Je weet er sowieso maar bar weinig van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
maar europees weet ik het niet
Opgegeven?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wil je dat ik de quote erbij zoek waarin je zegt dat je het ook opgegeven hebt?
Nee, 100% terechte kaart. Ook niet meer dan dat. Lompe actie waarvan je weet dat je het realistische risico loopt de keeper te rakenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is vooral geel omdat Sparta net rood heeft gehad
Ik vond het een ongelukkige botsing en geen overtreding.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, 100% terechte kaart. Ook niet meer dan dat. Lompe actie waarvan je weet dat je het realistische risico loopt de keeper te raken
Nou, dit is altijd wel een kaart. Kon hem nooit meer hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is vooral geel omdat Sparta net rood heeft gehad
Ja, dat is ook wel weer zo. Nou ja, geel dan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, dit is altijd wel een kaart. Kon hem nooit meer hebben.
het is niet bedoeld wellicht, maar het is wel een overtreding natuurlijk..quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het een ongelukkige botsing en geen overtreding.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Opgegeven?
Dan haal je de woorden wel zwaar uit de context.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben jij niet die gast die Ueda te pas en te onpas verdedigt die echt meer dan het dubbele gekost heeft en er bewezen echt geen kut van kan?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik inmiddels niet meer.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Drommel heeft een klap voor z'n kop gehad en kan ineens keepen.
quote:
Altijd tegen ons.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |