SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste goal niet gezien.
Geeft niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef recidivist het volgende:
[..]
Je baalt ervan dat hij scoort? 😆
Persie en Ueda snoeren mondjes.
9 uit 3, beste seizoenstart in jaren.
ik ben gewoon niet overtuigdquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Helemaal niet als we daardoor punten pakken.
Sparta bakt er ook werkelijk helemaal niks van. Maurice Steijn is tactisch niet zo’n goede trainer.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen heeft zich voor niks druk zitten maken.
Vanavond weer lekker slapen.
Eens, maar laat hem er dit seizoen maar 20 maken en verkocht worden voor 20 miljoen, kunnen we daarna weer een aanspeelpunt als spits gaan zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben gewoon niet overtuigd
dit is gewoon niet de spits die we moeten hebben
Wel een ajax GOATquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta bakt er ook werkelijk helemaal niks van. Maurice Steijn is tactisch niet zo’n goede trainer.
Je ziet wel het verschil met NAC en Excelsior die tactisch een prima plan hadden tegen ons. Sparta speelt ons volledig in de kaart.quote:
Waren vorige week wel prima al is vooral GAE dit seizoen erg matig.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta bakt er ook werkelijk helemaal niks van. Maurice Steijn is tactisch niet zo’n goede trainer.
Dat zou inderdaad het droomscenario zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eens, maar laat hem er dit seizoen maar 20 maken en verkocht worden voor 20 miljoen, kunnen we daarna weer een aanspeelpunt als spits gaan zoeken.
Yup, helaas is Jules de Corte gestopt als TD.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die had ik echt veel liever verkocht dan Paixao dit jaar.
Que?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, helaas is Jules de Corte gestopt als TD.
Je staat 3-0 tegen tien man tegen Sparta wat nog geen uitgespeelde kans heeft gehad, bijzonder wel dat hij jeugd durft te brengen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:10 schreef snabbi het volgende:
kritisch als ik kan zijn op van persie, hij brengt wel jeugd
slory staat al wat langerquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je staat 3-0 tegen tien man tegen Sparta wat nog geen uitgespeelde kans heeft gehad, bijzonder wel dat hij jeugd durft te brengen inderdaad [ afbeelding ]
Ja of in ieder geval de TD, maar onze laatste TD was Arnesen en die was niet bepaald blind.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wss bedoelt hij dat je blind bent, maar da's een gok
Dat snap ik, maar wat heeft dat met Arnesen te maken?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blinde Nederlandse zanger en componist van voor jouw tijd.
Bekijk deze YouTube-video
Ja joh, niet zo serieus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon uitstekend verdedigd.
Voelt alsnog qudt, maar okquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon uitstekend verdedigd.
Niet met Arnesen maar TD bij een andere club, zoals Brubbey, daar is Jules wel TD als je daar voor flink wil gaan betalen. Capiche?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat heeft dat met Arnesen te maken?
Eerst was het nog 15. Ik denk zelf dat ie de 25 zelfs gaat halen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Eens, maar laat hem er dit seizoen maar 20 maken en verkocht worden voor 20 miljoen, kunnen we daarna weer een aanspeelpunt als spits gaan zoeken.
Ah zo. Dan vind ik de grap geslaagdquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet met Arnesen maar TD bij een andere club, zoals Brubbey, daar is Jules wel TD als je daar voor flink wil gaan betalen. Capiche?
Slechte wedstrijd van hem.quote:
Als het er 15 worden dit seizoen gaat hij niet voor 20 miljoen weg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst was het nog 15. Ik denk zelf dat ie de 25 zelfs gaat halen.
De hamvraag is; hebben we iets beters?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als het er 15 worden dit seizoen gaat hij niet voor 20 miljoen weg.
Ik denk dat 15 een aantal is wat je hem redelijkerwijs elk seizoen kan zien maken als hij 34 wedstrijden Eredivisie speelt.
Ik gruwel alleen bij de gedachte, in het bijzonder in Europees verband.
Ik denk dat Carranza of Tengstedt er 15 zou maken in een elftal wat verder goed in elkaar zit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als het er 15 worden dit seizoen gaat hij niet voor 20 miljoen weg.
Ik denk dat 15 een aantal is wat je hem redelijkerwijs elk seizoen kan zien maken als hij 34 wedstrijden Eredivisie speelt.
Ik gruwel alleen bij de gedachte, in het bijzonder in Europees verband.
Het is de eerste van het seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
Hoe kan er in godsnaam nou alweer een interlandperiode aanbreken
Ik ga voor Ueda ergens tussen 15 en 20 (als hij eerste spits blijft).quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Carranza of Tengstedt er 15 zou maken.
Ueda gaat er gewoon 25 maken.
Lijn 8 gaat pas om 16.30.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Zipportal het volgende:
Bij Sparta gaan ze niet vroegtijdig weg.
Sem scoort altijd tegen z'n vader!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:25 schreef CR7 het volgende:
Feyenoord profiteert nooit van puntverlies!!!!!
Doen we eigenlijk nooitquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima pot hoor. Jammer dat je er geen 0-7 van maakt.
Nee, is ook zo, maar de mogelijkheden lagen er toch zeker. Ik zie liever dat ze daarvoor gaan dan 24 hakjes en 37 scharen.quote:
Ik maakte mij eigenlijk niet bijster veel zorgen, er zit geen enkel tactisch plan achter dit Spartaquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:27 schreef Haringkop het volgende:
Had een lastige wedstrijd verwacht, maar eigenlijk vanaf minuut 1 de bovenliggende partij.
Nu nog de automatismes er verder in slijpen.
Dat betekent dat Arne Slot de vloek definitief heeft gebrokenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:26 schreef Pistolero het volgende:
Al dat gejank vooraf van 'Feyenoord kan profiteren van misstappen van de concurrenten dus we zullen het zelf ook wel weer gaan verkloten boehoe' is nu nog lachwekkender.
Arne heeft Heitinga naar Ajax gestuurd als inside-job en PSV begint nu al aan de klassieke Bosz-meltdown.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat Arne Slot de vloek definitief heeft gebroken
Dus eigenlijk winnen we dankzij Arne
In de middeleeuwen was Slot verbrandt als heks.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat Arne Slot de vloek definitief heeft gebroken
Dus eigenlijk winnen we dankzij Arne
Ik stel voor dat we Paixao terughalen en Borges, Tengstedt en Diarra terugsturen naar hun respectievelijke clubsquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef CR7 het volgende:
Sauer mag op het bankje. Valente is een topaankoop.
Nu vond ik de tegenstand alweer niet best, maar Feyenoord heeft dit seizoen wel een ploeg met veel scorend vermogen en defensieve stabiliteit om dit soort matige clubjes eenvoudig op te rollen. Wellicht ideaal in een Eredivisie waar de meeste clubs er niet bepaald bovenuit lijken te steken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:36 schreef Pistolero het volgende:
Zet die stoeltjes maar alvast klaar op de Coolsingel.
Ik vond eigenlijk dat hij vrij veel ballen af gaf.quote:
Omdat? Feyenoord verkloot het vaak als concurrenten punten laten liggen, waarheid mag gewoon benoemd worden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:26 schreef Pistolero het volgende:
Al dat gejank vooraf van 'Feyenoord kan profiteren van misstappen van de concurrenten dus we zullen het zelf ook wel weer gaan verkloten boehoe' is nu nog lachwekkender.
Want daar zijn ook keiharde cijfers van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Omdat? Feyenoord verkloot het vaak als concurrenten punten laten liggen, waarheid mag gewoon benoemd worden.
Dat zeggen fans van elke club over hun club.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Omdat? Feyenoord verkloot het vaak als concurrenten punten laten liggen, waarheid mag gewoon benoemd worden.
Maar wij zijn er wel kampioen in.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat zeggen fans van elke club over hun club.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik hoop dat ze dan vandaag gekeken hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:29 schreef Tomatenboer het volgende:
In de media lijken ze met hun vragen allemaal te hinten op Lauritsen.
Of dat een gerucht is dat ze hebben opgevangen in de wandelgangen of dat ze Lauritsen naar Feyenoord aan het schrijven zijn is me niet duidelijk.
Ik vind Lauritsen in alle wedstrijden tegen Feyenoord eigenlijk altijd spelen als een dweil.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan vandaag gekeken hebben
Compleet onschadelijk gemaakt door de Bosnische slager die elk kopduel won.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Lauritsen in alle wedstrijden tegen Feyenoord eigenlijk altijd spelen als een dweil.
Maar aan de andere kant maakt hij wel bij een club als Sparta consequent 10 - 12 doelpunten per seizoen.
Ik schat hem wel beter in dan Carranza.
Als Mario Been het al weken roept moet je daar ver weg van blijven.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
https://www.itwm.nl/feyenoord-wint-eenvoudig-op-het-kasteel/
Even de reacties lezen allen
NOOIT VAN GEHOORD.quote:Sparta Fanzine In The Winning (ITWM) is de website voor en door Sparta supporters.
Misschien moet ik nog even verder scrollen, maar ik zat mij eigenlijk te verheugen op allemaal Spartanen die vonden dat Valente ook rood had moeten krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
https://www.itwm.nl/feyenoord-wint-eenvoudig-op-het-kasteel/
Even de reacties lezen allen
Dan moet je wat verder scrollen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog even verder scrollen, maar ik zat mij eigenlijk te verheugen op allemaal Spartanen die vonden dat Valente ook rood had moeten krijgen.
Had je beter kunnen verpatsen aan dat Benfica. Klassieke fout.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Hadj Moussa ook even fijn gaat praten met de trainer
Nog steeds een verschilmaker, gaat er wel weer komen dit seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je beter kunnen verpatsen aan dat Benfica. Klassieke fout.
Jorgensen!quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je beter kunnen verpatsen aan dat Benfica. Klassieke fout.
Gewoon een grillige buitenspeler, was vorig seizoen ook wedstrijden onzichtbaar. Om er dan vervolgens in de CL weer 1 of 2 in te knallen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Moussa is mentaal wel geraakt door al die kritiek die hij heeft gekregen een paar weken geleden onder andere door de kromme
Hij speelde voor al die kritiek toch met meer zelfvertrouwen en maakte meer acties die lukte
kut media
maar dit gaat wel goed komen hij heeft weer even een doelpuntje nodig
Hij speelt al wel wat meer samen dan voor die flinke kritiek; toen speelde hij echt volledig zijn eigen wedstrijd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Moussa is mentaal wel geraakt door al die kritiek die hij heeft gekregen een paar weken geleden onder andere door de kromme
Hij speelde voor al die kritiek toch met meer zelfvertrouwen en maakte meer acties die lukte
kut media
Als je daar al niet tegen kunt als speler die een vet salaris verdientquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
kut media
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ReadGod neemt @:zka in de zeik.
Genot! Die zit nu ziedend en woest op zijn zolderkamer. Die gaat zeker weer “wraak” nemen door een of ander nep bericht te verspreiden om de club/spelers kapot te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef Pistolero het volgende:
Read die de teringbever loopt te memen op zijn Instagram en allemaal ploeggenoten die daaronder reageren.
Keihard gelachen.
Ook Read leest dingen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Waarschijnlijk geilt die narcistische mongool hier nog op ookquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In die zin passend dat Sem Steijn de aanvoerder is. Feyenoord is dit seizoen - net als Steijn - te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet. Mochten Ajax en PSV een stuntelseizoen blijven houden, dan kan je zomaar ver komen, maar met goede tegenstand (Europees) lijkt het een tussenseizoen te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu vond ik de tegenstand alweer niet best, maar Feyenoord heeft dit seizoen wel een ploeg met veel scorend vermogen en defensieve stabiliteit om dit soort matige clubjes eenvoudig op te rollen. Wellicht ideaal in een Eredivisie waar de meeste clubs er niet bepaald bovenuit lijken te steken.
25 miljoen, Timber blijven, Resink halenquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Over Zolderkamerautist gesproken; volgens hem gaat Fulham zich melden voor Hwang.
Ik vind tweede worden geen tussenseizoen met de directe plaatsing CL en zoals de vlag erbij hangt bij ajax moeten er toch wel heel merkwaardige dingen gebeuren wil dat niet lukkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In die zin passend dat Sem Steijn de aanvoerder is. Feyenoord is dit seizoen - net als Steijn - te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet. Mochten Ajax en PSV een stuntelseizoen blijven houden, dan kan je zomaar ver komen, maar met goede tegenstand (Europees) lijkt het een tussenseizoen te worden.
Totaal onrealistisch bedrag voor een speler van op drie weken na 29 die net een halfjaar echt op niveau speelt. En dat niveau is dan de bedenkelijke Eredivisiequote:Op zondag 31 augustus 2025 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
25 miljoen, Timber blijven, Resink halen
@:dennis
Laatste dagen, PL taxquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal onrealistisch bedrag voor een speler van op drie weken na 29 die net een halfjaar echt op niveau speelt. En dat niveau is dan de bedenkelijke Eredivisie
Ik snap 'em nietquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@ZKA had gezegd dat Read een zware blessure had die hem sowieso dit hele kalenderjaar buiten het veld zou houdenquote:
Dit, maar tevens: anders tyften ze toch lekker opquote:
Als je 13-15 miljoen voor hwang van 29 kan krijgen die inmiddels meer matige dan goede wedstrijden speelt moet je hem meteen wegdoenquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit, maar tevens: anders tyften ze toch lekker op
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als je 13-15 miljoen voor hwang van 29 kan krijgen die inmiddels meer matige dan goede wedstrijden speelt moet je hem meteen wegdoen
Oja dat was het!quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
@:zka had gezegd dat Read een zware blessure had die hem sowieso dit hele kalenderjaar buiten het veld zou houden
Hadj Moussa kan niet eens Nederlands. Boeit hem het wat een 85-jarige AD-columnist schrijft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
kut media
Wie is Resink?quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
25 miljoen, Timber blijven, Resink halen
@:dennis
Waarom zou Timber naar Fulham willen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie is Resink?
En waarom zou Fulham niet voor Timber gaan in de plaats.
Kan 'ie bij zijn broer wonen, je moet toch op de kleintjes letten.quote:
Wijnaldum was verstandigerquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hadj Moussa kan niet eens Nederlands. Boeit hem het wat een 85-jarige AD-columnist schrijft.
Iets meer uit halen, eventueel met bonussen oprekken tot 18milj en grote strik eromheen idd gezien zijn leeftijd en feit dat je genoeg goede middenvelders hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als je 13-15 miljoen voor hwang van 29 kan krijgen die inmiddels meer matige dan goede wedstrijden speelt moet je hem meteen wegdoen
En ondanks dat feit niet echt een zesquote:Op maandag 1 september 2025 01:00 schreef recidivist het volgende:
[..]
Iets meer uit halen, eventueel met bonussen oprekken tot 18milj en grote strik eromheen idd gezien zijn leeftijd en feit dat je genoeg goede middenvelders hebt.
Arme Slot...quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In de middeleeuwen was Slot verbrandt als heks.
Beetje raar einde, dat hij na Feyenoord niks meer heeft klaargespeeld. Bij Southampton toch gewoon 13 en 12 goals in de Premier League. Niet heel slecht dusquote:
Heeft het daar echt prima gedaan inderdaad. Dus als dat de conclusie is, is dat vrij matige journalistiek. Eigenlijk precies zoals we gewend zijn in Nederland dus.quote:Op maandag 1 september 2025 09:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Beetje raar einde, dat hij na Feyenoord niks meer heeft klaargespeeld. Bij Southampton toch gewoon 13 en 12 goals in de Premier League. Niet heel slecht dus
Net als Brobbey, dus dat Sunderland snapt er niks van.quote:Op maandag 1 september 2025 09:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Alleen maar mooi, pl past veel beter bij hem
Denk dat menig voetballer en een moord voor doet om in de PL te voetballen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:25 schreef Solispolar het volgende:
Geertruida na 1 seizoen al weer weg bij Leipzig; naar het roemruchte SunderlandDie carrière gaat ook echt uit als een nachtkaars.
Ach houd op. Sunderland is echt kont tegen de muur en tegenhouden om er vervolgens nog uit te vliegen. Leuk hoor, maar als je na 1 seizoen al weer afgeserveerd wordt (nota bene bij Leipzig) dan is dat ook wel een teken aan de wand. Laat maar weer eens zien dat het niveauverschil tussen de top van NL en het buitenland immens is.quote:Op maandag 1 september 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat menig voetballer en een moord voor doet om in de PL te voetballen.
Het is 10 keer beter waar die zat...quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op. Sunderland is echt kont tegen de muur en tegenhouden om er vervolgens nog uit te vliegen. Leuk hoor, maar als je na 1 seizoen al weer afgeserveerd wordt (nota bene bij Leipzig) dan is dat ook wel een teken aan de wand. Laat maar weer eens zien dat het niveauverschil tussen de top van NL en het buitenland immens is.
Je punt is? Staat los van dat vrijwel elke voetballer het liefst in de PL voetbalt.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op. Sunderland is echt kont tegen de muur en tegenhouden om er vervolgens nog uit te vliegen. Leuk hoor, maar als je na 1 seizoen al weer afgeserveerd wordt (nota bene bij Leipzig) dan is dat ook wel een teken aan de wand. Laat maar weer eens zien dat het niveauverschil tussen de top van NL en het buitenland immens is.
En alsnog in de superleague terechtkomen, doet hij goed.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zulke clubs kan je je zeker als verdediger gewoon onderscheiden en erna naar een linker-rij PL gaan of top 8.quote:Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.quote:Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
En Schouten de vervanger van Kroos noemde.quote:Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.
Leuke rubriek
Ben wel blij dat dit waarschijnlijk een huur + koop constructie wordt, want ziet er wel weer uit als een behoorlijke gok. Had wel iets meer zekerheid verwacht op die positie (voor zover dat kan). Anderzijds schijnen ze hem al lang te volgen, dus wellicht is het wel wat…quote:
Het lijkt ook niet echt de hoofdprijs te zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel blij dat dit waarschijnlijk een huur + koop constructie wordt, want ziet er wel weer uit als een behoorlijke gok. Had wel iets meer zekerheid verwacht op die positie (voor zover dat kan). Anderzijds schijnen ze hem al lang te volgen, dus wellicht is het wel wat…
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef alopio het volgende:
Hwang en Timber blijven zo goed als. Prima dus. Een verkoop van Timber had nog gekund zeker met Valente die het prima doet, maar voldoende kwaliteit in de selectie is nooit verkeerd. Zeker met het drukke programma gaat iedereen genoeg minuten maken.
Timber moet wel een jaartje bijtekenen nu.
Timbel komt tot nu toe gewoon gemotiveerd en professioneel over. Ik zie daar geen problemen in. Buiten dat is hij natuurlijk gewoon nog (een van) de leiders van het team.quote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?
Jij merkt dat die minder gemotiveerd is?quote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?
Voor Feyenoord wel, maar voor Timber niet..... tenzij hij een gelimiteerde afkoopclausule in zijn contract zet...quote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daarnaast levert die in de winter helemaal weinig op, dus dan is behouden (afhankelijk van hoe Feyenoord er voor staat) vaak slimmer.
Anders lees je het bericht hierboven wat beter. Morgen 23:59.quote:Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer sluit die transfermarkt dan in hemelsnaam? Dat was gister toch??
Zonnetje in huis jij.quote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie weinig spelvreugde bij Timber, kijk maar eens naar zijn reactie bij zijn goal gister..
Maar los daarvan, niemand weet natuurlijk wat hij echt denkt. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet vrolijker van wordt als je zo genaaid wordt doordat er tegen je gezegd wordt dat je een voorbeeld moet nemen aan een nieuw jochie met veel minder (europese) ervaring dan jij, terwijl je de afgelopen seizoenen toch veel gedaan hebt voor Feyenoord (zoals de europese wedstrijden).
Hoe moet dat praktisch in het veld? Als Timber ziet dat Semmie zit te kloten, gaat Timber dan de aanvoerder corrigeren? Ik heb, als tob-amateur-psycholoog, het idee dat Timber niet de persoon is die dat dan gaat doen.. wat ik ook wel kan begrijpen...
Enzovoorts...
Maar goed ik ben benieuwd hoe RvP dit gaat managen
Allemaal huur, dus die troep krijgen we volgend seizoen gewoon weer terug.quote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Vind deze oprecht jammer, zie echt voldoende potentie. Jammer dat die geen eerlijke kans krijgt
Mitchel had wel iets. Beetje ruw en ongepolijst nog. Aan de andere kant ook niet erg als je hem wegdoetquote:Op maandag 1 september 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal huur, dus die troep krijgen we volgend seizoen gewoon weer terug.
Nou doe ff relaxt zeg...quote:Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Anders lees je het bericht hierboven wat beter. Morgen 23:59.
Ja, Mitchell werkte ontzettend op mijn lachspieren in de minuten die hij maakte.quote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Mitchel had wel iets. Beetje ruw en ongepolijst nog. Aan de andere kant ook niet erg als je hem wegdoet
Die invalbeurt tegen Bayern was wel tamelijk briljantquote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Mitchell werkte ontzettend op mijn lachspieren in de minuten die hij maakte.
Ook iets waard.
Mitchell lager vaker op zijn reet dan Kim Holland in haar hoogtijdagen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die invalbeurt tegen Bayern was wel tamelijk briljant
Maar als je enkel een beetje spelers omver kan beuken houdt het al gauw op ja
Het is dat je links niets hebt anders had ik eerder Sauer dan Slory verhuurd.quote:Op maandag 1 september 2025 12:44 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, ik heb bij vlagen wel zitten genieten hoor. Het is ook gelijk duidelijk waarom Slory blijft, die beter is als linksbuiten dan Borges. Daarom heb je nu Slory en Sauer op links, Moussa en Borges op rechts.
Valente was heerlijk en het is lastig om straks Moder en Hwang weer op het middenveld te zetten. Ik zag dat Hwang misschien wordt verkocht, dat zou jammer zijn, maar ook prettig voor het aantal middenvelders dat je hebt.
Het ziet er ook naar uit dat Ueda mijn voorspelling van doelpunten uit gaat laten komen. Nu heb je drie wedstrijden gespeeld en niet altijd goed gevoetbald, maar die punten zijn er nu wel. Deze wedstrijd was echt een stuk beter, vooral omdat de ploeg goed stond. Moussa kan ook gewoon gewisseld worden, ik begrijp niet dat je een reserve aanvoerder niet zou kunnen wisselen. Hij was erg slecht, dan maakt het niet uit of je tweede aanvoerder bent. Borges was wat gespannen, maar als Moussa zo blijft spelen krijgt hij meer minuten en zal een keer de schroom van hem af spelen.
Zeker, Slory viel gisteren erg goed in.quote:Op maandag 1 september 2025 12:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is dat je links niets hebt anders had ik eerder Sauer dan Slory verhuurd.
Dat krijg je als je troep binnenhaalt.quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef fetX het volgende:
Hopelijk is Kasanwirjo en Mitchell gewoon koop. Je wordt toch helemaal gestoord van dat verhuren. Qua slijten vind ik Te Kloese toch wel heel erg matig hoor.
Zeker nu Nadje ook al gaatquote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Mitchell werkte ontzettend op mijn lachspieren in de minuten die hij maakte.
Ook iets waard.
En veel salaris geeft.quote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je troep binnenhaalt.
Precies. Eigen schuld dus.quote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je troep binnenhaalt.
Paixao voor een matig bedrag verkopen kan nog wel je doodsteek worden. Zeker als je die Borges (die blijkbaar slechter is dan Slory) en Tengstedt weer zag mee hobbelen, wat moet je daar nou weer mee. We hadden met Paixao, Sauer, Moussa en Slory het seizoen moeten spelen en een fatsoenlijke tweede spits moeten huren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral fan van Ahmed geworden. Dat is wel een aardige schot in de roos, ook met die minder emotieloze Japanner ernaast.
Linkerkant blijft behelpen en dat gaat je ook aardig opbreken dit seizoen. Moussa gaat wel weer draaien, helemaal als Read straks weer fit is.
Igor wilde zelf heel graag weg, net als Hancko en eigenlijk Timber ook. En Hartman. Die hadden vorig seizoen al besloten dat het hun laatste seizoen was. Dat los van of het bedrag hoog genoeg was, uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao voor een matig bedrag verkopen kan nog wel je doodsteek worden. Zeker als je die Borges (die blijkbaar slechter is dan Slory) en Tengstedt weer zag mee hobbelen, wat moet je daar nou weer mee. We hadden met Paixao, Sauer, Moussa en Slory het seizoen moeten spelen en een fatsoenlijke tweede spits moeten huren.
Maar goed, een uitstekend nieuw centrum binnen gehaald en Valente is een fantastische aankoop. De kern is goed genoeg om voor de titel te gaan spelen.
quote:Op maandag 1 september 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat die Jeng op een gegeven moment naar dezelfde kapper als Read gaat.
Nou en, met vier seizoenen contract had je hier steviger in moeten staan. Nu kom je erachter dat Sauer en Diarra eigenlijk niet goed genoeg zijn en heb je geen linksbuiten van basisniveau. Gewoon slecht gehandeld weer van te Kloese.quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Igor wilde zelf heel graag weg, net als Hancko en eigenlijk Timber ook. En Hartman. Die hadden vorig seizoen al besloten dat het hun laatste seizoen was. Dat los van of het bedrag hoog genoeg was, uiteraard.
Dit centrale duoquote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral fan van Ahmed geworden. Dat is wel een aardige schot in de roos, ook met die minder emotieloze Japanner ernaast.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Die komen ook nog wel, dat zijn spelers die tijd nodig hebben. Ja, Sauer valt tot nu toe tegen dit seizoen, maar die moet zich dan gewoon in de basis knokken. Ik vind al die concurrentie wel zo gezond, we zijn Feyenoord, geen Emmen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou en, met vier seizoenen contract had je hier steviger in moeten staan. Nu kom je erachter dat Sauer en Diarra eigenlijk niet goed genoeg zijn en heb je geen linksbuiten van basisniveau. Gewoon slecht gehandeld weer van te Kloese.
Volgens mij is daar bij beiden echt nog een hoop ontwikkeling ingecalculeerd en is na 3 potjes ook niet te concluderen dat het hullemaal niets is en wordt.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou en, met vier seizoenen contract had je hier steviger in moeten staan. Nu kom je erachter dat Sauer en Diarra eigenlijk niet goed genoeg zijn en heb je geen linksbuiten van basisniveau. Gewoon slecht gehandeld weer van te Kloese.
Dat gaat wel wat ver.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit centrale duoHancko is een held maar mis 'm egeinlijk helemaal niet
Zelfs Gimenez was met dat idee gehaald. Die moest anders gaan lopen om te kunnen ontwikkelen. Uiteraard kan dat ook mis gaan, maar Feyenoord kan niet alleen maar spelers halen die vanaf dag 1 er staan, want dan koop je allemaal 28-jarige spelers. Soms moeten ze hier en daar gokken en kopen ze een speler die met wat aanpassingen flink zou kunnen groeien.quote:Op maandag 1 september 2025 13:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is daar bij beiden echt nog een hoop ontwikkeling ingecalculeerd en is na 3 potjes ook niet te concluderen dat het hullemaal niets is en wordt.
Hoopvol ook dat Slory gisteren liet zien waarom VPersie die er liever bij houdt.
Blijft Sliti over voor die positie, en die gaat geheel terecht waarschijnlijk een jaartje ontwikkelen bij RKC.
Maar Slory is eigenlijk gewoon een rechtsbuiten.quote:Op maandag 1 september 2025 13:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zelfs Gimenez was met dat idee gehaald. Die moest anders gaan lopen om te kunnen ontwikkelen. Uiteraard kan dat ook mis gaan, maar Feyenoord kan niet alleen maar spelers halen die vanaf dag 1 er staan, want dan koop je allemaal 28-jarige spelers. Soms moeten ze hier en daar gokken en kopen ze een speler die met wat aanpassingen flink zou kunnen groeien.
Als Slory zo door blijft gaan zie ik hem dit seizoen de linksbuitenplek opeisen.
Toch laat ie goede dingen zien op links.quote:Op maandag 1 september 2025 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Slory is eigenlijk gewoon een rechtsbuiten.
Ja die Sambo werd er ook wel echt aan alle kanten voorbij gelopen met al geel op zak, deed Van Persie wel slim om daar Slory tegenover te zetten. Maar zou er nog niet teveel conclusies uit trekken.quote:Op maandag 1 september 2025 13:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toch laat ie goede dingen zien op links.
Prima dat ze tijd nodig hebben maar je bent één van de beste basisspelers kwijt en mu moet je maar hopen dat één van de drie aanhaakt. Anders wordt het maanden frustreren aan een linkerkant van het niveau subtop/middenmoot Eredivisie.quote:Op maandag 1 september 2025 13:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Die komen ook nog wel, dat zijn spelers die tijd nodig hebben. Ja, Sauer valt tot nu toe tegen dit seizoen, maar die moet zich dan gewoon in de basis knokken. Ik vind al die concurrentie wel zo gezond, we zijn Feyenoord, geen Emmen.Igor was ook niet vanaf dag 1 zo goed.
Het idee was inderdaad wel om Sauer die nieuwe linksbuiten te laten zijn, maar die moet nog wat stappen maken. Helaas meer dan dat we allemaal dachten. Ik denk dat Slory blijft, omdat ie juist goed uit de verf kan komen op links.quote:Op maandag 1 september 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die Sambo werd er ook wel echt aan alle kanten voorbij gelopen met al geel op zak, deed Van Persie wel slim om daar Slory tegenover te zetten. Maar zou er nog niet teveel conclusies uit trekken.
Ik denk niet dat er een scenario was waar je Igor had behouden. Die zit nu bij OM, dan wil je heel graag weg. En ja, die drie aankopen die jij noemt hebben nog niet kunnen overtuigen, al hebben we ze alle drie amper aan het werk gezien. Diarra en Borges hebben wel allebei één goede wedstrijd zien spelen van de paar dat ze minuten hebben gemaakt. Maar laat ze maar vechten voor hun plek.quote:Op maandag 1 september 2025 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima dat ze tijd nodig hebben maar je bent één van de beste basisspelers kwijt en mu moet je maar hopen dat één van de drie aanhaakt.
Had Paixao gehouden, dan hadden Sauer en Slory zich als back-up naar dat niveau kunnen ontwikkelen en had je die twintig miljoen van Paixao’s verkoopbedrag wat je besteed hebt aan Diarra, Tengstedt en Borges gewoon op zak kunnen houden.
Sauer heeft het zelfde probleem als sloryquote:Op maandag 1 september 2025 14:04 schreef Vis1980 het volgende:
Sauer is ook nog jong en moet denk ik vooral mentaal stappen maken, ondanks dat ie daarin al sterker is geworden bij NAC.
Natuurlijk wel, gewoon nee zeggen. Je hoeft spelers niet te verkopen, zeker niet met vier jaar contract.quote:Op maandag 1 september 2025 13:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een scenario was waar je Igor had behouden. Die zit nu bij OM, dan wil je heel graag weg. En ja, die drie aankopen die jij noemt hebben nog niet kunnen overtuigen, al hebben we ze alle drie amper aan het werk gezien. Diarra en Borges hebben wel allebei één goede wedstrijd zien spelen van de paar dat ze minuten hebben gemaakt. Maar laat ze maar vechten voor hun plek.
30 miljoen komt anders zelden voor in het amateurvoetbal...quote:Op maandag 1 september 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon nee zeggen. Je hoeft spelers niet te verkopen, zeker niet met vier jaar contract.
Gewoon amateurisme dat je je beste speler niet kan behouden als er een Franse subtopper met een knakenbedragje komt en je geen vervanger klaar hebt staan.
Dat klinkt niet slecht.quote:Op maandag 1 september 2025 14:36 schreef fetX het volgende:
Cyle Larin dus. Vorig jaar betrokken bij 10 doelpunten bij de nummer 10 in Spanje.
Mja. 50/50 gevalletje. Hopen dat het wat is. Kazim vibes. Ueda zal voorlopig wel zijn basisplaats behouden. Ook wel terecht gezien zijn recente prestaties, maar om nu te zeggen dat we 3 goede opties hebben als spits….. mehquote:Op maandag 1 september 2025 14:41 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht.
Verder niet positief gestemd.
Niks, maar ik verwacht een goede eerste spits. Tot nu toe snoert Ueda de mondjes, en ik hoop dat dat zo blijft. Maar zijn verleden hier spreekt niet in zijn voordeel.quote:Op maandag 1 september 2025 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Wat verwachten mensen van de derde spits?![]()
Ik had stiekem gehoopt dat ze toch nog voor een eerste spits zouden gaan, maar zat er ook wel aan te komen dat dit niet het geval zou zijn. Tengstedt blijft een vreemde aankoop. Hoe hij erbij hobbelt voorspelt niet veel goeds. Dat is de volgende in de rij waar je moeilijk vanaf gaat komen gok ik.quote:Op maandag 1 september 2025 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Wat verwachten mensen van de derde spits?![]()
Iets sneller dan Carranza lijkt me geen onmogelijke opgave.quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Niks, maar ik verwacht een goede eerste spits. Tot nu toe snoert Ueda de mondjes, en ik hoop dat dat zo blijft. Maar zijn verleden hier spreekt niet in zijn voordeel.
Maar een derde spits, tja is deze zoveel beter dan Carranza?
Misschien wel een leuke pinchhitter dit, voor wedstrijden waar Ueda er niet doorheen komt. We gaan het zien. In ieder geval lijkt Ueda eindelijk wel een redelijk niveau te halenquote:Op maandag 1 september 2025 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. 50/50 gevalletje. Hopen dat het wat is. Kazim vibes. Ueda zal voorlopig wel zijn basisplaats behouden. Ook wel terecht gezien zijn recente prestaties, maar om nu te zeggen dat we 3 goede opties hebben als spits….. meh
Te hopen dat hij het volhoudt. Blijft een enorme gok.quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke pinchhitter dit, voor wedstrijden waar Ueda er niet doorheen komt. We gaan het zien. In ieder geval lijkt Ueda eindelijk wel een redelijk niveau te halen
Larin had 25 minder wedstrijden nodig dan Carranza om in dezelfde competitie (MLS) tot hetzelfde rendement te komen. Bij een veel minder team.quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef ...TomTom het volgende:
Maar een derde spits, tja is deze zoveel beter dan Carranza?
Op naar het Larin topicquote:Op maandag 1 september 2025 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Goh een Canadees, andersoortige tropische verrassing.
Ik vind als het niks wordt dat Canada de 51ste staat moet worden.quote:Op maandag 1 september 2025 15:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op naar het Larin topic
[ afbeelding ]
Jouw mening boeit ons weinig.quote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind als het niks wordt dat Canada de 51ste staat moet worden.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Ik ben echt reuze benieuwd hoe Tengstedt gescout is ja. Maargoed, hij mag nog even wennen.quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat ze toch nog voor een eerste spits zouden gaan, maar zat er ook wel aan te komen dat dit niet het geval zou zijn. Tengstedt blijft een vreemde aankoop. Hoe hij erbij hobbelt voorspelt niet veel goeds. Dat is de volgende in de rij waar je moeilijk vanaf gaat komen gok ik.
Wat een gorillamuil heeft Larin mag dus niet.quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef Zipportal het volgende:
Kinderachtig gemod over het woordje neger. Van de FAQ mag het ook:
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Misschien maar eens bij jezelf te rade gaan als je neger met iets anders associeert.
Kut Belgen mag wel. Maar kut Turken is opeens heel gevoelig hier. Dezelfde strekking.quote:Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een gorillamuil heeft Larin mag dus niet.
Die voorbeelden
Verder lijken zijn statistieken inclusief assists echt best behoorlijk te zijn.
voorbeelden:quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien maar eens bij jezelf te rade gaan als je neger met iets anders associeert.
Van wie mag dat dan niet?quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De vorige Canadees met Jamaicaanse roots was een topper voor onsquote:Op maandag 1 september 2025 14:47 schreef Binge-watch het volgende:
Een Canadees. Die hadden we nog niet.
Landenbingo grote winnaar deze window.
Laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 1 september 2025 16:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De vorige Canadees met Jamaicaanse roots was een topper voor ons
Inkomend, mag ik hopen. 't Zand, Bullaude en vast nog wat mag ook nog even weggezet worden.quote:Op maandag 1 september 2025 15:35 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord na huurdeals Larin en Jeng klaar op transfermarkt'
https://www.fr12.nl/trans(...)aar-op-transfermarkt
ben benieuwd.....quote:Larin is een Canadese aanvaller die sinds 2023 onder contract staat bij Mallorca, dat destijds 7,5 miljoen euro voor hem betaalde. De spits, die beschikt over Jamaicaanse roots, kan naast in de punt van de aanval ook op de flanken uit de voeten. In dienst van de Spaanse eilanders kwam hij in 76 duels tot 14 doelpunten.
Sinds 2014 is Larin international voor Canada, waarvoor hij in 86 interlands 30 keer het net vond. Eerder in zijn carrière speelde de toekomstig Feyenoord-spits onder andere voor Besiktas, Zulte Waregem, Club Brugge en Real Valladolid.
Mitchell en Nadje volgens mij wel al een concreet totaalakkoord, verder nog niksquote:Op maandag 1 september 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
't Zand
Carranza
Sliti
Nadje
Bullaude
Mitchell
Kasandinges
Nog steeds niks definitief toch?
Nadje (excelsior) en Mitchel (graz) volgens mij wel rond. Sliti schijnt verhuurt te worden aan RKC. En gezien de komst van Larin denk ik dat Carranza ook wel weg is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
't Zand
Carranza
Sliti
Nadje
Bullaude
Mitchell
Kasandinges
Nog steeds niks definitief toch?
quote:Op maandag 1 september 2025 16:22 schreef Elan het volgende:
Wat een kut troep halen ze toch weer. Investeer liever 20 miljoen in een echt toptalent.
Gyokeres speelde een paar jaar geleden nog met Henk Veerman bij St Pauli. Verder hebben ze met Santi en De Pax toch aangetoond aardige talenten binnen te kunnen halen, niet die troep die we momenteel halen die overal al 3x mislukt is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja top talenten zijn allemaal nog niet onder de loep van barca madrid bayern en de hele engelse competitie
Dit is nu al de domste take van deze deadline-day. De tering zeg.quote:Op maandag 1 september 2025 16:22 schreef Elan het volgende:
Wat een kut troep halen ze toch weer. Investeer liever 20 miljoen in een echt toptalent.
En dan moet deadline-day nog komen!quote:Op maandag 1 september 2025 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is nu al de domste take van deze deadline-day. De tering zeg.
Jij hebt liever een hele volle selectie waarvan driekwart troep ? Je koopt als club Borges voor 11 miljoen en vervolgens geniet Slory de voorkeur omdat die blijkbaar beter is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is nu al de domste take van deze deadline-day. De tering zeg.
Was wel grappig geweest als Carranza de Vardy vervanger was en Vardy de Carranza vervanger.quote:Op maandag 1 september 2025 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Carranza naar Leicester nu officieel bevestigd voor zover dat nog niet duidelijk was.
Je maakt het er niet echt beter op voor jezelf met deze post, makker.quote:Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt liever een hele volle selectie waarvan driekwart troep ? Je koopt als club Borges voor 11 miljoen en vervolgens geniet Slory de voorkeur omdat die blijkbaar beter is.
Koop dan zo'n Meerdink van AZ die tenminste echt iets kan. Er gaan weer miljoenen door de plee aan pure middelmaat.
Aldus Pistolero die nog nooit inhoudelijk ook maar iets heeft bijgedragen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt het er niet echt beter op voor jezelf met deze post, makker.
Ik vind het allemaal niet relevantquote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gyokeres speelde een paar jaar geleden nog met Henk Veerman bij St Pauli. Verder hebben ze met Santi en De Pax toch aangetoond aardige talenten binnen te kunnen halen, niet die troep die we momenteel halen die overal al 3x mislukt is.
Aldus iemand die roept dat je 20 miljoen moet stukslaan op een jong talent, dat driekwart van de selectie troep is en dat je Mexx Meerdink moet halen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Pistolero die nog nooit inhoudelijk ook maar iets heeft bijgedragen.
#bringbackPietje.
Ik snap de meerdink hype ook niet zo...quote:Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Aldus iemand die roept dat je 20 miljoen moet stukslaan op een jong talent, dat driekwart van de selectie troep is en dat je Mexx Meerdink moet halen.
Tsja..
Ze hoeven ook geen 20 te zijn, spelers van 22 of 23 kunnen ook nog stappen maken in hun ontwikkeling en hebben doorgaans een hogere restwaarde dan spelers van 26 of 27 die ergens anders al gefaald hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet relevant
Ik denk dat Feyenoord met deze selectie kampioen kan worden
Ik denk dat deze spits wel een goede aankoop kan zijn
PSV haalt ook de 30 jarige Perisic en die was wel doorslaggevend
je kan het niet allemaal op 20 jarige talentjes gooien die nog heel veel moeten leren
Ik heb er vertrouwen in dit seizoen
eigenlijk neemt mij vertrouwen alleen maar toe
Ja want talenten van 20 miljoen daar kunnen wij ook het salaris van betalen. Of 20 stukslaan op een mex meerdink, dat zou pas debiel beleid zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt liever een hele volle selectie waarvan driekwart troep ? Je koopt als club Borges voor 11 miljoen en vervolgens geniet Slory de voorkeur omdat die blijkbaar beter is.
Koop dan zo'n Meerdink van AZ die tenminste echt iets kan. Er gaan weer miljoenen door de plee aan pure middelmaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |