toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een motie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.
Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse
Bekijk deze YouTube-video
Het netwerk is vast smal en of hij nu wel of niets heeft gedaan, hij is onderdeel van het netwerk van rijke personen en dikke kans dat hij op zijn minst er vanaf wist.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2equote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.
Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse
Bekijk deze YouTube-video
Die flyover was blijkbaar al eerder gepland ivm het bezoek van de Poolse president aan het Witte Huis en was ter nagedachtenis aan een Poolse F16 piloot die bij een crash om het leven kwam.quote:Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.
https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e
I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
Precies wat ik bedoel met dat ze niet veilig hun verhaal kunnen doen. Intimidatie van de bovenste plankquote:Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.
https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e
I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
Elon Musk is nooit losgekoppeld van Maga.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Knettergestoord ook
Als dat je observatie is dan denk ik dat je even langs de opticien moet. Of de psychiater.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Knettergestoord ook
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Heeft Pam Bondi niet eerder gezegd dat de files niet vrijgegeven worden om de slachtoffers te beschermen? Duidelijke zaak lijkt me nu, als de slachtoffers het willen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?
https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014
Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.
We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”
Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025
En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Paolo Zampolliquote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Allemachtig wat kinderachtigquote:Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef Vis1980 het volgende:
De 'president' van 'de free world', damens en heren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |