Oh dat spijt me om te horen, veel sterkte !quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar ik ga hier heen.
Wel zelf geboekt hoop ik en niet via de Oranjevereniging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ga hier heen.
De eerste ontmoeting ooit tussen beide landen iedereen wilde daar bij zijn. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ga hier heen.
Langquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef mitt het volgende:
Gewoon 8 wissels doorvoeren. Wedstrijd boeit toch niet en leuk voor de kijker.
Je hebt toch best een beginnend probleem als je deze wedstrijd verliest.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef mitt het volgende:
Gewoon 8 wissels doorvoeren. Wedstrijd boeit toch niet en leuk voor de kijker.
Dit hoop ik toch niet zeg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nederland kennende gaat het de kwalificatie onnodig lastig maken.
Ik verwacht een ongelooflijk slechte wedstrijd die eindigt in 0-0
Wortelpruik?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoop ik toch niet zeg.
Dan nog win je.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Lang
Kluivert, Simons, Depay, Reijnders
Weghorst, Van Hecke, Dumfries
Roefs, Verbruggen, Flekken
Wordt het tenminste nog spannend.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je hebt toch best een beginnend probleem als je deze wedstrijd verliest.
Je kan ook gewoon Vitesse er naar toe sturen . Nutteloze strontwedstrijdjes.quote:
Symptoom van KNVB stront .quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Ronald Koeman geeft toe dat hij niet wist dat doelsaldo bepalend is
https://www.ad.nl/voetbal(...)epalend-is~a1199afa/
Neem je vak serieus smerige rooie. @:powerloungen
Kwam dat ter sprake bij de persconferentie?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Op staande voet ontslaan die mafkeesquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Nigel ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Op staande voet ontslaan die mafkees
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Lekker weer borrelen met Nigel volgende week in Zeist.quote:Op zondag 7 september 2025 07:55 schreef Bugno3 het volgende:
Hockeyhoofd JAN PAUL is inmiddels dus al onomstreden bij Koeman
Frenkie opvangen door te schuiven met Xavi
De regels van kwalificatie niet kennen
Koeman
Nigelquote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker weer borrelen met Nigel volgende week in Zeist.
Koeman dacht "Het is wel leuk als iedereen aan de beurt komt"?quote:
1-3quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:00 Litouwen - Nederland | NPO3
1-4quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 0-3
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-1
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-2
@:Immerdebestebob
Alleen Davids mist nog. @RamboDirkquote:Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman dacht "Het is wel leuk als iedereen aan de beurt komt"?
Geleerd van Zak.quote:Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman dacht "Het is wel leuk als iedereen aan de beurt komt"?
0-3quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Jankhoofd Simons gelukkig wel op de bank.quote:Op zondag 7 september 2025 17:28 schreef Zipportal het volgende:
LIVE WK-kwalificatie: Ronald Koeman grijpt hard in, Oranje-basis op vijf plaatsen gewijzig
https://www.telegraaf.nl/(...)ijzigd/88672826.html
gRijPt hARd iN.
0-3quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Is Dombo Maurice Steijn?quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Dombo gezegd welk t-shirt hij aan heeft ter herkenning?
Ik vermoed een shirt met NIPPON.quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
2022 was geen goed jaar voor fok.quote:Op zondag 7 september 2025 17:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ach gossie. Depay kan het record pakken. Dat is het belangrijkste van deze wedstrijd.
Kosovo en Serviëquote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Europese landen tegen wie we nog nooit gespeeld hebben?
En Azerbeidzjanquote:
Een vlag met viesdik.quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
Monacoquote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Europese landen tegen wie we nog nooit gespeeld hebben?
Servië, Kosovo en Azerbeidzjan.quote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kon ook niet slechterquote:Op zondag 7 september 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
De voorzetten van Depay zijn een stuk beter geworden.
Hun probleemquote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Die goal tegen Polen was ook een enorme keepersfout.
Eigenlijk stoort Depay mij helemaal niet meer in het Nederlands elftal, hij voetbalt ineens in dienst van het teamquote:Op zondag 7 september 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
De voorzetten van Depay zijn een stuk beter geworden.
Alleen Grueter is nog erger, daar moest ik donderdag naar luisteren omdat ik aan het rijden was, echt, wat een marteling.quote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef bbuddybb het volgende:
Arman Avsaroglu heeft een verschrikkelijke stem.
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 7 september 2025 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk stoort Depay mij helemaal niet meer in het Nederlands elftal, hij voetbalt ineens in dienst van het team
Als hij de afgelopen tien jaar vaker zo had gevoetbald en niet zo’n ongelooflijke randdebiel was had ik hem die topscorerstitel gegund
Joegoslavië was eigenlijk Servië met wat extra inwonersquote:Op zondag 7 september 2025 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Azerbeidzjan
Servië tel ik wel mee eigenlijk, Servië en Montenegro was eigenlijk gewoon Servië met wat extra inwoners
Tegen een dwerg als Litouwen. Wel toepasselijk trouwens. Al zijn doelpunten waren tegen dwergen in nietszeggende potjes.quote:Op zondag 7 september 2025 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je zal maar als land Memphis Depay als topscoorder aller tijden hebben
Verdomme, nou vind het weer jammer.quote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook in de gevangenis juichen Promes en Vloet voor hun beste vriend
Gelukkig komen er echt toptalenten aan op die positie .. toch?quote:Op zondag 7 september 2025 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je zal maar als land Memphis Depay als topscorer aller tijden hebben
Deze hardnekkige mythe wil maar niet dood.quote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tegen een dwerg als Litouwen. Wel toepasselijk trouwens. Al zijn doelpunten waren tegen dwergen in nietszeggende potjes.
Het terugdraaien, dat wilde Depay ook toen hij dronken achter het stuur werd gearresteerdquote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdomme, nou vind het weer jammer.
Kunnen we het nog terugdraaien?
Geldt net zo goed voor Van Persiequote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tegen een dwerg als Litouwen. Wel toepasselijk trouwens. Al zijn doelpunten waren tegen dwergen in nietszeggende potjes.
Dat is omdat het geen mythe is. Elk EK of WK heeft Memphis gefaald.quote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze hardnekkige mythe wil maar niet dood.
Zoals?quote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gelukkig komen er echt toptalenten aan op die positie .. toch?
Geen toegang. Je kunt maar 3x per dag een kut topic bezoeken.quote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef Coco het volgende:
OP NAAR HET DEPAY TOPIC!!
Cupfighter in VBL / Memphis Depay #15 Met vertrouwen van Koeman.........
USSR was eigenlijk Litouwen met wat extra inwonersquote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Joegoslavië was eigenlijk Servië met wat extra inwoners
Zie post @Adamesquote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is omdat het geen mythe is.
Dan worden WE wereldkampioenquote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Slappe zak Koeman, ik noem hem voortaan Piastri.
Die je met 5-1 wint.quote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Geldt net zo goed voor Van Persie
Behalve dat kopdoelpunt tegen Spanje dan
Wil ik geen Zak mee te maken hebben.quote:
Gohquote:Op zondag 7 september 2025 18:17 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoorders lijken heel boos dat Depay gescoord heeft
Omdat van Persie ook zijn doelpunten in makkelijke potjes maakte is die bewering over Memphis ineens niet waar? Bijzonder.........quote:
Je intentie achter de post is anders he.quote:Op zondag 7 september 2025 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat van Persie ook zijn doelpunten in makkelijke potjes maakte is die bewering over Memphis ineens niet waar? Bijzonder.........
Piastri wordt alleen maar wereldkampioen omdat ie de beste auto heeft. Heeft Koeman ook de beste spelers?quote:
FOK! Premium nemenquote:Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen toegang. Je kunt maar 3x per dag een kut topic bezoeken.
Nee hoor. Ik beweer immers niet dat van Persie de beste spits is die Oranje ooit heeft gehad.quote:Op zondag 7 september 2025 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Je intentie achter de post is anders he.
En die Nations League. Want die waren er vroeger niet.quote:Op zondag 7 september 2025 18:17 schreef Evangelion het volgende:
Wie heeft de meeste als we vriendschappelijk niet meetellen? Dat is sowieso onzin.
Ook een soort veredelde oefenpotjes eigenlijkquote:Op zondag 7 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die Nations League. Want die waren er vroeger niet.
Nou draai je de zaken om.quote:Op zondag 7 september 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piastri wordt alleen maar wereldkampioen omdat ie de beste auto heeft. Heeft Koeman ook de beste spelers?
Hij is binnenquote:07-09-2025 @ 18:19:45
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Litouwen - Nederland #1"
Bergkampgod heeft 10 doelpunten gemaakt op eindrondesquote:Op zondag 7 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die Nations League. Want die waren er vroeger niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 7 september 2025 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat was het toernooi van Arjen uit Bedum
Dat waren natuurlijk Bakhuys (28 uit 23 wedstrijden) en Wilkes (35 uit 38)quote:Op zondag 7 september 2025 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik beweer immers niet dat van Persie de beste spits is die Oranje ooit heeft gehad.
quote:Op zondag 7 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch maar een van de meest memorabele doelpunten op een eindtoernooi aller tijden
[..]
[ afbeelding ]
Toch maar een van de meest memorabele doelpunten op een eindtoernooi aller tijden
Mwah, vond Bergkamp tegen Argentinië in 98 echt wel de mooiste.quote:Op zondag 7 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch een beetje een wanhoopspoging.quote:Op zondag 7 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat dan ook een van de.quote:Op zondag 7 september 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, vond Bergkamp tegen Argentinië in 98 echt wel de mooiste.
Die ook nog eens beslissend is.quote:Op zondag 7 september 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Bergkampquote:Op zondag 7 september 2025 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergkampgod heeft 10 doelpunten gemaakt op eindrondes
Haan ookquote:
[..]
[ afbeelding ]
Arie kennende was dat gewoon afgesproken werk.quote:Op zondag 7 september 2025 18:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch een beetje een wanhoopspoging.
Dan vond ik Haan tegen Italie beter
Ja Zoff was wel van Juventus ook he...quote:Op zondag 7 september 2025 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Arie kennende was dat gewoon afgesproken werk.
@Caland ?quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zit hier iemand met een Nouri-shirt wtf.
Wie gaf er nog een stuiver voor Nederland na die belabberde eerste helftquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Sneijder tegen Brazilie heb ik wel hardst geschreeuwd volgens mij
quote:
Ja ik ook. De tweede.quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Picsquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zit hier iemand met een Nouri-shirt wtf.
Kluivertquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Mede daardoorquote:Op zondag 7 september 2025 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Wie gaf er nog een stuiver voor Nederland na die belabberde eerste helft
Robben toen hij het wk weg gaf....quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Die was ook erg mooi en memorabel, ja. Technisch natuurlijk beter, maar die goal van vPersie was vooral heel uniek. Denk dat je van weinig doelpunten een silhouette kunt maken en mensen direct weten over welke goal het gaat.quote:Op zondag 7 september 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Robben toen hij het wk weg gaf....
quote:Op zondag 7 september 2025 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:3rr0r gaat zo met de hapjes rond.
Zullen we het even gezellig houdenquote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 7 september 2025 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi en memorabel, ja. Technisch natuurlijk beter, maar die goal van vPersie was vooral heel uniek. Denk dat je van weinig doelpunten een silhouette kunt maken en mensen direct weten over welke goal het gaat.
Sowieso de meest memorabele sinds ik actief naar de eindtoernooien kijk, 2004 dus, toch al een tijdje. Alhoewel die 2-2 van Weghorst op die ranglijst ook hoog staat (lol)
Terwijl niemand nu zegt dat Huntelaar moet spelen in plaats van Depay.quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef GGMM het volgende:
Van Persie was altijd matig in het Nederlands elftal. Niet voor niks waren er z'n hele carrière discussies of hij of Huntelaar moest spelen.
Dank je.quote:
Als de scheids volgens de regels floot De Jong en Bommel al in de eerste helft.quote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die doodschop van de jong was dieprood iddquote:Op zondag 7 september 2025 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als de scheids volgens de regels floot De Jong en Bommel al in de eerste helft.
Ik bij Sneijder tegen Mexico (lol)quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Bommeltje ging ook even smerig door bij de zijlijn achter op de knie .quote:Op zondag 7 september 2025 18:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die doodschop van de jong was dieprood idd
Toen had je nog spelers die er de beuk in gooiden en het gras opvraten.quote:Op zondag 7 september 2025 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bommeltje ging ook even smerig door bij de zijlijn achter op de knie .
Zou Koeman niet weten dat het doelsaldo van belang is?quote:Op zondag 7 september 2025 18:32 schreef chufi het volgende:
Winnen is het belangrijkste doel lijkt het wel
Weghorst was er in 2014 toch helemaal niet bij? Of ben ik nou gek?quote:
Er zijn nog wat toernooien daarna gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Weghorst was er in 2014 toch helemaal niet bij? Of ben ik nou gek?
Bruin fruit.quote:
Ik ben bang dat het het laatste isquote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Weghorst was er in 2014 toch helemaal niet bij? Of ben ik nou gek?
Nee ik kijk nu pasquote:
Ik bij die goal van Iniesta, enige wat erger zou zijn geweest dan Depay als topscorer aller tijden is Van Marwijk en Van Bommel als coach/speler van het WK-winnende team.quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Ja die Gio goal is memorabel.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Blik het volgende:
Niemand die van Basten op EK 88 noemt, of van Bronckhorst in de halve finale tegen Uruguay. Toch maar even 2 doelpunten die van veel grotere waarde waren én mooier dan die van Van Persie en van Bergkamp bij elkaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is Timber?
JA WANT HIJ HEEFT GESCOORD
quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Toen had je nog spelers die er de beuk in gooiden en het gras opvraten.
Bronckorst dacht ik ook aan.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Blik het volgende:
Niemand die van Basten op EK 88 noemt, of van Bronckhorst in de halve finale tegen Uruguay. Toch maar even 2 doelpunten die van veel grotere waarde waren én mooier dan die van Van Persie en van Bergkamp bij elkaar
Van Basten '88 was de mooiste.quote:Op zondag 7 september 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
2014 was het laatste wk dat wij hebben gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn nog wat toernooien daarna gespeeld.
Dat dachten we tegen Polen ook....quote:
Koeman heeft zijn favorietjesquote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Waarom speelt Gravenberch eigenlijk niet?
racismequote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Niet persoonlijk beleefd, denk ik dan? Van Basten leeft bij mij ook minder. Ik was toen 4.quote:Op zondag 7 september 2025 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bronckorst dacht ik ook aan.
Van Basten, de belangrijkste en mooiste, gek genoeg niet.
Ja dat zou mijn top 2 MOOISTE goals zijn. Die van Gio sowieso mijn favoriet want Feyenoorder (lol)quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef Blik het volgende:
Oh excuses hahahahaquote:
quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Omdat Koeman hArD heeft ingegrepen.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Is met Bartina lid geworden van de five mile high club.quote:Op zondag 7 september 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
Hoe bevalt het?quote:Op zondag 7 september 2025 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben net bier aan het halen haha
2022quote:Op zondag 7 september 2025 18:35 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
2014 was het laatste wk dat wij hebben gespeeld.
Echt wel.quote:Op zondag 7 september 2025 18:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet persoonlijk beleefd, denk ik dan? Van Basten leeft bij mij ook minder. Ik was toen 4.
quote:Op zondag 7 september 2025 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, mooi. Punten in de tas.
Ik geloof dit verder wel.
Achquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |