Uiteindelijk was het enige wat nodig was om hem echt los te laten komen wat vertrouwen van de Pers en een Japans vriendje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben precies op het juiste moment op de Ueda trein gestapt @:dombohetolifantje1
Dit is een Nederlandse club.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
People trashing Ueda in the match thread. Here you fucking go. This is Ueda. No touches with no service, but when he does get it, it's done.
Standaard bij Feyenoord, KNJB.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:56 schreef snabbi het volgende:
zo lang terug gaan -- is niet meer echt dezelfde aanval wmb - dus zo lang zoeken was niet nodig geweest
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club.
Interesseert me geen reet. Helemaal niet als we daardoor punten pakken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
het zijn de bekende intikkertjes die ueda maakt waar ik het vaak over heb gehad
intikkertjes daar moet de jap het van hebben
Jij hebt de eerste goal niet gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Altijd op de goede plek staan is een zeldzame kwaliteit voor een spits.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Helemaal niet als we daardoor punten pakken.
Roy Makaay was daar heer en meester inquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Altijd op de goede plek staan is een zeldzame kwaliteit voor een spits.
Je baalt ervan dat hij scoort? 😆quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Kieft ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Roy Makaay was daar heer en meester in
Mijn echte voorspelling is dan ook 1-3quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet als ze zo op doel blijven schieten
Ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |