quote:
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en om brownies te gaan eten![]()
Want ik heb er zelf ook een paar natuurlijk
Ja ik stuur nog 450 fokkeresjes van allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.
Oooh door jou kunnen ze blijven bestaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik stuur nog 450 fokkeresjes van alles
Hoe kort is de vlucht terug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee uur wachten op het vliegveld.
Mooi moment voor een pint Guinness of Kilkenny om het af te lerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee uur wachten op het vliegveld.
Een uur langer dan de heenreis.quote:
hoop lucht verwacht ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte tot kort geleden bij PostNL en hij zei net dat ze elke dag wel een rolcontainer vol binnenkregen alleen van brownie per post.
Gemeenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een uur langer dan de heenreis.
1 uur 3 kwartier, maar daar komt dus nog een uur bij.
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om je zo lang mogelijk uit nederland te houden?
Stuurtje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:58 schreef mschol het volgende:
ik wil eigenlijk een keer mn stuurtje upgraden... maar shit is duur en veel opties
stuurtje voor PCquote:
Oh zo. Succesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
stuurtje voor PC
heb nu een G27 met pedalen en pook, maar wil eigenlijk een keer een DirectDrive stuurtje hebben..
Waarom een uur langer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra ik op bijv. Tweakers 'willen' heb aangevinkt, duurt het meestal niet lang voordat ik 'hebben' aanvinkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat voorlopig nog in de "wil ik hebben" fase
Staat mijn Hayabusa ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alles staat voorlopig nog in de "wil ik hebben" fase
Kon je weleens tegenvallen. Die dingen zijn rechthoekig. En zwaar.quote:
Komt nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Hier wordt het steeds beloofd, maar valt het weer eens niet.
Ja komt er hier ook aan zie ik. Dit kon weleens het einde zijn van de ambities om 10.000 stappen per dag gemiddeld te halen dit jaar. Zolang je bij dat schema in de buurt blijft is het te overzien maar met een paar dagen slecht weer is de achterstand al snel niet meer te overbruggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |