SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 september dacht ik, hier dan, rest een dag eerder.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:42 schreef ashardalan het volgende:
Wanneer sluit de transfer periode eigenlijk?
Kuipvrees.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:44 schreef Caland het volgende:
Valente toch al wel een aantal hele dikke kansen gemist dit seizoen
Lijkt idd een grotere kans dan het was, imo. Moest 'm over de keeper heen tillen, binnen een meter van de keeper.quote:
Maar het is wel allemaal wandeltempo en wachten totdat Sparta weer in positie staat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:46 schreef fetX het volgende:
Ziet er toch een stuk beter uit dan twee weken terug. Sparta heeft niks te vertellen.
Het zal zo wel 1-0 worden dus.
FF versnellen & we hebben meteen mogelijkhedenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het is wel allemaal wandeltempo en wachten totdat Sparta weer in positie staat.
Werden dan ook weer bovenmatig veel conclusies gekoppeld aan die ene wedstrijd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:46 schreef fetX het volgende:
Ziet er toch een stuk beter uit dan twee weken terug. Sparta heeft niks te vertellen.
Het zal zo wel 1-0 worden dus.
Tegen een team wat zo compact staat voetbal je er zelden in hoog tempo doorheen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het is wel allemaal wandeltempo en wachten totdat Sparta weer in positie staat.
Dat ja, tijd voor peper in den bips.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan blijf je wisselen. Maar dat was wel een grote kans ja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Valente is een hele fijne voetballer hoor, maar deze kans (en die tegen NAC) missen zou toch eigenlijk direct een wissel moeten zijn.
Laten we eerst vandaag nog maar afwachten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werden dan ook weer bovenmatig veel conclusies gekoppeld aan die ene wedstrijd.
Nou ja, zo serieus was het niet, maar aan leuk voetballen zonder goals heb je uiteindelijk ook geen zak.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan blijf je wisselen. Maar dat was wel een grote kans ja.
Tweede helft zal Smal wel spelen (hopelijk)quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef bbuddybb het volgende:
Bos is een verschrikking. Dit is niet de eerste keer.
Okéquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef bbuddybb het volgende:
Leukquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos is gewoon een miskoop. Die is vanaf wedstrijd 1 al matig tot slecht.
Sauer laat ook al 4 wedstrijden zien dat hij nog niet klaar is voor de basis.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef bbuddybb het volgende:
Waar de benodigde arbeid reeds voor geleverd is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:01 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 0-2.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef bbuddybb het volgende:
BOS SNOER MONDJEES HIERquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:57 schreef bbuddybb het volgende:
quote:
Dit is onzin. Zijn eerste twee wedstrijden waren goed, daarna werd het in 1x een heel stuk minder, ja. Vandaag loopt het ook niet bij hem maar wel een lekkere goalquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos is gewoon een miskoop. Die is vanaf wedstrijd 1 al matig tot slecht.
Sauer laat ook al 4 wedstrijden zien dat hij nog niet klaar is voor de basis.
Deed mij een beetje denken aan Henk Veerman tegen Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me een beetje aan Malacia tegen AZ maar die drukte de bal zo lekker toen.
Of Pedersen tegen AZ.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me een beetje aan Malacia tegen AZ maar die drukte de bal zo lekker toen.
Nee, tegen NAC vond ik hem al matig.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is onzin. Zijn eerste twee wedstrijden waren goed, daarna werd het in 1x een heel stuk minder, ja. Vandaag loopt het ook niet bij hem maar wel een lekkere goal
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Deed mij een beetje denken aan Henk Veerman tegen Ajax.
Nee, linksback met links.quote:
hij vertraagt te veel iddquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef fetX het volgende:
Hadj Moussa en passen. Als teamgenoot word je toch helemaal gek daarvan
IS LACHWEKKENDquote:
Ik had het ook over de potten tegen Fener en Wolfsburg. Die waren gewoon prima. Tegen NAC was hij niet bijzonder maar ook niet slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, tegen NAC vond ik hem al matig.
Maar hij kan wel lekker uithalen.
Het is opbouwend wel heel slecht, en verdedigend ook geen wonder. Hij lijkt heel erg op Anton Gaaei qua type spelerquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is onzin. Zijn eerste twee wedstrijden waren goed, daarna werd het in 1x een heel stuk minder, ja. Vandaag loopt het ook niet bij hem maar wel een lekkere goal
Ik ben ook (nog) geen fan hoor, maar dat hij alleen maar slechte potjes heeft gespeeld klopt gewoon niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is opbouwend wel heel slecht, en verdedigend ook geen wonder. Hij lijkt heel erg op Anton Gaaei qua type speler
Sowieso echt een type die er nooit meer goed in komt als z'n eerste actie niet direct goed is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:08 schreef H.FR het volgende:
Dit is wel een wedstrijd voor Borges. Hadj zit er niet echt lekker in.
Reken daar maar niet op. Die speelt 90min.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:08 schreef H.FR het volgende:
Dit is wel een wedstrijd voor Borges. Hadj zit er niet echt lekker in.
dan had tengstedt en borges ook wel gespeeldquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat smal gewoon beter is maar bos wordt opgesteld omdat hij een aankoop is .....
Smal is ook geblesseerd geweest. Dus waarschijnlijk wordt er gewoon voorzichtig met hem omgegaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat smal gewoon beter is maar bos wordt opgesteld omdat hij een aankoop is .....
Zoveel voetballende arme in je voorste as kan echt niet wanneer je 50 miljoen hebt uitgegeven aan spelers.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:07 schreef fetX het volgende:
Steijn en Ueda heb je voetballend echt geen klote aan.
Die 20 miljoen ziet er opeens wel aantrekkelijk uit dan. Maar gelukkig hebben we nog een buitenspeler voor die plek. Die zal dan straks wel invallenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
Wat Hadj Moussa dit seizoen laat zien is vrij beschamend.
Jongen heeft warmte nodig, snapt Van Persie niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:20 schreef Divje het volgende:
Moussa out. Geen zin om me verder op te vreten aan die gast. What the fuck man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jongen heeft warmte nodig, snapt Van Persie niet.Ja leuk GurneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality-check heeft ie nodig.oh ah toma toma vem vem vem vem
Voor dat bedrag staat er een geweldig blok achterin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zoveel voetballende arme in je voorste as kan echt niet wanneer je 50 miljoen hebt uitgegeven aan spelers.
Hadden hem moeten verkopen toen het ijzer heet wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
Wat Hadj Moussa dit seizoen laat zien is vrij beschamend.
Lekker man, 10 miljoen door de plee.quote:
Leuk voor NAC maar dat is toch geen Feyenoord niveau.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer die schiet uit kansloze posities is geen leuke rubriek.
Zit er wel in, maar is nog te vroeg nu.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Leuk voor NAC maar dat is toch geen Feyenoord niveau.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Slory is schijnbaar de eerste keuze voor van Persie als wisselspeler voor op de vleugels.
Slory en Borges spelen helemaal niet op dezelfde positie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lekker man, 10 miljoen door de plee.
Dat was wel een overdreven opmerking ja, maar ik vind het wel een heel jammere aankoop. Had toch liever een linksback gehaald die onomstreden was, had met onze financiële middelen toch wel moeten kunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook (nog) geen fan hoor, maar dat hij alleen maar slechte potjes heeft gespeeld klopt gewoon niet.
Die back van Utrecht had je moeten halen. Kon je voor een miljoen of 5-6 oppikken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was wel een overdreven opmerking ja, maar ik vind het wel een heel jammere aankoop. Had toch liever een linksback gehaald die onomstreden was, had met onze financiële middelen toch wel moeten kunnen.
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker als rechterkant uit de voeten hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slory en Borges spelen helemaal niet op dezelfde positie.
Slory is ook een rechtsbuiten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slory en Borges spelen helemaal niet op dezelfde positie.
Borges is in principe rechtsbuiten. Dat ze bij nood aan de andere kant kunnen, Tja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker en rechterkant uit de voeten hoor.
Het is vrij duidelijk dat van Persie Slory als linksbuiten ziet en Borges als rechtsbuiten. Vandaar ook dat hij komt voor Sauer.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker en rechterkant uit de voeten hoor.
In principe kunnen Trauner en Beelen ook op LCV.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker als rechterkant uit de voeten hoor.
Er worden weer eens mondjes gesnoerd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 uit 3.
Maar lekker blijven jankenm
Ben je jarig knul?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 uit 3.
mee eensquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:36 schreef bbuddybb het volgende:
Doet ie goed hoor.
Na drie wedstrijden loopt Ayase nog steeds 1 op 1.
Ongekend.
Wil je dat ik de quote erbij zoek waarin je zegt dat je het ook opgegeven hebt?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 uit 3.
Je weet er sowieso maar bar weinig van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
maar europees weet ik het niet
Opgegeven?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wil je dat ik de quote erbij zoek waarin je zegt dat je het ook opgegeven hebt?
Nee, 100% terechte kaart. Ook niet meer dan dat. Lompe actie waarvan je weet dat je het realistische risico loopt de keeper te rakenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is vooral geel omdat Sparta net rood heeft gehad
Ik vond het een ongelukkige botsing en geen overtreding.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, 100% terechte kaart. Ook niet meer dan dat. Lompe actie waarvan je weet dat je het realistische risico loopt de keeper te raken
Nou, dit is altijd wel een kaart. Kon hem nooit meer hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is vooral geel omdat Sparta net rood heeft gehad
Ja, dat is ook wel weer zo. Nou ja, geel dan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, dit is altijd wel een kaart. Kon hem nooit meer hebben.
het is niet bedoeld wellicht, maar het is wel een overtreding natuurlijk..quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het een ongelukkige botsing en geen overtreding.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Opgegeven?
Dan haal je de woorden wel zwaar uit de context.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben jij niet die gast die Ueda te pas en te onpas verdedigt die echt meer dan het dubbele gekost heeft en er bewezen echt geen kut van kan?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Drommel heeft een klap voor z'n kop gehad en kan ineens keepen.
quote:
Altijd tegen ons.quote:
Je zei vorig seizoen dat het goed ging komen met Zerrouki, Ivanusec en Priskequote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk heb ik het verdomd vaak bij het rechte eind bedenk ik mij nu.
Het duurt alleen soms even.
Altijd precies het tegenovergestelde aannemen van wat @ZKA post en dan klopt het ALTIJD.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, Read lag er toch het hele jaar uit?
Dat is in alledrie de gevallen ook het geval.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zei vorig seizoen dat het goed ging komen met Zerrouki, Ivanusec en Priske
Hij deed het vandaag best okéquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk was dit de enige keer Nieuwkoop dit seizoen.
Hij kan er nog steeds niet veel van hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk heb ik het verdomd vaak bij het rechte eind bedenk ik mij nu.
Het duurt alleen soms even.
Ja idd maar je moet niet te vaak de goden verzoeken.quote:
The boys worked hard.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske kan trouwens vanavond de koppositie pakken in Tsjechie.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ken een Sparta met een slechtere trainerquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
dat jij die man nog volgtquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze trainer van Sparta is een van de mensen in het Nederlands voetbal die bij mij altijd hoog des aanziens zal blijven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken een Sparta met een slechtere trainer
Doe dit maar niet meerquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:54 schreef CR7 het volgende:
Ching chang Chong ping ping wat een speler!!!!
Uiteindelijk was het enige wat nodig was om hem echt los te laten komen wat vertrouwen van de Pers en een Japans vriendje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben precies op het juiste moment op de Ueda trein gestapt @:dombohetolifantje1
Dit is een Nederlandse club.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
People trashing Ueda in the match thread. Here you fucking go. This is Ueda. No touches with no service, but when he does get it, it's done.
Standaard bij Feyenoord, KNJB.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:56 schreef snabbi het volgende:
zo lang terug gaan -- is niet meer echt dezelfde aanval wmb - dus zo lang zoeken was niet nodig geweest
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club.
Interesseert me geen reet. Helemaal niet als we daardoor punten pakken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
het zijn de bekende intikkertjes die ueda maakt waar ik het vaak over heb gehad
intikkertjes daar moet de jap het van hebben
Jij hebt de eerste goal niet gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Altijd op de goede plek staan is een zeldzame kwaliteit voor een spits.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Helemaal niet als we daardoor punten pakken.
Roy Makaay was daar heer en meester inquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Altijd op de goede plek staan is een zeldzame kwaliteit voor een spits.
Je baalt ervan dat hij scoort? 😆quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Kieft ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Roy Makaay was daar heer en meester in
Mijn echte voorspelling is dan ook 1-3quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet als ze zo op doel blijven schieten
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |