SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 29-08-2025 13:41:57 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ik zal duimenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster is onderweg. Ze appte dat ze goed nieuws had. Moet haast wel een datum van verhuizing zijn....![]()
![]()
nee, ik heb net de lunch opquote:
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ierse beelden zijn uit de op.
Ja, ik ook al intussen. Ik plaats de foto pas achteraf.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ierse beelden zijn uit de op.
verstandig, anders hebben ze door dat je aan het eten bent en gaan ze vieze praatjes beginnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ook al intussen. Ik plaats de foto pas achteraf.
Als je hier post moet je wel een beetje ergens tegen kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig, anders hebben ze door dat je aan het eten bent en gaan ze vieze praatjes beginnen
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
DONDERDAG is het eindelijk zover![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verdorie ik kan niet meer duimpjes geven....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdorie ik kan niet meer duimpjes geven....
hmmm
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijp ik het goed dat je straks weer lekker je eigen plek hebt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook meteen even aan de gemeente doorgegeven. Zodat voortaan alle post van overheid (belasting/CAK/gemeente e.d.) ook daar heen gaan.
Ook even inschrijven bij HA en apotheek...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je straks weer lekker je eigen plek hebt?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel nog steeds via de GGz. Maar ik woon alleen op dat adres en hoef niets te delen met anderen..
Oh, wat fijn voor je joh, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel nog steeds via de GGz. Maar ik woon alleen op dat adres en hoef niets te delen met anderen..
* TheStigsDutchCousin neuriet: een eigen huis...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog even geduld.quote:Je komt steeds dichter bij je volgende bouwavontuur! We zijn ongeveer drie maanden verwijderd van de verzending van je BrickLink Designer Program bestelling.
want het busje komt zo over drie maandenquote:
Oeh die heb ik ook weleens in de deur gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Je bent echt te lief.Dankjewel
.[ link | afbeelding ]
Pfff, ik heb 5 jaar moeten wachten tot een team van mijn Transformers compleet wasquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
.[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moest voor de HA mijn polisnummer invoeren.
Die begint met een 4
Kreeg ik als suggestie meteen @:4Everblackeyed te zien
Ze moeten wel binnen een week op hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
.[ link | afbeelding ]
Het is nu al op wed ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze moeten wel binnen een week op he
Moet lukken 🥹quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heb ze nog braaf dicht, vanavond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu al op wed ik.
Ja dit klinkt echt heel problematischquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gelijk een nieuwe kartonnen doos voor de katquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ze het einde van het weekend niet eens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die zit al te wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
En gelijk een nieuwe kartonnen doos voor de kat
Die is momenteel toch te druk buiten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit al te wachten.
"Hurry up, hooman."
En toen dacht je ja dit moet Ama echt weten! Kunnen mensen niet bij leuke dingen aan mij denken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat net bijna met m'n handen in de naaktslakken @:Ama
Ik zag het gebeuren end acht, dit moet ik meteen delen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
En toen dacht je ja dit moet Ama echt weten! Kunnen mensen niet bij leuke dingen aan mij denken?
Dit hebben mensen tegenwoordig hier wel vaak met dingen over naaktslakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren end acht, dit moet ik meteen delen.
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgende keer maak ik er een filmpje van.
Oh en om brownies te gaan etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is een prima moment om wat taakjes naar maandag te schuiven en weekend te gaan houden
quote:
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en om brownies te gaan eten![]()
Want ik heb er zelf ook een paar natuurlijk
Ja ik stuur nog 450 fokkeresjes van allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.
Oooh door jou kunnen ze blijven bestaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik stuur nog 450 fokkeresjes van alles
Hoe kort is de vlucht terug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee uur wachten op het vliegveld.
Mooi moment voor een pint Guinness of Kilkenny om het af te lerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee uur wachten op het vliegveld.
Een uur langer dan de heenreis.quote:
hoop lucht verwacht ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.
Gemeenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een uur langer dan de heenreis.
1 uur 3 kwartier, maar daar komt dus nog een uur bij.
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?
Stuurtje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:58 schreef mschol het volgende:
ik wil eigenlijk een keer mn stuurtje upgraden... maar shit is duur en veel opties
stuurtje voor PCquote:
Oh zo. Succesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
stuurtje voor PC
heb nu een G27 met pedalen en pook, maar wil eigenlijk een keer een DirectDrive stuurtje hebben..
Waarom een uur langer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra ik op bijv. Tweakers 'willen' heb aangevinkt, duurt het meestal niet lang voordat ik 'hebben' aanvinkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat voorlopig nog in de "wil ik hebben" fase
Staat mijn Hayabusa ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat voorlopig nog in de "wil ik hebben" fase
Kon je weleens tegenvallen. Die dingen zijn rechthoekig. En zwaar.quote:
Komt nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Hier wordt het steeds beloofd, maar valt het weer eens niet.
Ja komt er hier ook aan zie ik. Dit kon weleens het einde zijn van de ambities om 10.000 stappen per dag gemiddeld te halen dit jaar. Zolang je bij dat schema in de buurt blijft is het te overzien maar met een paar dagen slecht weer is de achterstand al snel niet meer te overbruggen.quote:
Al was dat vroeger al iets mokerdoms om te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kon je Piet Paulusma nog de schuld geven, maar dat kan natuurlijk niet meer
Die zit boven aan de kraan te draaien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kon je Piet Paulusma nog de schuld geven, maar dat kan natuurlijk niet meer
Ik wist hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit boven aan de kraan te draaien.
"Piet, Plas ma."quote:
Was ook niet de bedoeling.quote:
Hagenaars kennen geen humor, zie politiek.quote:
Doet me aan dit klassiekertje denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit boven aan de kraan te draaien.
De bel deed het niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Alien: Earth en heb een liedje van Samson & Gert ineens in mijn hoofd. Juist
Op op alles is op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De bel deed het niet?
Apart.quote:
Ja ik heb wel vaker ineens random dingen in mijn hoofd. 🤷🏼♀️quote:
Dat noemen ze toch eten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker ineens een random dingen in mijn hoofd. 🤷🏼♀️
quote:
Nog 5 wekenquote:
Twee uur langer zelfs. Vanwege tijdsverschil.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee uur langer zelfs. Vanwege tijdsverschil.
nee, daar is dit me te duur voor..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra ik op bijv. Tweakers 'willen' heb aangevinkt, duurt het meestal niet lang voordat ik 'hebben' aanvink
Zelfde op Steam eigenlijk met wishlisting
Oh voor je convoy sim of zo toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, daar is dit me te duur voor..
alleen de stuur base is al een paar honderd euro, dan nog een goed (truck)stuur erbij, en dan nog verzinnen hoe ik het vast maak.. (mijn wheel stand pro is niet stevig genoeg)
gaat zo maar 1000-1500 euro kosten vrees ik
Handigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
er zitten kabelgoten bij ons aan de buitenkant.. 1 van de afdekdingen is in de regenbuis beland..
uiteraard te laat voor de aannemer, dus ga maar hopen dat het geen bende veroorzaakt dit weekend
schakelpook heb ik, met een knopje kan ik tussen 1-6, 7-12 en 13-18 wisselenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh voor je convoy sim of zo toch?Heb je dan ook zo'n schakelpook erbij met 80 versnellingen en hendels om richting aan te geven en een binnenspiegel en een bakkie?
Oepsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk net nog eens.. issie weg.. (waarschijnlijk naar beneden gezakt)
En dan ook zo'n stuur dat bijna horizontaal ligtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
schakelpook heb ik, met een knopje kan ik tussen 1-6, 7-12 en 13-18 wisselen
de flippers (in racesims gebruikt voor wisselen van versnelling) gebruik ik voor richting aanwijzen..
spiegels heb ik ingame
een nog wat meer truck ervaring zou leuk zijn, maar dat vind mijn bankrekening niet tof![]()
(maar directdrive en dan een groter diameter stuur maakt de boel alweer realistischer)
Nee. De gate is net open. Dus we zullen zo die kant eens op gaan.quote:
Herfstquote:
Weinig motor rijden jaquote:
Leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Iemand nog leuke weekend plannen? Ik niet.
Uitrusten van de vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Sorry, lees dit nu pasquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag voor mij ook gelijk gaan.
Genieten van het feit dat ik eens een vrij weekend heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Er is gewoon F1 dit weekend hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genieten van het feit dat ik eens een vrij weekend heb.
Morgen even grote schoonmaak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten bij de gate. Maar er is nog geen vliegtuig.
het uitrusten begint al bij de gatequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uitrusten van de vakantie.
Coax leggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen even grote schoonmaak.
Zondag komt visite, want mijn juffie is jarig.
Feliquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen even grote schoonmaak.
Zondag komt visite, want mijn juffie is jarig.
Er is nu net een vliegtuig. Maar die moet eerst natuurlijk nog geleegd worden, schoongemaakt en nog tanken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het uitrusten begint al bij de gate
Pfffquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is nu net een vliegtuig. Maar die moet eerst natuurlijk nog geleegd worden, schoongemaakt en nog tanken.
schiet es opquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten bij de gate. Maar er is nog geen vliegtuig.
Pas op voor de koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is nu net een vliegtuig. Maar die moet eerst natuurlijk nog geleegd worden, schoongemaakt en nog tanken.
Met blazen duurt het wel erg lang.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met blazen duurt het wel erg lang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ga oorlog trappen! WIJ WAREN HIER EERST HEE GODVER! gewoon klote makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vlucht naar Berlijn is wel al aan het boarden.
Water?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het boarden gaat bijna beginnen.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is gewoon F1 dit weekend hoor.
Yesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh de Dutch GP dit weekend??
tot over een paar uur!quote:
RGMRTAquote:
In mijn geval Great minds really think alikequote:
en mijne ging over real great mindsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In mijn geval Great minds really think alike
omdat we op de seconde nauwkeurig zeiden tot over een paar uur...
Meh. Heeft een grotere boot nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-ideas-jaws-21350
Oeh
Ik had hem gister nog gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Heeft een grotere boot nodig.
Sorry, you have been blockedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-ideas-jaws-21350
Oeh
Is tammer dan mijn veequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
We zijn weer in de bergen. Baby bergcaaf is nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
Je vrouw heeft je in de smiezen vriend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, you have been blocked
You are unable to access intertoys.nl
Wat?
Je bent helaas geblokkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
We zijn weer in de bergen. Baby bergcaaf is nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
Why have I been blocked?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vrouw heeft je in de smiezen vriend.
Oei oeiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Why have I been blocked?
This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.
Watquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
In Gouda heb je een LEGO winkel, hebben ze ook leuk spul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Intertoys heeft wel vaak goede aanbiedingen met LEGO.Ik heb die Hedwig set daar ook ¤75 goedkoper gekocht.
Helaas is het in Gouda.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Gouda heb je een LEGO winkel, hebben ze ook leuk spul.
Offers moet je brengen soms.quote:
Heb al genoeg messen. Heb er niet meer nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Offers moet je brengen soms.
dat kan niet. je hebt nooit genoeg messenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al genoeg messen. Heb er niet meer nodig.
Van LEGO?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al genoeg messen. Heb er niet meer nodig.
Dan ga je naar de Lego winkel in Den Haag.quote:
Nee, tussen mijn ribben.quote:
Sow.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn ribben.
Al die jongeren bieden het aan.
Wat aardig van zequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn ribben.
Al die jongeren bieden het aan.
Kaneelstokje messenblokjequote:
Den Haag, marginaal beter dan Gouda.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Lego winkel in Den Haag.
En hij ging er zeker snel vandoor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Den Haag, marginaal beter dan Gouda.
Een van de laatste keren dat ik er was, op de stoep omver gereden door een hoofddoek op een fatbike die me uitschold voor kankerkaas. Heerlie de peerlie.
Ze.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En hij ging er zeker snel vandoor?
Dat heb ik in de 20 jaren dat ik in Den Haag woon zelfs nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de laatste keren dat ik er was, op de stoep omver gereden door een hoofddoek op een fatbike die me uitschold voor kankerkaas. Heerlie de peerlie.
Kennelijk. Vreemd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag er gewoon op hoor, Intertoys.nl
Zal wel aan Kaneel zelf liggen dan.
Wel een beetje mongolensite trouwens. Ze hadden toch ooit ook spullen voor ouder dan 6 jaar?
Racist dat je bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwacht dat ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
Godver, zoggi heeft me al van het internet gegooid voordat ik die kpn meuk heb kunnen aansluiten
Jawel, maar dat ze me even de kans geven om het nieuwe spul aan te sluiten, heb wel nog voor de hele maand mogen betalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verwacht dat ze dat niet doen?
Zelfs de meiden een grote bek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze.
Ja, uiteraard.
Nee, als ik niet verplicht in DH moet zijn, ga ik er ook zeker niet naartoe.
quote:Je nieuwe aanbieder liet ons weten dat alles werkt. Daarom is je abonnement bij ons gestopt.
Jammer dat je weg bent
Watquote:
Daar gaat je vaste vrijdag porno marathon.quote:
Alsof ik de verkering met ze heb uitgemaaktquote:
precies de reden dat ik bij mijn glas aansluiting heb aangegeven dat ze niets met mijn huidige aanbieder moesten doen.quote:
Ja maak ons even lekker zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
Streuselkuchen gemaakt vanmiddag
pap en mam zijn even langs geweest voor een smaakttest en het is goed gekeurd.
voor het bakken
[ afbeelding ]
na het bakken
[ afbeelding ]
in feite kookpudding met fruit en wat koek
VreetSCquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja maak ons even lekker zeg
Dat ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
Streuselkuchen gemaakt vanmiddag
pap en mam zijn even langs geweest voor een smaakttest en het is goed gekeurd.
voor het bakken
[ afbeelding ]
na het bakken
[ afbeelding ]
in feite kookpudding met fruit en wat koek
Ok, in dat geval wel triest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ze me even de kans geven om het nieuwe spul aan te sluiten, heb wel nog voor de hele maand mogen betalen
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik de verkering met ze heb uitgemaakt
dat krijg je normaal gesproken gewoon terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ze me even de kans geven om het nieuwe spul aan te sluiten, heb wel nog voor de hele maand mogen betalen
goed zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond lekker slapen nu ik duidelijkheid heb.
Over een week slaap je in je nieuwe huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond lekker slapen nu ik duidelijkheid heb.
💔quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik de verkering met ze heb uitgemaakt
toch wel met tomatenplakken en Gorgonzola hequote:
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch wel met courgetteplakken en mozzarella he
Ja. ik moet nog wel even een kanttekening plaatsen op wat ik vanmiddag postte.quote:
is ook wel zo handig lijkt mequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik moet nog wel even een kanttekening plaatsen op wat ik vanmiddag postte.
Ik krijg de sleutel woensdag. Donderdag worden de spullen geleverd. Maar mijn nieuwe woonbegeleidster heeft liever dat ik donderdag nog hier slaap en vrijdag definitief over ga..
Ahjaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik moet nog wel even een kanttekening plaatsen op wat ik vanmiddag postte.
Ik krijg de sleutel woensdag. Donderdag worden de spullen geleverd. Maar mijn nieuwe woonbegeleidster heeft liever dat ik donderdag nog hier slaap en vrijdag definitief over ga..
hij neemt een scherpe bocht naar rechts en laat den Haag links liggenquote:
Wat woke van @Luctor.et.Emergoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij neemt een scherpe bocht naar rechts en laat den Haag links liggen
Enige vorm van bekendmaking was wel prettig geweest, als in 'vanaf die en die datum maken wij het uit'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat krijg je normaal gesproken gewoon terug
dat staat uiteraard vast als een huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige vorm van bekendmaking was wel prettig geweest, als in 'vanaf die en die datum maken wij het uit'
Maar uitmaken gaat meestal meteen inquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige vorm van bekendmaking was wel prettig geweest, als in 'vanaf die en die datum maken wij het uit'
Nou dit dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vast gaan bedenken wat ik volgende week vrijdag voor eten ga maken..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Kastanjechampignons, oesterzwammen, ui, rode ui, knoflook, courgette, kiepdij, bechamelsaus, kruiden, oude kaas, mozzarella, volkoren lasagnebladen
Oepsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja hoor, trek ik ook gelijk heel die glasvezelkast van de muur omdat het te pauperig is vastgeschroefd
Zit ook echt met een schroefje van 20mm in de muur ofzoquote:
is vast over nagedachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt met een schroefje van 20mm in de muur ofzoDie van de andere glasvezel zit gewoon stevig op de muur
Niet al te lang in ieder geval ...quote:
Gaat lekker met je interwebs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja hoor, trek ik ook gelijk heel die glasvezelkast van de muur omdat het te pauperig is vastgeschroefd
quote:
En inmiddels zijn we al bijna 20 minuten verderquote:We maken je verbinding gereed
Het kan tot 15 minuten duren voordat de lampjes internet, wifi en power groen branden, zonder te knipperen.
O_oquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
En inmiddels zijn we al bijna 20 minuten verder
Skiwiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens. Zag vanmiddag mensen hun ski's ook alvast weer waxen
Kom maar door met die kruidnoten pepernoten whateverrquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens. Zag vanmiddag mensen hun ski's ook alvast weer waxen
Blijft ook wel bijzonder dat je internet moet hebben om internet te kunnen installerenquote:
Comundo punt en el. Nu downloaden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook wel bijzonder dat je internet moet hebben om internet te kunnen installeren
Ja die van mij zitten volgens mij allebei prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt met een schroefje van 20mm in de muur ofzoDie van de andere glasvezel zit gewoon stevig op de muur
Hier in de meterkast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Die van mij staat op de grond tussen de banken/achter het tafeltje.
Ach je ziet hem bij mij alleen staan als je echt achter het tafeltje gaat kijken, dat doet toch niemand.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in de meterkast.
mijn internet doet het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook wel bijzonder dat je internet moet hebben om internet te kunnen installeren
hier ook, omdat glasvezel nog nooit gebruikt was etc moest dat van hun. was gratis. Dikke primaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die van mij zitten volgens mij allebei prima.
Maar bij mij hoefde ik dr zelf niet aan te komen?
Kwam een monteur voor toen ik overstapte om niruwe modem aan te sluiten enzk
Zou bij mij ook gebeuren, maar toen besloten ze opeens van nee we sturen u het pakketje gewoon op, als u er een installateur bij wilt kost dat 99 euro extraquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die van mij zitten volgens mij allebei prima.
Maar bij mij hoefde ik dr zelf niet aan te komen?
Kwam een monteur voor toen ik overstapte om niruwe modem aan te sluiten enzk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk toch iets anders...![]()
wat een rukbedrijf, meteen weer opzeggen die handelquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou bij mij ook gebeuren, maar toen besloten ze opeens van nee we sturen u het pakketje gewoon op, als u er een installateur bij wilt kost dat 99 euro extra
Hij welquote:
jij ook anders kon je hier niet reagerenquote:
Ja lekker mijn telefoonbundel leegtrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij ook anders kon je hier niet reageren
doet hij ook met zn likes terwijl hij nog op t vliegveld isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker mijn telefoonbundel leegtrekken
Nog eventjes en je bent weer thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
18:08 bij de gate vertrokken.
18:21 op de landingsbaan.
20:38 geland in Brussel.
Nu op weg naar baggage.
Kunt u niet bellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn internet doet het niet.
Heeft u al online gekeken of er een storing is?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou bij mij ook gebeuren, maar toen besloten ze opeens van nee we sturen u het pakketje gewoon op, als u er een installateur bij wilt kost dat 99 euro extra
je tv rechtstreeks op de 'oude' kabel aansluiten en dan heb je 1 2 3 en een aantal open zenders ook gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Krijg anders maar gewoon lekker sars met je kut kpnIk gooi wel gewoon even een blu-ray in de speler, dan heb je al dat gezeik tenminste niet
Dat is ook wel echt heel erg vorige eeuw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je tv rechtstreeks op de 'oude' kabel aansluiten en dan heb je 1 2 3 en een aantal open zenders ook gewoon
De enige manier om anno 2025 nog films in fatsoenlijke kwaliteit te kijken in plaats van kapotgecompresseerd.quote:
En het werkt nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt heel erg vorige eeuw.
Oh geen idee, ik kijk nooit filmsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige manier om anno 2025 nog films in fatsoenlijke kwaliteit te kijken in plaats van kapotgecompresseerd.
Nou ja, of mijn methode met een ooglapje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kijk nooit films
aarghquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, of mijn methode met een ooglapje.
Maar dat zijn ook bluerayfilms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |