Alsof ik de verkering met ze heb uitgemaaktquote:
precies de reden dat ik bij mijn glas aansluiting heb aangegeven dat ze niets met mijn huidige aanbieder moesten doen.quote:
Ja maak ons even lekker zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
Streuselkuchen gemaakt vanmiddag
pap en mam zijn even langs geweest voor een smaakttest en het is goed gekeurd.
voor het bakken
[ afbeelding ]
na het bakken
[ afbeelding ]
in feite kookpudding met fruit en wat koek
VreetSCquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja maak ons even lekker zeg
Dat ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
Streuselkuchen gemaakt vanmiddag
pap en mam zijn even langs geweest voor een smaakttest en het is goed gekeurd.
voor het bakken
[ afbeelding ]
na het bakken
[ afbeelding ]
in feite kookpudding met fruit en wat koek
Ok, in dat geval wel triest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ze me even de kans geven om het nieuwe spul aan te sluiten, heb wel nog voor de hele maand mogen betalen
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik de verkering met ze heb uitgemaakt
dat krijg je normaal gesproken gewoon terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ze me even de kans geven om het nieuwe spul aan te sluiten, heb wel nog voor de hele maand mogen betalen
goed zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond lekker slapen nu ik duidelijkheid heb.
Over een week slaap je in je nieuwe huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond lekker slapen nu ik duidelijkheid heb.
💔quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik de verkering met ze heb uitgemaakt
toch wel met tomatenplakken en Gorgonzola hequote:
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch wel met courgetteplakken en mozzarella he
Ja. ik moet nog wel even een kanttekening plaatsen op wat ik vanmiddag postte.quote:
is ook wel zo handig lijkt mequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik moet nog wel even een kanttekening plaatsen op wat ik vanmiddag postte.
Ik krijg de sleutel woensdag. Donderdag worden de spullen geleverd. Maar mijn nieuwe woonbegeleidster heeft liever dat ik donderdag nog hier slaap en vrijdag definitief over ga..
Ahjaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik moet nog wel even een kanttekening plaatsen op wat ik vanmiddag postte.
Ik krijg de sleutel woensdag. Donderdag worden de spullen geleverd. Maar mijn nieuwe woonbegeleidster heeft liever dat ik donderdag nog hier slaap en vrijdag definitief over ga..
hij neemt een scherpe bocht naar rechts en laat den Haag links liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |