Feliquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen even grote schoonmaak.
Zondag komt visite, want mijn juffie is jarig.
Er is nu net een vliegtuig. Maar die moet eerst natuurlijk nog geleegd worden, schoongemaakt en nog tanken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het uitrusten begint al bij de gate
Pfffquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is nu net een vliegtuig. Maar die moet eerst natuurlijk nog geleegd worden, schoongemaakt en nog tanken.
schiet es opquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten bij de gate. Maar er is nog geen vliegtuig.
Pas op voor de koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is nu net een vliegtuig. Maar die moet eerst natuurlijk nog geleegd worden, schoongemaakt en nog tanken.
Met blazen duurt het wel erg lang.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met blazen duurt het wel erg lang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ga oorlog trappen! WIJ WAREN HIER EERST HEE GODVER! gewoon klote makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vlucht naar Berlijn is wel al aan het boarden.
Water?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het boarden gaat bijna beginnen.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is gewoon F1 dit weekend hoor.
Yesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh de Dutch GP dit weekend??
tot over een paar uur!quote:
RGMRTAquote:
In mijn geval Great minds really think alikequote:
en mijne ging over real great mindsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In mijn geval Great minds really think alike
omdat we op de seconde nauwkeurig zeiden tot over een paar uur...
Meh. Heeft een grotere boot nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-ideas-jaws-21350
Oeh
Ik had hem gister nog gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Heeft een grotere boot nodig.
Sorry, you have been blockedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-ideas-jaws-21350
Oeh
Is tammer dan mijn veequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
We zijn weer in de bergen. Baby bergcaaf is nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
Je vrouw heeft je in de smiezen vriend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, you have been blocked
You are unable to access intertoys.nl
Wat?
Je bent helaas geblokkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
We zijn weer in de bergen. Baby bergcaaf is nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
Why have I been blocked?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vrouw heeft je in de smiezen vriend.
Oei oeiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Why have I been blocked?
This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.
Watquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
In Gouda heb je een LEGO winkel, hebben ze ook leuk spul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Intertoys heeft wel vaak goede aanbiedingen met LEGO.Ik heb die Hedwig set daar ook ¤75 goedkoper gekocht.
Helaas is het in Gouda.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Gouda heb je een LEGO winkel, hebben ze ook leuk spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |