Wat woke van @Luctor.et.Emergoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij neemt een scherpe bocht naar rechts en laat den Haag links liggen
Enige vorm van bekendmaking was wel prettig geweest, als in 'vanaf die en die datum maken wij het uit'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat krijg je normaal gesproken gewoon terug
dat staat uiteraard vast als een huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige vorm van bekendmaking was wel prettig geweest, als in 'vanaf die en die datum maken wij het uit'
Maar uitmaken gaat meestal meteen inquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige vorm van bekendmaking was wel prettig geweest, als in 'vanaf die en die datum maken wij het uit'
Nou dit dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vast gaan bedenken wat ik volgende week vrijdag voor eten ga maken..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
Kastanjechampignons, oesterzwammen, ui, rode ui, knoflook, courgette, kiepdij, bechamelsaus, kruiden, oude kaas, mozzarella, volkoren lasagnebladen
Oepsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja hoor, trek ik ook gelijk heel die glasvezelkast van de muur omdat het te pauperig is vastgeschroefd
Zit ook echt met een schroefje van 20mm in de muur ofzoquote:
is vast over nagedachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt met een schroefje van 20mm in de muur ofzoDie van de andere glasvezel zit gewoon stevig op de muur
Niet al te lang in ieder geval ...quote:
Gaat lekker met je interwebs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja hoor, trek ik ook gelijk heel die glasvezelkast van de muur omdat het te pauperig is vastgeschroefd
quote:
En inmiddels zijn we al bijna 20 minuten verderquote:We maken je verbinding gereed
Het kan tot 15 minuten duren voordat de lampjes internet, wifi en power groen branden, zonder te knipperen.
O_oquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
En inmiddels zijn we al bijna 20 minuten verder
Skiwiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens. Zag vanmiddag mensen hun ski's ook alvast weer waxen
Kom maar door met die kruidnoten pepernoten whateverrquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens. Zag vanmiddag mensen hun ski's ook alvast weer waxen
Blijft ook wel bijzonder dat je internet moet hebben om internet te kunnen installerenquote:
Comundo punt en el. Nu downloaden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook wel bijzonder dat je internet moet hebben om internet te kunnen installeren
Ja die van mij zitten volgens mij allebei prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt met een schroefje van 20mm in de muur ofzoDie van de andere glasvezel zit gewoon stevig op de muur
Hier in de meterkast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Die van mij staat op de grond tussen de banken/achter het tafeltje.
Ach je ziet hem bij mij alleen staan als je echt achter het tafeltje gaat kijken, dat doet toch niemand.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in de meterkast.
mijn internet doet het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ook wel bijzonder dat je internet moet hebben om internet te kunnen installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |