Oh dat spijt me om te horen, veel sterkte !quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar ik ga hier heen.
Wel zelf geboekt hoop ik en niet via de Oranjevereniging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ga hier heen.
De eerste ontmoeting ooit tussen beide landen iedereen wilde daar bij zijn. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ga hier heen.
Langquote:Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef mitt het volgende:
Gewoon 8 wissels doorvoeren. Wedstrijd boeit toch niet en leuk voor de kijker.
Je hebt toch best een beginnend probleem als je deze wedstrijd verliest.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef mitt het volgende:
Gewoon 8 wissels doorvoeren. Wedstrijd boeit toch niet en leuk voor de kijker.
Dit hoop ik toch niet zeg.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nederland kennende gaat het de kwalificatie onnodig lastig maken.
Ik verwacht een ongelooflijk slechte wedstrijd die eindigt in 0-0
Wortelpruik?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoop ik toch niet zeg.
Dan nog win je.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Lang
Kluivert, Simons, Depay, Reijnders
Weghorst, Van Hecke, Dumfries
Roefs, Verbruggen, Flekken
Wordt het tenminste nog spannend.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je hebt toch best een beginnend probleem als je deze wedstrijd verliest.
Je kan ook gewoon Vitesse er naar toe sturen . Nutteloze strontwedstrijdjes.quote:
Symptoom van KNVB stront .quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Ronald Koeman geeft toe dat hij niet wist dat doelsaldo bepalend is
https://www.ad.nl/voetbal(...)epalend-is~a1199afa/
Neem je vak serieus smerige rooie. @:powerloungen
Kwam dat ter sprake bij de persconferentie?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Op staande voet ontslaan die mafkeesquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Nigel ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Op staande voet ontslaan die mafkees
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Lekker weer borrelen met Nigel volgende week in Zeist.quote:Op zondag 7 september 2025 07:55 schreef Bugno3 het volgende:
Hockeyhoofd JAN PAUL is inmiddels dus al onomstreden bij Koeman
Frenkie opvangen door te schuiven met Xavi
De regels van kwalificatie niet kennen
Koeman
Nigelquote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker weer borrelen met Nigel volgende week in Zeist.
Koeman dacht "Het is wel leuk als iedereen aan de beurt komt"?quote:
1-3quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:00 Litouwen - Nederland | NPO3
1-4quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 0-3
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-1
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-2
@:Immerdebestebob
Alleen Davids mist nog. @RamboDirkquote:Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman dacht "Het is wel leuk als iedereen aan de beurt komt"?
Geleerd van Zak.quote:Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman dacht "Het is wel leuk als iedereen aan de beurt komt"?
0-3quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Jankhoofd Simons gelukkig wel op de bank.quote:Op zondag 7 september 2025 17:28 schreef Zipportal het volgende:
LIVE WK-kwalificatie: Ronald Koeman grijpt hard in, Oranje-basis op vijf plaatsen gewijzig
https://www.telegraaf.nl/(...)ijzigd/88672826.html
gRijPt hARd iN.
0-3quote:Op zondag 7 september 2025 15:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Is Dombo Maurice Steijn?quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Dombo gezegd welk t-shirt hij aan heeft ter herkenning?
Ik vermoed een shirt met NIPPON.quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
2022 was geen goed jaar voor fok.quote:Op zondag 7 september 2025 17:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ach gossie. Depay kan het record pakken. Dat is het belangrijkste van deze wedstrijd.
Kosovo en Serviëquote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Europese landen tegen wie we nog nooit gespeeld hebben?
En Azerbeidzjanquote:
Een vlag met viesdik.quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
Monacoquote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Europese landen tegen wie we nog nooit gespeeld hebben?
Servië, Kosovo en Azerbeidzjan.quote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kon ook niet slechterquote:Op zondag 7 september 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
De voorzetten van Depay zijn een stuk beter geworden.
Hun probleemquote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Die goal tegen Polen was ook een enorme keepersfout.
Eigenlijk stoort Depay mij helemaal niet meer in het Nederlands elftal, hij voetbalt ineens in dienst van het teamquote:Op zondag 7 september 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
De voorzetten van Depay zijn een stuk beter geworden.
Alleen Grueter is nog erger, daar moest ik donderdag naar luisteren omdat ik aan het rijden was, echt, wat een marteling.quote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef bbuddybb het volgende:
Arman Avsaroglu heeft een verschrikkelijke stem.
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 7 september 2025 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk stoort Depay mij helemaal niet meer in het Nederlands elftal, hij voetbalt ineens in dienst van het team
Als hij de afgelopen tien jaar vaker zo had gevoetbald en niet zo’n ongelooflijke randdebiel was had ik hem die topscorerstitel gegund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |