Je zei vorig seizoen dat het goed ging komen met Zerrouki, Ivanusec en Priskequote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk heb ik het verdomd vaak bij het rechte eind bedenk ik mij nu.
Het duurt alleen soms even.
Altijd precies het tegenovergestelde aannemen van wat @ZKA post en dan klopt het ALTIJD.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, Read lag er toch het hele jaar uit?
Dat is in alledrie de gevallen ook het geval.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zei vorig seizoen dat het goed ging komen met Zerrouki, Ivanusec en Priske
Hij deed het vandaag best okéquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk was dit de enige keer Nieuwkoop dit seizoen.
Hij kan er nog steeds niet veel van hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk heb ik het verdomd vaak bij het rechte eind bedenk ik mij nu.
Het duurt alleen soms even.
Ja idd maar je moet niet te vaak de goden verzoeken.quote:
The boys worked hard.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske kan trouwens vanavond de koppositie pakken in Tsjechie.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ken een Sparta met een slechtere trainerquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
dat jij die man nog volgtquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |