En alsnog in de superleague terechtkomen, doet hij goed.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op. Sunderland is echt kont tegen de muur en tegenhouden om er vervolgens nog uit te vliegen. Leuk hoor, maar als je na 1 seizoen al weer afgeserveerd wordt (nota bene bij Leipzig) dan is dat ook wel een teken aan de wand. Laat maar weer eens zien dat het niveauverschil tussen de top van NL en het buitenland immens is.
Zulke clubs kan je je zeker als verdediger gewoon onderscheiden en erna naar een linker-rij PL gaan of top 8.quote:Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.quote:Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
En Schouten de vervanger van Kroos noemde.quote:Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.
Leuke rubriek
Ben wel blij dat dit waarschijnlijk een huur + koop constructie wordt, want ziet er wel weer uit als een behoorlijke gok. Had wel iets meer zekerheid verwacht op die positie (voor zover dat kan). Anderzijds schijnen ze hem al lang te volgen, dus wellicht is het wel wat…quote:
Het lijkt ook niet echt de hoofdprijs te zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel blij dat dit waarschijnlijk een huur + koop constructie wordt, want ziet er wel weer uit als een behoorlijke gok. Had wel iets meer zekerheid verwacht op die positie (voor zover dat kan). Anderzijds schijnen ze hem al lang te volgen, dus wellicht is het wel wat…
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef alopio het volgende:
Hwang en Timber blijven zo goed als. Prima dus. Een verkoop van Timber had nog gekund zeker met Valente die het prima doet, maar voldoende kwaliteit in de selectie is nooit verkeerd. Zeker met het drukke programma gaat iedereen genoeg minuten maken.
Timber moet wel een jaartje bijtekenen nu.
Timbel komt tot nu toe gewoon gemotiveerd en professioneel over. Ik zie daar geen problemen in. Buiten dat is hij natuurlijk gewoon nog (een van) de leiders van het team.quote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?
Jij merkt dat die minder gemotiveerd is?quote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?
Voor Feyenoord wel, maar voor Timber niet..... tenzij hij een gelimiteerde afkoopclausule in zijn contract zet...quote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daarnaast levert die in de winter helemaal weinig op, dus dan is behouden (afhankelijk van hoe Feyenoord er voor staat) vaak slimmer.
Anders lees je het bericht hierboven wat beter. Morgen 23:59.quote:Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer sluit die transfermarkt dan in hemelsnaam? Dat was gister toch??
Zonnetje in huis jij.quote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie weinig spelvreugde bij Timber, kijk maar eens naar zijn reactie bij zijn goal gister..
Maar los daarvan, niemand weet natuurlijk wat hij echt denkt. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet vrolijker van wordt als je zo genaaid wordt doordat er tegen je gezegd wordt dat je een voorbeeld moet nemen aan een nieuw jochie met veel minder (europese) ervaring dan jij, terwijl je de afgelopen seizoenen toch veel gedaan hebt voor Feyenoord (zoals de europese wedstrijden).
Hoe moet dat praktisch in het veld? Als Timber ziet dat Semmie zit te kloten, gaat Timber dan de aanvoerder corrigeren? Ik heb, als tob-amateur-psycholoog, het idee dat Timber niet de persoon is die dat dan gaat doen.. wat ik ook wel kan begrijpen...
Enzovoorts...
Maar goed ik ben benieuwd hoe RvP dit gaat managen
Allemaal huur, dus die troep krijgen we volgend seizoen gewoon weer terug.quote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Vind deze oprecht jammer, zie echt voldoende potentie. Jammer dat die geen eerlijke kans krijgt
Mitchel had wel iets. Beetje ruw en ongepolijst nog. Aan de andere kant ook niet erg als je hem wegdoetquote:Op maandag 1 september 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal huur, dus die troep krijgen we volgend seizoen gewoon weer terug.
Nou doe ff relaxt zeg...quote:Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Anders lees je het bericht hierboven wat beter. Morgen 23:59.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |