In mijn geval Great minds really think alikequote:
en mijne ging over real great mindsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In mijn geval Great minds really think alike
omdat we op de seconde nauwkeurig zeiden tot over een paar uur...
Meh. Heeft een grotere boot nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-ideas-jaws-21350
Oeh
Ik had hem gister nog gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Heeft een grotere boot nodig.
Sorry, you have been blockedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-ideas-jaws-21350
Oeh
Is tammer dan mijn veequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
We zijn weer in de bergen. Baby bergcaaf is nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
Je vrouw heeft je in de smiezen vriend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, you have been blocked
You are unable to access intertoys.nl
Wat?
Je bent helaas geblokkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
We zijn weer in de bergen. Baby bergcaaf is nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
Why have I been blocked?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je vrouw heeft je in de smiezen vriend.
Oei oeiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Why have I been blocked?
This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed data.
Watquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
In Gouda heb je een LEGO winkel, hebben ze ook leuk spul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Intertoys heeft wel vaak goede aanbiedingen met LEGO.Ik heb die Hedwig set daar ook ¤75 goedkoper gekocht.
Helaas is het in Gouda.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Gouda heb je een LEGO winkel, hebben ze ook leuk spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |