Wie gaf er nog een stuiver voor Nederland na die belabberde eerste helftquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Sneijder tegen Brazilie heb ik wel hardst geschreeuwd volgens mij
quote:
Ja ik ook. De tweede.quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Picsquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zit hier iemand met een Nouri-shirt wtf.
Kluivertquote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Mede daardoorquote:Op zondag 7 september 2025 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Wie gaf er nog een stuiver voor Nederland na die belabberde eerste helft
Robben toen hij het wk weg gaf....quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Die was ook erg mooi en memorabel, ja. Technisch natuurlijk beter, maar die goal van vPersie was vooral heel uniek. Denk dat je van weinig doelpunten een silhouette kunt maken en mensen direct weten over welke goal het gaat.quote:Op zondag 7 september 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, vond Bergkamp tegen Argentinië in 98 echt wel de mooiste.
quote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Robben toen hij het wk weg gaf....
quote:Op zondag 7 september 2025 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:3rr0r gaat zo met de hapjes rond.
Zullen we het even gezellig houdenquote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 7 september 2025 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi en memorabel, ja. Technisch natuurlijk beter, maar die goal van vPersie was vooral heel uniek. Denk dat je van weinig doelpunten een silhouette kunt maken en mensen direct weten over welke goal het gaat.
Sowieso de meest memorabele sinds ik actief naar de eindtoernooien kijk, 2004 dus, toch al een tijdje. Alhoewel die 2-2 van Weghorst op die ranglijst ook hoog staat (lol)
Terwijl niemand nu zegt dat Huntelaar moet spelen in plaats van Depay.quote:Op zondag 7 september 2025 18:26 schreef GGMM het volgende:
Van Persie was altijd matig in het Nederlands elftal. Niet voor niks waren er z'n hele carrière discussies of hij of Huntelaar moest spelen.
Dank je.quote:
Als de scheids volgens de regels floot De Jong en Bommel al in de eerste helft.quote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |