Die 20 miljoen ziet er opeens wel aantrekkelijk uit dan. Maar gelukkig hebben we nog een buitenspeler voor die plek. Die zal dan straks wel invallenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
Wat Hadj Moussa dit seizoen laat zien is vrij beschamend.
Jongen heeft warmte nodig, snapt Van Persie niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:20 schreef Divje het volgende:
Moussa out. Geen zin om me verder op te vreten aan die gast. What the fuck man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jongen heeft warmte nodig, snapt Van Persie niet.Ja leuk GurneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality-check heeft ie nodig.oh ah toma toma vem vem vem vem
Voor dat bedrag staat er een geweldig blok achterin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zoveel voetballende arme in je voorste as kan echt niet wanneer je 50 miljoen hebt uitgegeven aan spelers.
Hadden hem moeten verkopen toen het ijzer heet wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
Wat Hadj Moussa dit seizoen laat zien is vrij beschamend.
Lekker man, 10 miljoen door de plee.quote:
Leuk voor NAC maar dat is toch geen Feyenoord niveau.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer die schiet uit kansloze posities is geen leuke rubriek.
Zit er wel in, maar is nog te vroeg nu.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Leuk voor NAC maar dat is toch geen Feyenoord niveau.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Slory is schijnbaar de eerste keuze voor van Persie als wisselspeler voor op de vleugels.
Slory en Borges spelen helemaal niet op dezelfde positie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lekker man, 10 miljoen door de plee.
Dat was wel een overdreven opmerking ja, maar ik vind het wel een heel jammere aankoop. Had toch liever een linksback gehaald die onomstreden was, had met onze financiële middelen toch wel moeten kunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook (nog) geen fan hoor, maar dat hij alleen maar slechte potjes heeft gespeeld klopt gewoon niet.
Die back van Utrecht had je moeten halen. Kon je voor een miljoen of 5-6 oppikken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was wel een overdreven opmerking ja, maar ik vind het wel een heel jammere aankoop. Had toch liever een linksback gehaald die onomstreden was, had met onze financiële middelen toch wel moeten kunnen.
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker als rechterkant uit de voeten hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slory en Borges spelen helemaal niet op dezelfde positie.
Slory is ook een rechtsbuiten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slory en Borges spelen helemaal niet op dezelfde positie.
Borges is in principe rechtsbuiten. Dat ze bij nood aan de andere kant kunnen, Tja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker en rechterkant uit de voeten hoor.
Het is vrij duidelijk dat van Persie Slory als linksbuiten ziet en Borges als rechtsbuiten. Vandaar ook dat hij komt voor Sauer.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker en rechterkant uit de voeten hoor.
In principe kunnen Trauner en Beelen ook op LCV.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen zowel Slory als Borges zowel op de linker als rechterkant uit de voeten hoor.
Er worden weer eens mondjes gesnoerd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 uit 3.
Maar lekker blijven jankenm
Ben je jarig knul?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3 uit 3.
Maar lekker blijven jankenm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |