SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 29-08-2025 13:41:57 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ik zal duimenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster is onderweg. Ze appte dat ze goed nieuws had. Moet haast wel een datum van verhuizing zijn....![]()
![]()
nee, ik heb net de lunch opquote:
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ierse beelden zijn uit de op.
Ja, ik ook al intussen. Ik plaats de foto pas achteraf.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Ierse beelden zijn uit de op.
verstandig, anders hebben ze door dat je aan het eten bent en gaan ze vieze praatjes beginnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ook al intussen. Ik plaats de foto pas achteraf.
Als je hier post moet je wel een beetje ergens tegen kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig, anders hebben ze door dat je aan het eten bent en gaan ze vieze praatjes beginnen
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
DONDERDAG is het eindelijk zover![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verdorie ik kan niet meer duimpjes geven....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdorie ik kan niet meer duimpjes geven....
hmmm
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijp ik het goed dat je straks weer lekker je eigen plek hebt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook meteen even aan de gemeente doorgegeven. Zodat voortaan alle post van overheid (belasting/CAK/gemeente e.d.) ook daar heen gaan.
Ook even inschrijven bij HA en apotheek...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je straks weer lekker je eigen plek hebt?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel nog steeds via de GGz. Maar ik woon alleen op dat adres en hoef niets te delen met anderen..
Oh, wat fijn voor je joh, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel nog steeds via de GGz. Maar ik woon alleen op dat adres en hoef niets te delen met anderen..
* TheStigsDutchCousin neuriet: een eigen huis...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog even geduld.quote:Je komt steeds dichter bij je volgende bouwavontuur! We zijn ongeveer drie maanden verwijderd van de verzending van je BrickLink Designer Program bestelling.
want het busje komt zo over drie maandenquote:
Oeh die heb ik ook weleens in de deur gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Je bent echt te lief.Dankjewel
.[ link | afbeelding ]
Pfff, ik heb 5 jaar moeten wachten tot een team van mijn Transformers compleet wasquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
.[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moest voor de HA mijn polisnummer invoeren.
Die begint met een 4
Kreeg ik als suggestie meteen @:4Everblackeyed te zien
Ze moeten wel binnen een week op hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
.[ link | afbeelding ]
Het is nu al op wed ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze moeten wel binnen een week op he
Moet lukken 🥹quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heb ze nog braaf dicht, vanavond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu al op wed ik.
Ja dit klinkt echt heel problematischquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gelijk een nieuwe kartonnen doos voor de katquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ze het einde van het weekend niet eens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die zit al te wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
En gelijk een nieuwe kartonnen doos voor de kat
Die is momenteel toch te druk buiten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit al te wachten.
"Hurry up, hooman."
En toen dacht je ja dit moet Ama echt weten! Kunnen mensen niet bij leuke dingen aan mij denken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat net bijna met m'n handen in de naaktslakken @:Ama
Ik zag het gebeuren end acht, dit moet ik meteen delen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
En toen dacht je ja dit moet Ama echt weten! Kunnen mensen niet bij leuke dingen aan mij denken?
Dit hebben mensen tegenwoordig hier wel vaak met dingen over naaktslakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren end acht, dit moet ik meteen delen.
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgende keer maak ik er een filmpje van.
Oh en om brownies te gaan etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is een prima moment om wat taakjes naar maandag te schuiven en weekend te gaan houden
quote:
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en om brownies te gaan eten![]()
Want ik heb er zelf ook een paar natuurlijk
Ja ik stuur nog 450 fokkeresjes van allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.
Oooh door jou kunnen ze blijven bestaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik stuur nog 450 fokkeresjes van alles
Hoe kort is de vlucht terug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee uur wachten op het vliegveld.
Mooi moment voor een pint Guinness of Kilkenny om het af te lerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee uur wachten op het vliegveld.
Een uur langer dan de heenreis.quote:
hoop lucht verwacht ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.
Gemeenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een uur langer dan de heenreis.
1 uur 3 kwartier, maar daar komt dus nog een uur bij.
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?
Stuurtje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:58 schreef mschol het volgende:
ik wil eigenlijk een keer mn stuurtje upgraden... maar shit is duur en veel opties
stuurtje voor PCquote:
Oh zo. Succesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
stuurtje voor PC
heb nu een G27 met pedalen en pook, maar wil eigenlijk een keer een DirectDrive stuurtje hebben..
Waarom een uur langer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra ik op bijv. Tweakers 'willen' heb aangevinkt, duurt het meestal niet lang voordat ik 'hebben' aanvinkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat voorlopig nog in de "wil ik hebben" fase
Staat mijn Hayabusa ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat voorlopig nog in de "wil ik hebben" fase
Kon je weleens tegenvallen. Die dingen zijn rechthoekig. En zwaar.quote:
Komt nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Hier wordt het steeds beloofd, maar valt het weer eens niet.
Ja komt er hier ook aan zie ik. Dit kon weleens het einde zijn van de ambities om 10.000 stappen per dag gemiddeld te halen dit jaar. Zolang je bij dat schema in de buurt blijft is het te overzien maar met een paar dagen slecht weer is de achterstand al snel niet meer te overbruggen.quote:
Al was dat vroeger al iets mokerdoms om te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kon je Piet Paulusma nog de schuld geven, maar dat kan natuurlijk niet meer
Die zit boven aan de kraan te draaien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kon je Piet Paulusma nog de schuld geven, maar dat kan natuurlijk niet meer
Ik wist hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit boven aan de kraan te draaien.
"Piet, Plas ma."quote:
Was ook niet de bedoeling.quote:
Hagenaars kennen geen humor, zie politiek.quote:
Doet me aan dit klassiekertje denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit boven aan de kraan te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |