Dat zeggen fans van elke club over hun club.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Omdat? Feyenoord verkloot het vaak als concurrenten punten laten liggen, waarheid mag gewoon benoemd worden.
Maar wij zijn er wel kampioen in.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat zeggen fans van elke club over hun club.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik hoop dat ze dan vandaag gekeken hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:29 schreef Tomatenboer het volgende:
In de media lijken ze met hun vragen allemaal te hinten op Lauritsen.
Of dat een gerucht is dat ze hebben opgevangen in de wandelgangen of dat ze Lauritsen naar Feyenoord aan het schrijven zijn is me niet duidelijk.
Ik vind Lauritsen in alle wedstrijden tegen Feyenoord eigenlijk altijd spelen als een dweil.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan vandaag gekeken hebben
Compleet onschadelijk gemaakt door de Bosnische slager die elk kopduel won.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Lauritsen in alle wedstrijden tegen Feyenoord eigenlijk altijd spelen als een dweil.
Maar aan de andere kant maakt hij wel bij een club als Sparta consequent 10 - 12 doelpunten per seizoen.
Ik schat hem wel beter in dan Carranza.
Als Mario Been het al weken roept moet je daar ver weg van blijven.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
https://www.itwm.nl/feyenoord-wint-eenvoudig-op-het-kasteel/
Even de reacties lezen allen
NOOIT VAN GEHOORD.quote:Sparta Fanzine In The Winning (ITWM) is de website voor en door Sparta supporters.
Misschien moet ik nog even verder scrollen, maar ik zat mij eigenlijk te verheugen op allemaal Spartanen die vonden dat Valente ook rood had moeten krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
https://www.itwm.nl/feyenoord-wint-eenvoudig-op-het-kasteel/
Even de reacties lezen allen
Dan moet je wat verder scrollen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog even verder scrollen, maar ik zat mij eigenlijk te verheugen op allemaal Spartanen die vonden dat Valente ook rood had moeten krijgen.
Had je beter kunnen verpatsen aan dat Benfica. Klassieke fout.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Hadj Moussa ook even fijn gaat praten met de trainer
Nog steeds een verschilmaker, gaat er wel weer komen dit seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je beter kunnen verpatsen aan dat Benfica. Klassieke fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |