Doet me aan dit klassiekertje denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zit boven aan de kraan te draaien.
De bel deed het niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Alien: Earth en heb een liedje van Samson & Gert ineens in mijn hoofd. Juist
Op op alles is op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De bel deed het niet?
Apart.quote:
Ja ik heb wel vaker ineens random dingen in mijn hoofd. 🤷🏼♀️quote:
Dat noemen ze toch eten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker ineens een random dingen in mijn hoofd. 🤷🏼♀️
quote:
Nog 5 wekenquote:
Twee uur langer zelfs. Vanwege tijdsverschil.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee uur langer zelfs. Vanwege tijdsverschil.
nee, daar is dit me te duur voor..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra ik op bijv. Tweakers 'willen' heb aangevinkt, duurt het meestal niet lang voordat ik 'hebben' aanvink
Zelfde op Steam eigenlijk met wishlisting
Oh voor je convoy sim of zo toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, daar is dit me te duur voor..
alleen de stuur base is al een paar honderd euro, dan nog een goed (truck)stuur erbij, en dan nog verzinnen hoe ik het vast maak.. (mijn wheel stand pro is niet stevig genoeg)
gaat zo maar 1000-1500 euro kosten vrees ik
Handigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
er zitten kabelgoten bij ons aan de buitenkant.. 1 van de afdekdingen is in de regenbuis beland..
uiteraard te laat voor de aannemer, dus ga maar hopen dat het geen bende veroorzaakt dit weekend
schakelpook heb ik, met een knopje kan ik tussen 1-6, 7-12 en 13-18 wisselenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh voor je convoy sim of zo toch?Heb je dan ook zo'n schakelpook erbij met 80 versnellingen en hendels om richting aan te geven en een binnenspiegel en een bakkie?
kijk net nog eens.. issie weg.. (waarschijnlijk naar beneden gezaktquote:
Oepsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk net nog eens.. issie weg.. (waarschijnlijk naar beneden gezakt)
En dan ook zo'n stuur dat bijna horizontaal ligtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
schakelpook heb ik, met een knopje kan ik tussen 1-6, 7-12 en 13-18 wisselen
de flippers (in racesims gebruikt voor wisselen van versnelling) gebruik ik voor richting aanwijzen..
spiegels heb ik ingame
een nog wat meer truck ervaring zou leuk zijn, maar dat vind mijn bankrekening niet tof![]()
(maar directdrive en dan een groter diameter stuur maakt de boel alweer realistischer)
Nee. De gate is net open. Dus we zullen zo die kant eens op gaan.quote:
Herfstquote:
Weinig motor rijden jaquote:
Leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Iemand nog leuke weekend plannen? Ik niet.
Uitrusten van de vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Sorry, lees dit nu pasquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag voor mij ook gelijk gaan.
Genieten van het feit dat ik eens een vrij weekend heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Er is gewoon F1 dit weekend hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genieten van het feit dat ik eens een vrij weekend heb.
Morgen even grote schoonmaak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten bij de gate. Maar er is nog geen vliegtuig.
het uitrusten begint al bij de gatequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uitrusten van de vakantie.
Coax leggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen even grote schoonmaak.
Zondag komt visite, want mijn juffie is jarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |